Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul unei fabrici din Brașov , suntem în căutare de Lucrători sortatori. Oferta si beneficii: - Contract pe perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet - Bonus pentru recomandare colegi; - Bonus pentru prezenta; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; Programul de lucru în 3 schimburi. PROFIL: - Capacitatea de a lucra în echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa il sunati pe colegul nostru Claudiu la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Ne aflam in cautarea unor lucratori depozit pentru o companie distribuitoare de bunuri de larg consum. Ce ne dorim: - Studii medii finalizate, - Experienta anterioara intr-un depozit, - Persoana serioasa si atenta la detalii; Ce vei face: - Te vei ocupa de incarcarea si descarcarea marfurilor, - Vei depozita marfurile in spatiile special destinate, - Vei realiza comisionarea marfurilor pentru livrare conform documentelor si indicatiilor gestionarului; Ce oferim: - Salariu net + tichete de masa de 35 de lei zi, - Bonus lunar pentru prezenta si activitate, - Transport decontat, - Asigurare medicala privata, - Prime de sarbatori. Programul de lucru este in 2 schimburi in intervalul 6:00 14:30 si 13:30-22:00. Asteptam CV-urile voastre la: TEL: <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 534 815 Locatie: Cluj, Apahida
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Promovat
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne , munca la banda . Abatorul se afla in Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! BENEFICII: -salariul este intre 1600-2000 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii si a utilitatilor; -contract de munca -asigurare medicala -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu spor 25% -alocat ii pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu pla tit 24 zile pe an -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire s i formare profesionala -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte ) -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerint e : -persoane serioase, ba rbat i,femei sau cupluri obis nuite sa lucreze in 2 schimburi cu va rsta cuprinsa i ntre 18-55 de ani. -cazier curat -apt i de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar pe data de 10 a fiecărei luni -salariul este 12,41 brut pe ora efectiv lucrata FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Drumul din Roma nia pana in Germania este de 190 care este suportat de firma s i vi se va retrage din primul salariu . Avem pleca ri sa pta ma nale din urma toarele oras e : Brasov,Sibiu,Deva,Timis oara ,Arad . Pentru informat ii suplimentate sunat i la numa rul de telefon de luni -sa mba ta i ntre orele 9-17.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie responsabilă caută personal responsabil! Companie românească cu expertiză de 10 ani în domeniul producției de tamplarie din PVC, aflată în fază de puternică dezvoltare, lider regional în productia de ferestre și uși din PVC, prin strategia noastră de dezvoltare căutăm personal pentru cele doua fabrici din Bacău. Beneficii: Mediu de lucru performant cu un proces de producție organizat după cele mai înalte standarde din industrie; Se asigură integrare organizațională asistată de un mentor; Sistem performant de salarizare; Se asigură transport; Se asigură capitalizarea competentelor cu posibilități foarte mari de evoluție in cadrul companiei; Competențe și abilităţi sociale: Seriozitate și responsabilitate la locul de muncă; Abilități de lucru în echipă; Receptiv, capabil de a învăţa și dobândi repede cunoștinţe noi; Disponibilitate de lucru în schimburi; Reprezintă un avantaj cunoștințele în utilizarea uneltelor de lucru și experiența profesională în domeniul producției de tamplarie din PVC sau construcții. Responsabilități: Pregătirea componentelor ce urmează a fi debitate asamblate conform instrucțiunilor de lucru și a comenzii de producție; Asamblarea tâmplăriei PVC conform instrucțiunilor de lucru; Verificarea manuală și vizuală a profilelor in timpul procesului de productie; Respectarea normelor de calitatate a produselor finale. Diana Alina Vă rugăm să nu aplicați în contextul în care nu aveți profilul de mai sus.
-
Market angajează lucrător comercial (personal feminin) cu domiciliul numai din localitatea Alexandria .Relații doar la tel.nr. .
-
Angajez casieri pentru cafeneaua din piata victoriei, salariu 2500 net, program L-V 07-15 Pentru detalii va rog să mă contactați la numărul pe watsuup
-
Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
-
Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .
-
Scoop Portul Tomis angajeaza: - Ospatar - Barman - Casier - Lucrator Comercial pentru servirea Inghetatei. Mai multe detalii la nr. de telefon sau mesaj in privat.
-
Cerințe: Studii superioare sau medii; Posedarea abilitatilor de lucru in echipa; Dornic sa invete lucruri noi; Disciplinat si responsabil. Obligatoriu: -permis de conducere cat B; -limba engleza-avansat; Informatiile detaliate se vor da in momentul desfasurarii interviului, la sediul firmei!
-
Angajam optometrist in București, salariu atractiv, program flexibil! Pentru detalii va rugam sunati la ! Va așteptăm!
-
VST CARGO SRL Firma de transport cu sediul in Romania, judetul Bihor - Oradea angajeaza soferi profesionisti categoriile C+E pentru a lucra in Comunitatea Europeana Esti potrivit pentru noi daca/Candidatul ideal - Ai experienta relevanta in transportul international (cel putin 1 an) - Detii permis de conducere C+E - Detii certificat de pregatire profesionala - Posesor al cardulul tahograf - Detii atestat ADR (colete)Opțional - Comunici la nivel conversational in limba Engleza - Avizul medical si cel psihologic sunt decontate de catre angajator Beneficii - Pachet salarial motivant, cu plata la data stabilita si fara intarzaieri - Oferim suport administrativ - Masinile sunt EURO 6, ingrijite si dotate corespunzator pentru confortul soferului - Aparate automate de taxare pentru toata Europa - Loc de munca stabil intr-o companie in continua crestere si dezvoltare Responsabilitati - Efectuarea transportului conform rutelor stabilite - Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform regulametului 561/2006 - Completarea documentatiei specifice transportului de marfuri - Mentinerea camionului pe care se lucreaza in conditii de curatenie atat exterior cat si interior Pentru mai multe INFORMAȚII va stau la dispoziție :
-
Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Cerintele postului: - absolvent de Universitate Agricola, specializare AGRONOMIE - cunostinte PC - permis de conducere - capacitate de organizare a timpului de lucru - persoana responsabila si atenta la detalii - initiativa, spirit de echipa, comunicativitate, spirit organizatoric
-
Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
-
ocietatea A&B Activ Distribution, cu activitati in domeniul Arhivarii si Depozitarii Documentelor angajeaza sofer pentru diverse deplasari la punctele de lucru, depozite si locatiile clientilor! Cerinte; - Incarcare descarcare marfa;- -Manipulare marfa in depozit client -Carnet categoria B Se ofera: -Salariul avantajos; -Program fix de lucru de luni pana vineri [ ]; -Deplasari in tara, se ofera diurna, cazare, plata ore suplimentare Punctul de lucru este la km 23 pe A1, se asigura transport de la statia de metrou Preciziei.
-
G.E.S.CONSTRUCT- OPERATIONAL.SRL FIRMA AUTORIZATA DE CONSTRUCȚII REZIDENȚIALE SI NEREZIDENTIALE SUDOR CONFECTII METALICE HALE,PORTI,GARDURI, SOLARE,SERE,ACOPERISURI STRUCTURA METALICA,CONDUCTE,PLATFORME PETROLIERE. COLABOREZ CU COMPANII DOAR CU CONTRACTE . OFER SI MENTENTA MAI MULTE DETALII LA TELEFON S-AU LA ADRESA DE MAIL DIN ANUNT.
-
TECNOSCAVI SRL, cu sediul in TUNARI-ILFOV, scoate la concurs urmatoarele posturi: MUNCITOR NECALIFICAT LA INTRETINEREA DE DRUMURI, SOSELE, PODURI, BARAJE - 5 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE EMAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 17 APRILIE 2024.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajez sofer taxi pe Dacia logan, cu contract de munca, 24 ore, dispecerat Daniel taxi.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up