Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2021-08-14

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • FIRMA AUTORIZATA/SUDOR CONFECTII METALICE

    G.E.S.CONSTRUCT- OPERATIONAL.SRL FIRMA AUTORIZATA DE CONSTRUCȚII REZIDENȚIALE SI NEREZIDENTIALE SUDOR CONFECTII METALICE HALE,PORTI,GARDURI, SOLARE,SERE,ACOPERISURI STRUCTURA METALICA,CONDUCTE,PLATFORME PETROLIERE. COLABOREZ CU COMPANII DOAR CU CONTRACTE . OFER SI MENTENTA MAI MULTE DETALII LA TELEFON S-AU LA ADRESA DE MAIL DIN ANUNT.

  • Tecnoscavi SRL angajeaza

    TECNOSCAVI SRL, cu sediul in TUNARI-ILFOV, scoate la concurs urmatoarele posturi: MUNCITOR NECALIFICAT LA INTRETINEREA DE DRUMURI, SOSELE, PODURI, BARAJE - 5 POSTURI CV-URILE SE VOR TRIMITE PE ADRESA DE EMAIL AFISATA. SELECTIA SE VA REALIZA IN DATA DE 17 APRILIE 2024.

  • 3

    ANGAJĂM ASISTENT MANAGER

    .ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up

  • 1

    Angajez sofer de taxi

    Angajez sofer taxi pe Dacia logan, cu contract de munca, 24 ore, dispecerat Daniel taxi.

  • 3

    ANGAJĂM ASISTENT MANAGER

    .ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up

  • 1

    Angajam muncitor necalificat

    Angajam muncitor necalificat

  • 3

    Angajăm șoferi categoria B

    Angajăm șoferi cu mașina personală ( oricare tip de autovehicul este permis ) Se lucreaza pe teritoriul Bulgariei ( curse 350-400 km ) Plata la fiecare cursă !

  • 9

    Angajăm șoferi cat. B

    Angajăm șoferi cu mașină personală ! Se efectueaza curse numai in interiorul Bulgariei ! Plata la fiecare cursă ! Orice tip de autovehicul acceptat ! Pentru mai multe detalii sunați la nr. de tel din anunț!

  • Angajez sofer uber și bolt

    Angajez sofer uber și bolț pe dacia logan 2

  • 1

    Construcții

    Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel

  • 2

    Consultant Asigurări Generali Romania

    Full time / Part time Finanțare pentru primele 12 luni; Grile comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitate de a promova profesional; Echipa dinamica și profesionista Cerinta minima : diploma de bacalaureat.

  • 9

    Angajăm lucrător comercial, operatori chimiști și ambalatori manuali

    Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :

  • 3

    Angajam sofer cu categoria C

    Angajam sofer pe autobasculanta 8x4 mai multe detalii la telefon.

  • 9

    S.C. Partener Construct General angajeaza lacatusi, sudori si muncitori necalificati

    S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza sudor calificat, lacatus mecanic si muncitori necalificati Absolvirea unei institutii de invatamant cu calificarea de sudor prezinta un avantaj in vederea autorizarii ISCIR. Ne aflam in procesul de formare a unei echipe de sudori si lacatusi si dorim in echipa noastra persoane serioase cu abilitati de lucru in echipa!

  • 7

    S.C. Partener Construct General angajeaza operator pompe dinamice

    S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza operator pompe dinamice Pentru a efectua lucrari de reparatii de natura mecanica electro-mecanica si intretinere pompe. Experienta in reparatii mentenanta pompe. Abilitati de comunicare si lucru in echipa.

  • 7

    S.C. Partener Construct General S.R.L angajeaza inginer structuri metalice

    S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza inginer structuri metalice Absolvent de facultate de Constructii Cunostinte de lucru in domeniu Citire planuri Abilitati de comunicare si lucru in echipa!

  • 2

    Manipulant marfuri - picker

    Vino alături de noi! Ești dispus să lucrezi doar pe tură de noapte? Îți dorești o echipă pe care te poți baza și alături de care poți crește și învăța în fiecare zi? Noi căutăm un coleg care să ocupe postul de PICKER (manipulant marfuri) Locatie: București, Sector 2, sos. Andronache Rolul tău: - Contăm pe tine că te vei ocupa de pregătirea comenzilor într-un circuit închis - Contăm pe tine că ai abilități minime de calcul numeric - Contăm pe tine că ești deschis să înveți să lucrezi cu echipamentele noastre ( cântar, etc.) Oferta noastră: - Contează pe noi pentru un loc de muncă pe termen lung (contract pe perioadă nedeterminată) - Contează pe noi pentru un pachet salarial atractiv ( 3200 - 3450 net ) - Contează pe noi că îți recompensăm suplimentar orice oră lucrată în plus - Pentru că vei lucra doar pe tură de noapte, contează pe noi că te recompensăm cu un spor de noapte ce va face diferența la salariul de mai sus Abia aștept să ne cunoaștem!

  • 3

    Angajam Instalator instalaţii tehnico-sanitare in conditii avantajoase

    Angajăm Instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze in conditii avantajoase, intr-un mediu plăcut, alături de o echipă dinamică! Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze. Calificare sau certificare relevantă pentru instalator sau tehnician. Cunoștințe solide în montarea și repararea instalațiilor sanitare și de gaze. Capacitatea de a respecta normele de siguranță la locul de muncă. Permis de conducere valabil constituie un avantaj Responsabilități: Executarea instaltiilor, mentenanța și repararea instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze conform standardelor și regulamentelor în vigoare. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și scurgerilor într-un mod eficient și profesionist. Păstrarea înregistrărilor și documentației corecte și actualizate. Va putem ajuta cu informatii detaliate la numarul de telefon:

  • 11

    Angajam Asistent Medical Stomatologie

    Clinica stomatologica din orasul Buzau cauta asistenta medicala pasionata de ceea ce face . Profil -disponibilitate pentru program full time , inclusiv sâmbătă -abilitati bune de comunicare si lucru in echipa -persoana responsabila si proactiva -interesata de dezvoltare personala si profesionala -capacitatea de a se adapta lucrului cu mai multi medici si a fi organizata Responsabilitati principale : -sterilizare și curatenie -necesar comenzi , comenzi materiale și inventar -asistare medici in timpul manoperelor la pacienti Beneficii -evolutie profesionala si personala -mediu de lucru cu colectiv tanar si motivat -posibilitati de promovare in cadrul clinicii Cv la adresa de email sau pe WhatsApp (

  • 1

    Angajam personal fast-food, Mall Promenada - Calea Floreasca

    Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila

Salvează căutarea