Anunțuri
Administratie Persoane Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care a trecut prin greutati si care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Caut o persoana care intelege sa traga pentru firma, in fiecare zi si pe toata perioada de munca a zilei, caci de acolo vine banul cu care este platita lunar, iar banii munciti se castiga greu in ziua de azi. Caut o persoana care sa puna suflet in ceea ce face. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri proprii, de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Facturista SRL , Comert pal melaminat, accesorii mobilier angajam facturista, program L-V 08 - 17 , sambata 08 - 14 prin rotatie . cerinte cunotinte Saga. operare calculator.
-
Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.
-
ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE și vă vom programa imediat la un interviu.
-
Dorite la Secretara care vorbeste italiana si romana pentru companie import-export. Cercasi una segretaria che parli italiano e rumeno per una societ di import-export. Lavoro part-time. Si richiede la massima seriet . Stipendio da trattare sul luogo.
-
Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, disponibila la deplasari, nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite CV si 2-3 poze reprezentative
-
Disponibil online
Operator date clienti - part time Iasi
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
Caut job de luni vineri in intervalul orar 8:30 -12:00, sector 4. Administratie, contabilitate primara, gestiune, relatii clienti.
-
Am nevoie de un contabil pentru evidenta primara ,registru casa si consumuri la masini
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
CANDIDATUL IDEAL Persoana serioasa, sociabila si perseverenta; Dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in cadrul companiei; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Putere de convingere; DESCRIEREA JOBULUI Jobul consta in promovarea telefonica catre potentialii clienti; Contactarea potentialilor clienti; Mentinerea si actualizarea bazei de date; Salariu fix+ BONUS LUNAR in functie de performante; Program de 4 h Posibilitate de promovare in functie de rezultatele individuale. *Nu se lucreaza remote, jobul se desfasoara fizic la birou, zona Mehala. Te asteptam in echipa noastra!
-
Bună ziua, dețin diplome pentru manager de transport persoane si pentru transport marfă. 500 lei lună, iar daca doriți sa ma ocup si de acte negociem.
-
Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto
-
Persoana serioasa ,cerinte cunostiinte operare PC,program flexibil,se poate lucra si de acasa.
-
Firma de administrare imobile angajează cu jumătate de normă personal pentru muncă în birou si teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor ( curs administrare imobile absolvit), permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web. Contact:
-
Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi, Cunoștințe bune de Word, Excel. Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net Adresa pentru depunere cv-uri:
-
Angajăm secretară part-time, 3 - 4 ore, fizic in Brasov sau remute. Disponibil 1000 lei net.
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);