Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-0-12 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Iți dorești să îți dezvolți cariera în domeniul hotelier? Acum ai oportunitatea de a te alătura echipei de deschidere a Hotelului Ramada Bucharest Otopeni Airport pentru următoarele poziții: - Cameriste si personal curățenie - Guvernanta Noi îți oferim, printre altele: - Oportunitatea de promovare în carieră în cel mai mare grup hotelier internațional. - Dezvoltare personală + traininguri specifice - Tichete de masă - Decont Transport Sună sau trimite CV-ul tău la .
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj; Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei/ zi lucratoare; Decontare transport Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Avem locatii disponibile in toate sectoarele din Bucuresti. Program 8h de luni pana vineri. Program 2-6h de luni pana vineri pentru persoanele din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 309 113 <span><a class="showNumber" data-tel="0736">07 arata numarul</a></span> 662 030 <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 169 473 Pentru norma 2-6h, va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Stellenangebot in Südtirol als Chef de Rang (39030 Kiens) Ala Carte Restaurant, Gasthaus Ort: 39030 Kiens Beginn 15. Mai, Saisonende 20.-25. Oktober Arbeitszeit: Vollzeit, flexible Arbeitszeiten je nach Dursch Dienst oder Teil Dienst Planung Bezahlung: 1800 EUR netto auf das Konto + Trinkgeld 13.14 Monatsgehälter Aufgaben: Freundlicher und aufmerksamer Service Ordnung halten im eigenen Station Bedienung im Ala Carte sowie bei Banketten und Gruppen Sauberkeit und Ordnung im Gastraum gewährleisten Anforderungen: Ausgezeichnete Kommunikationsfähigkeiten und freundliche Persönlichkeit Schnelle, präzise und zuverlässige Arbeitsweise Liebe zum Detail und zur Sauberkeit Mindestens 3 Jahre Erfahrung im Servicebereich Deutschkenntnisse auf starkem Mittelstufenniveau B1 B2 - Italienischkenntnisse von Vorteil Was der Arbeitgeber bietet: Familiäres Arbeitsumfeld und Zusammenhalt im Team Mitarbeiterverpflegung Unterkunft und Verpflegung (Unterkunft im Gasthaus nebenan, eigenes Zimmer mit Bad)
-
Smart Credit isi mareste echipa! Postul de consultant in credite este disponibil in orasul Sibiu , iar tu ai putea fi ceea ce noi cautam! Candidatul ideal: - Experienta relevanta in domeniul vanzarilor ( de preferat vanzari credite si produse financiare) - Experienta in comunicarea si orientarea catre necesitatile clientului - Disponibilitate pentru munca de teren - Deschis si inovator in promovarea produselor de creditare, axat pe marirea portofoliului de clienti. Descrierea job-ului: - Promovarea ofertelor de produse financiare ale bancilor partenere prin metodele pe care le consideri eficiente ( prezentari directe, telefonic, e-mail); - Programarea intalnirilor cu potentialii clienti; - Formularea ofertelor; - Solicitarea documentelor necesare obtinerii unui credit, asistenta in intocmirea documentatiei, verificarea acesteia conform normelor bancare si procedurilor stabilite de departamentul de analiza, etc. Ce oferim? - Program de lucru flexibil (L-V, 9:00-17:00); - Mediu de lucru placut - Salariul motivant + bonusuri de performanta. Pentru mai multe detalii sau pentru stabilirea unui interviu va rugam sa ne contactati telefonic la
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
Compania Transelcom, lider în domeniul electricității, caută un lăcătuș talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din Eforie Nord. Experiența în domeniu este relevantă, indiferent de nivelul acesteia. Responsabilități: - Confecționarea și repararea diverselor elemente din metal - Modelarea și forjarea diverselor piese conform specificațiilor - Colaborarea strânsă cu echipa pentru implementarea proiectelor ample ale companiei Cerințe: - Experiență în domeniu, cu atenție la detaliile tehnice - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă - Capacitatea de a lucra eficient și autonom Beneficii: - Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii de prestigiu în domeniul electricității - Proiecte ample și variate, cu un proiect deosebit de bine definit și în desfășurare - Mediu de lucru profesionist și susținut de echipă experimentată - Posibilități de dezvoltare și avansare în carieră Compania Transelcom își extinde echipa pentru a răspunde cerințelor proiectelor noastre în continuă creștere. Dacă sunteți o persoană dedicată, pasionată și dornică să contribuie la progresul unei companii de top, vă invităm să aplicați.
