Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-04-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 2300 lei Net la angajare, cu mărire salarială la 2500 lei Net la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Angajam Electrician in industria automotive in Brasov. CERINTE: - autorizat in instalatii EEX - studii tehnice - profil in instalatii electrice - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - electrotehnica generala electropneumatica electrohidraulica electronica industriala RESPONSABILITATI: - verifică buna funcționare a mașinilor, echipamentelor, instalațiilor aflate sub autoritatea sa - identifică și remediază problemele electrice și electronice apărute în funcționarea mașinilor și instalațiilor, ia măsuri pentru prevenirea acestora - foloseste eficient si pastreaza in buna stare materialele, uneltele si echipamentele puse la dispozitie, conform instructiunilor de lucru - raspunde de calitatea lucrarilor de reparatii si intretinere in vederea mentinerii utilajelor la parametrii stabiliti - participă la asamblarea și punerea în funcțiune a mașinilor noi în fabrică BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - masa subventionata la cantina - bonuri de masa in valoare de 35 de lei - asiguram cazare persoanelor din alte judete - transport asigurat: Brasov, Codlea, Ghimbav, Zarnesti, Rasnov. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un agent de paza pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul securității sau al agenției de pază reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, include ture de noapte și sărbători legale. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre,vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat la adresa de email hr @ metalbac&farbe . com
-
Căutăm un agent de securitate responsabil pentru a se alătura echipei noastra. Fabrica se afla in Magura Bacau Salariu 3000-3500 net Responsabilități: Verificarea persoanelor și vehiculelor care intră și ies din incinta fabricii. Menținerea unui mediu sigur prin aplicarea procedurilor de securitate. Reacționarea rapidă la situații de urgență sau incidente și raportarea acestora către supervisorul direct. Colaborarea cu personalul fabricii și alte departamente pentru a asigura respectarea normelor de securitate. Cerințe: Experiență anterioară ca agent de securitate reprezintă un avantaj. Atestat valabil de agent de securitate cerinta obligatorie. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capacitatea de a reacționa rapid în situații de urgență. Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la securitatea fabricii noastre, vă asteptam in echipă.
-
Oportunitate de Angajare: Montatori de Case de Lemn Locatie Nicolae Balcescu Bacau Suntem în căutarea unor montatori de case de lemn dornici să se alăture echipei noastre din cadrul companiei specializată în construcții de case de lemn. Dacă aveți experiență în domeniul construcțiilor și sunteți pasionați de lucrul cu lemnul, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Responsabilități: Asamblarea și montarea structurilor de lemn conform planurilor și specificațiilor Utilizarea instrumentelor și echipamentelor adecvate pentru a efectua lucrările în mod eficient și în conformitate cu standardele de siguranță Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele în termenii stabiliți Respectarea procedurilor de lucru și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în construcții, în special în montarea structurilor de lemn (experiența în construcții de case de lemn este un avantaj) Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța și de a se dezvolta profesional Capacitatea de a citi și interpreta planuri și desene tehnice Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în continuă dezvoltare Salarizare competitivă, în funcție de experiență Decontam transportul pana la sediul firmei Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și suport pentru dezvoltarea profesională
-
Societate cu sediul in Ploiesti angajează muncitori calificați și necalificați pentru executarea lucrărilor de construcții. Faiantari,Rigipsari,Zugravi. Contract de muncă. Se asigura transport pentru deplasare. Mai multe detalii la telefon.
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
irma de paza angajează cu atestat sau fara Agenți Securitate pentru obiectiv in București sector 3 zona Pallady. OFERIM: - salariu atractiv fara intarzieri de plata; -program de lucru in ture : 2 2 - contract de munca intergal pe o perioada nedetrminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitarilor si cerintelor beneficiarului
-
Gi Group angajeaza Manipulant Marfa cu sau fara atestat ISCIR pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de transport și logistica in industria auto, electronica, retail și moda! Locatie: Soseaua de Centura 28-35 Chiajna, Ilfov ( Transport de la Pacii ) Program de lucru: de luni pana vineri de minute pauza de masa inclusa) Profil cautat: Experienta in activitati de depozit, manipulare marfa; Responsabilitati: Coordonarea fluxului de marfa in depozit; Intocmirea si coordonarea fluxului de documente; Comunicarea cu Transportatorii si asigurarea respectarii planului de incarcare; Interactionarea cu Departamentul Administrativ pentru orice modificare ivita in fluxul operational stabilit cu clientii. Pachet Salariat: 2500 RON NET (persoana fara experienta), 2750 RON NET (pentru o persoana cu experienta), 3000 RON NET (pentru o persoana cu experienta + certificat operare motostivuitor); Bonus de productivitate trimestrial acordat dupa primele 3 luni; Tichete masa (30 RON zi lucrata); Al 13 lea salariu. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: luni duminica in 2 ture: 06: sau 15: zile lucratoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Compania noastră este în căutarea unui inspector resurse umane pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană organizată, si doriti sa profesati in domeniul resurselor umane va asteptam in echipa noastra. Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate cu diploma; Cunostinte legislatia muncii,curs Inspector Resurse Umane; Reprezinta avantaj Revisal, Saga. Cunostiinte Microsoft Office Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare; Atentie la detalii, orientare catre rezultate, capacitate de analiză şi sinteză. Principale responsabilitati: Evidente pontaj, certificate medicale, concedii, etc; Diverse inregistrari prelucrari raportari ; Intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati; Intocmire transmitere REVISAL; Administrare personal si documentatie conexa; Alte activitati specifice domeniului resurselor umane. Beneficii Pachet salarial motivant Program de lucru 8-16,vinerea 8-14 Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.
