Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Administratie Doar munca in strainatate Șterge toate filtrele

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Asistent administrativ 1

Asistent administrativ

Firma de administrare condominii caută o persoană organizată si responsabilă pentru postul de Asistent Administrativ. Responsabilități: Organizare și arhivare documente contabile si administrative; Relația cu clienții telefon, email; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor ...

Sector 2, Bucuresti

Promovat
Memis international  srl   face angajari

Memis international srl face angajari

MEMIS INTERNATIONAL SRL Mun.Bucuresti, Str.Banul Antonache nr.40-44,bir. DDF10,et.1 , s 1, CUI 51029036, J2 , efectuaiza angajari pe postul vacant de Administrator Societate Comercială, cod COR 242111 . Interviul va avea loc in data de 18.12.2025, in intervalul 12:00- 16:30, la sediul societatii, ...

Sector 1, Bucuresti

Promovat
Angajam Secretara Administrativa 4

Angajam Secretara Administrativa

ANUNȚ DE ANGAJARE SECRETARĂ ADMINISTRATIVĂ AS CREDIT RECOVER București AS CREDIT RECOVER, companie de consultanță cu experiență solidă și activitate în plină dezvoltare, își extinde echipa și caută o Secretară Administrativă care să ofere suport eficient managementului și să contribuie la buna ...

Sector 1, Bucuresti

Promovat
Operator comenzi si facturare 1

Operator comenzi si facturare

Cerinte - peste 3 ani de experiență în Internet e-Commerce, Vânzări - cunostinte avansate operare PC, Excel si Word - experienta in utilizarea unui soft de gestiune (operare facturi intrare iesire, avize, etc) - studii medii incheiate Descrierea jobului - Operator ...

1 Decembrie, Ilfov

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Front desk officer Recepționera clinica medicală
1

Front desk officer Recepționera clinica medicală

Clinica stomatologică Smile Up se afla situată în centrul orașului Timișoara. Ne dorim să extindem echipa. Iată principalele cerințe și responsabilități din fișa postului de Front Desk Officer : - Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților (sau a altor persoane) ...

Timisoara, Timis

Manager firma 2

Manager firma

Firmă cu obiect de activitate "închiriere spatii de birouri " angajează manager

Deva, Hunedoara

Operator supraveghetor. 69

Operator supraveghetor.

Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

Sector 1, Bucuresti

Partener Vodafone - angajez persoana Back Office 17

Partener Vodafone - angajez persoana Back Office

Partener Vodafone , caută persoana pentru Back Office ( fata baiat ) , experimenta in domeniu ar fi un avantaj, dar nu o obligativitate. In special deschis la comunicare cat si abilitatea de a lucra in echipa. Zona de interes Constanta. Detalii la tel: .

Constanta, Constanta

Asistent administrativ 1

Asistent administrativ

Candidatul ideal pentru poziția de Asistent Manager este o persoană organizată, proactivă și responsabilă, capabilă să ofere suport administrativ și operațional managementului companiei. Are excelente abilități de comunicare, gândire logică și orientare către soluții, reușind să gestioneze eficient sarcini ...

Piatra Neamt, Neamt

Asistent administrativ 10

Asistent administrativ

Candidatul ideal pentru poziția de Asistent Manager este o persoană organizată, proactivă și responsabilă, capabilă să ofere suport administrativ și operațional managementului companiei. Are excelente abilități de comunicare, gândire logică și orientare către soluții, reușind să gestioneze eficient sarcini ...

Bacau, Bacau

Asistent administrativ 2

Asistent administrativ

Candidatul ideal pentru poziția de Asistent Manager este o persoană organizată, proactivă și responsabilă, capabilă să ofere suport administrativ și operațional managementului companiei. Are excelente abilități de comunicare, gândire logică și orientare către soluții, reușind să gestioneze eficient sarcini ...

Miercurea-Ciuc, Harghita

Junior Project Manager, agentie turism Bucuresti 23

Junior Project Manager, agentie turism Bucuresti

Daca esti o persoana dinamica, organizata si responsabila, te asteptam alaturi de noi in echipa 13 TRAVEL. Cerinte post: - studii superioare (studiile de specialitate constituie un avantaj) - cunostinte de limba engleza ; - cunostinte operare PC - capacitate de sinteza si negociere - dorinta de invatare ...

Sector 5, Bucuresti

Operator comenzi piese schimb

Operator comenzi piese schimb

Descrierea jobului Monitorizeaza comenzile clientilor. Comanda piesele accesoriile produsele de merchandising solicitate de catre clienti prin intermediul site-ului Intocmeste si transmite catre transportator AWB-ul necesar ridicarii si livrarii comenzilor transmise prin intermediul site-ului In ...

Sector 6, Bucuresti

Asigurari-Broker de asigurare, isi mareste echipa
1
30

Asigurari-Broker de asigurare, isi mareste echipa

Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri ...

Iasi, Iasi

Angajez secretar notarial   operator calculator 7

Angajez secretar notarial operator calculator

Cerinte: studii medii, experienta in tehnoredactare

Dragasani, Valcea

Sef Depozit Piatra Neamt 3

Sef Depozit Piatra Neamt

Descriere Responsabilități principale: Coordonarea activităților din depozit (recepție, stocare, livrare); Organizarea și monitorizarea fluxului de marfă; Gestionarea echipei de lucrători din depozit; Menținerea acurateței stocurilor și a evidențelor în sistem; Implementarea și respectarea normelor ...

Piatra Neamt, Neamt

 Functionar Administrativ cod C.O.R. 411001,  cu atributii de executare a lucrarilor de secretariat
1
44

Functionar Administrativ cod C.O.R. 411001, cu atributii de executare a lucrarilor de secretariat

Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale ...

Sector 1, Bucuresti

Angajam Inspector Resurse Umane - PITESTI 9

Angajam Inspector Resurse Umane - PITESTI

Candidatul trebuie sa aiba experienta in domeniul resurselor umane. Activitate: Transmitere Revisal; Gestionarea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii incetare, procedura concediere etc); Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati ...

Pitesti, Arges

Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza  studenti absolvent de drept sau avocat
1
6

Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza studenti absolvent de drept sau avocat

Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza Student drept / absolvent de drept sau avocat Nu se cere experienta! Salariu atractiv si bonusuri Ne gasiti pe avocatzamfirescu ro Trimiteti cv ul pe office at avocatzamfirescu ro

Sector 5, Bucuresti

angajez secretara pentru firma de IT
1
20

angajez secretara pentru firma de IT

Angajez secretara pentru firma de IT prezenta fizica si personalitate placuta cunostinte minime operare pc depuneti aici un cv cu o poza actuala

Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti

Promovat
Angajam Secretara Administrativa 4

Angajam Secretara Administrativa

ANUNȚ DE ANGAJARE SECRETARĂ ADMINISTRATIVĂ AS CREDIT RECOVER București AS CREDIT RECOVER, companie de consultanță cu experiență solidă și activitate în plină dezvoltare, își extinde echipa și caută o Secretară Administrativă care să ofere suport eficient managementului și să contribuie la buna ...

Sector 1, Bucuresti

Secretara pentru Managerul General
1
2

Secretara pentru Managerul General

Angajam Secretara pentru Managerul General Cautam o persoana organizata, discreta si responsabila pentru a oferi suport administrativ si personal Managerului General. Rolul include activitati de secretariat, gestionarea corespondentei, programarilor si documentelor interne, precum si sarcini ocazionale ...

Sector 4, Bucuresti

Angajam Operational Specialist

Angajam Operational Specialist

SC EKM DUAK SRL, cu sediul in Curtisoara angajeaza Operational Specialist. Pachet salarial atractiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Beneficii suplimentare Pentru detalii suplimentare nu ezitati sa ne contactati. CV-urile se trimit pe WhatsApp la ...

Slatina, Olt

Reprezentant vanzari dispozitive medicale
1
7

Reprezentant vanzari dispozitive medicale

Candidatul Ideal : Căutăm o persoană dinamică, serioasă și orientată către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Reprezentant Vânzări Dispozitive Medicale. Vei promova și comercializa produse medicale către spitale, clinici, cabinete și distribuitori, construind și menținând relații ...

Satu Mare, Satu Mare

Salvează căutarea