Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-10-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona cu experienta, recomadari pentru un bebe de 3 luni.Program 8-9 ore zi zona Calarasi sector 2 Salariu 4000-4500 lei 2.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 8-9 ore zi salariu 4000-5000 lei 3. Zona Floreasca -Bona menajera pentru o familie cu copil de 1 an ..Atributii:curatenie, calacat ( 2- 3 zile saptamana ) , implicare in activitati si ajutor la gatit pentru copil .Program 8 ore zi .Salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei 6.Zona Tunari Bona pentru un copilas.Profil cautat:doamna blanda, responsabila, activa, min studii liceale, nefumatoare , permis auto .Program 12-19 h Salariu 4500-5000(in functie de experienta si pregatire Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Descriere Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Manpower angajeaza sculer-matriter Cerinte: -Studii medii -Cursuri calificare conexe (sculer-matriter) -Spirit de observatie -Bune cunostinte tehnice -Experienta in domeniu minim 2 ani -Disponibilitate de lucru in 3 schimburi -Cunstinte minime de limba engleza reprezinta un avantaj Oferta: - salariu atractiv - tichete de masa de 35 lei zi lucratoare - al 13-lea salariu - bonus productivitate - loc de munca in 3 schimburi
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vesti bune ! Polach Logistics & Transport angajeaza ! De ce avem nevoie Ei bine, suntem in cautarea unui sofer experimentat , iar un criteriu important pentru noi in alegerea lui va fi : resedinta : Jimbolia Comlosu Mare Carpinis (TM) categoria C+E - transport internațional marfa responsabilitate si buna colaborare Ce oferim : Contract fix : Jimbolia DE-Jimbolia Salar atractiv Pauzele saptamanale acasa Bonusuri Informatii: la telefon
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
Se lucreaza in 3 schimburi: sch 1: ; sch 2: 15:00 - 23:00 sch 3: 23:00 - 07:00 BENEFICII: bonuri de masa de 30 de lei zi lucrata; subventie la cantina fabricii de 15 lei zi, practic este o masa calda asigurata; asigurare medicala privata la MedLife; spor de noapte 25%; spor de ore suplimentare 200%; tichete cadou de sarbatori 500 lei; asigurare medicala privata la MedLife;
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
Angajam instalator. Angajam persoana serioasa , muncitoare și care vrea sa se perfecționeze. Reprezintă un avantaj experiența . Salariul pleacă de la 5000 Ron in funcție de performanțe. Pentru mai multe detalii va rog a ne contacta .
-
-
Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, având ca principal obiect de activitate instalarea, mentenanța si service-ul instalațiilor frigorifice comerciale.
-
Magazin Online cu peste 8 ani experienta! Vino si alatura-te echipei noastre, si vom creste impreuna, pe toate planurile! Daca te regasesti in majoritatea frazelor de mai jos, te invitam sa ne contactezi : - Am cunostinte peste mediu intr-un program de editare photo; - Sunt o fire perfectionista, ma imbunatatesc constant; - Imi doresc un job stabil; - Sunt o persoana adaptabila si atenta la detalii; - Vreau sa invat cat mai multe lucruri, sa evoluez pe plan profesional; - Asimilez foarte usor informatii, si pot tine cont de mai multe aspecte deodata. Conditii: Program de lucru full-time; 8 ore + pauza Contract de munca ; Concedii conform legislatiei; Concedii si weekenduri adevarate , fara telefoane de serviciu, fara e-mailuri, fara noi deloc in perioada de odihna . Echipa tanara si motivata; Posibilitate de a lucra ore suplimentare; Bonusuri in functie de experienta si performanta; Punem foarte mult accent pe implicare si seriozitate. Despre noi : Suntem o echipa tanara, cu o vechime de peste 8 ani pe piata. Ne place ceea ce facem, si consideram ca doar asa putem avea rezultate dorite. Cautam o persoana pentru a ni se alatura si a creste odata cu noi, atat personal cat si profesional. Sediul se afla langa statia de metrou Dimitrie Leonida. ( 5 minute de mers pe jos ) - este bine sa tii cont de locatie si timpul necesar pentru a ajunge, deoarece vei face acest drum zilnic. Te rugam sa trimiti un CV prin intermediul publi24 . Dupa primirea CV-urilor , vei fi contactat pentru programarea unui interviu. Mesajele fara CV atasat , nu sunt luate in considerare .
-
Se caută șoferi RS pentru următoarele mașini : Dacia Logan 3-2021 full Gpl+Benzina -600 Ron Dacia Sandero 2022 GPL+Benzina -600 Ron In curând : Mazda 3 2021 Condiții : Atestat Cazier Buletin Contract la 8 ore Pentru mai multe detalii mă contactați pe Whatsap .
-
Angajez,, Domn, Doamnă, preferabil,din zona Curtea de Arges,sau zonele limitrofe său program de 2,3, ore doamna pensionară
-
-
Echipa Bistro Market își mărește echipa! Suntem in cautare de vânzătoare casierița, pentru locația din sectorul 3, strada Câmpia Libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon . Te asteptam!
-
ELECTROVALCEA SRL, angajeaza 2 ingineri constructori, salariu motivant. mai multe detalii la nr. de telefon sau la adresa de e-mail :
-
Compania noastra, lider in industria dezinsectiei, dezinfecției si deratizarii, angajeaza Operator Servicii Dezinsectie, Dezinfecție si Deratizare pentru a se alatura echipei noastre din Bacău. Cerinte: -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra independent si in echipa - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform standardelor companiei - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sa ne contactati la numarul de telefon s-au wattap pentru mai multe informatii. Va multumim pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre de profesionisti in dezinsectie, dezinfecție si deratizare.
-
Angajăm Faianțari cu experiență în domeniu. Salariul pleacă de la 250-300 de lei pe zi, plata se face la 2 săptămâni, Cerem și oferim seriozitate! Salariul poate crește în funcție de experiență! Nu oferim cazare!!! Pentru mai multe detalii va rugăm să ne contactați la numărul afișat în anunț.
-
Vanzatoare macelarie ( pui/mezeluri) Locatia: Piata Ramnicul Sarat, sector 3 Program flexibil Salariu atractiv Doar 15 zile lucratoare ( In fiecare luni, magazin este mereu inchis) Rog seriozitate! Informatii:
-
Angajam personal pentru postul de ingrijitor clădiri. Program de 8 ore in 2 schimburi cu 2 zile libere pe săptămână. Salariul atractiv.
-
Societate de paza angajeaza urgent agent de securitate. Cerinte: - domiciliul in Bucuresti prezinta un avantaj - persoana serioasa, responsabila; -
-
firma angajeaza lacatus confectii metalice cu carte de munca , 4000 bani in mana NU suntem in constructii Firma e situata in cartier Republica, sect 3, Bucuresti