-
Conditii: -PENTRU magazin - studii ,minim 8clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 14 lei h - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, - reale posibilitati de promovare. -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Angajăm proiecte in Belgia.. Angajăm Izolatori industriali(Armaflex/Vată minerală /Tablă / Foamglass)- Tarife în funcție de experiență și proba de lucru cu reprezentanții clientilor. Permis de conducere - Avantaj Ofertă companie: Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Se efectuează izolați cu vată minerală /tablă /armaflex/foamglass Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Proiecte în Belgia! Angajăm SCHELARI cu VCA si fără VCA Permisul de conducere constituie un avantaj Ofertă companie: Compania: Oferă pregătire pentru schelari fără VCA Transportul din România in Belgia -Asigurat de companie Transport local (mașina de serviciu) - Asigurat de companie Echipament de lucru: Asigurat de companie Cazarea asigurată de companie.. Telefon:Luni - Vineri în intervalul orar 09:00 -17:00
-
Firma de paza angajează cu atestat sau fara Agenți Securitate pentru obiectiv in București sector 3 zona Pallady. OFERIM: - salariu atractiv fara intarzieri de plata; -program de lucru in ture : 2 2 - contract de munca intergal pe o perioada nedetrminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitarilor si cerintelor beneficiarului;
-
H&H INVEST S.R.L. angajează Sofer profesionist, categoria C + E, cu experiență pe Bilic - Cap tractor cu Semiremorca. Punct de lucru: Luna, jud. Cluj. Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău aici sau pe adresa de e-mail.
-
S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează Volist - Deservent încărcător frontal - pentru punctul de lucru din Câmpia Turzii. Cerinte: - experiență manipulare încărcător frontal demonstrabilă prin probă de lucru; - permis de conducere cat B. Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj. Ne dezvoltăm continuu și te vrem în echipa noastră!
-
M-CM ConsultingRH Belgium este un cabinet specializat în domeniul resurselor umane si se concentrează, printre alte servicii, pe recrutare, plasare și integrare candidatilor sai in Belgia, oferindu-le de asemenea, servicii de asistenta administrativa și de relocare. Ne implicăm în pregătirea interviului cu angajatorul și negociem în favoarea candidaților noștri pentru a le asigura cele mai bune condiții de angajare posibile. Serviciile noastre de recrutare nu se opresc odată ce candidatul a fost selectat pentru un loc de muncă. Ne asigurăm că aceștia sunt însoțiți și asistați pe o perioadă de până la 6 luni la noul lor loc de muncă. Scopul nostru este să facilităm integrarea lor în echipă și să îi sprijinim pentru a se adapta cât mai ușor la mediul de lucru. Suntem alături de ei în fiecare etapă a procesului de tranziție profesională. Pentru noi, succesul candidatului este prioritatea noastra. Serviciile oferite candidaților sunt gratuite. M-CM Consulting RH dorește să constituie o rezervă de candidați pentru poziția de asistent medical în Belgia. Responsabilitățile generale includ: Ingrijirea medicală de calitate conform protocoalelor instituției medicale respective: spital, cabinet medical sau rezidenta de bătrâni; Inregistrări de rapoarte medicale; Respectarea codului deontologic și a standardelor etice în relația cu pacienții rezidentii, colegii și ceilalți membri ai echipei medicale. Colaborarea strânsă cu echipa multidisciplinară și contribuția la evoluția protocoalelor de sanatate si îngrijire; Cerințe: Diploma de absolvire de asistent medical: A1 (universitar) sau A2 (postliceala); Nivel minim de limba franceză scris si vorbit: B2. Cursuri de limba franceza pot fi organizate in acest sens pentru candidatii cu o baza in limba franceza; Experiență anterioară într-un mediu medical spitalier sau rezidenta de batrani este un avantaj; Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multiple; Proactivité, respect, empatie; Permis de conducere de tip B - este indicat; Beneficii: Contract pe termen nedeterminat cu normă întreagă; Salariul este determinat conform legislatiei in vigoare și se bazează pe grilele IFIC valabile în Belgia, luând în considerare: nivelul de diploma, specializare si anii de experienta ai candidatilor; Salariu brut luna: min 2944.70 EUR - max 5031.28 EUR; Remunerație suplimentară pentru turele de noapte, duminici sau sărbători legale, pecula de vacanță si de asemenea, in funcție de instituția medicala respectiva, alte avantaje complementare pot fi obținute; Oportunități de creștere profesională și de dezvoltare în carieră; Daca va regasiti in descrierea de mai sus, va rugam sa ne trimiteti CV-ul si scrisoarea de intentie la adresa de e-mail urmatoare: Pentru informatii suplementare va rugam sa ne scrieti la aceasi adresa de e-mail sau sa ne contactati la numarul de téléphon WhatsApp, Signal:
-
Esti in cautarea unui loc modern unde sa iti desfășori activitatea din domeniul beauty? Dacă îți place ceea ce faci și o faci cu pasiune și dedicare te așteptăm în echipa SAMA- salonul este situat în Piața Creangă -Decebal Prin urmare avem posturi libere sub forma de chirie pe scaun după cum urmează: * Hairstilist Barber Manichiura si pedichiură Make-up artist Pentru mai multe informatii puteti sa ne lasati un mesaj.
-
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!