Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Angajez Secretara/Asistent Manager de sex feminin, cu sau fara experienta

    Angajez Secretara / Asistent manager cu sau fara experienta. Daca este necesar pot oferi locuinta de serviciu. Fisa postului consta in munca de birou, relatia cu bancile, autoritatile unde este posibil, plati la terti, achizitii de valori si volume usoare cat si unele deplasari ocazionale (lunar) de 2-3 zile in afara localitatii si bilunar sau semestrial 4-5 zile in afara tarii, ambele in interes de serviciu. Prg. luni-vineri 9-17. Se cauta o persoana deschisa, volubila, dezinvolta disponibila la prgr prelungit si deplasari in afara lcaitatii. Permisul auto este binevenit dar nu obligatoriu. Aplicarile se fac prin depunere Cv cu poza, adresa, nr de tf, studii si eventuale foste locuri de munca

  • 2

    Angajam asistent-manager

    Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • 26

    munca inteligenta 2-3 ore pe zi

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • Team Manager

    Locuiești in: Braila? Esti un bun coordonator, implicat si orientat catre performanta? Simti ca poti sa aduci plus valoare prin actiunile tale si iti place competitivitatea?Daca DA, atunci Chiar si tu poti fi FlexCredit! Pozitia de Team Manager este oficial deschisă si te asteptam sa aplici aici https://flexcredit.ro/cariere/10

  • 26

    Angajam operator calculator

    Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel

  • 1

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

  • 1

    Angajez administrator firma

    Angajez admintrator firma construcții, cunoștințe în contabilitate și permis cât b Tel zero șapte doi trei sase cinci unu sase șapte cinci

  • 20

    Call Center angajeaza de urgenta vorbitor de franceza si engleza

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center vorbitori fluenti in limbile franceza si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor franceza si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 4000 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 5000 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -germana si engleza  -italiana +engleza -portugheza+engleza

  • 18

    secretara personala/asistent manager

    Asistenta personala, tânăra, OPEN mind, cu aspect fizic placut, slim, program flexibil, discreta, salariu atractiv 500-1000 e masina de serviciu, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza. Rog doar whatsapp sau aici in mesagerie.

  • 1

    Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm;

  • 23

    Receptionera

    Firma serioasa angajam personal pentru contabilitate primara si secretariat Cerinte: Experienta intr-un post similar(secretariat, administrativ) Cunostiinte minime contabilitate primara Abilitatea de a gestiona intr-un mod profesional si eficient relatia cu ceilalti angajati si clienti via telefon cunostiinte PC Atentie la detalii Seriozitate, integritate, responsabilitate Atentie distributiva Responsabilitati: respecta programul de activitate, regulile si procedurile comunicate de catre conducerea societatii gestioneaza documentele care intra/ies din firma pentru inregistrare, sortare, distribuire, arhivare obtine si ofera informatii telefonica la cerere Beneficii:Pachet salarial atractiv Daca considerati ca va incadrati in aceste conditii si va doriti un loc de munca stabil asteptam CV-urile dvs : ,

  • 19

    Deschide propriul business

    Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .

  • 4

    Angajez o fata cu inițiativa

    Caut o fata cu inițiativa pentru distribuirea produselor de unica folosință,urmând pe viitor o colaborare având toată susținerea mea.

  • 2

    Angajam Recepționera

    Clinica Dentist Holiday Clinic angajează o persoană tânăra și deschisă pentru postul de recepționeră. Postul de receptioner medical in cadrul clinicii noastre necesita profesionalism si experienta in asigurarea unei atmosfere pozitive pentru pacienti si totodata mentinerea unei bune functionari a clinicii. Ce ne dorim sa realizezi: - Intampinarea si indrumarea pacientilor; - Ofera informatii generale pacientilor si realizeaza programari prin e-mail, online sau telefonic; - Gestionarea apelurilor telefonice si rezolvarea solicitarilor intr-un mod profesionist; - Efectueaza incasarea serviciilor medicale prestate in clinica si este responsabil de inchiderea rapoartelor zilnice;  - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
 - Cunostinte minime de contabilitate primara reprezintă un avantaj; 
Abilitati si calificari necesare: - Excelente abilitati de comunicare pentru a asigura o interactiune profesionista, pozitiva si productiva, atat in apelurile telefonice, online, cat si printr-o interactiune directa cu pacientul; - Excelente aptitudini de exprimare orala si in scris; - Foarte bune aptitudini sociale: amabilitate si sociabilitate; - Abilitati  foarte bune de planificare, organizare si managementul timpului, in vederea gestionarii diferitelor tipuri de sarcini administrative;
 - Competente digitale si cunostinte de operare PC; Beneficii: - Pachet salarial atractiv (negociabil in functie de experienta si implicare); - Mediu de lucru modern, cu aparatura si echipamente de inalta performanta; - Acces la serviciile medicale ale clinicii; - Sediul clinicii se afla in zona centrala (zona Piața Victoriei); - Alte bonusuri care vor fi negociate in cadrul interviului;

  • 10

    Angajez Referent Export, Bucuresti, full time, lb. engleza avansat

    Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.

  • 10

    Intra in echipa smart- daver ambient

    Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver

  • Funcționar Administrativ

    Cerinte: prezenta curata si profesionista; cunostinte SOLIDE de contabilitate primara cunostinte bune a programului SAGA studii medii / superioare finalizate; cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; abilitati de operare PC [WORD, EXCEL, OUTLOOK, etc] experienta de secretariat minim 1 an constituie un avantaj; loialitate si confidentialitate atitudine pozitiva, spirit de initiativa si simt al responsabilitatii. Responsabilitati: activitati de secretariat; Centralizare diferite situatii; Mentinerea legaturii cu departamentele; Elaborarea si redactarea documentelor si a diferitelor situatii; Beneficii: Perioada nedeterminata; Salariu fix: 3150 ron; Program de lucru de luni pana vineri de la 08:00 la 17:00 Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

  • sef statie de carburanti OMV Electroaparataj

    Se ofera pachet salarial motivational si bonuri de masa, bonusuri / prime lunare , carte munca , plata salariului la data fixa. Ce asteptam de la tine? responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă, minim liceu finalizat. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie.

  • Angajez secretara

    Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. Rog CV pe email.

  • Salveaza cautarea