-
SC Rotherm SRL, cu sediul în Vânători-Neamț angajează operator CNC (debitare laser plasma). Beneficii: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Pachet salarial competitiv; - Bonusuri în funcție de performanță; Cerințe: - Experiența în domeniu constituie un avantaj; - Pentru începatori, se asigură instruire; - Cunoștințe minime de desen tehnic (citire și interpretare); Responsabilități: - Asigurarea incarcarii descarcarii utilajului - Introducere parametrilor de prelucrare pentru utilaje; - Efectuare de reglaje și operare a utilajelor de producție în vederea executării pieselor; - Supravegherea procesului de debitare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să sunați la nr. de telefon .
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
SC FIRE PBA ELECTRIC SRL,ANGAJEAZA ELECTRICIAN CU EXPERIENTA SI AJUTOR DE ELECTRICIAN! PROGRAM FIX DE L-V DE LA 8-17H. PENTRU MAI MULTE DETALII LA TEL.
-
Angajăm şoferi ansambluri 40t (categoriile C+E) pentru Comunitatea Europeană; Este necesară experienţa în domeniu.penru incepatori este nevoie de instruire cu un sofer cu experienta Se lucrează singur pe cabină. weekendul sa sta la o baza din Germania unde sant toate conditiile necesare. Sediul firmei:Oradea plecările şi sosirile se efectueaza cu turism microbus; se lucreaza de luni pana vineri Germania - Elvetia cursa de aprox 700 km Cisterna non ADR Perioada de şedere: 6 Saptamani cu 2 săptămâni acasă; Camioane Volvo euro 6, cabine mari;dotate cu sistem de monitorizare Transics. Salarizare şi diurnă în total - 2900 eur Necesar cont bancar în euro si lei. Aparate de taxare pe automat, carduri de combustibil, telefon de serviciu cu internet, GPS, echipamente de protecţie; Dispecerat în limba română, colaborarea are loc pe Whats App,telefon si sistemul transics Parcare păzită pentru autoturismele personale Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj Whats App.
-
SC Milexim SRL Campia Turzii angajeaza cu norma intreaga: responsabil resurse umane, bucatar sef, bucatar, ajutor bucatar, ospatar, ajutor ospatar, pizzer, barman, camerista, gestionar, receptioner hotel, sef restaurant, sofer, paznic, muncitor in constructii, intretinere si reparatii, sudor, instalator, manager marketing, iar cu program redus de lucru personal pt evenimente. Se asigura transport conform legislatiei in vigoare. CV-uri pe adresa : Relatii la telefon:
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.
-
YesAuto cauta soferi pentru preluare si transport pasageri (part time full time sau chirie). Suntem parteneri Uber, Bolt si facem transferuri de pasageri pentru diverse companii in Bucuresti. Yes Auto [www.yesauto.ro] dispune de o flota de peste 20 de masini, iar acestea sunt modelele disponibile: Tesla 3 model 2023, Volkswagen iD3, Volkswagen iD5, Skoda Enyaq, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Volkswagen Multivan, Volvo Neoplan. Cerinte minime sofer: -Permis de conducere valabil de cel putin 2 ani -Varsta minima sofer 21 ani -Atestat transport alternativ ( pentru cei care nu dispun de acesta , oferim suport pentru obtinerea lui) -Cazier judiciar -Cazier auto -Limba engleza prezinta un avantaj Conditii colaborare: - Contract de munca (full time sau part time) - Chirie (in functie de masina disponibila) + Garantie (in functie de masina disponibila) Va punem la dispozitie: * masini noi * statii de incarcare partenere * program flexibil * suport 24 7 pentru orice situatie Te asteptam la un interviu in Bulevardul Dacia numarul 20 (cladirea Aspace) pentru mai multe detalii!
