Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-04-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Angajam LACATUS confectii metalice si sudor Mig-Mag la Fabrica din Baicoi. Salariu motivant + Bonuri de masa. Se asigura transport pe ruta: Ploiesti, Campina, Moreni, Valenii de Munte, Slanic Prahova, evantual cazare in zona fabricii. Se fac ore suplimentare - minim 2 sambete iar aceste ore se platesc dublu.
-
Promovat
Dorim sa ni se alature noi colegi in departamentul de Productie pentru urmatoarele sectoare: Preparare Masa, Presare, Glazurare, Ardere si Sortare&Ambalare. CE ASTEPTARI AVEM Experienta intr-un domeniu de productie Orientare catre lucrul in echipa Spirit d observatie, acuitate vizuala buna, atentie la detalii Comunicare si cooperare în cadrul echipei CE VETI FACE Supravegherea fluxului tehnologic in aria desemnata Operarea si setarea echipamentelor automatizate Monitorizarea functionarii echipamentelor, verificarea starii tehnice Reglarea parametrilor de functionare Program de munca: sistemul turnus 12 24-12 48 CE VA OFERIM Salariu atractiv Tichete de masa Decontare transport Abonament medical, deoarece stim cat de importanta e sanatatea Prima de Paste, Craciun si alte evenimente, pentru a va oferi inca un prilej de bucurie in preajma sarbatorilor Concediu de odihna suplimentar* Zi libera cu ocazia zilei de nastere Bonus recomandare colegi noi Program de inductie Program de calificare si training Loc de munca stabil SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România. De peste jumătate de secol, produsele CESAROM fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară. SANEX S.A. face parte din grupul austriac LASSELSBERGER.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Oportunitate de angajare la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov! Alătură-te echipei noastre din incinta Carrefour Brașov pentru o experiență plină de energie și dulce ca înghețata noastră! Căutăm o persoană plăcută și comunicativă pentru a lucra la rulota Ice and Roll. Cerințe: personalitate plăcută, abilități bune de gestionare a timpului, și disponibilitate la program de lucru flexibil, inclusiv weekend-uri. Responsabilități: pregătirea și servirea produselor noastre delicioase, oferirea unui serviciu clienți excelent și menținerea curățeniei în jurul rulotei. Beneficii: mediu de lucru dinamic, training și posibilitatea de a câștiga experiență în domeniul serviciilor. Contactează-ne telefonic la numarul de telefon sau vizitează-ne la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov pe Calea București. Ajută-ne să ducem bucuria înghețatei mai aproape de inimile clienților noștri!
-
Cum poti castiga un venit suplimentar fara sa ai experienta? Care este scopul vietii tale? Sa muncesti pentru un salar si o pensie ? sau cauti o alternativa care sa iti completeze veniturile actuale? Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. Ai grija de sanatatea ta! Achizitioneaza remedii naturiste cu discount.Ai sansa sa cumperi produse la cel mai mic pret ,alaturandu-te comunitatii noastre. Cere detalii iar eu voi fi bucuroasa sa te ajut. https://www.shoplivegood.com/romaniucs
-
Angajam soferi pentru Uber si Bolt, cu masinile noastre, Dacii Logan cu gaz. Masini verificate periodic si fara defecte ascunse.
-
Firma de transport din Rm. Valcea angajeaza sofer profesionist camion prelata 40 t pentru trafic intern si international, tur-retur, categorie C+E, atestat ADR obligatoriu. Salariu motivant!!!
