Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ofer spre închiriere Cabinet Stomatologic nou dotat și amenajat. Detalii la telefon
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer pentru transport marfa intern. De luni pana vineri . Cautam coleg cu experienta Din județul Neamț
-
Angajăm ajutor(femeie) lucrător comercial (vânzătoare) pentru magazin alimentar în orașul Comănești.Relatii la telefon (nu raspundem la mesaje) sau la sediul societății str Dumbravei nr 46
-
Firma de încălțăminte angajează cusator. Mai multe detalii la telefon
-
Agenție fără comision recrutam urgent îngrijitoare bătrâni cu experienta, program intern normal cu 4 zile libere pe luna sau doua săptămâni lucrate doua libere. Detalii la tel 0774635630
-
Agenție cu experienta va ajutam în găsirea persoanei potrivite pt varstnticul din familia dv. Avem în baza de date doamne serioase, cu experienta care va pot ajuta pe toate tipurile de program :intern, extern sau part - time. De ce sa ne alegeți pe noi? Știm ca este foarte greu sa găsești persoana care sa fie aproape de cerințele dv. Și noi la fel ca și dv, ca în orice domeniu ne confruntam cu lipsa forței de munca, și noi avem probleme în a găsi doamne serioase care să-și dorească angajamente pe termen lung. Cu toate acestea avem o baza de date f bine pusa la punct, avem doamne cu care colaboram de ani de zile, care au îngrijit bătrânii ca și cum ar fii parte din familie. De ce noi? Pt ca suntem transparenți, pt ca va acordam o perioada de proba de câteva zile înaintea încheierii contractului, pt ca avem un comision fix, sub piața, pt ca va oferim o perioada de garanție de 60 zile, timp în care vom tine o legătură strânsă sa formam o echipa astfel încât colaborarea cu persoana aleasa sa fie pe termen lung. Dacă v-am atras atenția va așteptam pt mai multe detali la telefon 0774635630, va mulțumim
-
Agentie fara comision recrutam bone,menajere,ingrijitoare batrani cu experienta,doamne serioase care doresc un angajament pe termen lung....avem colaborari pe toate tipurile de program :full-time,part-time sau intern.Detalii la telefon 0774635630
-
Ofer spre închiriere spațiu,sedevistica,elevator și toate condițiile necesare pentru un mecanic auto independent.
-
Cautam colega pentru magazin e legume si fructe , pe postul de vanzatoare, in zona Lipovei. Detalii
-
Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;
-
Tahog Bal SRL din Loc Zalau angajeaza baiat pentru service de tahografe pentru verificari de tahografe, montari de statii si antena CB incarcare clima auto,decarbonizare motor ect in service situat la iesirea din Zalau catre SM langa castel pentru informatii sunati pe nr de tel.
-
Tahog Bal SRL Zalau angajeaza secretara pentru munca de secretariat;facturare,devize,registru de casa ,comenzi promovare firmei pe net, ect. cu experienta minima in secretariat sau fara experienta cu posibiliatea de a invata la locul de munca.Suntem la iesirea din Zalau catre SM{ langa castel} asteptam CV ul tau pe adresa noastra de mail Tel. pentru informatii .
-
Tahog Bal SRL angajeaza. Muncitor pentru verificari si montari de tahografe,incalzitoare,statii,clima. Cerinte: NU ESTE NECESARA EXPERIENTA IN DOMENIU!!! -Absolvent din 2020 si fara experienta. -Seriozitate, abilitati de invatare lucruri noi, lucru in echipa, disponibilitate. Ne marim echipa!!! Vrei sa fii coleg cu noi? Pentru informatii suplimentare la nr de Tel. sau adresa de mail
-
Angajez sudori și lăcătuși cu contract de munca . Ofer cazare celor din provincie. Salariu atractiv
-
Buna ziua am nevoie pt tatăl meu de o doamna pt ai gati si face curat in apartament, apartamentul este de 2 camere deci nu este mult de munca, pentru mai multe detalii ma puteți apela nr de tel sau ,va mulțumim
-
Caut un loc de muncă sofer cat. ce dar problema este ca sunt începător si nu am experiența
-
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Firma de constructii industriale si civile din Timisoara, suntem in cautarea unui inginer tehnic ofertare. Cerinte: - Minim 3 ani experienta in domeniu - Studii superioare: Facultatea de constructii - Cunostinte AutoCad si Microsoft Office
-
Angajez fata pentru bar, salar atractiv, cautam persoana comunicativa, detalii la
-
Firma in domeniul transporturilor, angajam referent resurse umane () Ne puteti contacta la nr de telefon: , sau ne puteti trimite CV-urile pe adresa de mail: