Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Candidatul ideal Cerinte: - Rezistenta la munca fizica - Seriozitate, disciplina - constituie avantaj autorizatia ISCIR ca si stivuitorist Descrierea jobului Responsabilitati: participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei; participa la efectuarea receptionarii cantitative si calitative a marfii; manipuleaza,ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii catre clienti; participa la efectuarea inventarelor totale/partiale ale stocului de marfa; . Nu este necesarea experienta, insa experienta anterioara prezinta un avantaj Respecta instructiunile de lucru care se refera la manipularea si depozitarea marfurilor . Participa la imbunatatirea sistemului de depozitare Oferim: - seriozitate, puctualitate - echipa tanara si dinamica - posibilitatea de instruire si promovare
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam ingineri pe mai multe arii: operatori si masinisti. Perioada contractuala: - in functie de profilul candidatului și cum se prezinta la interviul fizic Program: - 8,5 h (30 min. pauza de masa) 7:00 - 15:30, luni - vineri (sambata, doar în cazuri speciale - abordarea este de recuperare ore suplimentare, iar dacă nu este posibila recuperarea se plătesc în procent de 175%) Pachet beneficii: - Salariu de baza; - Tichete de masa: 35 lei zi lucrătoare; - Prime de sarbatori ( 300 lei Paște și Crăciun, 100 lei Ziua Constructorului, 50 lei Zi de nastere); - Asigurare medicala, de viata si accident; - Indemnizatie transport - Bonus performanta; - Prima relocare: putem oferi 1 salariu brut prima luna + 1560 lei brut lunar, maxim 3 ani - se acorda doar inginerilor. * La Timișoara avem transport asigurat Plata se efectuează pe card în data de 10 a lunii.
-
Angajez muncitor necalificat pentru demontarea pieselor provenite din dezmembrari Cerințe: - Cunoștințe tehnice in domeniul auto; - Corectitudine, implicare, inițiativă, punctualitate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Persoana ambițioasă; - Seriozitate, dorință de muncă, orientare spre dezvoltare profesionala. Beneficii: - Contract de muncă; - Mediu de lucru prietenos; - Posibilitatea de avansare; - Condiții de lucru bune; - Pachet salarial motivant; Punct de lucru: str. Chimiei nr.59B, com Savinesti, Jud Neamt
-
Angajam spălător de vase și curățenie pentru un bufet Program: luni-vineri de la 10-18:30 Salariul net este 3000 lei Bufetul se numește Selale și se afla pe strada Apolodor nr.2, sector 5 (lângă restaurantul Hanul Berarilor Casa Oprea Soare sau in spatele bisericii Sfântul Spiridon Vechi.) Pentru interviu va așteptăm la locație după ora 15.
-
Asociația Micile Comori - Centrul de zi pentru copii cu dizabilități caută Kinetoterapeut. Descrierea activității - Recuperarea si abilitarea beneficiarilor (copii cu deficiente neuro-psiho-motorii) prin activități de recuperare motorie. Responsabilități: - Elaborarea și implementarea programelor de kinetoterapie personalizate pentru copiii cu dizabilități - Lucrul în echipă multidisciplnară pentru a asigura o abordare holistică a recuperării - Monitorizarea progresului pacienților și ajustarea programelor de recuperare - Colaborarea cu părinții pentru a oferi suport și informații relevante Informații despre job: - Program de muncă full time (8h) - Lucru în echipă multisciplinară - Posibilitatea de schimb internațional de experiență - Dezvoltare profesională continuă Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie sau student în an terminal - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și flexibilitate - Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant Dacă ești o persoană empatică, pasionată de îmbunătățirea vieții copiilor cu dizabilități și ai abilitățile necesare pentru a ocupa acest post, te provoc să trimiți cv-ul prin mesaj privat.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!
-
Dr. Max România este în căutare de colegi pentru poziția de Responsabil Întreținere în cadrul Departamentului Facility Maintenance. Care sunt responsabilitățile postului? Vei verifica și asigura funcționarea echipamentelor care asigură microclimatul; Vei remedia disfuncționalitățile instalațiilor din sfera de responsabilitate; Vei participa la activitățile de întreținere a echipamentelor tehnologice din cadrul sediului central și a depozitelor; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și vei participa la remedierea acestora; Vei participa la acțiuni de reparare sau mutare a echipamentelor; Vei supraveghea lucrările efectuate de diverși furnizori; Vei realizea sarcini de natură administrativă. Ce așteptăm de la tine? Să fii absolvent de studii medii de profil Liceul de Electromecanica, Mecanică; Să deții cunoștințe tehnice din domeniul mecanic și electric (reprezintă un avantaj experiența în domeniu); Să ai deții abilități de operare PC: Pachet Office - nivel mediu; Să fii orientat spre munca în echipă; Să fii organizat și orientat către soluții. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. Despre Dr. Max România Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
-
SC SMP Sun Structure SRL este o firma de succes pe piata interna a productiei de prelate si corturi, cu o echipa formata din personal tanar, calificat si dinamic care participa cu succes la dezvoltarea constanta a companiei.Firma ca baza se ocupa cu structuri metalice si prelate,montaje,deplasările la montaje sunt suportate de firma. Angajez muncitori calificati sau necalificati in domeniul confectii prelate, salariu este discutabil dupa proba de lucru.. Angajam sudori cu experienta,salariu discutabil dupa proba de lucru... CERINTE: -capacitate de a lucra eficient in echipa -atent la detalii -constituie avantaj experienta de lucru in domeniul fabricarii prelatelor si a structurilor metalice, salariu se discuta dupa proba de lucru -studii medii -loialitate si confidentialitate -disponibil pt deplasari OFERIM: -contract individual de munca cu timp normal -tichete de masa -salariu atractiv -posibilitate de avansare -program fix Detalii despre post se ofera la interviu.