-
Angajăm conducători auto pe relația internațional tur-retur pentru mărfuri cu ADR. Obligatoriu atestat ADR! Relații la telefon
-
Ce veți face : - veți așeza marfa la raft - veți scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs: -dinamism, seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 2 schimburi program de 8 h. Magazinul este situat in sectorul 6 str Apusului Nr 29. Pt mai multe relații și interviu vă așteptăm la adresa magazinului sau la nr de tel din anunt CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA DECONT TRANSPORT
-
Angajez sofer categoria CE pe comunitate, curse Spania-Italia, 3100 cu salariul de lei inclus. Se transporta marfuri generale la prelata. Contractul de munca este pe Romania. Mai multe detalii la tel sau pe whatsapp.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 2300 lei Net la angajare, cu mărire salarială la 2500 lei Net la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Firma autorizata , partener Uber,Bolt,Black Cab, angajam sofer, oferim autoturism la închiriere -Oferim suport pentru intreg procesul de angajare si obtinere ale actelor necesare,incluzand atestatul de sofer, copia conforma, ecusoanele, asigurarea pentru bagaje si calatori. -Costurile ce implica contractul de comodat, copia conforma si ecusoanele vor fi suportate de firma -Acte necesare pentru sofer: Cazier auto( fara incidente grave) Cazier judiciar fara inscrieri Carte de identitate Permis de conducere cat B -Conditii de angajare: varsta minima: 21 ani permis de conducere de minim 2 ani -Programul este flexibil, soferul avand libertatea sa isi aleaga singur orele de lucru. Nu se percepe niciun comision in cazul in care acesta nu lucreaza intr-o saptamana ( se face cerere pentru concediu fara plata) -Se face contract de munca pe 8 ore,costurile fiind suportate de sofer. Angajăm si șoferi cu autoturism propriu Plus alte avantaje pe care le vom discuta personal -Comisionul este de 8%incasari
-
Cautam persoane serioase cu experienta în construcții,construim case la cheie . Program 8 ore ,se lucrează în zona Pitești-Curtea de arges , salariul pornește de la 4000 lei și poate ajunge pana la 6000 lei în funcție de aptitudinile fiecăruia în parte . Detalii la !
-
Angajez soferi taxi in Timisoara, plan 100 lei/zi mai multe informatii la tel
-
Disponibil online
Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital
Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!
-
Cautam o persoana serioasa pentru un magazin de cartier non stop din zona Tineretului Sector 4 Magazinul este destul de mic si nu necesita munca fizica si efort fizic , interacțiunea cu clientii este necesara Dorim o persoana dornica de colaborare pe termen lung Oferim facilitați si salariu atractiv Detalii la telefon Locatia este strada Baladei Sector 4
-
Angajam muncitori in constructii cu experienta. Experienta in reabilitari cladiri istorice constituie un avantaj. Angajarea se face in urma unui interviu fata in fata la unul din punctele de lucru din Timisoara. NU oferim cazare.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Dacă ești pasionat de cafea, îți plac provocările și interacțiunea constantă cu persoane noi te încarcă cu energie, atunci vrem sa te cunoaștem. Cerințe: - Disponibilitate pentru un loc de munca full time. - Experiența pe un post similar nu este necesară dar constituie un avantaj. - Bune abilitați de comunicare atât cu toți cei care ne trec pragul cât și în cadrul echipei. - O atitudine pozitivă și dorință de autoperfecționare. Responsabiltăți: - Asigurarea unui climat prietenos-profesionist în relația cu clienții și ceilalți membri ai echipei. - Prepararea si servirea produselor specifice la cele mai înalte standarde de calitate. - Însușirea tuturor caracteristicilor produselor din portofoliu și prezentarea acestora, într-o maniera profesionistă, cu scopul de a-i îndruma pe oaspeții noștri să facă cea mai potrivită alegere pentru ei. - Reaprovizionarea vitrinelor, a zonelor de prezentare și a spațiilor de lucru cu produsele și materialele necesare. - Igienizarea și întreținerea constantă a aparaturii și a zonelor de lucru. Beneficii: - Un mediu de lucru prietenos și oportunități de dezvoltare personală. - Contract de munca cu norma întreagă din prima zi de lucru. - Perioadă de training plătită. - Pachet salarial atractiv, creșteri graduale, protocol zilnic, posibilitatea de a obține bonusuri in funcție de vechime, experiență, realizări si target-uri atinse. - Programul de lucru 8 ore 5 zile pe săptămâna Pentru mai multe informațiile trimite-ne un CV sau apelează-ne la numărul de telefon din anunt. Anunțul este valabil pentru toată perioada în care poate fi accesat :D