Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Domn serios angajeaza asistenta personala cu un venit motivant. Informatii prin mesaj.

  • SC TRAMECO S.A. - Mun. Oradea, Jud. Bihor angajeaza 1 post director de program Cod COR 112013 si 1 post functionar administrativ Cod COR 411001. CV-urile se depun pana la data de 10.08.2020 iar interviul/ selectia va avea loc in data de 11.08.2020. Relatii pentru depunerea CV-urilor / informatii despre selectie la tel: 0725.706.193 .

  • 2

    De peste 15 ani oferim servicii de calitate in domeniul securitatii private clientilor nostri din Cluj-Napoca si imprejurimi si stabilitate angajatilor nostri. Suntem in cautarea de colegi noi, de aceea angajam dispecer centru alarma in dispecerate dotate cu echipamente de ultima generatie. Suntem o echipa dinamica, formata din colegi cu vechime in domeniul securitatii private precum si colegi noi cu abilitati excelente. Daca iti doresti: - un mediu de lucru stabil intr-o echipa tanara si comunicativa, - salarii achitate la timp, Noi iti oferim toate acestea, plus stabilitate si respect. Iti cerem doar seriozitate, responsabilitate, comunicare permanenta si respect in relatia cu beneficiarii si colegii nostri. Daca esti interesat si doresti mai multe informatii, ti le oferim la sediul nostru situat in Cluj-Napoca, Str. Taietura Turcului, Nr. 47 (incinta Parcului Industrial Tetarom I) sau asteptam CV-ul tau pe adresa: Te asteptam in echipa!!!

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 2

    Important: Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam o noua colega/un nou coleg cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metodele alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia. Important: Asteptam atasat aici la mesaj si revenim noi la cei care vor corespunde. Succes!

  • 10

    Se cauta persoana dinamica (student/a sau cu studii superioare) pentru pozitia de astistent manager pe probleme administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Dorinta si abilitatea de a lucra la pregatirea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau europene, constituie avantaj.

  • Ca agent de asistență pentru clienți, veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, rezolvarea problemelor, servicii pentru clienți și o conștientizare culturală puternică. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare , international și să schimbați viețile cu tehnologia noastră, oameni uimitori și un brand puternic pentru a servi societatea modernă. Vei fi fața unora dintre brandurile de top din lume! Profilul tau : Capacitatea de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în franceză / franceză și engleză Disponibilitate pentru un program cu normă întreagă, în ture cuprinzând 10:00 - 00:00, luni - duminică, 5 zile / săptămână, luni - vineri, 10:00 - 19:30 sau disponibilitate pentru a lucra la normă întreagă sau parte orar, luni - sâmbătă, între 9:00 - 22:00, în funcție de proiectul ales. Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj Lucrul confortabil cu calculatoare și capacitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învăța și de a se adapta la altele noi Noi oferim: - Loc de muncă stabil - contracte de muncă permanente - Program flexibil - schimburi rotative și weekenduri - Creșterea salariului - Bonuri lunare de masă in valoare de 15 lei/zi - Rambursarea abonamentelor la transportul public ( in cazul in care proiectul nu este remote) și la sală - Bonusuri lunare de performanță - Cariera internațională - instruire periodică și oportunități de carieră internațională - Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile de limbă vorbită și scrisă - Mediu inspirator și distractiv - birourile noastre au devenit cunoscute pentru designul lor inovator, distractiv și plăcut. Bucurați-vă de zonele noastre de relaxare și joc! - Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (Corporate Social Responsibility) pe tot parcursul anului - Asigurare medicală privată - lucrăm cu unul dintre cei mai buni furnizori, Medlife Medical Center, unde veți beneficia de un pachet profesional - Reduceri speciale la o varietate de centre bancare, telecomunicații, gimnastică și altele Imi puteti trimiteCv-urile dumneavoastra in mesaj privat sau pe adresa de email. Va multumesc!

  • 9

    Wellzon Fitness angajează recepționer/ă. CV-urile pot fi trimise pe adresa CANDIDATUL IDEAL Excelente abilități de comunicare și relaționare Gândire logică Atitudine orientată spre client Capacitate de adaptare la cerințele clientului Disponibilitate în a lucra în paralel cu informații diferite Atenție la detalii și acuratețe în activitate Cunoștințe medii de limba engleză, operare pe calculator, dactilografiere rapidă Disponibilități excelente de comunicare, comportament civilizat, atitudine proactivă

  • 8

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • 2

    Caut personal feminin cu grad sporit de implicare si disponibilitate pentru program prelungit, in conditiile in care adesea salariul depinde de numarul de contracte intermediate. Suntem o societate de avocatura si avem un departament care se ocupa de tranzactiile imobiliare. Locatia este centrala (Cismigiu). Se poate lucra si part time si de acasa daca aveti calculator. Cerintele postului : - cunostinte de operare pc sau disponibilitate de invatare rapida - abilitati de a lucra in echipa - abilitati de mobilizare - abilitati de motivare - abilitati reale de comunicare - abilitati de vanzare - aspect fizic placut - intermediere intre vanzator si cumparator sau intre proprietar si chirias; - creare unei baze de date de vanzatori/cumparatori; - identificarea persoanelor care doresc sa faca achizitii imobiliare; - deschiderea catre a stabili parteneriate cu complexurile rezidentiale - promovarea ofertelor pentru potentialii clienti; - atingerea targetului lunar de contracte; - raportarea activitatii; - consilierea clientilor si ajutor la intocmirea dosarului de finantare. Ca agent imobiliar, programul de job se pliaza, adesea, pe programul clientilor. Totusi, cu cat esti dispus sa aloci cat mai mult din timpul tau pentru job, cu atat venitul creste. Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru full time. Detalii pe whtp la 0737 960 098

  • 13

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -parte fixa -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • Angajam agent dezinfectie,dezinsectie si deratizare, cu diploma de calificare valabila si un program de 8 ore pe zi de luni pana vineri.

  • 7

    Caut persoane carora le place sa citeasca, sa se informeze, sa invete lucuri noi, au foarte multa rabdare si au cunostinte de operare PC, in vederea unei colaborari. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Daca indeplinesti aceste conditii, te vrem in echipa noastra. Poti incepe chiar de azi. Rog CV atasat.

  • 5

    Oferta de munca pentru persoane serioase, care au cunostinte de lucru cu fisiere, internet, mail. Nu este necesara experienta, se ofera cursuri de instruire. Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Rog CV atasat.

  • 6

    Oportunitate pentru toate localitatile in anul 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Rog CV atasat.

  • 5

    Job Overview Căutăm un Trainer care să consolideze competențele modelelor noastre prin elaborarea și desfășurarea de programe de formare care să stimuleze performanța modelelor la locul de muncă în concordanță cu valorile companiei. Veți fi responsabil pentru efectuarea evaluărilor necesităților de formare și pentru gestionarea tuturor fazelor . Responsibilities and Duties To identify training needs by evaluating strengths and weaknesses. To supervise the online models. To discover training needs and provide coaching. To submit reports on training activities and results. To provide technical support. To resolve issues as they arise onsite. To attend weekly meetings. Qualifications High school diploma Strong communication skills Fluent in English Advanced organizational skills with the ability to handle multiple assignments. Working knowledge in Google Docs

  • 5

    Cu toții căutăm confort financiar, am dreptate? Vești bune! Acest lucru este posibil la Studio20 dacă doriți să vă îmbunătățiți viața. Candidatul ideal: - abilitatea de a socializa cu ușurință - carismă - fluență în limba engleză Daca ești interesată, aplică acum!

  • Cautam personal pentru munca sezoniera Acceptam si studenti !0748094990

  • 2

    Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Salveaza cautarea