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Mărim ECHIPA Angajam vanzatori cu experienta,cunostintele in vanzari reprezinta un avantaj. Mediu placut de lucru,colectiv tanar,salariu si conditii de munca atractive. 3000-5000 lei net Spatiul comercial este amplasat in Babeni jud.Valcea strada Dragos Vranceanu.
-
Cofetaria DesserTime Timisoara cauta colega pentru postul de Vanzatoare - Preparatoare. Daca esti o persoana sociabila, amabila, prietenoasa si doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, te asteptam in echipa noastra. Experienta in domeniul cofetariei nu este obligatorie. Sarcini: -Relationarea cu clientii -Prezentarea si vanzarea produselor de cofetarie si patiserie -Preluarea comenzilor -Prepararea usoara si asamblarea produselor de cofetarie -Participarea la candy bar-uri si alte evenimente Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti un scurt CV pe email sau pe whatsapp la numarul de telefon din anunt.
-
Prezentare generala Aveti experienta in domeniul constructiilor si a finisajelor si sunteti in cautarea unui loc de munca? Locatie: Wincon fabrica prefabricate, Parc Tetarom 3 , Jucu, Jud. Cluj Salariu motivant + bonuri de masa, putem oferi si cazare in incinta fabricii la nevoie CERINTE DE BAZA: Indemanarea de a lucra cu echipamentele si sculele specifice meseriei, Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala; Motivatia de a se perfectiona si de a ucra in echipa; Capacitate de adaptabilitate la situatii diverse; Preocupare pentru atingerea obiectivelor si atentie la detalii; Experienta in domeniu constituie avantaj la angajare DESCRIEREA JOBULUI: Finisarea elementelor prefabricate, Pregatirea mortarului de reparatii si a altor materiale de constructii; Efectuarea reparatiilor pe elementele prefabricate, Efectuarea lucrarilor de finisaje si detaliile cerute in specificatii, VERIFICARI INAINTE DE PROBA DE LUCRU: Interviu de selectie la locatia fabricii + proba de lucru PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 5 zile pe saptamana L-V Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 8-10h zi Pauza de masa: 60 min pauză pe zi Orele suplimentare : se platesc daca exista PLATA SALARIULUI: Salariul se plateste pe data de 15 a lunii urmatoare. Exemplu: Pentru perioada de lucru 01.05 31.05 Avans pe data de 05.06 si lichidare pe data de 15.06 Bonuri de masa: pentru fiecare zi lucratoare in valorare de 30 de lei. CAZARE: In curtea fabricii, avem campus de baraci, pentru muncitorii care nu sunt din zona Clujului sau le este greu sa faca naveta. Transportul este decontat de catre firma.
-
Angajam pesonal pentru exploatare forestiera! Locul de munca este in oras Brezoi jud Valcea. Drujbist,legator
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Sa fie o persoana cu spirit tehnic si mecanic, atent la detalii, riguros, cu putere de munca, Prezinta un avantaj experienta in lacatuserie sau prelucrare profile PVC montare termopane CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei executa operatiuni, in fabrica, pe utilaje de extrudat, in scopul obtinerii profilelor PVC si aprovizionarea cu materiale de ambalat si materii prime specifice; Vei raporta orice defectiune abatere a utilajelor catre coordonatorul echipei. CE ÎȚI OFERIM? Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de 8 ore in schimburi, cu pauza de masa; Salariu 3300 lei net + tichete masa (600 lei luna), bonus lunar de performanta, ore suplimentare platite; Decontare transport; Asigurare privata de sanatate. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon email
-
ATLAS CLEANING : -angajam femei pentru curatenie in LOCALITATEA SAG PART TIME - NORMA PARTIALA - 4 ORE PROGRAM : LUNI - VINERI , ORA 8:00 - 12:00 CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -pachet salarial atractiv -stabilitate -salar la timp -posibilitate de cresteri salariale ( anual salariul creste ) Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
Firma ATLAS CLEANING : -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )