Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-04-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5500 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); - se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Studio Esthetique angajeaza o cosmeticiana pentru asigurarea serviciilor profesionale de îngrijire facială și corporală și alte servicii cosmetice pentru clienți, în vederea promovării unei imagini pozitive a salonului și a satisfacției clienților. Responsabilități Principale Consultarea cu clienții pentru a identifica nevoile acestora în domeniul cosmetic. Efectuarea de tratamente faciale, microdermabraziune, peeling-uri chimice și alte proceduri cosmetice. Vânzarea produselor cosmetice și recomandarea acestora în funcție de nevoile clienților. Menținerea unui mediu curat și igienic în spațiul de lucru. Întreținerea și sterilizarea echipamentelor și instrumentelor de lucru. Gestionarea programărilor și respectarea programului de lucru. Urmărirea și aplicarea regulilor de sănătate și siguranță. Întocmirea rapoartelor și documentației necesare. Participarea la cursuri de perfecționare și formare profesională. Calificări și Abilități Necesare Diplomă de estetician Abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilități de vânzare și promovare a produselor cosmetice. Competențe Personale Orientare către client Atitudine pozitivă și profesională Atent la detali Capabil de a lucra în echipă și individual Capacitate de adaptare și învățare rapidă Condiții de Lucru : Mediul de lucru va fi în cadrul salonului din Iasi Poate necesita ore suplimentare, în funcție de necesități. Pachet Salarial și Beneficii Salariu atractiv
-
Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi/ 2 cu 2
-
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Dorim să angajăm ospătar care: - Să preia comenzile de mâncare și băutură într-o manieră eficientă și profesională. - Să cunoască meniul, astfel incât să poată oferi în orice situație informații și recomandări cu privire la preparate și băuturi. - Să fie atent atentă la detalii și să înregistreze corect comenzile. Cerințele noastre: - Experiență nu este necesara, doar bunăvoința. - Cunoștințe de utilizare a calculatorului pentru emiterea bonurilor fiscale . - Seriozitate, responsabilitate.
-
Angajez Ospatar in Pensiune la Gura Raului -Sibiu! Program 2 cu 2! Salariu 3000lei in mana !
-
Angajăm persoane serioase ce doresc un loc de muncă stabil. tel. ( fără deplasări)
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
-
Promovat
Căutăm colegi noi! Căutăm Ajutor bucătar! Așteptăm persoane care își doresc evoluția reală în carieră și care să participe activ la succesul planificat al clubului. Experiența este obligatorie! Locația: Teleac, Alba - Theodora Golf Club Descrierea jobului: Ca membru în echipa din bucătăria Theodora Golf Club, alături de Maistrul bucătar și la indicațiile acestuia: - execuți activități specifice pe întregul flux gastronomic, - te asiguri că toate rețetele, pregatirea și prezentarea preparatelor respectă standardele specificațiile Theodora Golf Club și angajamentul față de calitate, - creezi feluri de mâncare spectaculoase, - ești încurajat să inovezi, să fii creativ și să propui preparate unice, - aplici normele de igienă și siguranța alimentului, - gestionezi stocurile de materii prime, - respecți recomandările maistrului bucătar pentru satisfacția totală a clienților clubului, dar și pentru desăvârșirea profesională. Beneficii: - dezvoltarea profesională, având alături un maistru bucătar în arta culinară cu o vastă experiență profesională, - gătești într-o bucătărie modernă, - salariu, bonuri de masă, pachet lunar cu produse Transavia. Aplică direct cu CV la emailul sau poți suna la numerele de telefon 0258.814.466 0755.050.202.
-
Descriere Cunoștințe și abilități necesare: Persoana tânără și dinamică Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog asistent medical general); Experiență de lucru cu pacienți în radiologia dentară reprezintă avantaj. Experiență de lucru la PC cu diverse programe de gestiune și imagistică Descrierea jobului: Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile necesare; Efectuarea investigațiilor de imagistică dentară și prelucrarea lor (radiografii maxilo-faciale 2D și 3D, scanări, CT-uri etc); Trimiterea investigațiilor către pacienți și sau medici prin intermediul e-mailului. Sunt acceptate la interviu doar persoanele cu CV +POZĂ Cu sau fără experiență
-
EskyoTeam ,companie imobiliara,angajeaza agent vanzari proiecte dezvoltator. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Ce vei face Vei întâmpina clienții și vei răspunde solicitărilor acestora privind procesul de vânzare; Vei identifica și implementa cele mai bune soluții pentru client; Vei gestiona baza de date, activitățile administrative, activități de protocol, Știi că te potrivești dacă detii: Abilități de comunicare Atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj. Oferim: Comisioane atractive functie de implicare; Dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti aflata in expansiune.
-
Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi; 8 ore pe zi,cu posibilitatea de ore suplimentare ,6 zile pe saptamana.,o sâmbătă da una nu Salariu: - 13-15 euro ora brut- salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - salariu 1700-1800 net Beneficii: Contract de munca in Germania Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru copii minori PLECARE LUNI 13 MAI ,TRANSPORTUL ESTE ASIGURAT DE FIRMA,SE RETRAGE DIN PRIMUL SALARIU
-
BUCURESTI !! Casier sau Personal bucatarie !! Fast food preparate pui angajeaza in zonele : Dorobanți Magheru (piața romana) Salariu NET 3: 2391 lei Bonus performanta: 239lei Tichete de masa: 630 lei Total VENIT NET de la 3100 lei
-
Alpinism utilitar Alpinismul utilitar este o metodă de acces în zona de lucru, utilizând corzi, care permite realizarea unei varietăți de lucrări la înălțime, dar și în locații cu acces dificil - fără a implica montarea schelelor, ceea ce înseamnă, implicit, și efectuarea acestor lucrări într-un mod mai rapid și cu costuri reduse. Dintre tipurile de lucrări pe care echipa noastră de profesioniști le pot realiza, se numără și: renovări și consolidări la construcțiile industriale și civile montare demontare structuri metalice, hale industriale înlocuire geamuri la fațade de hale industriale liftare echipamente grele spălare, etanșare suprafețe vitrate toaletare arbori în situații dificile Cele mai multe accidente se petrec la locul de muncă, motiv pentru care companiile de asigurare împotriva accidentelor au cerințe ridicate în ceea ce privește protecția adecvată a angajaților. Tocmai de aceea, este foarte important ca în mediile de lucru în care există pericol de accidentări să fie montate plasele de protecție pentru rafturi. Sunt utilizate în special în depozite, pentru ca mărfurile să nu cadă de pe rafturi și să rănească angajații. Totodată, plasele de protecție pentru rafturi pot fi utilizate și pentru a separa mărfurile și pentru a împiedica răsturnarea lor. Plasele noastre de protecție pentru rafturi provin din producția europeană și nu doar că respectă cerințele actuale de siguranță, ci pot fi și instalate ușor. Echipa noastră vă oferă, de asemenea, și asamblarea acestora și montarea de specialitate.
-
EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE Candidatul ideal: -Permis de conducere categoria B și masina -Disponibilitate de deplasare -Orientare catre client si excelente abilitati de comunicare -Abilitati de vanzare, negociere si promovare de solutii complete Responsabilități: Promovarea si vanzarea produselor companiei; Oferta: -Program flexibi -Bonusuri pentru recomandari candidati -Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei -Te poți relaxa la plajă sau la munte,
-
Promovat
Pentru sectorul de creștere păsări de la Sântimbru, Alba, Transavia angajează: ELECTRICIAN (3 schimburi) Persoanele selectate vor participa alături de angajaţi experimentaţi la cunoaşterea domeniului şi a sarcinilor specifice de muncă. ADRESĂ: Loc.Sântimbru, Strada Blajului, Nr. 1E, Județ Alba Cerințe: - certficat de calificare profesională; - experiență și disponibilitate la învățare; Beneficii: - salariu avantajos și motivant; - tichete de masă în valoare de 30 lei pe tichet; - plata orelor de noapte la schimbul 3; - pachet de produse pentru angajați; - o masă caldă; - spor de fidelitate. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email sau adresa sediului, Blajului, nr. 244D, să depuneți un CV la adresa sediului sau să sunați la numerele de telefon 0755.050.202 0258.814.466.
-
Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor @ Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! Dispunem de aspirator cu Injecție-Extracție pentru a curăța: Canapele ! Saltele! Covoare ! Oferim chitanță și bon fiscal! Servicii de curățenie ireproșabile! #cleaningbyraula #oriunde #oricând Foto înainte/după
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
ANGAJAM PERSONAL Depozit de mobila MAXINOVA, situat in localitatea ADUNATII COPACENI, angajeaza: - MONTATOR MOBILA Cerinte: Manipularea marfii si montarea produselor de mobilier la client. - MANIPULANT MARFA DEPOZIT Cerinte: Primirea si manipularea marfurilor in depozit, asezarea produselor in depozit, pregatirea si incarcarea comenzilor, pastrarea curateniei la locul de munca, spirit practic, lucru in echipa. BENEFICII: Salariu fix Sistem motivational și bonus de performanta Program fix între 9:00 și 17:00, de luni pana vineri Posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe Oportunitatea de a lucra într-un domeniu in continua dezvoltare Echipa tanara, profesionista și dinamica Atmosfera de lucru placuta maxinovafurniture
-
Maxinova in Adunati Copaceni Căutăm o persoană activă și organizată, care să se alăture echipei Maxinova in Adunati Copaceni. Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Responsabilă, ordonată, dinamică; Atentă la detalii; Care are disponibilitate pentru efort; Care are disponibilitate pentru a învăța produsele companiei; Care deține abilități pentru a lucra în echipă; Care deține permis de conducere catagorie B (avantaj). Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Un mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Echipament de lucru; Pachet salarial competitiv. Mai departe obiectivele tale vor fi: Pregătirea produselor pentru expediție conform comenzilor primite; Executarea activităților de depozitare și manipulare a mărfurilor în depozit; Verificarea cantitativă și calitativă a produselor recepționate sau livrate; Organizarea spațiului de depozitare; Participarea la inventarieri periodice.