Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-22 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru sectorul de creștere păsări de la Sântimbru, Alba, Transavia angajează: ELECTRICIAN (3 schimburi) Persoanele selectate vor participa alături de angajaţi experimentaţi la cunoaşterea domeniului şi a sarcinilor specifice de muncă. ADRESĂ: Loc.Sântimbru, Strada Blajului, Nr. 1E, Județ Alba Cerințe: - certficat de calificare profesională; - experiență și disponibilitate la învățare; Beneficii: - salariu avantajos și motivant; - tichete de masă în valoare de 30 lei pe tichet; - plata orelor de noapte la schimbul 3; - pachet de produse pentru angajați; - o masă caldă; - spor de fidelitate. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email sau adresa sediului, Blajului, nr. 244D, să depuneți un CV la adresa sediului sau să sunați la numerele de telefon 0755.050.202 0258.814.466.
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Angajez muncitori pentru montare pavaj.Program 8 ore.Carnet categoria B dacă se poate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Spalatorie auto Vip box auto angajeaza baieti fete pentru spalatorie. Program 09.00-17.30,salarul 2350 ron,carte de munca tips. Relatii la sediu ,bdul Republicii nr 301 ,cartier Albert,langa hotel Albert sau Casa Berarului, sau la telefon nr. .
-
ISRA CENTER MARKETING RESEARCH SRL ANGAJEAZA CERCETATOR IN SOCIOLOGIE SI MANAGER TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICARII. CV TEL
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 2300 lei Net la angajare, cu mărire salarială la 2500 lei Net la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
SC CLASS TEX SRL, fabrica de confectii textile, cauta urgent sef de echipa cu experienta in munca . Cerinte: responsabilitate in ceea ce inseamna calitate si cantitate, introducere de modele noi in banda, coordonarea echipei. Oferim salar bun, tichete de masa, transport gratuit.
-
Societatea ANDO COM, specializata in lucrari si proiectare in domeniul de climatizare, ventilare, instalatii termice, sanitare si PSI, angajeaza personal Se cer: - permisul pentru categoria B reprezinta un avantaj - experienta in domeniu constituie avantaj - capabilitate de lucru in echipa organizare - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - transport asigurat - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
Descriere Societatea ANDO COM, specializata in lucrari reparații Instalații psi , sanitare , termice , clima , motoare electrice....angajează Gestionar , sef departament Se cer: - studii medii sau scoala profesionala - cu sau fara experienta in domeniu - permisul pentru categoria B reprezinta un avantaj - capabilitate de lucru in echipa - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - transport asigurat - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Lucrul se efectueaza doar pe raza municipiului Constanta. Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Societatea ANDO COM, Angajeaza inginer sau maistru electrotehnica electromecanica sef atelier reparații motoare electrice Se cer: - permisul pentru categoria B constituie avantaj - studii medii sau superioare - capacitate de organizare - capabilitate de lucru in echipa - responsabilitate la locul de munca - atentie sporita asupra lucrarilor efectuate Va oferim: - salariu motivant - aparatura de ultima generatie - echipament de protectie complet asigurat de catre angajator - transport asigurat - ore suplimentare platite - prime de Paste si Craciun - bonuri de masa Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Posturi disponibile, la fabrica de paine Pestis: - brutari - modelatori - framantatori - feliatori * program de lucru-3 schimburi * relatii la telefon de LUNI-VINERI, intre orele 09-16 * nu raspund la mesaje pe cont !! * se asigura transport din Hunedoara **VA ROG FRUMOS RESPECTATI ORELE DIN ANUNT PENTRU INFORMATII !! SALAR 3000 LEI
-
* fabrica de paine Pestis angajeaza soferi * pentru informatii sunati la nr.de telefon, de luni-vineri intre orele 09-15 * va rog frumos respectati orele mai sus mentionate pentru informatii * angajam doar din orasul Hunedoara ! == ATENTIE !!! nu raspund la mesaje !!! Tel.
-
Sofer cat B 46 ani cu experiența ( ambele caziere judiciar și auto fără înscrisuri ) doresc sa ma angajez exclus comunitate bursa . Cer și ofer seriozitate !
-
SC Lukproduction srl ,partener Vel Pitar, angajează conducători auto pentru distribuție produse panificatie și manipulator marfă Cerințe : Posesor permis conducere cat B. Experiență în distribuție produse panificatie costitue avantaj Domiciliu în Târgu Jiu sau cât mai apropiat. Pentru a fi contactat vă rog să trimiteți mesaj cu datele de contact, o scurtă caracterizare sau un cv pe ramura mesaj din anunț sau pe telefon între orele 10-14 . Mulțumesc
-
SC angajam muncitori calificați în construcții-amenajări interioare Cautam oameni serios -de buna credință Salariu motivant în funcție de experienta concediu plătit bonusuri de performanta program 08-17 de luni pana vineri plata de 2 ori pe luna pentru mai multe informații contactați-ne telefonic
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este un Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.