Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut persoane pentru cules la afine în Germania cazare gratuita sunați
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal pentru postul de Electrician Auto: - cunostinte tehnice in domeniul auto - pronuntat simt al raspunderii - lucru eficient in conditii de stres si efort prelungit - capacitate de a fi eficient si de a oferi rezultate de calitate - atentie la detalii - spirit de echipa - corectitudine si integritate - minim 3 ani experienta ca electrician intr-un service auto Descrierea postului de Electrician Auto: -solicita informatii de la conducatorii auto sau mecanicii de utilaj in legatura cu simptomele si cauzele producerii defectiunii; -primeste comanda de lucru de la Seful de Atelier sau seful de Service, si respecta ordinea de demontare, inlocuire, montare sau asamblare stabilita anterior; -stabileste diagnosticul si identifica disfunctionalitatile la sistemul electric al autovehiculelor, executarea lucrarilor de intretinere si reparatie a echipamentelor de producere si stocare a energiei electrice, la aparatura de bord, la sistemele de aprindere si pornire, a echipamentului de iluminare si semnalizare, precum si ale instalatiilor auxiliare ale -autovehiculelor; -raspunde de aplicarea întocmai a proceselor tehnologice de întreţinere şi reparaţie impuse de fabricantul automobilului;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Producator de ambalaje cautam sofer livrator. Sediul companiei este in Ploiesti. Program de luni-vineri Cerintele postului: - Livrari de marfuri in Prahova si judetele limitrofe, functie de proiecte - Lucreaza si in depozit la asezarea marfurilor in zilele in care nu se livreaza marfa - Carnet de conducere B , experienta minim 3 ani - Constituie avantaj abilitatile de vanzare gestiune Salariu net: 3.000 lei Master Pack este o societate cu capital integral romanesc, infiintata in anul 2016 cu sediul in Ploiesti. Suntem un producator important pe piata ambalajelor de hartie si carton si pe piata ambalajelor de unica folosinta. Firma noastra produce si comercializeaza o gama completa de ambalaje de unica folosinta pentru delivery, take away, catering, cutii microndul (cutii pizza, pantofi), toata gama de ambalaje de unica folosinta si detergenti pentru segmentul HoReCa.
-
Vand urgent afacere la cheie tip Fast Food in Oradea zona Rogerius langa piata Rogerius cu toate utilitatile, mese imox ( 3 buc. ) chiuveta inox, frigidere ( 3 buc. ) congelator, mobilier, vitrina rece si cald, hota ect. Preti 19.000 .
-
AMAHOUSE S.R.L., JUD Arad, angajeaza: - 2 posturi Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii, Cod COR 931302 CV-urile se depun pana la data de 22 aprilie 2024, iar interviul selectia va avea loc in data de 23 aprilie 2024 ora 10:00. Relatii pt depunerea CV-urilor la nr de tel:
-
RESPONSABILITĂȚILE TALE Gestionarea corectă a casei de marcat şi a încasărilor Oferirea serviciilor noastre către clienţi CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA Pentru mai multe informatii va asteptam in magazinul nostru de pe sos. Bucuresti- Urzicni ,nr 6A, Afumati , Ilfov
-
DESCRIERE Cautam pentru o locatie noua, din Paulesti : BRUTAR Cerinte: - studii- minim 10 clase sau liceul absolvit - studii cursuri pentru patiser brutar - experienta obligatorie de min. 1 AN - prezenta fizica agreabila, ingrijita, proactiva, curata - persoana dornica sa invete si sa fie proactiva - de preferat masina personala sau domiciliul zona Paulesti - PROGRAM DE LUCRU- 1 SCHIMB- 8 ORE DE LA 6-14 Beneficii: salariul net- minim 3300 - 3800 maxim , in functie de experienta tichete de masa decont naveta Vom contacta doar persoanele care indeplinesc cerinta de experienta de minim 12 luni.
-
-
Firma construcții case structura lemn - Craiova. Angajează: tâmplari, dulgheri, tineri necalificati Pentru informații:
-
Angajam manager service auto În Cluj-Napoca. Contract pe perioada nedeterminata , 8 ore pe zi de luni pana vineri de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa. Decont transport Cerințe : Disciplinat, punctual și corect Recepție facturi Ofertare clienți Se asigura Trainig si posibilitatea de promovare. Pachet salarial atractiv în funcție de performanță Detalii la nr de telefon
-
Angajam bucatari, pizzari, barmai si ospatari pentru restaurant pizzerie Eforie Nord zona centrala Acceptam si incepatori dornici sa invete cat mai multe despre acest domeniu. Atmosfera este una moderna, tinereasca si ne dorim persoane pozitive si dornice sa formam o echipa vesela si frumoasa pe termen lung. Contractele se fac pe perioada nedeterminata, nu sunt joburi de sezon!! Inceperea contractului este imediata. Putem oferi cazare! Pentru persoanele interesate va putem da mai multe detalii la telefon
-
Firma partenera angajam curieri Bringo cu contract de munca sau contract de colaborare. Program flexibil - iti alegi singur orele in care vrei sa lucrezi. Plata saptamanala cash/card. Training inainte de inceperea activitatii. Pentru detalii sunati la
-
Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie
-
S.C. cu sediul in Craiova angajeaza sofer cu experienta pe comunitate(90%Germania). Camion disponibil iveco eurocargo 7.5t, euro6, prelata, AC, clima stationare, cabina dubla, frigider, cutie manuala. Salariul 85euro zi+bonus performanta. Cerem si oferim seriozitate.
-
Cautam o familie care sa lucreze in pepiniera de la Lugoj. Se ofera cazare.
-
Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail
-
Vopsitorie auto cu sediul in Pitesti angajeaza pregatitor vopsitor cu experienta.program de 8h , salariu negociabil.asteaptam cv.urile sau detalii la nr.
-
Firma SC PLACOART CONSTRUCT SRL, angajeaza instalator (sanitare, termice si HVAC) ; - contract de munca pe perioda nedeterminata - program de lucru 8 ore - salariu motivant incepand de la 5000 ron - bonus lunar 1500-2500 ron, in functie de experienta si determinare - bonuri de masa 20 ron zi - bonus de sofer 300 ron. (permis cat. B)
-
-
Firma din Sibiu angajam personal necalificat in constructii. Oferim salariu atractiv, bonusuri de performanta, decontarea transportului in judetul Sibiu si transport intern.
-
Suntem în căutarea unui inginer structurist dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre specializate în montarea schelelor metalice fixe și electrice. Dacă aveți experiență în proiectarea și analiza structurilor metalice și sunteți entuziasmat să contribuiți la realizarea proiectelor noastre de montare a schelelor, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Proiectarea și analiza structurilor metalice pentru schele fixe și electrice, asigurându-vă că acestea îndeplinesc standardele de siguranță și performanță. Utilizarea software-urilor specializate pentru proiectarea structurală și simularea comportamentului schelelor. Colaborarea strânsă cu echipa de montaj pentru a asigura implementarea corectă a designului structural. Verificarea și revizuirea desenelor și specificațiilor tehnice în conformitate cu cerințele proiectului și cu reglementările în vigoare. Monitorizarea performanței schelelor instalate și identificarea oricăror probleme sau necesități de întreținere. Cerințe: Diplomă în inginerie civilă sau o disciplină relevantă. Experiență anterioară în proiectarea și analiza structurilor metalice. Cunoștințe solide de software-uri de proiectare structurală, precum și experiență în proiectarea schelelor metalice. Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Cunoștințe în domeniul normelor și reglementărilor privind siguranța și construcțiile metalice. Beneficii: Pachet salarial competitiv, negociabil în funcție de experiență. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională într-un domeniu specializat și în creștere. Mediu de lucru stimulant și colaborativ. Beneficii suplimentare.
-
Descriere: Compania noastră caută un gestionar dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de organizare, o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Responsabilități: Gestionarea eficientă a stocului de produse și materiale. Întocmirea și actualizarea registrului de inventar. Plasarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în manipularea produselor. Colaborarea cu departamentul financiar pentru a menține un control riguros asupra costurilor și a bugetului alocat pentru stocuri. Rezolvarea eficientă a problemelor legate de gestionarea stocurilor. Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau aprovizionării este preferabilă. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Atent la detalii și capabil să lucreze cu cifre. Abilități de comunicare și colaborare eficiente. Capacitatea de a lucra sub presiune și într-un mediu dinamic. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Beneficii suplimentare.