Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-03-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
S.C Smithfield Romania S.R.L angajeaza Electricieni Lacatusi mecanici Electricieni Electromecanici pentru Fermele Smithfield Romania. Cerinte: Studii medii, calificare in domeniu (scoala profesionala liceu energetic sau industrial cu profil electric sau electromecanic); Experienta in domeniu minim 1 an constituie un avantaj; Cunostinte echipamente si actionari electrice(citire, interpretare scheme electrice); Cunostintele de electropneumatica constituie un avantaj. Responsabilitati: Execută lucrări de întreținere si reparatii la echipamentele din dotare; Intretinerea instalatiilor electrice de comanda si a instalatiilor electrice de forta (diagnosticare, reparare, modificare imbunatatire); Participa la toate activitatile de mentenanta corectiva si preventiva a echipamentelor. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Prohuman APT angajeaza manipulanti pentru un depozit de anvelope cu sediul in Timisoara si Giarmata. Salariu de incadrare 4775 Lei Brut Tichete de masa (30 lei tichet);. Spor ore suplimentare: 100%; Prima de Paste: Tichete Cadou; Prima de Craciun; Transport asigurat din Timisoara. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CLUBUL RIDERILOR Angajam curieri Tazz Program flexibil Jobul își face programul după tine și nu invers . Ce mai, ești propriul tău șef și tu alegi orele pe care le lucrezi în fiecare săptămână Ai avantajul de a lucra și a genera profit cât dorești, de la spatamana la săptămână. BENEFICII: -Plata se face spatamanal -Plata la comanda +Km -Program flexibil, astfel încât aveți posibilitatea sa alegeți zilele și orele în care doriți sa lucrați -Bonus De Performanta Saptamanal -Bonus De Vreme Rea -Program Full-time Part-time Contract de munca Contract de colaborare PFA SRL Conditi avantajoase de colaborare HAI IN ECHIPA SI RIDCATI GHIOZDANUL Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de Telefon WhatsApp Inscrie-te accesand linkul pentru postul de curier atașat anunțului https: livratori.com sau prin Telefon
-
Salon Novia Str Teodosie Rudeanu nr 3 Banu Manta-Titulescu între Victoriei și Basarab angajaza manichiurista
-
Echipa muncitoare, cautam colegi muncitori si seriosi! FIRMA PARTENERA Tazz By Emag Suntem o echipa de oameni seriosi, cu chef de viata, cu multa experienta in domeniul FoodDelivery. Suntem perfectionisti, avem nevoie de oameni pe care sa ne putem baza. Iti oferim suport 24 7 NON-STOP, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? COMISION VARIABIL ÎN FUNCȚIE DE CÂȘTIGURI: - 1200-1799 RON săptămână - 10% - 1800-2199 RON săptămână - 9% - 2200-2499 RON săptămână - 8% - 2500 RON săptămână - 7% Bonusuri Saptamanale intre 200-1450 RON in funcție de numărul de comenzi livrate Bonusuri vreme rea. Tazz By Emag - BUCURESTI, CONSTANTA, TIMISOARA, PITEȘTI SI CLUJ-NAPOCA) Program flexibil ( poti sa lucrezi cat vrei, alegand orele de lucru din aplicatie ). Plata se efectueaza saptamanal, in cont bancar ( revolut sau orice alta instituție bancară ) Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Conditii : Minim 16 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Suntem dornici sa ne marim echipa! La nevoie, avem parteneriat cu o firma de închiriat scutere ( cu preturi preferențiale ), ce poate emite și factura lunara. In cazul unui cont existent dar blocat sau închis, se poate debloca redeschide. Programator deschis pentru toată ziua. Contacteaza-ne doar pe WhatsApp, la numărul 077126258. Răspund doar la mesaje scrise. Mulțumesc.
-
Esti potrivit a daca ai experienta pe un post similar de minim 2 ani si daca esti adaptabil a . Ce vei face: - coordonarea activitatilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte, in conformitate cu politicile restaurantului. - asigura respectarea standardelor restaurantului in ceea ce priveste retetele, prezentarea produselor, gustul acestora, precum si portiile servite. - stabilirea cu exactitate a necesarul de materii prime si auxiliare pentru o anumita perioada de timp. - verificarea si asigurarea ca atat produsele preparate, cat si produsele nepreparate sunt bine pastrate, in conformitate cu normele sanitar-veterinare in vigoare. - stabilirea termenul de valabilitate pentru fiecare materie prima in parte - vei verifica si te vei asigura ca toate echipamentele, vasele si tacamurile sunt corect folosite. - promovarea noilor meniuri si produse alimentare si stabilirea retetele de fabricatie in acord cu Managerul Restaurantului, folosind meniuri variate, pentru a satisface gusturile si cerintele clientilor. - te asiguri ca circuitul deseurilor si al reziduurilor este respectat in totalitate conform reglementarilor interne. - rezolvarea eventualele sesizari ale clientilor privind cantitatea, calitatea si pretul produselor si serviciilor oferite. - atitudine politicoasa atat fata de clienti si colegi, cat si fata de alte persoane cu care vine in contact in cadrul restaurantului. - raspunzi de mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru. - sesizezi unuia dintre superiorii ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare. - raspunzi de controlul tuturor activitatilor desfasurate in bucataria restaurantului, oferind produse si servicii la cele mai inalte standarde. - raspunzi de mentinerea gradului de profesionalism in realizarea activitatilor indeplinite de intreg personalul din bucatarie. - identifici nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia - raspunzi de implementarea si mentinerea unor standarde inalte de igiena, precum si de respectarea normelor de consum agreate pentru materialele de intretinere si curatenie.