-
Angajam sofer Uber Bolt pe VW iD5. Mai avem doua sloturi libere pentru colaborare de tip angajat si doua masini la chirie (cu contract). Discutam detaliile la interviul din Calea Plevnei 145. www.yesauto.ro
-
Firma de securitate angajează agenți de pază pt. obiective interioare situate în Sectorul 1 București. Relații și consiliere la tf. de mai jos. Rugam seriozitate. P
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; Pentru aplicare trimiteti un cv pe adresa de mail
-
Descrierea postului - sustine activitatea de productie pe utilaje CNC in 3 - 5 axe si taiere cu fir prin electroeroziune prin creearea de programe de masinare; Cerinte - experienta proiectare 3D min 2 ani - diploma de Licenta in domeniul Ingineriei - notiuni de desen tehnic avansat, fiind capabil sa foloseasca planurile din documentatia tehnica a dispozitivelor sau matritelor de realizat a aparatelor de masurare a cotelor (subler, micrometru, comparator, etc) - seriozitate, responsabilitate Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice.
-
Promovat
Lidas România, companie specializată in industria panificației și a produselor făinoase angajează pentru fabrica din Mineri sau Cataloi, judetul Tulcea: Personal calificat necalificat pentru secția de producție Cerințe: - experiența anterioară în domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; - serios, onest, punctual, implicat, dornic să muncească; - abilități bune de organizare, planificare, atenție la detalii; - abilități de comunicare și lucru în echipă. Printre responsabilitățile principale ale acestui rol se află următoarele: - realizează recepția, depozitarea, pregătirea și dozarea materiilor prime și a materialelor necesare produselor de panificație, patiserie; - urmărește fermentarea și prelucrarea aluatului, framântarea aluatului; - urmarește timpii și a mijloacele de preparare conform rețetei; - pregătește produse în vederea livrării. Beneficii: - echipă si mediu de lucru profesioniste; - pachet salarial atractiv; - bonusuri în funcție de performanță; - oportunități de creștere și dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovativ. Mediul nostru de lucru prietenos și integrativ susține dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei. Dacă simți că rolurile și responsabilitățile sunt potrivite pentru tine, chiar dacă ți se pare că nu îndeplinești câteva dintre cerințele de mai sus, dar dorești să te dezvolți, te invităm să ne cunoaștem. Noi îți oferim un mediu organizațional dinamic care îți asigură cadrul pentru dezvoltarea personală continuă. Așteptăm CV-ul tău sau te invităm să ne cunoaștem la sediul nostru din localitatea Mineri, județ Tulcea. Așteptăm cu entuziasm să ne cunoaștem!
-
Prodvinalco angajeaza: Operator imbuteliere Programul de lucru este de 8 ore zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Ce trebuie sa faci? - sa asiguri alimentarea utilajelor cu semifabricat si materiale - sa supraveghezi utilajele pe tot parcursul functionarii - sa ambalezi produsul finit in cutii si folii - sa monitorizezi punctele critice de control. Ce se cere? - scoala profesionala liceu, preferabil in domeniul industriei alimentare - persoana serioasa si muncitoare - atentie la detalii - experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj. Ce beneficii ai? - sansa unui loc de munca stabil - pachet salarial atractiv - asigurarea transportului. Vă aşteptăm la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:30. Mai multe informaţii despre compania noastră gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel. .
-
PRODVINALCO SA angajeaza: Manipulant marfa Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Va asteptam la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:00. Mai multe informatii despre compania noastra gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel.
-
Dețin curs și diploma acreditata Întreținere cu gel -70 lei Oja semipermanenta -50 lei Zona:Piața mare,Baia comunala Folosesc doar produse de calitate! Instrumente dezinfectate și sterilizate! Te aștept in privat pentru mai multe detalii si pentru programări la nr. de tel. .
-
Dacă ești o fire prietenoasă și îți place să interacționezi cu o mulțime de oameni, haide în echipa #BestWesternPlus #LidoHotel pe postul de recepționer! Trebuie să menții o ținută impecabilă, de la felul în care ai grijă de uniformă până la modul de adresare față de clienți! Dacă ești spontan, atent la detalii și ai o prezență agreabilă, atunci ești persoana potrivită! Cunoașterea limbii engleze este o condiție obligatorie, iar dicția cât mai corectă, aspectul fizic plăcut și atenția distributivă nu trebuie să-ți lipsească! Pentru mai multe informații, ne poți contacta la nr. de telefon: !