Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Preluarea si livrarea expeditiilor in sediul Fan Courier Cerințe: - spirit de observație dezvoltat - corectitudine și seriozitate - dinamică in modul de muncă, inițiativă - abilități bune de comunicare - mentalitate de lucru în echipă Experiența in domeniu si lucrul la ghiseu reprezintă un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv cu bonus de performanță, tichete de masă și telemedicină - contract de muncă pe perioadă nedeterminată dupa perioada legală de probă Detalii si inscriere la tel 729 001684
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
RPG Security angajeaza agenti securitate si servanti pompieri pentru diferite obiective (cladiri birouri,complexe rezidentiale, magazine supermarketuri, centre comerciale) in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0734388654">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vand afacere la cheie: spatiu dotat corespunzător pentru amanet si schimb valutar, in zona Dovali, suprafața 8.99 mp, str Grigore Procopiu, nr 39, bloc G117, sc B, parter, ap 4B. Se poate schimba domeniul de activitate. Pret 15500 euro. Mai avem 3 apartamente in oras, teren in panta de 45 grade, duplex la Barbatesti, afacere la cheie in cartier Troianu - camin de batrani cu licenta de la Ministerul Muncii, autoturisme, distilarie. In Rm Valcea se vinde apartament cu 2 camere si dependențe, în centru orasului, în suprafață de 45,50 mp utili, str Mihai Viteazu, nr 2, bloc 22 Decembrie, sc 1, etaj 1, ap 8, complet renovat, instalatie electrica noua, instalatie sanitara noua si racordare la noua instalatie de căldură a blocului, se vinde mobilat. Pe acelasi palier avem la vanzare si apartament cu 3 camere. Pretul se negociază la fata locului. Relatii la telefon . Pret 79.000 euro In Rm Valcea, se vinde apartament cu 3 camere in centru orasului, cu dependinte si 2 balcoane, în suprafață de 56,50 mp utili, str Mihai Viteazu, nr 2, bloc 22 Decembrie, sc 1, etaj 1, ap 7, complet renovat, instalatie electrica noua, instalatie sanitara noua si racordare la noua instalatie de căldură a blocului cu gigacalorimetru propriu, apometre apa rece si calda cu cititor radio, se vinde mobilat. Pretul se negociază la fata locului. Pe acelasi palier la vanzare si apartament cu 2 camere - ap nr 8. Relatii la telefon . Pret 86.000 euro. In Rm Valcea, în centru orasului, se vinde apartament 2 camere si dependinte, în suprafață de 48,79 mp utili, str Carol I, nr 15, bloc Arges, sc C, etaj 1, ap 8, complet renovat, instalatie electrica noua, instalatie sanitara noua si racordare la noua instalatie de căldură a blocului, cu gigacalorimtru propriu, cu apometre apa rece si calda cu citire radio, se vinde cu mobila noua pe comanda, blocul are loc de parcare. Pretul se negociaza la fata locului. Relatii la telefon . Pret 86.000 euro
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Gradinita Universul Copiilor din Pipera/Baneasa angajeaza educatoare pentru grupa mini 2 - 3 ani. Program alternativ: (10 zile/luna) si 8.30 - 18.00 (10 zile/luna). Transportul este asigurat de la statia de Metrou Pipera. CV-urile se pot trimite pe adresa de mail din anunt.
-
LOCATIE: PRAHOVA Descriere job: - realizare circuite electrice cladiri - realizare instalatii fotovoltaice - montare posturi de transformare - realizare reabilitari/modernizari/executie bransamente electrice - mentenanta iluminat stradal - realizare linii electrice aeriene si subterane Cerinte: - experiență in domeniul electric de minim 1 an - obligatoriu abilitați pentru lucru la înălțime - angajament la locul de lucru si abilitatea de a lucra in echipa - abilitați tehnice, avantaj experiență de lucru pe șantier - permis de conducere categoria B (optional) Se ofera: - salariu atractiv in functie de experienta si abilitati; posibilitatea dezvoltarii unei cariere; lucrul intr-un mediu profesional; - cazare (optional)
-
Barista wanted Salutare! Dacă ești pasionat de cafea și vrei să înveți sau ești barista și iubești deja conceptul nostru, hai să ne cunoaștem. Echipa ZIRETO Mălini are nevoie de dealer de cafea prietenos cu zâmbet larg și capacități de comunicare pentru locația noastră din Mălini jud.Suceava. Dacă ești interesat, asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : Cine suntem? Unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de cafenele din nordul țării, cu peste 80 de locații deschise, prezenți în 12 județe la ora actuală. Misiune Ne dorim să devenim un punct de referință în prepararea excelentă a cafelei și punem preț pe oferirea unor produse inovatoare, menținerea calității ridicate a produselor și sentimentului vostru de aparținere a unei comunități cool. Proud to sponsor you with energy! În spatele acestui brand se află o echipă tânără și plină de energie, care dezvoltă cu adevărat o relație de fidelitate cu clienții noștri. Sunt creativi, au multă pasiune, ochi frumoși, bună dispoziție și sunt de multe ori motivul pentru care oamenii se reîntorc cu drag în coffee shop-urile noastre. Îi tratăm cu respect pe cei ce ne calcă pragul, știind că aceștia sunt motivul cel mai important pentru care cafeaua există. Fie că vorbim de liceeni, studenți, angajați sau antreprenori, punem preț pe sugestiile și feedback-ul lor, încercând să le răspundem nevoilor lor și să-i răsplătim pentru fidelitate.
-
Angajam băiat pentru aranjarea mărfii pe rafturi, cu un program de lucru de la 11.00 la 21.00 cu o zi liberă pe săptămână. Se oferă contract de muncă, cu un salariu net începând de la 3200 lei. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63.
-
SC TTR INTERNATIONAL TRANSPORT SRL angajeaza soferi pe comunitate camioane cu prelata diurna este 2700 Euro pe luna se primește salariu în fiecare luna și se primește avans pană la salariu de 300 EUR pe săptămână se sta pe comunitate 6 săptămâni camioane euro 6 MAN și Scania se tranzitează cel mai des tarile Germania Austria Italia se lucrează la program plecările sunt din Reșița cu microbuzele firmei pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon
-
Plecări în Germania in perioada 15-30 mai.2024 fără comision sau alte taxe ascunse în domeniul VITICOL pentru muncitori( bărbați,femei sau cupluri)cu contract de muncă german,redactat în ambele limbi,română și germană care se semnează în ziua plecării la sediul firmei Centru De Joburi srl Tîrgu-jiu. Salariul brut 12,41euro oră.Se lucrează 8-10 ore zi,incepînd cu orele 8 dimineața.Duminica liber.Cazarea asigurată de angajator în camere complet mobilate,sufragerie și bucătărie complet mobilată,mașină de spălat disponibilă.Cîte 2 persoane în cameră locuiesc.Costul cazarii 100euro lună. Masa autoorganizare..Supermarket în apropiere angajatorul pune la dispoziție mașină pentru aprovizionare.Transportul pe distanța România-Germania și retur revine în sarcina angajatului,angajatorul plătește transportatorului pe baza documentului fiscal transportul la sosire în valoare de 150euro și îl oprește din salariu la sfârșit de lună.Dacă angajatul pleacă înainte de data stabilită în contract i se va retine din ultimul salariu costurile cauzate angajatorului(inclusiv taxele de plasament)Documente necesare pentru angajare:Carte de identitate valabilă minim 6(șase)luni de zile.Informații suplimentare la sediul firmei din Târgu-Jiu,str.Nic.Titulescu nr.3A,Bl.3A.Ap.1 parter,Scara 1Camera nr.2.jud.Gorj.Tel fax 0353418778.Tel.mobil: 0761804676 între orele 10-16.
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea companiei Vila Chalet 173 din Voronet Gura Humorului, județul Suceava, este situată într-o zonă de vis, clienții bucurându-se de un peisaj excepțional atât iarna, cât și vara. Locația unică a Vilei Chalet 173,situata la mai putin de 500 m de Manastirea Voronet, este perfectă pentru experiențe inedite și vacanțe de poveste ce pot fi intalnite in imediata apropiere si care includ: parc de aventuri, tiroliana, piscine exterioare si interioare, turn de catarare, calarie, trasee montane, cicloturism,trasee ATV. Pensiunea dispune de spațiu de cazare de 18 camere , de un restaurant și o terasă exterioară. De asemenea, pentru partea de relaxare și divertisment, dispune de o un spațiu de joacă pentru copii, în aer liber, doua foisoare dotate fiecare cu gratar si loc de preparare a hranei.
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
AFC Nord Imobiliare angajeaza pentru punctul de lucru din Soseaua Berceni nr. 8, sector 4, o persoana serioasa cu experienta in lucrul cu lemn - mestesugar in lemn - tamplar. Detinem linie tehnologica completa. Realizam produse dupa schite proprii. Oferim carte de munca si un mediu de lucru placut. Detalii la telefon.
-
Supermarket Tulcea angajează LUCRĂTOR COMERCIAL, cu și fără experiență. Se oferă contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program flexibil, salariu fix, bonusuri de performanță, tichete de masă. Se cere și se oferă seriozitate. Relații la telefon: zero șapte patru nouă unu cinci trei doi doi trei.
-
Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus diferite bonusuri substanțiale care se discuta. Se cere discretie maxima..persoana fără obligații. Domiciliul permanent București, studii medii liceul obligatoriu, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Vârstă maxima 55 ani,aspect fizic plăcut și ingrijit, open ,la semnarea contractului 4000 RON bonus.Sediul firmei este unul de lux .
-
-
-
Angajam vanzatoare pentru magazin alimentar 2500-3000 ron Pentru mai multe detalii suna-ti
-
Angajam agenți-bărbați paza in perimetru companiei,condiții bune de munca,salariul de baza și sporuri inclusiv plata ore suplimentare,necesar atestat de paza,stare sănătate buna,persoana responsabila,rugam trimiteti cv la
-
Relatii la Tel; cont curent RO19BACX
-
Doamnă cu experiență, fără obligații , caut job in domeniul companiei si ingrijirii persoanelor in etate.
-
Societatea noastra cu sediul in Resita, jud Caras-Severin angajeaza operator buldoexcavator cu experienta (JCB 3cx). CERINTE OBLIGATORII: Permis categoria B, experienta in domeniu, disponibilitate, dornic de munca, serios; Permisul de conducere cat. C+E (sofer profesionist) constituie un mare avantaj si se remunereaza extra. Oferim salariu atractiv, la timp, contract de munca pe termen lung (iarna-vara) Informatii suplimentare la numarul de telefon