Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-06-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Ribs Grill Deva angajează Bucătar! - Ești pasionat de gastronomie și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică? Ribs Grill Deva caută un Bucătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei. Ce căutăm: - Persoană motivată și dornică să învețe; - Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid; - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekend-uri; - Experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Oferim: - Mediu de lucru prietenos și încurajator; - Oportunități de dezvoltare profesională și învățare continuă; - Salariu competitiv și alte beneficii. Pentru a aplica sunați la numărul: . Așteptăm cu entuziasm să ne cunoaștem noul coleg!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerintele Postului: Cunostinte PC, Excel, Word, Outlook, etc. Organizare conferinte, audiente, etc. Comunicare telefonica cu potentiali clienti. Cunostinte limba engleza avansat scris si vorbit. Studii superioare de preferat juridice.
-
Angajam traducătoare engleza franceza spaniola (translatoare) la birou de traduceri Focsani
-
Firma de construcții din Alexandria angajează operator buldoexcavator. Se oferă salariu avantajos! Rugam seriozitate!
-
-
Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii. Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiuni. Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala; - tichete de masa; - mediu de lucru profesionist. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
SC Milexim SRL Campia Turzii angajeaza cu norma intreaga: responsabil resurse umane, bucatar sef, bucatar, ajutor bucatar, ospatar, ajutor ospatar, pizzer, barman, camerista, gestionar, receptioner hotel, sef restaurant, sofer, paznic, muncitor in constructii, intretinere si reparatii, sudor, instalator, manager marketing, iar cu program redus de lucru personal pt evenimente. Se asigura transport conform legislatiei in vigoare. CV-uri pe adresa : Relatii la telefon:
-
Firma de constructii civile si industriale , angajeaza muncitori calificati ( dulgheri, lacatusi ) in domeniul constructiilor . Pachet salarial atractiv: de la 4000 ron + bonuri de masa in valoare de 600 ron pe luna ! Pentru mai multe informatii : sau .
-
Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.
-
Firma cu sediul in North America cauta assistant manager Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata
-
YesAuto cauta soferi pentru preluare si transport pasageri (part time full time sau chirie). Suntem parteneri Uber, Bolt si facem transferuri de pasageri pentru diverse companii in Bucuresti. Yes Auto [www.yesauto.ro] dispune de o flota de peste 20 de masini, iar acestea sunt modelele disponibile: Tesla 3 model 2023, Volkswagen iD3, Volkswagen iD5, Skoda Enyaq, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Volkswagen Multivan, Volvo Neoplan. Cerinte minime sofer: -Permis de conducere valabil de cel putin 2 ani -Varsta minima sofer 21 ani -Atestat transport alternativ ( pentru cei care nu dispun de acesta , oferim suport pentru obtinerea lui) -Cazier judiciar -Cazier auto -Limba engleza prezinta un avantaj Conditii colaborare: - Contract de munca (full time sau part time) - Chirie (in functie de masina disponibila) + Garantie (in functie de masina disponibila) Va punem la dispozitie: * masini noi * statii de incarcare partenere * program flexibil * suport 24 7 pentru orice situatie Te asteptam la un interviu in Bulevardul Dacia numarul 20 (cladirea Aspace) pentru mai multe detalii!
-
Angajam sofer Uber Bolt pe VW iD5. Mai avem doua sloturi libere pentru colaborare de tip angajat si doua masini la chirie (cu contract). Discutam detaliile la interviul din Calea Plevnei 145. www.yesauto.ro
-
Societate angajeaza muncitori in tamplarie pvc pentru productie si montaj. Tel
-
Firma de securitate angajează agenți de pază pt. obiective interioare situate în Sectorul 1 București. Relații și consiliere la tf. de mai jos. Rugam seriozitate. P
-
VREI SA AI GRIJA DE BUNICA? Te astept cu drag !!! cămin de batrani ,oferim doua mese pe zi,cazare cine dorește, si salariu 3300 ron .
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; Pentru aplicare trimiteti un cv pe adresa de mail
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Locație: str depozitelor, 40, Pitesti Descriere post: Suntem în căutarea unui Electrician / Tehnician de Mentenanță Industrială dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide în domeniul ingineriei electrice industriale și o experiență bogată în mentenanța utilajelor și a sistemelor din mediul industrial. Responsabilități post: Efectuarea diagnosticării și remedierii defecțiunilor în echipamentele și sistemele electrice și mecanice. Realizarea inspecțiilor preventive pentru a asigura funcționarea eficientă a utilajelor și a echipamentelor industriale. Asigurarea respectării normelor de siguranță și a standardelor de calitate în toate activitățile desfășurate. Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a minimiza timpul de inactivitate al mașinilor. Efectuarea reparațiilor și a întreținerii generale la instalațiile electrice, panouri de control și echipamente conexe. Documentarea și raportarea tuturor activităților de mentenanță efectuate. Cerințe post: Experiență anterioară în domeniul electricianului / mentenanței industriale. Cunoștințe solide în domeniul electricității industriale, inclusiv lucrul cu panouri de control și echipamente de automatizare. Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. Cunoștințe în citirea schemelor electrice și a planurilor tehnice. Certificare relevantă în domeniul electricianului industrial (dacă este necesară în zona dvs.). Abilitatea de a lucra într-un mediu industrial, cu respectarea regulilor stricte de siguranță. Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. Beneficii post: Oportunitatea de a lucra într-un mediu industrial dinamic și stimulant. Salarizare competitivă Posibilitatea de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei.
-
Descrierea postului - sustine activitatea de productie pe utilaje CNC in 3 - 5 axe si taiere cu fir prin electroeroziune prin creearea de programe de masinare; Cerinte - experienta proiectare 3D min 2 ani - diploma de Licenta in domeniul Ingineriei - notiuni de desen tehnic avansat, fiind capabil sa foloseasca planurile din documentatia tehnica a dispozitivelor sau matritelor de realizat a aparatelor de masurare a cotelor (subler, micrometru, comparator, etc) - seriozitate, responsabilitate Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice.
-
-
"Pentru cei carora le pasa!" este motto-ul ce ne caracterizeaza. Credem in triada PERFECTIONARE-CALITATE-CLIENTI. Serviciile de calitate aduc in sfera noastra oameni de calitate. Dorinta noastră nu este doar de a ne presta serviciile, ci și de a avea grija de oamenii din jurul nostru. Descrierea job-ului Daca vrei sa faci parte din echipa noastra iata cateva dintre responsabilitatile pe care le vei avea: -Vei merge in deplasari in Romania (in principiu proiectele se afla in Bucuresti Ilfov sau in imprejurimi), asta daca vei fi desemnat de catre departament -Lucrul in echipa este vital -Izolarea tevilor cu cauciuc elastomeric ( tip Armaflex ) -Etansarea golurilor ce trec prin pereti -Fotografierea lucrarii -Notarea dimensiunilor golurilor executate pe centralizator -Jacheting cu tabla ( protejarea tevilor cu tabla si a canalelor HVAC) Ce ne dorim de la tine? -Experienta minim 2 ani in domeniul constructiilor - reprezinta un avantaj -Studiile superioare in domeniul constructiilor - reprezinta un avantaj -Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj -Responsabilitate fata de echipamentele noastre -Concentrare -Orientare catre client -Sa fii o persoana prietenoasa si respectuoasa -Sa fii o persoană activa si dornica de a invata -Sa fii organizat Ce iti oferim noi? -Salariu competitiv pe piata constructiilor ( intre 3000-8000 RON) -Cazare, asta daca vii dintr-un oras indepartat -Diurna pentru deplasari -Masina in cadrul companiei -Oportunitatea de a avansa si de a pleca in strainatate cu proiectele noastre Programul este de L-V: 8:00-17:00, pauza este de o ora. Activitatea se desfasoara in Bucuresti Ilfov. Daca esti interesat, suna la numarul de telefon din anunt sau trimite CV-ul tau pe whatsapp. PREZENTAREA COMPANIEI SURU FACILITY GBC SRL este o companie specializata in izolatii termice, protectii pasive la foc si jachetare cu tabla. Cu o echipa de specialisti experimentati si pasionati, ei ofera solutii inovatoare si de calitate superioara pentru a satisface nevoile clientilor. Cu o abordare orientata catre excelenta si profesionalism, SURU FACILITY GBC SRL se straduieste sa ofere cele mai bune solutii pentru izolarea termica eficienta a cladirilor si protectia acestora impotriva incendiilor. Echipa lor dedicata foloseste materiale de inalta calitate si tehnologii avansate pentru a asigura rezultate durabile si sigure. Pe langa serviciile de izolatii termice si protectii pasive la foc, SURU FACILITY GBC SRL ofera si servicii de jachetare cu tabla, asigurand astfel o protectie suplimentara si un aspect estetic placut. Indiferent daca este vorba despre proiecte rezidentiale,comerciale sau industriale, compania SURU FACILITY GBC SRL se angajeaza sa ofere solutii personalizate, adaptate nevoilor si cerintelor fiecarui client.