Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Serviciu extern de prevenire si protectie, caut reprezentati zonali (ptr tara) pentru promovarea si prestarea serviciilor de ssm si psi ( obligatoriu cursuri minime in domeniul ssm, eventual si psi)

  • Angajam personal pentru preluarea/prelucrarea comenziilor,intocmirea facturiilor si a altor activitati administrative. Cerinte:- bune cunostinte pc - punctualitate,seriozitate,precizitate - cunoasterea limbii maghiare poate reprezenta un avantaj Oferim: salariu atractiv 2000 lei O masa calda/zi Decontarea abonamentelor pentru tranportul public,daca deplasarea se face cu masina proprie decontarea partiala a combustibilului . Asteptam CV dumneavoastra la adresa sau de luni - vineri in intervalul ora 9:00 - 15:00 la nr. 0740795585. Punctul de lucru : Calea Lugojului nr 44 Cladirea Belvedere.

  • Firma cu sediul in zona Unirii din Bucuresti,angajeaza tanara,open mind,ambitiosa,dornica de afirmare,disponibila la un program flexibil pentru postul de secretara personala.Programul poate fi si part time.Trimiteti cv cu poza pe mail iar pt programarea unui interviu sunati la telefon.Va multumim si asteptam!

  • Firma situată la Unirii, angajeaza o tânara drăgu?a, fără obliga?ii si inhibi?ii, pt postul de asistenta personala.Programul este flexibil, poate fi si part time iar salariul negociabil.Pt mai multe detalii ma puteti suna oricând.0723355712

  • -studii medii sau superioare (avantaj superioare) - limba engleza scris si vorbit, obligatoriu - alte limbi, italiana sau germana constituie avantaj - cunostinte pachet Microsoft Office- word, excel - abilitati de organizare si comunicare, seriozitate BENEFICII: -salariu motivant -bonuri de masa -bonus de prezenta Responsabilitati -Contactare telefonica sau email a clientilor si furnizorilor Supravegherea fluxului de informatii - Elaborarea si redactarea documentelor solicitate de manager

  • Esti o persoana sociabila si un bun strateg al planurilor tale si cel care preaia initiativa? Iar atentia la detalii si curiozitatea de a invata lucruri noi se regasesc printre calitatile tale? Inseamna ca esti persoana potrivita, pentru pozitia de Achizitor. Cerinte : ➢Studii economice – minim nivel licenta, absolvite cu examen de licenta ➢Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la nivel cel putin mediu; ➢Cunostinte MS Office cel putin la nivel mediu, in special EXCEL; ➢Sociabilitate; ➢Disponibilitate de a invata lucruri noi si initiativa; ➢Permis de conducere categoria B. Responsabilitati : ➢Monitorizarea comenzilor de materii prime si materiale (Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala); ➢Controlul operativ al stocurilor si corelarea cu programul de fabricatie ➢Menținerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi; ➢Crearea de rapoarte specifice. Obiective : ➢Realizarea atributiilor corespunzatoare functiei; ➢Identificarea solutiilor adecvate de rezolvare a activitatilor curente; ➢Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate; ➢Inventivitate in gasirea unor cai de optimizare a activitatii desfasurate; ➢Respectarea normelor de disciplina si a normelor etice in indeplinirea atributiilor.

  • Firma serioasa, distribuitoare de materiale electrice, angajeaza facturista. Conditie OBLIGATORIE: vorbitoare de limba sarba. Program de lucru L-V, 8 ore. Experienta in domeniul facturarii si contabilitatii primare, sunt avantaje. Depozit pe Calea Aradului, UTT.

  • Recrutam arhivar – 1500 Ron + bonuri de masa Responsabilitati: - Sortarea documentelor - Aranjarea in ordine alfabetica - Scanarea si incarcarea documentelor in softul RH doc - Clasarea dosarelor si documentelor - Inventarierea periodica a dosarelor si documentelor Cerinte: - Cunostinte de operare PC - Competente minime de lucru in Microsoft Office - Organizat si responsabil Tot ceea ce trebuie sa faci este sa imi trimiti cv-ul tau la adresa de email: madalina.istudor@pella.ro sau mai multe detalii la numarul de telefon 0734.300.301

  • Responsabilitati: • Raspunde de parcul auto; • Creare si actualizare dosar termene asigurari, garantii, inspectii; • Predarea si primirea autovehiculelor pe baza de Proces Verbal; • Realizare ITP masini sau indrumarea si urmarirea realizarii lui unde e cazul; • Reinnoire asigurari masini sau indrumarea si urmarirea reinnoirii unde e cazul; • Programarea si urmarirea realizarii reviziilor; • Verificarea generala saptamanala/lunara a starii masinilor; • Realizarea de mici reparatii la masini (schimbare becuri, placute frana, etc.); • Cautarea celei mai bune oferte de revizii/reparatii de la service-uri; • Gestionarea unei baze de date cu tot parcul auto in vederea promovarii si vanzarii utilajelor; Cerinte: • Sa detina vaste cunostinte de mecanica auto - utilaje grele auto (excavatoare, buldozere, incarcatoare frontale, camioane, etc); • Permis de conducere; • Abilitati excelente de comunicare; • Persoana organizata si proactiva; • Seriozitate şi responsabilitate; • Capacitate de planificare şi prioritizare; • Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Oferim: • Contract de munca pe perioada nedeterminata • Salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Descrierea postului: • Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; • Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; • Stabilirea necesarului de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de executie; • Coordoneaza operatiunile de aprovizionare a balastierei cu materiale si scule; • Receptionarea documentelor care sosesc in santier (pontaje subantreprenori, avize de insotire a marfii, etc) si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; • Raportarea constanta a evenimentelor din balastiera; Cerinte: • Studii medii/superioare in domeniu; • Experienta de minim 2 ani in constructii; • Posesor carnet auto; • Bun organizator, coordonator si conducator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; • Dinamic si tenace in atingerea obiectivelor; • Foarte bune abilitati de comunicare; Beneficii: • Contract de munca pe perioada nedeterminata, masina de serviciu, telefon, cazare si multe alte beneficii; • Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; • Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare; • Mediu de lucru placut si posibilitati reale de avansare profesionala;

  • Cautam project manager

  • Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Administrator imobile , cu atestat doresc colaborare in Sectorul 3

  • Candidatul ideal Gestioneaza activitatile de administrare pentru ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Descrierea jobului Mentinerea permamenta a legaturii cu locatarii ansamblurilor rezidentiale si reprezentantii cladirilor de birouri. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnziori si inregistrarea lor. Introducerea incasarilor si a platilor. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Intocmirea registrului bancar, de casa si jurnal. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Descrierea companiei Companie de administrare ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri.

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  •  Coordoneaza activitatile din cadrul departamentului tehnic supervizand procesele de aprovizionare si executie ale lucrarilor .  Pregateste fisele de lansare ale fiecarui proiect in parte in functie de resursele din punct de vedere al personalului, a aprovizionarii cu materialele necesare asigurand frontul de lucru continuu  Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiecte (lucrari de instalare sau mentenante) din punct de vedere al aplicatiei ERP.  Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor companiei.  Evalueaza impactul proiectului si il comunica personalului ierarhic superior.  Motiveaza echipele tehnice prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi.  Verifica pontajul lunar pentru personalul gestionat si-l transmite Departamentului Resurse Umane.  Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul gestionat, in confirmitate cu regulamentul intern.  Supravegheaza desfasurarea zilnica lucrarilor tehnice ( lucrari de instalare, mentenanta preventive sau corectiva) si gestioneaza echipa proiectului;  Participa la diferite sedinte si la toate evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;  Asigura un circuit informational adecvat, discutii si feedback dintre diferiti actori;(colegi, clienti, subalterni, subcontractori, etc)  Asigura executarea la timp a activitatilor tehnice de catre personalul din subordine;  Respectarea deadline- urilor necesare realizarii proiectelor;  Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri (materiale - aprovizionare) si servicii( echipe tehnice) in cadrul proiectelor;  Procesarea zilnica/periodica cum ar fi : raport executie lucrari/PV interventie/fisa de lansare in ERP conform regulilor specifice;

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Angajam electrician pentru mentenanta in sedii de banci, cladiri de birouri si centre comerciale. Program de lucru 12/24, 12/48 si 8 ore/zi. Detalii la 0213267979, 0733733178, 0730280408

  • Caut loc de munca ca administrator de vila, casa de vacanta, spatiu comercial, imobil firma, etc. Mentionez ca am fost administrator de societate comerciala(15 ani experienta), sunt posesor auto si permis categoria B. Ofer servicii ireprosabile, fidelitate si discretie totala.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Timisoara, lider global in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Salveaza cautarea