Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-03-10

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    tehnician mentenanta-Prahova

    Angajam Tehnician de Mentenanta in jud. Prahova. Domeniul de activitate: Instalatii electrice Sanitare Amenajari usoare Carnet de conducere categoria B. Tehnicienii nostri au ca responsabilitati zilnice urmatoarele: Preluarea comenzilor de la sediul firmei Achizitia de materiale necesare fiecarei interventii Realizarea lucrarilor de reparatii. Oferim un mediu de munca placut si organizat. Beneficii: Salariu in tendintele pietei; Tichete de masa Bonusuri lunare de performanta ; Abonament servicii medicale; Masina de serviciu; contact: https: mtehnic.ro

  • 27

    Personal Fast-Food in Cora Lujerului și Auchan Militari

    Rustic,lant de fast-Food cu mancare românească angajeaza chiar fără experiență femei ajutor bucatareasa(curățat legume,paneuri etc)pentru locația din Cora Lujerului și fete baieti(acceptăm și mai în vârstă )pentru servire clienți în Auchan Militari..Salariu 3000 RON in mâna si mancare la alegere ,program o zi(8-22)cu una libera. Sunati!

  • 5

    Personal la Fast-Food in Park Lake

    Rustic,lanț de Fast-Food cu mâncate românească angajeaza,fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)chiar fără experienta,pentru servire clienți la vitrină și femei ajutor bucatareasa(curățat legume,paneuri etc)în Park Lake Titan. Salariu 3000 RON in mâna și mancare,program o zi(8-22)cu una libera (Pentru ajutor bucatareasa programul poate fi și zilnic 8-17 cu o zi liberă saptamana) Sunați!

  • 18

    Personal Fast-Food in Veranda Obor și Auchan Vitan

    Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locațiile din Veranda Obor și Auchan Vitan.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!

  • Order Picker&Packer intr-unul din depozitele GXO Logistics Olanda

    Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :

  • Arhitect cladiri

    Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii:   Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala;   Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj;   Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare:  PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize;   Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;  

  • 8

    Angajam broker imobiliar, venituri atractive, mediu de lucru placut

    Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.

  • 1

    Sales assistant

    Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!

  • Angajam ospatar urgent la Restaurant Subcetate.

    Suntem in cautarea unui nou coleg colega sa faca parte din echipa noastra de ospatar. Descrierea jobului: Restaurant Subcetate organizeaza frecvent evenimente si servim si a la carte meniul zilei. Cerem: - seriozitate - disponibilitate in weekend - abilitati de comunicare - experienta de minim 1 an. Oferim: - contract de munca perioada nedeterminata - salariu fix negociabil in functie de experienta - bonusuri frecvente Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul Va multumim! Echipa Subcetate!

  • 3

    Sudor

    Manpower recruteaza sudori pentru o companie din Craiova. - Program de luni pana vineri, o singura tura; - Salariu fix; - Tichete de masa; - Bonus lunar de performanta; - Contract pe perioada nedeterminata.

  • 9

    Operator Productie

    Manpower recruteaza Operatori Productie pentru o fabrica din Craiova: - Program de lucru in ture; -Tichete de masa; - Decont transport: - Prime anuale. - Salariu format din parte fixa plus sporuri; - Bonusuri performanta.

  • Manipulant depozit

    Manpower recruteaza Manipulant Depozit pentru clientul sau din domeniul transporturi si logistica, in localitatea Malu Mare, langa Craiova. Cerinte: - studii minime medii; - seriozitate si atentie la detalii; - capacitate de comunicare si ascultare; - experienta minima. Oferim: - parte salariala fixa; - tichete de masa; - decont transport; - program de lucru de Luni pana Vineri, intr-o singura tura.

  • 1

    Angajam personal fast food - "Dinner Food" Auchan Titan

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Auchan Titan. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • 14

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • Angajam muncitori in constructii

    Angajam muncitori in constructii cu experienta. Experienta in reabilitari cladiri istorice constituie un avantaj. Angajarea se face in urma unui interviu fata in fata la unul din punctele de lucru din Timisoara. NU oferim cazare.

  • 15

    Administrator bloc / casier

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • Ofer transport marfa

    Firma de transport oferă transport marfa de orice tip cu autoutilitare basculabile, dar și cu 7 locuri atât în Iași cât și în alte județe. Menționez că autoutilitarele le și închiriem pe termen scurt sau lung cu tot cu șofer

  • Asistent Manager

    - Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

Salvează căutarea