Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurantul Vinto angajeaza bucatari. Iti oferim un loc de munca stabil, si multe beneficii salariu motivant, bonus din vanzari, bonusuri de sarbatori, masa calda, apa si cafea, ambient placut . La ce ne asteptam de la tine: experienta, organizat, bun executant, punctual, si pasionat de arta culinara. Ne gasesti la telefon sau pe mail!
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Fabricii, nr. 12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajam personal pentru urmatoarele posturi : * Personal executie porti, garduri , balustrade fier forjat * Lacatusi confectii metalice usoare * Vopsitori porti garduri, avantaj cei cu experienta vopsitorie electrostatica * Polizatori Activitatea se desfasoara la sediul societatii din Constanta, Str Interioara 2 Nr 29 *Salariu avantajos peste media locala * Se asigura lucrul in hala productie noua, 1500 mp * Continuitate pe toate perioadele anului * Bonuri de masa * Bonusuri in functie de implicare si performanta * Angajare in conditiile legii Plata concedii etc * programul se va desfasura la sediul societatii din Constanta,Str Interioara 2 Nr 29 de Luni -Vineri 8-17 cu pauza de masa , Sambata si Duminica liber, *Acceptam personal din strainatate
-
Disponibil pentru circuite in tara de 1 zi (plecat dimineata si venit seara) sau 2 zile (cu o noapte de cazare), si in bucuresti 1 zi pe saptamana. Nu sunt curse fixe. Necesita incarcare-descarcare canistre de 20 l sau in unele ocazii incarcare-descarcare cu pompa automata. Cerinte: experienta ca sofer pe masina de 3.5 T de minim 2 ani, pe tara, seriozitate, dorinta de buna colaborare. Pentru alte informatii va rog sa ma contactati:
-
Candidatul ideal Studii medii; Responsabilitate si seriozitate; Flexibilitate si spirit de echipa; Experienta anterioara in comert pe posturile anuntate constituie avantaj; Curs de calificare STIVUITORIST, cu autorizatie ISCIR. Descrierea jobului - Participa si verifica la incarcarea si descarcarea marfii, urmarind concordanta dintre marfa si documentele de insotire, participa la inventare; - Asigura expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor, afiseaza preturile; - Respecta metoda FIFO - Raspunde de implementarea standardelor de siguranta si securitate a produselor - Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
DescriereCandidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
SC TORGSERVICE RM SRL isi mareste echipa! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; Se ofera: - salariu atractiv , - program in 2 schimburi, - posibilitate de promovare trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
Angajez personal calificat sau cu minime cunoștințe in domeniul constructiilor. Salariul atractiv, program flexibil de munca. Ofer si doresc seriozitate, pentru mai multe detalii sunati la nr din anunt.
-
Angajam personal producție mobilier la comanda manipulanti montatori circularist.Permisul de conducere cat.B reprezinta un avantaj. Salariu motivant +bonusuri în funcție de rezultate. Relații la telefon între orele 09-17. sau SMS.
-
Ești în căutare de pacienți? Îți dorești să ajuți cât mai multe persoane în căutare de servicii medicale? Te invităm să te alături cadrelor medicale prezente in Beesers. Noi ne ocupăm să aducem pacienții către tine, iar tu te ocupi de prestarea serviciilor! Practic vei avea autonomie asupra contului, îți vei face singur programul iar prețurile le vei stabili tot tu! Sună bine? Completeaza formularul si devino furnizor: https: www.beesers.com home #devino-furnizor
-
Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • CONTRACT de colaborare + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;
-
Angajăm 2 șoferi profesioniști cat CE pentru, transport marfă generală la prelata , încărcările se fac din Ploiești, Ruta Oradea Cluj Sibiu Deva 5.500 -6.000km luna Nu se lucrează sâmbătă și duminica Camion Volvo eev și Volvo e6 Cerințe :card tahograf,atestat marfa , vizita medicală valabilă , experiența pe țară minim 1 an Detalii la teflon Salariu 6.000lei
-
Service autorizat RAR angajez mecanic auto cu experiența sau electrician auto salariul este negociabil si se discuta la fața locului
-
Pentru sezonul estival 2024 (iunie -septembrie ) angajam personal curățenie ( cameriste) pentru locații de cazare în Eforie Sud . Cautam persoane serioase ,harnice și cu simțul observatiei bine dezvoltat . Dorim sa facem echipa cu persoane care cunosc și înțeleg ce anume înseamnă munca pe litoral .. Oferim cazare la locul de munca în camera de 2-3 locuri cu baie proprie ..Cazarea este gratuita . Programul de lucru este în principiu de la ora 8 pana la ora 16 ,dar vor fii și zile când se va termina mai devreme. Salariul pornește de la 3500 de lei și ajunge pana la 4200 -4500 de lei în funcție de implicarea fiecăruia. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la nr de tel din anunț.. Nu angajam cupluri și nici bărbați!
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Caut doamna responsabila, empatica, cu experienta în lucrul cu bolnavii, pentru îngrijire bătrâni la domiciliu, cu program full time (luna întreaga). Bătrânii sunt deplasabili în cadru, liniștiți, comunicativi. Necesita administrare tratament + îngrijire personala și menaj. Ofer condiții de cazare decente+ masa și salariu atractiv. De preferință doamna fără obligații din Gorj, obișnuită cu viata la țară. Doar pentru persoane interesate pe termen lung.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - abilități tehnice măsurători, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; gestionarea verificarea mărfii de montat; întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; gestionare evidență necesar montaj; colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: minim studii medii, preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, permis de conducere categoria B obligatoriu, o bună condiție fizică obligatoriu, sociabil, organizat, atent la detalii, abilități tehnice măsurători, multitasking, disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre la adresa , pentru mai multe informații contactați numărul , persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.
-
Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor
-
CAUTAM COLEG NOU BUCURESTI!!! Job-ul presupune colectarea si livrarea de colete intre depozite si firme si, ocazional, rute interne, dupa caz. - sofer categoria B. - experienta obligatorie min. 1 an; - seriozitate si punctualitate; - placerea de a lucra cu oamenii. -program luni-vineri - salariu 3000-3300 lei NET plus bonusuri in functie de timpul si numarul curselor efectuate, cu posibilitate de marire odata cu vechimea. - seriozitate si intelegere; -un weekend lucrat pe luna. Va rugam sa ne contacteze doar cei interesati. Detaliile importante le aveti deja in anunt, suntem 100% transparenti, avem rugamintea sa ne contactati doar dupa ce cititi intreg anuntul. Ne puteti scrie in privat sau apela.
-
Caut Job Sofer Transport Persoane Bucuresti Sec 4 sau Zona Olteniei Cat B ,C ,D Dețin experienta Cat C , C+E !