Angajam Asistent Manager
Specificații
Descriere
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator;
Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare;
Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane;
Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor;
Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport;
Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate;
Alte sarcini desemnate de manager;
Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing;
Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația;
Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor;
Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente;
Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente;
Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei;
intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma;
Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei;
Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor;
Alte responsabilități - după nevoile organizației.
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!