Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-01-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam receptioner ă Ti-ar place sa fii imaginea pensiunii noastre? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa prezinti serviciile pensiunii, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza- prezinta un avantaj; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking; Ai experienta de lucru in domeniu-prezinta un avantaj; Detii permis de conducere; Oferim mediu de lucru placut, salariu atractiv. Asteptam CV-urile pe mail: Pentru detalii ne poti contacta la tel whatsapp
-
Promovat
Caut persoana indemanatica, cu sau fara experienta ca si ajutor pt tot felu de lucrari,reparatii,asamblari ,taiat cu flex ,polizat ,montaje in instalatii ,sau constructii .Program 8-17 Cerinte; Punctualitate si atentie ,
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma din Buzău cu punct de lucru în Brașov,caut sa angajez în domeniul construcțiilor, pentru mai multe detalii la numărul de telefon sau whatsapp
-
Recrutăm OPERATOR PRODUCȚIE CARBON (DRAPAJ), pentru unul dintre clienții noștri, lider internațional pe piața producției de catarge pentru ambarcațiuni. Punct de lucru: Brașov CERINTE: - Studii medii finalizate; - Experiență ca și croitor constituie un avantaj; - Experiență similara ca Operator Productie, ideal Carbon; - Capacitate de concentrare și foarte multă răbdare. BENEFICII: - Salariu discutabil în cadrul interviului; - Bonuri de masă în valoare de 30 lei; - Bonus performanță lunar; - Program de lucru 7.00-15.30; - Transport decontat sau asigurat; - Spor ore de weekend 100%; - 21 de zile de concediu.
-
Angajăm vânzătoare la insula cu parfumuri arăbești situată în Complexul Comercial Cozia, Rm Valcea. Salariul : 2200 lei; Program 12h, 2 zile libere, 2 zile lucrate
-
Angajăm vânzătoare la insula cu parfumuri arăbești situată în Iulius Mall Timișoara. Salariul 2500 lei. Program 12 h (2 zile libere- 2 lucrate).
-
SC GSY ZAYRA SERVICE SRL ANGAJEAZĂ MECANIC AUTO ȘI ELECTRICIAN, salariu motivant ,cu carte de muncă pe perioadă nedeterminată, mai multe detalii telefonic.
-
Angajăm barman-ospătar si ajutor bucatar cu sau fără experienta!! Training-ul se face la locul de muncă. Se oferă salariu atractiv, o masă pe zi, contract pe termen lung, tips și bonusuri în funcție de evenimente, program flexibil, personal drăguț! Mai multe detalii la telefon . Vă așteptăm! Strada Libertății nr 2 - Râmnicu Vâlcea
-
DESCRIERE OFERTA: Contract de munca nemtesc Se conduc camioane VOLVO FH16 noi (an de fabricatie 2024) - de tip tandem containere BD Transport național pe distanțe lungi (numai în Germania) Se fac 1-2 incarcari zi Șoferul nu trebuie să descarce, ci doar să schimbe paleții Rute standard de la un oraș la altul - centrele DHL din Germania Programul de condus este de la ora 20.00 la 5.00 dimineața Șoferii se întorc la companie in fiecare Vineri Informatiile sunt transmise soferilor via smartphone 25 zile lucratoare concediu an Posibilitatea de a lucra in sistem de 6 cu 2 Cerinte lingvistice: engleza la nivel conversational Se cere minimum 1 an de experienta pe 40t European Work Power SRL. Strada Suru 9, 550317 Sibiu 1. Contractul de munca se realizeaza conform legii muncii statului German >>> CONTRACT DE GERMANIA, cu Anmeldung și tot ce presupune angajarea legală în Germania (ASIGURARE MEDICALA GRATUITA PRINTRE ALTELE) 1.1 Perioada de probă este de 6 luni, în care angajatorul poate sa decidă dacă dorește sa continue cu contractul sau nu. Dreptul la concediu pe an este de 5 săptămâni. 1.2 Șoferul trebuie sa detina carnet de șoferi C+E, C.P.C, card tahograf. Șoferul este obligat să verifice vehiculul pentru starea tehnică și siguranța în exploatare (starea anvelopelor și frânelor, nivelul uleiului și al apei) înainte de a începe călătoria. El este, de asemenea, responsabil pentru încărcarea în siguranță din punct de vedere operațional și starea de funcționare a vehiculului și a încărcăturii în timpul conducerii. 1.3 Salariatul se obligă să curețe vehiculul care i-a fost pus la dispoziție la intervale regulate în interior și exterior și să îl păstreze în stare bună. Salariatul este obligat să aibă asupra lui cartea de securitate socială și certificatele naționale și internaționale corespunzătoare pentru perioadele nelucrătoare. În plus, salariatul este obligat să poarte cu el cartea de identitate, pașaportul, înlocuitorul de pașaport sau cartea de identitate substitutivă și, la cerere, să o prezinte autorităților administrației vamale si carnetul de sofer, cardul tahograf. 2. CARDURILE BANCARE ȘI ANMELDUNGUL în Germania - ANMELDUNG-ul se va face de catre companie European Work Power SRL. Strada Suru 9, 550317 Sibiu CARDUL BANCAR - se face pe cont propriu. Veți primi de la sediu hartiile necesare. 3. SALARIZARE: 16 brut h - 176 h luna 2816 brut + 704 (25%indemnizație de noapte) => 3520 brut luna Diurna: 28 zi Clasa 1 de impozitare (necasatorit): 2900 net luna (cu diurna inclusa) Clasa 3 de impozitare (casatorit): 3200 net luna (cu diurna inclusa) !! De asemenea, soferii vor primi bani de drum suma de 150 de fiecare data cand vor merge acasa
-
Esti harnica, ordonata, pedantă, prezentabilă, atentă la detalii și pui suflet în ceea ce faci? Atunci iti poti gasi un loc de munca in clinica mea! Valabil și pentru studenții stoma care se pot plia pe program! Te platesc pe masura valorii si a implicarii tale! Esti foarte buna? Te voi plati foarte bine!
-
Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
Închiriez: Post Coafor In salon DOMINO, proaspăt renovat și modernizat! Situat în Bistrița, zona Lamă (vad foarte bun), în partea de sus a orașului. Preț: 120 EUR luna Pentru mai multe detalii, nu ezitați să mă contactați!
-
Închiriez: Post Manichiură - Pedichiura In salon DOMINO, proaspăt renovat și modernizat! Situat în Bistrița, zona Lamă (vad foarte bun), în partea de sus a orașului. Preț: 120 EUR luna Pentru mai multe detalii, nu ezitați să mă contactați!
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
Angajez vanzatoare cu experienta in vanzari en gros in complexul John , salariu atractiv in functie de experienta
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
Vopsim orice tip de tablă pe acoperisuri la case vile biserici, structuri metalice, garduri, porți și alte suprafețe. Materialul pe care il folosesc se numește Protecta 3in1 sau Oskar si conține: - spuma de zinc - întăritor - deruginol Avem o gama variata de culori precum: maro(ciocolatiu), rosu, argintiu, verde, albastru, dar si alte culori cerute de client. Mod de aplicare pe tabla: - se curăță tabla de rugină - se curăță de praf - se degreseaza - se aplica un strat de grund - se aplica vopseaua
-
Cautam femeie pentru curatenie interior exterior , program de lucru normal , 170 ore pe luna , beneficii .. Anuntul este valabil atat timp cat este pe site Ce oferim : Un mediu de lucru plăcut și prietenos, într-o pensiune de lux. Program flexibil pentru a se potrivi cu nevoile tale. Oportunitatea de a face parte din experiența oaspeților noștri și de a contribui la crearea amintirilor lor de neuitat. O echipă dedicată care îți va oferi suport și îți va aprecia munca
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
Dorim persoana serioasa,cu spirit de echipa!Cerem si oferim seriozitate!