Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-01 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Asistent director

    Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice. Cerinte: Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Diploma de licenta intr-un domeniu relevant Abilitati excelente de comunicare in limba romana Abilitati solide de organizare si gestionare a timpului. Atitudine proactiva si capacitatea de a lucra independent. Experienta anterioara intr-o pozitie similara este un avantaj. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.

  • Angajam lacatus mecanic masini unelte

    Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni

  • Consilier juridic

    Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.

  • 3

    Reprezentant tehnic

    La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!

  • 3

    Asistent medical

    Angajăm asistent medical pentru clinica stomatologică cu sediul în Calea Văcărești nr 252-254,sector 4 București. Pentru mai multe detalii vă așteptăm la o discuție la sediul nostru.

  • Contabil senior

    SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.

  • Farmacist Bucuresti, sector 1

    Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor

  • 2

    Consultant vânzări magazin de haine

    Suntem în căutarea unui consultant vânzări (fata) într-un magazin de haine și accesorii din Centrul Comercial Kapa. Oferim: Salariu atractiv. Program de lucru flexibil. Cerințe: Persoană sociabilă, comunicativa și cu inițiativă cu vârsta 25-50 ani, ( experienta constituie un avantaj). Pentru mai multe detalii sunați la numărul de tel: .

  • 20

    agajam muncitor

    angajam muncitor pentru montarea unei casa de lemn cu panouri osb. salar intre 800-1000 euro. asiguram cazare si mancare

  • 7

    Firmă de instalații angajează magazioner!

    Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;

  • 2

    Lucrator Depozit - Europharm -Depozit Chiajna

    Candidatul ideal: Studii gimnaziale medii Experienta pe o pozitie similara in industria farmaceutica constituie avantaj Abilitati minime de utilizare a calculatorului si a echipamentelor de scanre coduri Atentie la detalii, integritate, atitudine etica fata de munca Responsabilitati: Verificarea, manipularea si depozitarea cutiilor in spatiile special destinate, manual sau cu ajutorul lizei Scanerea codurilor de bare si verificarea acestora, urmarind corelarea informatiilor existente in computer Beneficii: Pachet salarial motivant Mediu de lucru placut Asigurare de viata si abonament de servicii medicale prin reteaua de clinici Regina Maria Posibilitatea de a dezvolta o cariera in logistica

  • Angajam vanzatori benzinarie

    Angajam vanzatori benzinarie , sector 3

  • Inginer Departament Tehnic

    Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate

  • 3

    Cautam colege!!!

    NE CĂUTĂM COLEGE!!!! ATELIER PRODUCȚIE ANGAJAM cu carte de munca pe perioada nedeterminata, croitorese cu experienta. Descrierea jobului realizarea de produse cap-coada diversificate; program de lucru 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana mediu de lucru foarte placut * Căutam croitoreasa, chiar dacă a lucrat puțin în domeniu o învățăm noi * Program full time * Oferim salariu motivational si atractiv Pentru mai multe detalii sunați la tel

  • 1

    Mecanic auto

    Mecanic auto cu experienta angajam.

  • Declarant Vamal Ploiesti

    Descriere post - Declarant Vamal Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o livrare rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abilități bune de organizare și atenție la detalii Certificare AEO este un avantaj Ce oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator Posibilitatea de a lucra cu clienți și parteneri internaționali Salariu competitiv și beneficii atractive Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!

  • angajez kinetoterapeut si asistent balneofizio

    firma ingrijiri la domiciliu,cautam colaborare cu kinetiterapeuti si balneofizioterapeuti pt lucru la domiciliu pacientului in orasul Iasi

  • 2

    Aqua Garden Militari angajeaza ospatari cu experienta pentru piscina si terasa

    Aqua Garden Militari angajeaza ospatari cu experienta pentru piscina si terasa. Salariu motivant, mediu de lucru placut, program flexibil.

  • 2

    Firma constructii angajeaza meserias, dulgher

    Detalii la numarul de telefon : Firma constructii angajeaza meseriasi si dulgheri Oferim : Contract pe perioada nedeterminata Salariu atractiv Salariul se face in 15 si la sfarsitul lunii OFERIM SI CEREM SERIOZITATE Detalii la numarul de telefon :

  • Operator depanare telefoane

    Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!

Salvează căutarea