Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-09-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam personal cu experienta pentru munca in constructii, in Danemarca.
-
Promovat
Abilitati solicitate: Simt practic dezvoltat. Perioada contractuala: Nedeterminata Salariul: 4580 Lei Disponibilitate la deplasari in tara Lucrari civile de constructii si electricitate. Instalare cabluri, antene, echipamente GSM Lucru la inaltime
-
Promovat
Angajam personal curățenie în Satu-Mare, se lucrează 8H, interval orar - 06:00>14:00;14:00>22:00;22:00>06:00 de LUNI până VINERI. Oferim: Salariu atractiv și bonuri de masa. Dacă sunteți interesați așteptăm telefonul dumneavoastră: 0722 213 621. 399
-
Promovat
Grupul de firme Cortec dorește sa angajeze un coleg nou în domeniul piscinelor și SPA-urilor. Cerinte: - Permis categoria B - cunoștințe tehnice ( instalații sau electric ) - persoana sociabilă - studii medii sau superioare - dornic pentru a învata lucruri noi în acest domeniu de nisa - un avantaj îl constituie conostinte în sudura ( pentru reparații ) Avantaje: - loc de munca stabil - contract de munca - masina de serviciu - colegi tineri și pregătiți în a-ti oferi tot suportul necesar - domeniu de activitate complex dar totodata foarte plăcut - program de lucru flexibil - pregatire si formare profesionala periodica - salar motivant Dacă ești pregătit pentru un loc de munca dinamic, plăcut și colegii super faini, te așteptăm sa ne trimiți un e-mail cu CV-ul tău pe whatspp ( ) sau dacă ai întrebări suplimentare ne poți contacta și telefonic.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajez sofer taxi pe Dacia logan, cu contract de munca, 24 ore, dispecerat Daniel taxi.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajăm șoferi cu mașina personală ( oricare tip de autovehicul este permis ) Se lucreaza pe teritoriul Bulgariei ( curse 350-400 km ) Plata la fiecare cursă !
-
Angajăm șoferi cu mașină personală ! Se efectueaza curse numai in interiorul Bulgariei ! Plata la fiecare cursă ! Orice tip de autovehicul acceptat ! Pentru mai multe detalii sunați la nr. de tel din anunț!
-
-
Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel
-
Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :
-
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza sudor calificat, lacatus mecanic si muncitori necalificati Absolvirea unei institutii de invatamant cu calificarea de sudor prezinta un avantaj in vederea autorizarii ISCIR. Ne aflam in procesul de formare a unei echipe de sudori si lacatusi si dorim in echipa noastra persoane serioase cu abilitati de lucru in echipa!
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza operator pompe dinamice Pentru a efectua lucrari de reparatii de natura mecanica electro-mecanica si intretinere pompe. Experienta in reparatii mentenanta pompe. Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza inginer structuri metalice Absolvent de facultate de Constructii Cunostinte de lucru in domeniu Citire planuri Abilitati de comunicare si lucru in echipa!
-
Vino alături de noi! Ești dispus să lucrezi doar pe tură de noapte? Îți dorești o echipă pe care te poți baza și alături de care poți crește și învăța în fiecare zi? Noi căutăm un coleg care să ocupe postul de PICKER (manipulant marfuri) Locatie: București, Sector 2, sos. Andronache Rolul tău: - Contăm pe tine că te vei ocupa de pregătirea comenzilor într-un circuit închis - Contăm pe tine că ai abilități minime de calcul numeric - Contăm pe tine că ești deschis să înveți să lucrezi cu echipamentele noastre ( cântar, etc.) Oferta noastră: - Contează pe noi pentru un loc de muncă pe termen lung (contract pe perioadă nedeterminată) - Contează pe noi pentru un pachet salarial atractiv ( 3200 - 3450 net ) - Contează pe noi că îți recompensăm suplimentar orice oră lucrată în plus - Pentru că vei lucra doar pe tură de noapte, contează pe noi că te recompensăm cu un spor de noapte ce va face diferența la salariul de mai sus Abia aștept să ne cunoaștem!
-
Angajăm Instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze in conditii avantajoase, intr-un mediu plăcut, alături de o echipă dinamică! Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze. Calificare sau certificare relevantă pentru instalator sau tehnician. Cunoștințe solide în montarea și repararea instalațiilor sanitare și de gaze. Capacitatea de a respecta normele de siguranță la locul de muncă. Permis de conducere valabil constituie un avantaj Responsabilități: Executarea instaltiilor, mentenanța și repararea instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze conform standardelor și regulamentelor în vigoare. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și scurgerilor într-un mod eficient și profesionist. Păstrarea înregistrărilor și documentației corecte și actualizate. Va putem ajuta cu informatii detaliate la numarul de telefon:
-
Clinica stomatologica din orasul Buzau cauta asistenta medicala pasionata de ceea ce face . Profil -disponibilitate pentru program full time , inclusiv sâmbătă -abilitati bune de comunicare si lucru in echipa -persoana responsabila si proactiva -interesata de dezvoltare personala si profesionala -capacitatea de a se adapta lucrului cu mai multi medici si a fi organizata Responsabilitati principale : -sterilizare și curatenie -necesar comenzi , comenzi materiale și inventar -asistare medici in timpul manoperelor la pacienti Beneficii -evolutie profesionala si personala -mediu de lucru cu colectiv tanar si motivat -posibilitati de promovare in cadrul clinicii Cv la adresa de email sau pe WhatsApp (
-
Compania GXS PROIND SRL, ce activeaza in zona de restaurante de tip fast-food (mancare romaneasca) isi mareste echipa pentru locatia din Mall Promenada (Bucuresti, Calea Floreasca 246 B, statia de metrou Aurel Vlaicu) Posturile disponibile sunt: Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Lucrator Bucatarie - 1 post Bucatar Grataragiu cu experienta - 2 posturi Casier Lucrator Comercial - pentru linia de servire a clientilor - 3 posturi Programul, salariul si responsabilitatile se discuta la interviu. Cerinte: Persoane dinamice, agreabile, serioase, corecte si responsabile, cu DRAG DE MUNCA! pentru programari interviu sunati sau scrieti mesaj: tel whatsapp : - Lucian Mihaila
-
Firma de curatenie, angajam personal cu calitati si deprinderi in activitatea de curatenie, serioase, punctuale, organizate, cu abilitati bune de comunicare si intelegere, avand o integritate fizica si psihica buna. Responsabilitati: - Asigura curatenia in spatiile comune interioare si exterioare dar si in birourile obiectivelor ce se afla in Bucuresti Oferim si cerem stabilitate si seriozitate. - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa; - Punct de lucru stabil; - Salariu atractiv; - Program 8 ore pe zi L-V : 06-14. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze.
-
Grădinița privată Elite Kids Pitești, angajează ÎNGRIJITOARE COPII, carte de muncă, program 8 ore în ture (dimineață după amiaza), luni-vineri. Căutăm o persoană responsabilă, ordonată, punctuală, empatică, răbdătoare, care să nu aibă obligații familiale (absentare inopinantă de la grădiniță). Responsabilități: * îngrijirea zilnică a copiilor; * primirea copiilor, ajutat la îmbrăcat, ajutat la servirea mesei; * asigurarea curățeniei în spațiile grădiniței pe parcursul zilei; Avantaje: Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără; Grădinița este în vacanță în perioada sărbătorilor și 2 săptămâni vara. Pentru detalii vă rugăm sunați la numărul de telefon .
-
Laborator de cofetărie angajează cofetar și ajutor de cofetar. Tel.
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate, barbati si femei, cu si fara atestat, pentru Timisoara - zona centrala. Oferim conditii bune de lucru. Pentru relatii sunati la tel.: sau