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
-
Esti potrivit a daca: - ai studii medii superioare finalizate ; - ai experienta de minim 2 ani pe o pozitie de management in alimentatie publica; - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica; - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor si service-ului oferit clientilor si atingerea indicatorilor planificati; - selectia, coordonarea si dezvoltarea echipei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - organizarea punctului de lucru - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitaiv si calitativ.
-
Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Căutăm oameni faini și implicați,care sa lucreze in conditii moderne si intr-un mediu de lucru prietenos. E momentul pentru un job bun! Ai timp pentru tine, vei lucra o saptamana si cealalta vei fi liber sa te ocupi de tine si familia ta. Esti o persoana de incredere, punctuala, organizata si onesta; Studii medii finalizate Atitudine pozitiva Vei servi clienții de la raion prin: porționare, feliere si împachetare ; Vei afișa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei inventaria stocul din magazin; Vei receptiona zilnic marfa primita; Vei intocmi acte necesare desfasurarii activitatii (monetar, registru de casa, dispozitie de plata) Vei asigura curatenia in magazin; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Conditii de munca moderne; Program de lucru foarte flexibil ( lucrezi o saptamana iar urmatoarea esti liber)
-
Cautam coleg grafician care ne-am dori sa fie atent la detalii, respectuos, amabil, capabil de munca in echipa si dornic de a invata lucruri noi in domeniul productie publicitara Descrierea jobului: pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, indemanatic si responsabil. Salariu atractiv, in functie de experienta. Program 8 ore, Luni-Vineri. Nu lucram in zilele de sarbatori legale si weekend.
-
Cautam o persoana care se va ocupa de un magazin. Magazinul se afla la o stație de tramvai de la Unirii, înspre parcul Carol. Programul va fi momentan de luni pana vineri de la ora 07:00 la ora 17:00. Salariul va fi de 3050 lei, la care se vor mai adauga și bonusuri în funcție de vanzari, iar dupa 3 luni (perioada proba) va mai fi o crestere salariala.Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați la numărul de telefon: .
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Locatie la strada principala* post disponibil la make-up si sprancene pentru o persoana de preferat cu experienta in domeniu, vesela, placuta si deschisa la lucrul in echipa . Vom lucra impreuna (par,make up, manichiura,pedichiura) pentru a usura munca si timpul clientei. Mai multe detalii telefonic. Rog seriozitate!
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Program 7 ore zi Cerinte: abilitati bune de comunicare -atitudine pozitiva -seriozitate -atentie distributiva -implicare si dorinta de a invata Magazin situat in localitatea Cârlig,jud Iași,parțial cu autoservire și dotat cu sistem de scanare coduri de bare. Salar:2500-3000 NET Relații la telefon:
-
Responsabilitati: -Intretine,exploateaza si remediaza deficientele la instalatiile electrice din intreg flux tehnologic al unitatii. - Asigura functionarea la parametrii strabiliti prin normele de asigurare a calitatii instalatiilor electrice si de automatizare, monitorizare si control a instalatiei de livrare descarcare marfa la nave si barje. Cerinte: -Atestat Electrician -Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale. Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture. Asteptam cv-urile dumneavoastra pe adresa de mail:
-
Societatea comerciala Barter Port Operator, cu sediul in Agigea, Constanta cautam personal: 1. Macaragiu grupa A 2. Mașinist terasamente (utilaje cu cupa) 3.Electrician automatizari 4. Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Cerințe: Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale; Condiții: Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture Responsabilități: - cazier curat; - disponibilitatea de a lucra in ture Pentru programare interviu, nu ezitati sa ne contactati !
-
Angajam persoane cu experienta in vanzati , creative cu idei pentru a activa in domeniul mobilei
-
Gradinita Sector 3, zona Metrou Mihai Bravu, angajeaza Educatoare. Profilul candidatului ideal: - Educator calificat (Liceu Pedagogic sau Facultatea Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar) - gradele didactice reprezinta un avantaj - experienta in lucrul cu copiii este obligatorie - persoana care isi doreste sa evolueze si careia in place arta - punctuala si onesta - open minded - iubeste copiii - cunoasterea limbii engleze (sau franceze) este un avantaj - fire rabdatoare, vesela si optimista Se asigura training continuu la locul de munca. - Echipa tanara - Program full-time, (09.00-18.00) - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta - Prime in functie de performanta Detalii
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe?