Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut femeie serioasa, calma pentru ingrijirea unei batrane de 88 de ani,imobilizata la pat. Pentru relatii supplementary sunati la telefon sau scrieti-mi pe e-mail.
-
Salon servicii cosmetica cautam receptionera: Experienta de minim un an in orice domeniu ce presupune cominicare cu clientul. Activitate pe baza de programari Foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client Capacitate de organizare Prioritizarea sarcinilor Atentie la detalii Capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte operare pachet Office CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE (mediu sau avansat) Aspect fizic placut ! Capacitate de lucru pe toate paginile de socializare Organizarea agendei Programari Preluarea apelurilor telefonice ROG CV doar cu POZA altfel nu luam in considerare.
-
### **Barman Ospătar **Locație:** Alba Iulia **Tipul Jobului:** Full-time **Despre noi:** Carolina Cafe, un nume deja cunoscut și apreciat în inima Alba Iuliei, se pregătește pentru un nou capitol sub îndrumarea unei echipe de conducere cu peste 15 ani de experiență. **Responsabilități:** - Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat; - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura servicii de calitate superioară; *Cerințe:** - Experiență dovedită ca barman ospătar - Capacitatea de a lucra eficient într-o echipă nouă și dinamică; - Atitudine pozitivă și deschidere către învățare și dezvoltare profesională deschidere fata de client - Disponibilitatea de a lucra în ture flexibile. -Experiența anterioară constituie un avantaj. Despre noi:** Într-o atmosferă plină de energie și creativitate, Carolina Cafe își redeschide porțile sub o nouă conducere experimentată. Având la bază valorile calității și excelenței, căutăm barman ospătar entuziast pentru a se alătura echipei noastre. **Oferim:** - Oportunitatea de a lucra într-un mediu inovator și dinamic; - Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o viziune proaspătă în industria Horeca - Condiții de muncă atractive și posibilități de avansare. Pentru ambele poziții, încurajăm aplicanții din Alba Iulia sau cei dispuși să se relocheze, să se alăture echipei noastre în această nouă aventură . Trimiteți CV-ul și o scurtă descriere a experienței dumneavoastră la adresa de e-mail [email protected] .
-
Cautam Asistenta medicala pentru angajare în mediul rural la o distanta de 15 Km de Mun Slatina, sa aibe cunoștințe de operare PC, promoția 2021!
-
O firma de construcții caută să angajeze meseriași experimentați în finisaje interioare, cu expertiză în următoarele domenii: -Montaj rigips -Pregătire și montaj faianță -Lucrări de zugrăvit Preferabil, aceeași persoană să poată presta toate aceste sarcini. Telefon:
-
Techline Project Design angajează muncitori necalificați pentru producție tâmplărie aluminiu in Moara Vlasiei. Salariu net începând de la 3150 net+bonuri de masa
-
Angajam persoane cu experiența in construcții. Posturile disponibile sunt pentru montaj camere sterile. Program de 8 ore de luni pana vineri. Salariu motivant, bonuri de masa. Pentru mai multe detalii sunati la nr de telefon
-
-
-
Căutăm persoane (FEMEI) pentru muncă în Italia (Sardegna-Costa Smeralda) la curățenie (hoteluri,ville, restaurante, apartamente, etc), salariul flexibil in funcție de orele de muncă (între 1500 - 2500 ). Se oferă contract (in cazul in care nu dispuneți de CF (acte de Italia) vi le facem noi. Pentru mai multe detalii mă puteți contacta la numărul sau lăsați-mi un mesaj pe WhatsApp
-
Oportunitate în Carieră: Consultant Financiar cu Accent pe Succesul Individual și al Clienților Despre Noi: NN Asigurări de Viață este în căutarea unui profesionist pasionat de finanțe pentru a se alătura echipei noastre dinamice de consultanți financiari. Suntem o companie cu o reputație solidă, axată pe oferirea de soluții financiare inovatoare și personalizate pentru clienții noștri. Poziția Disponibilă: Consultant Financiar Disponibilitate: Full time sau part time Responsabilități Principale - Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare. - Oferirea de consultanță specializată în domeniul asigurărilor de viață, sănătate și proprietate. - Construirea și menținerea relațiilor solide cu clienții pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora. Alătură-te Echipei Noastre!
-
Angajam Macelar transator pentru carnea de vita si cea de porc (transare si fasonare) pentru fabrica de carne din Möckmühl Beneficii: Angajarea se face direct la Kaufland in conditii de munca germane si nu sunt necesare cunostite de limba germana Salariu de baza atractiv + prima de concediu si prima de Crăciun + premii pentru productivitate (pentru transatori intre 22-24 euro pe ora , pentru fasonatori intre 17-19 euro pe ora) Angajarea se face imediat pe perioada nedeterminata Oferim consultanta si ajutor in limba romana pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare (in legatura cu cazarea, asigurarea de sanatate, inregistrare etc) Punem la dispozitie haine și echipament de muncă. Bonus pentru recomandarea unui angajat nou (după 6 luni de munca) Atenție: Se lucreaza in doua ture Posibilitate de cazare, transport asigurat din Romania cu retinere din primul salar!
-
untem o companie dinamică și inovatoare specializată în furnizarea serviciilor de curățenie de înaltă calitate pentru clienții noștri din diverse sectoare industriale. Ne angajăm să oferim soluții personalizate și eficiente pentru nevoile de curățenie ale afacerilor noastre partenere. În prezent, căutăm un Agent de Vânzări B2B dedicat și entuziast să se alăture echipei noastre și să promoveze oferta noastră de servicii de curățenie. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți în sectoarele desemnate, cum ar fi birouri, hoteluri, restaurante, și alte spații comerciale. Programarea și efectuarea întâlnirilor cu managerii de facilități și administratorii de clădiri pentru a prezenta gama noastră de servicii de curățenie. Elaborarea și prezentarea ofertelor personalizate în funcție de necesitățile specifice ale clienților. Negocierea termenilor și condițiilor contractuale pentru a încheia acorduri avantajoase. Menținerea unei relații eficiente și de încredere cu clienții existenți și stabilirea de parteneriate pe termen lung. Raportarea regulată a activităților de vânzări și a progresului către managementul superior. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și de a iniția proactiv acțiuni de vânzare. Permis de conducere valabil și disponibilitatea de a călători în scopuri de afaceri. Experiență anterioară în vânzări B2B sau într-un rol similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Motivație și dorință de a învăța și de a crește în cadrul companiei. Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică și în plină expansiune în domeniul serviciilor de curățenie. Pachet salarial competitiv, inclusiv comisionare atractivă bazată pe performanță. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională în domeniul vânzărilor și al serviciilor de curățenie. Perspective de creștere și avansare în cadrul companiei pentru cei care demonstrează angajament și rezultate. Dacă sunteți o persoană proactivă, motivată de rezultate și interesată să se alăture unei echipe dinamice în domeniul serviciilor de curățenie, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră împreună cu o scrisoare de intenție la adresa de email [adresă de email]. Menționați în subiectul emailului "Aplicare Agent Vânzări B2B - Industria Curățeniei". Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun!
-
Caut femeie ingrijire bătrână în intervalul orar 8.00 -16.00. Rog seriozitate.
-
Suntem in cautarea unui coleg nou care sa lucreze in productie . Noi prelucram tabla subtire, glafuri si flashing-uri din diverse table . Noul coleg va trebui sa opereze masina de taiat tabla, masina de indoit , cnc- ul Adresa firmei este Drumul intre Tarlale- str Oxigenului
-
Angajam Merchandiser dedicat - Fabrica de lapte Brașov ( Olympus), pentru următoarele activități: - aranjarea produselor la raft - verificarea stocului și preturilor la raft - comunicarea permanenta cu reprezentanții magazinului clientului. Ruta mobila- sector 6
-
Angajez contabilă la un birou de contabilitate. Programul de lucru este de la 08-16. Cunoașterea softului de contabilitate SAGA C constituie un avantaj. Așteptăm cv- ul tău pe adresa de mail :
-
Zidari cu experiență în zidărie aparentă Se oferă : Contract de Belgia Cazare gratuită Salariu 14-16 eur net oră Cerințe: Diploma CV cu ultimele 2 locuri de muncă
-
Contract de Belgia Se oferă : 1.cazare gratuită 2.plata 14-16 eur net Cerințe: Experiență probată Diploma CV cu ultimele 2 locuri de muncă
-
Buna ziua! Cautam Sofer C+E pentru o sera de plante (rasaduri). Salar 2000-2500 ne. Angajare directa in Germania fara intermediere. pentru mai multe detalii lasati un mesaj.