Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • In perspectiva crearii unui start up, intr-un domeniu tehnic, sunt in cautarea unei persoane tinere si dinamice (student/a sau cu studii superioare), pentru pozitia de astistent manager, pe probleme administrative. Precizez ca la inceput, salariul va fi cel minim pe economie si un program "part time". In conditiile in care totul va evolua intr-o directie favorabila, venitul va putea creste intr-un mod consistent. De mentionat faptul ca este necesara o minima experienta in pregatirea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale si / sau europene.

  • Angajam mecanic de intretinere cu experienta in domeniile sanitar, electric, lacatuserie posesor permis categ. B pentru Scoala si Gradinita private in sector 3 Buc. cu varsta cup. intre. Abilitati de comunicare si lucrul in echipa, eventual nefumator. Pentru orice detaliu va rugam sa trimite-ti Cv-ul pe adresa de e-mail : si va vom contacta noi sau daca intampinati greutati prin trimiterea mailu-lui puteti suna pe nr.0722-503.503. Salariul se negociaza la interviu in functie de abilitati si cunostine.

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari . Am experienta de peste 10 ani in serv de cenzorat .Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , pot prezenta recomandari privind seriozitatea si profesionalismul serviciilor prestate.

  • Expert contabil autorizat CECCAR presteaza servicii de calcul liste si evidenta contabila completa pentru asociatii de proprietari . Serviciile complete includ colectare si repartizare cheltuieli ,intocmire liste de plata ,evidenta contabila cu software , servicii de caserie , plati furnizori , declaratii ANAF , REVISAL , alte rapoarte specifice asociatiei . Se prezinta lunar , in format electronic si pe suport de hartie registrele asociatiei , fise de apartament , fise furnizori , comunicari pe e-mail catre proprietari a notelor de plata , Am un mod de lucru flexibil , dupa o experienta de peste 10 ani cu Asociatiile de proprietari

  • Caut asociata pentru dezvoltare cabinet consiliere si intermediere servicii care sa detina spatiu de birouri .

  • Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Ofer serviciul meu pentru vila din Bucuresti sectorul 1 si supraveghere pentru copii de minim 3 ani;detaliez prin CV,contact telefonic si cel mai bine printr-un interviu.

  • Căutăm Controlor calitate pentru o companie fondată în anul 2001 în Bihor care are ca domeniu de activitate injecție mase plastice, matrițe, montaj. Cerințe: – Studii medii tehnice (studiile superioare constituie un avantaj); – Experiența minim 1 an; – Cunoștințe operare PC; – Cunoașterea instrumentelor pentru măsurat; – Atenție la detalii. Responsabilități: – Se asigură de calitatea produselor și buna funcționare a producției; – Înregistrează rezultatele obținute în urma controlului în fișele de control sau centralizatoarele de calitate; – Înregistrează rezultatele obținute în laboratoarele de control externe în documentele specifice; – Controlează fluxul de fabricație al pieselor conform planului de control sau al normelor UE; – Întocmește documentele de non-conformitate și izolează produsele non-conforme. Beneficii: – Desfășurarea activității într-un colectiv tânăr; – Pachet salarial motivant; – Tichete de masă în valoare de 15 lei/zi; – Transport asigurat; – Program de lucru 8 h – L-V 08:30-17:00; – Prime de sărbători și concediu.

  • Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro

  • Angajam Receptioneri comenzi casca pentru un Centru de Distributie de renume din Marea Britanie ,Nu va fi necesara experienta anterioara, dar va reprezenta un avantaj. Instruirea va va fi pusa la dispozitie de catre persoanele autorizate de la locul de munca. Aveti oportunitatea de a va dezvolta pe plan profesional, cresteri salariale. Inceperea din data de 6 ianuarie Descrierea jobului Responsabilitatile vor include: · Preluarea comenzilor · Impachetarea comenzilor · Livrarea bunurilor si consumabilelor · Verificarea defectelor sau a elementelor lipsa · Stocarea bunurilor · Incarcarea bunurilor pentru a fi livrate · Intretinerea curateniei la locul de munca. Cerinte: · Este necesara Limba Engleza la nivel conversational · Harnic, fiabil si flexibil. Ce va oferim: · Salariu competitiv (9 LIRE/ORA) · Plata saptamanala , (intre £360 si £450 pe saptamana), · Incepere imediata · Contract de munca legal in UK · Asistenta din partea consultantilor nostri dedicati · Facilităţi moderne Descrierea companiei Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. Gap Personnel Group SRL Numere de telefon Telefon fix: +40 364 730 216 Mobil: +40 771 422 976, +40 771 151 168, +40 770 730 119 Cluj-Napoca 400000, Calea Turzii 185 www.gap-personnel.ro https://www.facebook.com/gapromania?_rdc=1&_rdr

  • Angajam urgent GESTIONAR/RESPONSABIL MAGAZIE atelier productie ferestre, usi si pereti cortina. 

Data de start: Imediata
Locatie: Constanta, Romania Cerinte: - experienta in domeniul constructiiilor civile, lacatuserie, vanzare organe de asamblare; - absolvent scoala/liceu profesional - carnet conducere: consitituie avantaj; Beneficii: - salariu atractiv, negociabil; - conditii avantajoase intr-un mediu de lucru profesional; - contract de munca - loc de munca stabil Daca esti interesat, suna-ne la: 
0720 878 151 / 0724 316 745

  • Firma prestări servicii curățenie pentru asociații proprietari, angajează persoana responsabila cu derularea activităților zilnice(administrare). Program de luni-vineri, 8h/zi. Salariu progresiv + comision la fiecare contract obținut. Persoana activa, pozitiva, dinamica, orientata spre rezultat; Deschidere catre lucrul in echipa; Persoana adaptabila, perseverenta, organizata; Bune abilitati de relationare cu diverse categorii de persoane; Bune abilitati de negociere; Tinuta si aspect profesional ingrijit

  • Responsabilitati: - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - Indeplinirea activitatilor specifice de secretariat - Preluarea comenzilor si organizarea lor - Solutionarea situatiilor operative de logistica( comenzi-distributie-transport) - Eficientizarea capacitatilor de transport - Intocmirea facturilor fiscale (situatii ocazionale) Cerinte: - Experienta in acest domeniu minim 1 an – Abilitati foarte bune de operare pe calculator – Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi – Atitudine pozitiva, atentie distributiva – Meticulozitate – Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare Beneficii Oferite: – Pachet salarial motivant - Mediu de lucru placut - Program: Luni - Vineri- 8:00-17:00

  • Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • cuplu din piatra neamt dorim angajare sau colaborare in vederea ingrijirii unei vile,casa de vacanta etc jobul poate fi si in afara tarii

  • Cerinte: • Studii medii • Atestat de stivuitorist • Experienta de minim 1 an in gestiune Responsabilitati: • Efectueaza receptia fizica a produselor finite/materiilor prime/stocurilor primite de la furnizori la intrarea in magazie • Gestioneaza si pregateste marfa in vederea livrarii catre clienti • Participa periodic la inventarierea stocurilor Beneficii: • Ore suplimentare plătite 175% • Spor de weekend 6% • Spor de noapte 25% • Tichete de masă in valoare de 15 lei/zi • Tichete cadou pentru diferite ocazii (Paste, Craciun) • Cadouri pentru copiii angajatilor cu ocazia sabatorilor de iarna si 1 Iunie • Ajutoare sociale (naşterea copilului, deces) • Decontare bonuri de combustibil pentru localitatile limitrofe *** Program de lucru in 2 schimburi (luni-vineri)

  • Responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere centru comercial, instalatii si echipamente ale centrului comercial; gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale,tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite; planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a centrului comercial,ale sistemelor si ale serviciilor; coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personali a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare; planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori; redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare; interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii si vizitatorii centrului comercial supravegheaza activitatea financiara a centrului comercial(facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii Pregatire profesionala: tehnic (preferabil absolvent constructii / instalatii, minim 3 ani experienta in administrare cladiri); Posesor permis auto Cunostinte: -tehnice pentru sistemele cladirilor -calculator, utilizare MSOffice, AutoCad, -limba straina: engleza Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr. tele mail

  • Vino in echipa noastra daca doresti sa te dezvolti profesional alaturi de un partener de talie mondiala!

  • Cu toții căutăm confort financiar, am dreptate? Vești bune! Acest lucru este posibil la Studio20 dacă doriți să vă îmbunătățiți viața. Candidatul ideal: - abilitatea de a socializa cu ușurință - carismă - fluență în limba engleză Daca ești interesată, aplică acum!

  • Salveaza cautarea