Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Zalău, Str. Corneliu Coposu nr. 146 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Manpower angajeaza pe perioada nedeterminata electrician de intretinere si reparatii CERINŢELE POSTULUI: - cunostinte tehnice solide de specialitate, utilizare bună a PC-ului - analiză şi atenţie la detalii, capacitate de comunicare interactivă deosebită, lucrul cu documentele specifice exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate, capacitatea de a lucra sistematic, simţ tehnic - responsabilitate, consecvenţă, acurateţe, perseverenţă, echilibru şi stăpânire de sine, spirit de echipă, integritate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. OFERTA: - salariu motivant in functie de experienta - tichete de masa - prime cu ocazia sarbatorilor - asigurare medicala pentru angajat si familia acestuia - asigurare de viata - prima de vacanta - ghiozdane pentru inceperea scolii pentru copii de la gimnaziu - 7 card pentru activitati sportive - transport gratuit asigurat de companie
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate în Carieră: Consultant Financiar cu Accent pe Succesul Individual și al Clienților Despre Noi: NN Asigurări de Viață este în căutarea unui profesionist pasionat de finanțe pentru a se alătura echipei noastre dinamice de consultanți financiari. Suntem o companie cu o reputație solidă, axată pe oferirea de soluții financiare inovatoare și personalizate pentru clienții noștri. Poziția Disponibilă: Consultant Financiar Disponibilitate: Full time sau part time Responsabilități Principale - Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare. - Oferirea de consultanță specializată în domeniul asigurărilor de viață, sănătate și proprietate. - Construirea și menținerea relațiilor solide cu clienții pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora. Alătură-te Echipei Noastre!
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Expirat Club Halele Carol cauta colegi pentru debarasat, cu care sa ducem povestea Expiratului mai departe. Cine suntem noi? Expirat exista in peisajul urban romanesc din 2002. Functionam ca bar, club, loc de concerte si evenimente in interior si terasa. Expirat este locul care te tine conectat la cultura underground. Acesta s-a consacrat prin concertele live si seturile DJ-ilor, prin design si atitudinea sa. Expirat ofera o cultura alternativa la pachet cu o atmosfera pozitiva. Reteta: muzica, atmosfera, oameni. Ce ne dorim de la tine, ca Debarasator? Să îți placă să fii tot timpul printre oameni, să stăpânești bine arta conversației si nu se cere experienta. Desigur, curiozitatea, creativitatea și atașamentul de loc sunt un plus. Daca ti-am starnit interesul si te-am convins ca locul tau e la noi, atunci fii sigur ca trebuie sa ne cunoastem! Iar ca sa ne putem cunoaste, asigura-te ca ne lasi un numar de telefon sau o adresa de mail la care sa te putem contacta. Program: - Se lucreaza 5 zile cu 2 libere (luni si marti); program de noapte Programul locatiei : Luni-Marti - INCHIS Miercuri 8 PM - 2 AM Joi 8 PM - 6 AM Vineri 8 PM - 6 AM Sambata 8 PM - 6 AM Duminica 2 PM - 12 AM Pachet salarial: salariu fix + tichete de masa + tips; Beneficii: discount personal + decont transport la iesirea din tura. Locatia noastra este situata pe strada Constantin Istrati nr. 1, Sector 4, Bucuresti.
-
Descriere Școală de șoferi angajează instructor auto categoria B Full time Cerințe: Atitudine și ținută profesionistă Capacitate de organizare și planificare Punctualitate, seriozitate, corectitudine, empatie Abilități de comunicare și de muncă în echipă Beneficii: Echipă profesionistă orientată către succes, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Relații la telefon
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Responsabilități: Asigură curățenia imobilului (toalete, camere, holuri) Se asigură în permanență că se menține curățenia și verifică constant disponibilitatatea consumabilelor din camerele de hotel.
-
Pregătește mâncărurile din rețetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
-
Firmă cu experiență în domeniu angajăm Ingineri in cadrul biroului pentru suport tehnic și urmărire gestionare șantiere construcții civile Echipa tânără cu energie locatia biroului se află în zona calea Aradului Vă așteptăm cu un CV
-
Candidatul Ideal Ești o persoana tehnica si pasionata de cifre?. Vino în echipa Stadtmeister Vent pentru a creste impreuna! Căutăm un consultant tehnic de ofertare in instalatii HVAC dedicat, pentru a ni se alătura. Suntem o companie în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale și hale industriale. Cerințe: Studii superioare tehnice finalizate, de preferat Facultatea de Instalații, Facultatea de Inginerie a Instalațiilor, sau Facultatea de Construcții și Instalații Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata Experiență anterioară ca inginer de ofertare de minim 2 ani Experienta in citirea planurilor complexe in AutoCad Cunoștințe solide in masuratorile cu ruleta digitala Cunoștințe avansate de MS Office Capacitatea de a respecta termenele limita cu privire la realizarea ofertelor Abilități de comunicare și colaborare, atât cu membrii echipei, cât și cu clienții Experienta in proiectare reprezinta un avantaj Descrierea jobului Responsabilități: Analiza proiectelor impreuna cu echipa tehnica Oferira consultanță tehnică clienților și colegilor implicati în instalare Elaborarea si emiterea cererilor de oferta Realizarea ofertelor pe baza listelor de cantitati proiect tehnic Studiul pietei si identificarea oportunitatilor de crestere a companiei Mentinerea relatiilor cu clientii atunci cand este cazul Prezentarea ofertelor atunci cand este necesar Urmarirea proiectelor alocate in colaborarea cu reprezentantul din santier Dezvoltarea de soluții tehnice eficiente pentru sistemele HVAC Beneficii: Tichete de masă 21 de zile de concediu de odihnă Sistem de bonusare in functie de performante Renegociere salariala anuala in functie de evolutie Cursuri de dezvoltare personală și profesională Flexibilitate în a-ți pune aptitudinile în aplicare pentru a ajunge la cel mai bun rezultat Deschidere catre noi propuneri Program fix, să îți rămână timp pentru familie și prieteni Salariul se va negocia in functie de pregatirea experienta candidatului Descrierea companiei Ca o mică afacere de familie STADTMEISTER VENT a luat naștere în 2003 sub numele societății de atunci EUROPOL INSTAL, executând o multitudine de tipuri de instalații pentru clădiri industriale și rezidențiale. Prin perseveranță şi cu o experiență de peste 18 ani, transparenţi şi înclinaţi către nevoile clienţilor, aducem valoare pieţei naţionale de ventilaţii şi climatizare. Ca urmare a unui proces îndelungat de formare a echipei, împreună cu investiţii în echipamente de ultimă generaţie, fabrica STADTMEISTER VENT se poate mândri astăzi cu o capacitate de producţie de tubulatură metalică circulară şi rectangulară din tablă zincată şi inox de peste 20.000 mp lună.
-
Angajam personal pentru curățenie locatii in Iasi (birouri, locuințe, spatii comerciale) sau scari de bloc,deplasarea între locatii se face cu mașina firmei. Salariu intre 2400 si 2700de lei, program de luni pana vineri, de la ora 07:00 la 15:30. Cerinte: -Varsta 18-50 de ani. -experienta in domeniu sau indemanare; -rezistenta la efort; -lucru in echipa.
-
Pensiunea Casa Bazna din Judetul Sibiu angajaza mecanic Oferim cazare in cadrul pensiunii si salariu net 2500 lei
-
latura-te echipei noastre ! RooF SECURITY SRL angajeaza FEMEI sau BARBATI , agenti de securitate, CU sau FARA atestat , pentru obiectivele situate in Zona Industriala N-V Arad! Program: 12 24 - 12 48. SAU 24 cu 48. Atestatul se poate obtine ulterior, in perioada in care persoana este angajata. Oferim posibilitatea aderarii la aceste posturi si doamnelor si domnilor de peste 45 de ani, daca sunt seriosi, activi şi dornici de muncă. Punctualitate privind plata salariilor.