Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • - redactarea de acte juridice cu diacritice (contracte, declarații, procuri, certificate de moștenitor, certificate de divorț), precum și orice alte adrese, cereri; - redactarea de cereri de Carte funciară; - întocmirea situațiilor statistice; - operare registre notariale electronice; - experiență în notariat de minim 1 an; - program de lucru L-J 9-17, V 9-16 (sarbatorile legale libere).

  • 1

    -Studii superioare -Experienta in coordonarea unei echipe/ leadership -Experienta in vanzari/ comert -Perimis de conducere Responsabilitati 1. Mentine si dezvolta portofoliul de furnizori de materiale reciclabile ai societatii, din zona alocată 2. Prospecteaza piata in teritoriul alocat, identifica si contacteaza potentialii furnizori de materiale reciclabile. 3. Incheie si semneaza contracte de achizitionare materiale reciclabile (deseuri feroase, neferoase, hartie plastic, etc) in conformitate cu legislatia in vigoare si cu reglementarile interne ale societatii. 4. Urmareste derularea contractelor de achizitionare incheiate si se asigura de respectarea clauzelor contractuale. 5. Comunica in permanenta cu furnizorii si se ocupa de rezolvarea operativa a situatiilor aparute. 6. Analizeaza periodic situatia contractarilor lunare prezentand in timp util informatii conducerii referitor la stadiul contractarilor pe intreaga durata a unei luni. 7. Raspunde de calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii, conform reglementarilor interne ale companiei. 8. Raspunde de calitatea produselor achizitionate. 9. In cadrul analizelor lunare efectuate de catre management prezinta si raspunde de problemele de contractare si de indeplinirea programelor de productie. 10. Raspunde de obtinerea tuturor autorizatiilor pentru inceperea lucrarilor de taiere, daca este cazul. 11. Urmareste lucrarile de taiere/dezmembrare de care este raspunzator, astfel incat sa fie evitat riscul de incediu, poluare si accidente de munca.

    Repostat automat
  • 8

    Firma cu experienta de 10 ani cauta ambalator . Se poate lucra si part time. Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email georgeapreutesei around yahoo.com Zona Gradina Botanica Varsta max 35 ani Salariu de la 1800 lei / lunar

  • 19

    Atentie : Se lucreaza se acasa din oricare oras din Romania iar cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational este obligatorie Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office ( doar din Bucuresti si Ilfov ),cunoscatori de PORTUGHEZA/FRANCEZA/GERMANA/RUSA/ITALIANA/SPANIOLA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - SE LUCREAZA DE ORIUNDE DIN ROMANIA - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora), in functie se proiect -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : WORK FROM HOME -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel arond gmail .com sau catalix2010 arond yahoo com in vederea programarii unui interviu

  • 2

    Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • 25

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 18

    angajez operator calculator introducere si validare date,cunostinte limba engleza avansat.

    Repostat automat
  • Ofer statutul de asociată unei studente,cu castigul financiar evident, indiferent de facultatea pe care o urmează. Prezența ei se impune de două ori pe săptămână, pentru purtarea discuțiilor administrative. Se preferă o tânără cu aspect fizic plăcut, cu dezinvoltură și dispusă pentru deplasări. CV cu fotografie.

  • 13

    Cautam persoane pentru functia de Agent – specialist departamentul de despagubiri, pe tot teritoriul Romaniei... Specialistul departamentului de despagubiri ajunge la persoana vatamata in accident, semneaza contractul si imputernicirea cu clientul si intocmeste documentele necesare cazului in procesul de despagubire . Cerinte: • Responsabilitate si onestitate • Dorinta de a-i ajuta pe altii • Atitudine deschisa fata de oameni • Orientare spre succes si perseverenta dar si Manageri pe tot teritoriul tarii. Manager’ul isi construieste propria echipa de agenti, se ocupa de recrutari, instruiri si administreaza vanzarile. Cerinte: • Studii – minim medii • Experienta in construirea si administrarea echipei • Fara cazierul patat si o buna reputatie in mediul social • Masina proprie sau orice alt mod de transport independent • Acces la internet, dar si folosirea acestuia • Orientare spre succes si dorinta de a extinde cunostintele • Un avantaj il pot avea persoanele peste 30 de ani si cu experienta in vanzari Oferim: • Sistem de scolarizare benefic • Comisioane mari conform conditiilor contractuale (se impune detinerea unei societati/ii/pfa/pfi) • Finantarea birourilor pentru managerii cu rezultate satisfacatoare in munca depusa • In schimbul rezultatelor satisfacatoare pentru munca depusa pot fi finantate masinile pana in valoare de 200.000 RON • Posibilitati nelimitate de dezvoltare cu ajutorul firmei.

  • Cabinet medical de fiziokinetoterapie și recuperare din Timișoara (zona Lipovei) angajează Asistent manager/Registrator medical. Cerințe minime: - studii medii/superioare - seriozitate - punctualitate - comportament civilizat față de personalul cabinetului și pacienți - implicare în activitățile specifice - experiența constituie un avantaj CV-ul se transmite la adresa de mail avsbalneotherapy@gmail.com cu subiectul "Asistent manager " Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.

  • 1

    Birou legal selectează o studentă / tânără, motivată pentru functia de asistent manager. Program flexibil, 2 ore pe zi , de luni pana vineri. Căutam o tânără agreabilă, cu dezinvoltura și disponibilitate pentru deplasări ocazionale. CV cu poză.

  • Administrator cu atestat eliberat de Primaria Timisoara, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari. Rog seriozitate! Multumesc.

  • 4

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE.

  • 36

    Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Salariu: 2500 lei Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email:

  • 7

    Angajez secretara/asistent manager, se oferă salariu atractiv, programul este flexibil, nu este necesara experienta în domeniu.

  • Firma constructii, Angajaza persoana pentru birou de preferat sa aibe cunostinte tehnice/instalatii, sa aibe cunostinte PC si engleza, cu varsta peste 45 de ani.

  • Societate comerciala cu obiectul principal de activitate Formarea profesionala a adultilor, cauta persoana serioasa pentru postul de Operator introducere validare si prelucrare date. Candidatul ideal: studii medii; experienta in utilizarea calculatorului, programele: Microsoft Office (Excel si Word) si a internetului; abilitati de comunicare; rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si termenelor limita; rezistenta la stres. Descrierea jobului: preia si transmite dosare; redacteaza documentatia cu privire la cursurile de formare profesionala; expediaza si primeste corespondenta; preia apelurile telefonice; indosariaza si arhiveaza documente; elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management. Programul este de luni pana vineri de la 9.00 - 17.00.

  • Fosti judecatori,procurori, profesori(civil,penal,familie,litigii munca) fond funciar ,retrocedari reprezentare in instanta analiza sanse de reusita termene scurte onorarii minime

  • Salveaza cautarea