Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2200 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
CE ASTEPTARI AVEM - Studii medii tehnice, absolvent de liceu sau scoala profesionala, calificare cu profil mecanic, lacatuserie, electromecanic sau similar - Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala - Minim un an de experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale (ex. transportoare cu benzi, cu snec, ansambluri de transmisii mecanice cu lant, curele si reductoare, ventilatoare, etc.) - O fire dinamica si proactiva - Spirit de echipa CE VETI FACE - Operare si reglare corespunzatoare a echipamentelor de productie - Realizare reparatii accidentale, reglaje tehnice si repuneri in functiune pentru echipamente - Inregistrare informatii referitoare la interventiile tehnice efectuate - Verificari inspectii tehnice si operatii de intretinere periodica in acord cu instructiunile interne - Realizare lucrari de intretinere preventiva reactiva planificate in cadrul reviziilor generale anuale, in acord cu planul de reparatii Program de munca: Luni-Vineri 06:00-14:00 Ocazional se solicita ore suplimentare, chiar si de noapte. CE OFERIM Salariu atractiv corelat cu experienta Tichete de masa Transport decontat Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Bonus recomandare colegi noi Zi libera cu ocazia zilei de nastere Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management
-
Firma de constructii industriale si civile din Timisoara, suntem in cautarea unui inginer tehnic ofertare. Cerinte: - Minim 3 ani experienta in domeniu - Studii superioare: Facultatea de constructii - Cunostinte AutoCad si Microsoft Office
-
Angajez fata pentru bar, salar atractiv, cautam persoana comunicativa, detalii la
-
Firma in domeniul transporturilor, angajam referent resurse umane () Ne puteti contacta la nr de telefon: , sau ne puteti trimite CV-urile pe adresa de mail:
-
-
-
Pentru mai multe informații te asteptam in locatiile THOR din Caransebes sau la nr. de tel.:
-
cautam bucatar sectia rece - restaurant la piata victoriei - salariu+cm+tips+bonuri - cautam numai persoane serioase - exclus zilieri - proba lucru platita
-
Angajam ospatar, 15zile pe luna, de la 11.00 la 20.00 , salariu 1800,discutabil, plus tips zilnic, ideal cu experiență in mancarea libaneză. Pentru mai multe detalii sunati la .
-
Angajez muncitori calificati si necalificati in domeniul construcțiilor. Montatori rigips Montatori partiti din sticla Montatori fatada ventilata ceramica,bond,fibrociment,hpl. Salariu între 4500 6000ron Program flexibil pentru mai multe detali
-
angajam personal curatenie cladiri de birouri,curieri tazz glovo bold.oferim scutere biciclete .carte de munca ore de lucru suplimentare platite
-
Angajam personal pentru servicii de intretinere curatenie cu masini speciale de intretinere, intr-o hala industriala (hala in care se lucreaza numai dupa norme EUROPENE, curatenia trebuie doar intretinuta), in domeniul automobile. Cerinte: seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Zona de lucru: sector 3, Faur. Program 8h/zi, 5 zile/saptamana, luni - vineri. Se ofera salariu motivant, carte de munca, concediu platit. Salariu 2500 Lei Rog seriozitate !
-
Angajam sofer tir cu experienta pe camion frigo pentru curse tur retur. Curse: Toata Europa Cap tractor: Mercedes euro 6, Semiremorca: Lamberet Plata: 85 zi Soferii care au schimbat frecvent locul de munca in ultima perioada nu sunt eligibili. Se pune accent pe curatenia in camion. Se respecta programul de condus.
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
-
Cautam colegi necalificati cat si colegi electricieni! Va rugam sa apelati la numarul din anunt pentru mai multe detalii! De asemenea Înființăm Clubul Tinerilor antreprenori, cu ajutorul elevilor de liceu! Scopul Asociației este acela de a modela viitorii oameni de afaceri, ce vor lucra perfect legal! Va așteptăm alături de noi! Whatsapp !
-
Ce trebuie sa faci? Construieste, monteaza si instaleaza diferite structuri metalice. Ajusteaza, asambleaza imbina, finiseaza; Asamblarea pieselor conform specificatiilor tehnice; Utilizarea instrumentelor si echipamentelor adecvate pentru asamblare; Efectuarea operatiilor de lacatuserie mecanica si sudura; Respectarea normelor de siguranta si procedurilor de lucru. Utilizeaza rational timpul de lucru si materialele, echipamentele de lucru din dotare; Indeplineste orice alte sarcini, activitati si atributii specifice trasate de conducerea executiva in legatura cu activitatea pe care o desfasoara; Aduce la cunostinta sefului ierarhic orice disfunctionalitate ce pote sa apara in procesul muncii sau care poate afecta bunul mers al activitatii; Curatarea locului de munca la terminarea interventiei. Esti candidatul ideal daca: Experienta anterioara in lacatuserie mecanica sau sudura; Cunostinte solide despre instrumentele si echipamentele utilizate in industria de productie; Cunostinte de electricitate ( constituie un avantaj); Atentie la detalii si abilitati de lucru cu precizie; Capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; Certificari relevante de lacatus mecanic electrician Noi iti oferim: - Salariu motivant; - Sansa de afirmare profesionala intr-un mediu de lucru dinamic.
-
Angajam muncitori pricepuți în rigips, faianță și gresie. Se oferă lucru în țară și în Italia. Salariu atractiv, mai multe detalii la telefon
-
Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI Destine Broker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de bacalaureat Detalii:
-
SENTOSA IMPEX SRL angajeaza persoana pentru curatenie intr-o cladire de birouri si la spatiile detinute. Programul este de 8 ore zi, plus 30 minute pauza de masa, de luni pana vineri. Responsabilitati: - asigura curatenia in incinta spatiilor si birourilor detinute; - asigura curatenia si igienizarea periodica a spatiilor anexe (holuri, receptie, scari, spatiu de fumat, etc.), precum si a diferitelor suprafete( ferestre, usi, etc.); - curata zilnic grupurile sanitare; - participa la stabilirea necesarului de materiale destinate curateniei. Cerinte: - atitudine proactiva; - spirit de observatie; - abilitati de comunicare; - punctualitate in rezolvarea sarcinilor. Ce oferim? - pachet salarial motivant; - prime de sarbatori; - tichete de masa; - desfasurarea activitatii intr-un mediu placut. Persoanele interesate pentru o colaborare pe termen lung sunt invitate sa ne contacteze la nr.tel. sau sa ne trimita un CV ori o mica descriere pe adresa de e-mail