Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de securitate. Locatia: - Jilava (Soseaua de Centura, nr. 5, Com. Jilava, Jud. Ilfov) Programul: - 12 24,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim,una din cele mai serioase firme de curierat din Germania,cu peste 320 de angajati dintre care cel putin 200 sunt romani, își mărește echipa și caută șoferi pentru : Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica și Cleme de Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Școala postliceală Experiența de minim 3 ani pe un post similar Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea pentru deplasare la lucrările sucursalei sau în cadrul altor sucursale Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii). Disciplina în cadrul programului de lucru De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? Urmarirea și verificarea excuției de calitate a lucrărilor și exploatarea corectă și în condiții optime a mașinilor, utilajelor, dispozitivelor de lucru si instalațiilor din dotarea fabricii Efectuarea instructajului periodic privind protecția muncii și al personalului din subordine Întocmirea foii de prezență colectivă, verificarea și răspunderea pentru respectarea programului Urmărirea respectării regulamentului de ordine interioară Răspunderea pentru întreținerea în condiții optime a locurilor de muncă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, și cu posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns aici, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Grupul Electromontaj include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Locații Electromontaj în România: Sediul Central este în București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Stația de Încercări Stâlpi, București Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați, București Fabrica de Cleme și Armături, Câmpina Locații Electromontaj externe: Sucursale: Republica Moldova, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.
-
La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!
-
Angajăm asistent medical pentru clinica stomatologică cu sediul în Calea Văcărești nr 252-254,sector 4 București. Pentru mai multe detalii vă așteptăm la o discuție la sediul nostru.
-
SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Suntem în căutarea unui consultant vânzări (fata) într-un magazin de haine și accesorii din Centrul Comercial Kapa. Oferim: Salariu atractiv. Program de lucru flexibil. Cerințe: Persoană sociabilă, comunicativa și cu inițiativă cu vârsta 25-50 ani, ( experienta constituie un avantaj). Pentru mai multe detalii sunați la numărul de tel: .
-
Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;
-
Candidatul ideal: Studii gimnaziale medii Experienta pe o pozitie similara in industria farmaceutica constituie avantaj Abilitati minime de utilizare a calculatorului si a echipamentelor de scanre coduri Atentie la detalii, integritate, atitudine etica fata de munca Responsabilitati: Verificarea, manipularea si depozitarea cutiilor in spatiile special destinate, manual sau cu ajutorul lizei Scanerea codurilor de bare si verificarea acestora, urmarind corelarea informatiilor existente in computer Beneficii: Pachet salarial motivant Mediu de lucru placut Asigurare de viata si abonament de servicii medicale prin reteaua de clinici Regina Maria Posibilitatea de a dezvolta o cariera in logistica
-
-
Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate
-
NE CĂUTĂM COLEGE!!!! ATELIER PRODUCȚIE ANGAJAM cu carte de munca pe perioada nedeterminata, croitorese cu experienta. Descrierea jobului realizarea de produse cap-coada diversificate; program de lucru 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana mediu de lucru foarte placut * Căutam croitoreasa, chiar dacă a lucrat puțin în domeniu o învățăm noi * Program full time * Oferim salariu motivational si atractiv Pentru mai multe detalii sunați la tel
-
-
Descriere post - Declarant Vamal Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o livrare rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abilități bune de organizare și atenție la detalii Certificare AEO este un avantaj Ce oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator Posibilitatea de a lucra cu clienți și parteneri internaționali Salariu competitiv și beneficii atractive Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!
-
firma ingrijiri la domiciliu,cautam colaborare cu kinetiterapeuti si balneofizioterapeuti pt lucru la domiciliu pacientului in orasul Iasi
-
Aqua Garden Militari angajeaza ospatari cu experienta pentru piscina si terasa. Salariu motivant, mediu de lucru placut, program flexibil.
-
Detalii la numarul de telefon : Firma constructii angajeaza meseriasi si dulgheri Oferim : Contract pe perioada nedeterminata Salariu atractiv Salariul se face in 15 si la sfarsitul lunii OFERIM SI CEREM SERIOZITATE Detalii la numarul de telefon :
-
Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!
-
Suntem în căutarea unor persoane dinamice pentru postul de LUCRATOR IN DEPOZIT . CONTACT: - Patricia Locație: Rudeni, Chitila Program: o saptămână L-V, o săptămână L-S (orele de intrare și ieșire variază în funcție de rută) Ce oferim: Salariu de 2600 lei NET + 35 lei zi tichete de masă + sporuri pentru ore suplimentare + sporuri de noapte + sporuri de weekend Abonament medical Transport asigurat din unele zone de lângă București. (Gasesti rutele in primul comentariu) Echipament adecvat sarcinilor. Ce vei face: Vei ajuta cu descărcarea manipularea si aranjarea acestora din în depozit. Vei pregătii comenzile de produse procesate zilnic. Vei participa la operațiuni de recepție a mărfii. Ce ne dorim: Amabilitate și toleranță. Abilități de lucru în echipă. Experiența anterioară în domeniu oferă un avantaj. Contactează-mă la numărul de telefon de mai sus.
-
Firma de constructii, angajeaza inginer constructor cu experienta (minim 5 ani), pentru lucrari la centrele comerciale din Drobeta Turnu Severin. Cerinte: - Studii superioare profil constructii - Experienta in executie - Carnet de conducere categoria B
-
CAMERISTA ATRIBUTII: - Efectueaza si intretine curatenia in spatiile de cazare eliberate si ocupate, pe holurile etajelor, in oficii si in zona de serviciu in conformitate cu standardele si procedurile companiei; - Verifica inventarul spatiilor de cazare; - Raporteaza prompt, deteriorari si distrugeri de echipamente si mobilier din hotel camera hotel sefului ierarhic superior; - Preda si preia lenjeria hotelului; - Completeaza si inlocuieste, in functie de necesitati, consumabilele si le aranjeaza conform normelor interne ale hotelului; - Alte responsabilitati mentionate in fisa postului CERINTELE POSTULUI: - Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; - Spirit de observatie si atentie la detalii; - Amabilitate, toleranta, calm; - Flexibilitate, asumarea responsabilitatilor; - Rezistenta la stres; Asiguram decontare transport pentru persoanele din zone adiacente orasului. Asteptam sa va cunoastem si sa faceti parte din echipa noastra. Relatii la telefon: