Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2021-01-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Supraveghetor spatiu edutainment mina kids - part time/full time

    Mina Museum by Si Lounge Locatie noua marca Si Lounge angajeaza supraveghetor spatiu de joaca si edutainment pentru copii, cu sau fara experienta, pentru primul muzeu de arta digitala din Bucuresti cu loc de joaca. Dorim sa formam o echipa tanara si dinamica careia ii place frumosul si bunul gust. Daca iti plac copii si jocurile copilariei, si de asemenea sa lucrezi intr-un alt fel de loc de joaca fata de cele clasice, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Supraveghează și asigură siguranța copiilor în locul de joacă; - Interacționează cu copiii și îi ajută să se distreze într-un mod sigur și responsabil; - Monitorizează activitățile copiilor și aplică regulile și regulamentele locului de joacă; - Asigură curățenia și igiena în locul de joacă; - Comunică eficient cu părinții și răspunde întrebărilor și preocupărilor lor; - Rezolvă conflictele și problemele care pot apărea între copii; - Organizează și coordonează activități distractive și educative pentru copii; - Menține un mediu plăcut și prietenos în locul de joacă. Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu copiii este un avantaj; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții; - Atenție la detalii și capacitatea de a rămâne calm și concentrat în situații de stres; - Empatie și înțelegere față de nevoile și dorințele copiilor; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii; - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători; - Certificat de prim ajutor și cunoștințe de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și veselie; - Posibilitatea de a interacționa și de a lucra cu copii de diferite vârste și personalități; - Dezvoltarea abilităților de comunicare și de gestionare a conflictelor; - Posibilitatea de a aduce bucurie și zâmbete pe chipurile copiilor; - Oferim training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională; - Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare. - Dacă ești o persoană entuziastă, responsabilă și pasionată de lucrul cu copiii, te invităm să aplici pentru poziția de - Supraveghetor Loc de Joacă. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de neuitat a copiilor noștri!

  • Ibis styles bucharest erbas angajeaza camerista si femeie de serviciu

    Ibis Styles Bucharest Erbas, isi mareste echipa!Avem nevoie de o camerista si o femeie de serviciu! Daca esti o persoana responsabila, serioasa si riguroasa, te asteptam sa ne cunoastem! Iti oferim salariu atractiv, tichete de masa, bonusuri de performanta, prime de sarbatori.

  • 2

    Angajam sudor muncitori in constructii

    Angajam sudori muncitori in constructii Tip job Full time Salariu atractiv Experienta constituie un avantaj. salariul 4000-5000 RON Candidatul ideal 1. Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa 2. Persoana organizata, proactiva, responsabila 3. Seriozitate, corectitudine, punctualitate, atentie la detalii si interes pentru calitate Ne puteti contacta la nr de telefon 0_3_6_8_0_0_2_1_8_8

  • 10

    Angajam muncitor necalificat pentru reparat paleti in Franta contract francez

    Societate franceza cu fabrici de reparat paleti din lemn, angajaza muncitori necalificati seriosi pentru operatiunea de reparat paleti din lemn. Contractul este francez, pe perioada nedeterminata inregistrat la URSAF (ITM) in Franta. Angajatul are aceleasi drepturi si obligatii ca si cetateanul francez. Avem angajati care lucreaza la noi de peste 10 ani. Avem peste o suta patruzeci de angajati romani, Angajatul are posibilitatea sa castige cat mai mult, calculul salariului fiind in accord individual la nr. de paleti reparati. Salariul poate ajunge peste doua mii doua sute eur luna in functie de indemanarea muncitorului si de cantitatea de paleti realizata lunar. Pentru angajare persoanele interesate trebuie sa se prezinte la un interviu in Sibiu, str, Cezar Bolliac nr 1, unde dupa ce va fi admis, se va intocmi contractual de munca si va primi echipamentul de protectie si adresa unde trebuie sa ajunga. Conditiile de munca sunt civilizate in concordanta cu legislatia Franceza. Fiecare muncitor la sfarsitul lunii primeste fisa de plata cu salariu realizat si taxele care s-au platit la statul Francez.Societatea poate ajuta muncitorii care nu au o chirie proprie, sa locuiasca in casele societatii contra unei sume de doua sute douazeci euro luna in care sunt incluse si utilitatile. Plata pentru chirie se va retrage din salariu. Nu pot fi angajate persoane cu varsta mai mare de saizeci de ani, persoane cu boli cornice sau dependente de stupefiante si alcool.Salariul in euro se vireaza de catre societate in conturile pe care angajatul trebuie sa le aiba deschse in Romania sau in strainatate pe numele lor cu card atasat. Va rugam sa ne contactati telefonic intre orele 9-17.

  • Pat cu facilități pentru batrani

    Pat nou, gen spital cu manevrare manuala ,cu stativ perfuzii cu mânere laterale rabatabile.

  • 1

    Anonim

    Caut doamna pt curetenie , luni miercuri si vineri 2-3 ore pe zi. Locatia se afla in centru . Turda . Mai multe detali la telefon

  • 3

    angajare in brutarie artizanala

    Brutarie patiserie angajeaza: -BRUTAR cu experienta, - ajutor brutar - fara experienta, part time (faleza Nord), - vanzator patiser - cu sau fara experienta la Vivo si Carrefour, - pachet salarial atractiv, negociabil, asigurare medicala

  • 17

    Angajam sofer pentru livrare marfuri

    Angajam SOFER ptr livrare marfuri la magazinele " MANDARIN " . Se solicita experienta min 1 an , carnet categ B . Important : se lucreaza 4 ore ca sofer livrare marfa si 4 ore in depozit logistica , incarcare marfa , depozitare etc . Salar 3300 fara bonuri Se solicita experienta in lucrul cu transpaleta ( liza ) , deoarece marfa este paletizata . Cv-urile se trimit pe adresa : sau informatii la telefon

  • 17

    Angajam personal secretariat

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • Conducător auto

    Angajam conducător auto catg C,E pentru transport marfa generala, trafic național.

  • 5

    Angajam agent vanzari solutii umbrire-CLUJ

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei

  • Expert licitatii Piatra Neamt

    Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui inginer ofertare devize talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o pasiune pentru construcții și vă place să lucrați cu cifre și estimări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Ca inginer ofertare devize, veți avea un rol esențial în procesul de licitație, ofertare ulterior decontare pentru proiectele noastre de construcții. Veți fi responsabil de evaluarea documentației tehnice și de calcularea costurilor necesare pentru a finaliza proiectele. Veți colabora strâns cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai precise estimări și pentru a asigura că proiectele noastre sunt competitive pe piață. Cerințe: Diplomă de studii superioare în domeniul construcțiilor civile sau o specializare relevantă; Experiență anterioară în domeniul ofertării și intocmirii devizelor în construcții; Cunoștințe solide de citire și interpretare a documentației tehnice; Abilități excelente de analiză și calcul; Atenție la detalii și precizie în estimări; Abilități de comunicare și negociere eficiente; Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de calcul și a software-urilor specifice domeniului; Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial atractiv. Program de birou: Luni - Vineri 08:00 - 17:00 Principalele responsabilități: Evaluarea documentației tehnice și a cerințelor proiectului; Calcularea costurilor pentru materiale, echipamente și manoperă; Elaborarea devizelor și a ofertelor de pret; Colaborarea cu echipa de proiectare pentru a obține informațiile necesare pentru estimări; Identificarea și evaluarea riscurilor potențiale și a costurilor asociate; Elaborarea devizelor și a ofertelor competitive; Monitorizarea și actualizarea constantă a costurilor și a estimărilor pe parcursul proiectelor; Colaborarea strânsă cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai bune prețuri și condiții pentru materiale și echipamente; Asigurarea respectării termenelor limită și a standardelor de calitate. 6 000 - 8 000 Net

  • 2

    Angajam ajutor pizzer

    Angajam ajutor pizzer (parte de pregatiri, preluat comenzi si casa de marcat) salariu 3000 lei , plata la zi, masa inclusa. Va rugam sa ne contactati la nr de tel: (in fiecare zi dupa ora 12)

  • Vanzatoare pizzerie pe timp de zi

    Angajam vânzătoare pe timp de zi. Program: miercuri 12-20, joi 12-21,vineri sambata duminica 12-20. Salariu :3500 net+ 500 tichete de masa. Adresa: strada Ion Brezoianu, nr 23-25, subsol, corp B, cladirea Palatul Universul.

  • 2

    Angajam conducător auto categoria D

    Angajam conducător auto categoria D din Turda sau Câmpina Turzii ai sin Floresti sau Manastur pe microbus pentru convențielaApahida. Info la tel .

  • 2

    Angajam sudori

    S.C.WELDMAG CONSTRUCT SRL angajeaza: -16 sudori Cerinte: studii de specialitate,cunoasterea limbii engleze

  • 3

    Mărim echipa la Hotel Pleiada 5* Iași

    HOTEL PLEIADA RESTAURANT NOVELLA - Iași anunță disponibilitatea următoarelor posturi : - BUCĂTAR A LA CARTE CU EXPERIENȚĂ - LUCRĂTORI BUCĂTĂRIE-SPĂLĂTORI VASE Oferim - contract de muncă pentru perioadă nedeterminată, - tichete de masă Asteptăm CV-uri la adresa de e-mail Relatii suplimentare si stabilirea interviului se fac la nr. de telefon .

  • Sc Tannor Bread angajeaza

    Tanoor Bread Srl angajeaza : brutari - 5 posturi; femeie de serviciu: 2 posturi si functionar administrativ: 1 post

  • Transport

    Caut colaborare firme transport sau curierat cu remorcă 750 kg . Dimensiuni 2000x1200 înălțime 1200 pentru București și Ilfov diferite locații sau traseu stabilit. Și deplasări în țară. Aștept ofertele dvs

  • 3

    Angajam EDUCATOR la Afterschool IMALO - program full-time saupart-time

    Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!

Salvează căutarea