Anunțuri
Locuri de munca Timis Disponibil din: 2021-07-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Promovat
Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va: -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie expeditie mutatii interne efectuate; -Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic; -Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător. Pachet de beneficii: - contract pe perioada nedeterminata; - tichete de masa; -bonus lunar de performanta; -prima de Paste; -prima de Craciun; -prima de fidelitate; - ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare; - transport asigurat; - 21 de zile de concediu an; Locatia se afla in Dudestii Noi
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Plasess (Romania ) Srl , companie multinationala de producere injectie mase plastice pentru automotive cauta colegi pentru indeplininirea postului de reglor in departamentul de injectie Responsabilitatile pe care le vei avea: vei participa activ la procesul de injectie mase plastice din cadrul departamentului Injectie, realizand operativ si corect procesele de Injectie vei pregati si monta matritele pentru procesul executarii pieselor vei prelucra si testa piesele de executat vei inlatura defectiunile /perturbatiile aparute in procesul de productie vei fi preocupat de calitatea pieselor executate vei fi activ in vederea imbunatatirii constante a procesului vei intocmi rapoarte cu privire la procesul de productie Daca esti interesat sa lucrezi alaturi de noi , in departamentul de injectie trebuie sa ai: - studii medii tehnice - experienta in productie constituie un avantaj - limba engleza la nivel mediu - dorinta de invatare si disponibilitate pentru lucrul in schimburi de 12/24, de luni pana vineri Pentru orice alte detalii te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon : sau trimitand un CV la adresa de email :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Rulota Fast-Food ,inmatriculata in Romania, dotata cu Kebab, salateta,friteuza, aparat de tinut cald cartofi,frigider, congelator, gril,aparat de tinut carnea la cald.Pretul este de 14.500 .
-
Compania KARGO EXPRESS angajeaza soferi permis categoria D pentru curse in regim de conventie in Timisoara. Salariul flexibil in functie de programul de lucru + tichete de masa. Bonus anual.
-
Investește în calitatea coacerii tale cu utilajele Invest Gradnja! Proiectate pentru performanță și precizie, aceste utilaje de brutărie sunt soluția perfectă pentru a îmbunătăți procesele tale de producție.Caracteristici Cheie:Tehnologie Avansată de Coacere: Fiecare produs copt este rezultatul distribuției uniforme a căldurii, garantând consistență și calitate superioară.Design Modular și Eficiență: Flexibilitatea și adaptabilitatea sunt la bază, permițând personalizarea și extinderea pentru a satisface cerințele specifice ale brutăriilor.Interfață Ușor de Folosit: Controlul intuitiv și accesul la funcții digitale facilitează gestionarea procesului de coacere.Durabilitate și Fiabilitate: Construite din materiale de înaltă calitate, utilajele Invest Gradnja promit o durată lungă de viață și performanță constantă.Alege Invest Gradnja pentru a îmbunătăți calitatea produselor tale de brutărie și pentru a obține rezultate consistente și excepționale în fiecare coacere!
-
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber Frizerie in Timișoara Str Titu Maiorescu zona Fabric...pentru mai multe detalii va stam la dispoziție
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti un CV pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
Promovat
Pizzeria Pulcinella angajeaza pizzar, experienta in lucrul pe cuptorul cu lemene prezinta un avantaj. Program de lucru 5 zile cu 2 libere, 8 ore pe zi Salariul net (in mana) 4500 lei + 1 masa pe zi.
-
Căutăm sef de echipa. Avem de lucru în canalizări. Cerințe: -experiență în domeniu -să ști să dai o cotă Carnetul de conducere este un plus. Salariul de la 5000lei luna
-
Firmă din Săcălaz angajează operator CNC cu experiență minim 2 ani în execuție, proiectare, comenzi și producție. Studiile superioare tehnice în domeniul mecanicii sunt obligatorii. Motivația, implicarea, atenția la detalii vor fi răsplătite cu procent din comenzi. Oferim salariu motivant corelat cu experiența. Program de lucru de luni până vineri- 9-17:30 cu pauză de masă 30 de minute. Ne puteți contacta la numărul de telefon: .
-
Firma noastră este în căutarea unui maistru. Se caută experiență în domeniul construcțiilor. Carnetul de conducere este un bonus. Salariul de 4500lei pe luna+ o masa pe zi.
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Societate din Timisoara, care dispune de o flota de peste 180 camioane cautam MECANIC AUTO Candidatul Ideal: Cautam o persoana care: Are calificare de mecanic auto sau sudor Experienta in service auto camioane semiremorcu constituie avantaj Este dispusa sa faca cursuri de perfectionare profesionala Nu are probleme in a face lucruri repetitive Descrierea jobului Intretinerea si repararea camioanelor, cisternelor Dezvoltarea de noi tehnologii care vizeaza protectia mediului si de siguranta Imbunatatirea continua a flotei Rapoarte de transpatenta in colaborare cu furnizorii si clientii nostri.
-
Responsabilitati - asigura activitatea de livrare a marfii de la depozitul zonal catre clientii firmei si raspunde de marfa preluata spre livrare; - incaseaza contravaloarea marfii livrate (bani sau instrumente de plata, conform contractelor dintre parti); - la nevoie se implica in activitatea depozitului zonal si participa la incarcarea si descarcarea marfii in si din masina; Cerinte - studii generale medii; - permis de conducere cu experienta in distributie marfa; - disponibilitate de deplasare pe raza mai multor judete din zona punctului de lucru. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Curatenie la domiciliu cu aparate profesionale: Curatenie generala Curatenie dupa constructor Curatenie generala și întreținere/apartamente și case Duplexuri/Case după constructor Birouri/clinici.etc Toate serviciile se prestează la domiciliul clientului cu produsele noastre Curățare/igienizare,saltele,mochete,covoare,canapele,fotolii,scaune și interioare auto cu aparate și soluții profesionale, timp de uscare 2-3 ore de la spalare Ne deplasam și in afara orașului la cerere Tarifele difera în funcție de tipul de curatenie solicitat. Tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel