Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • In perspectiva crearii unui start up, intr-un domeniu tehnic, sunt in cautarea unei persoane tinere si dinamice (student/a sau cu studii superioare), pentru pozitia de astistent manager, pe probleme administrative. Precizez ca la inceput, salariul va fi cel minim pe economie si un program "part time". In conditiile in care totul va evolua intr-o directie favorabila, venitul va putea creste intr-un mod consistent. De mentionat faptul ca este necesara o minima experienta in pregatirea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale si / sau europene.

  • Asociatie de locatari angajam portar si personal curatenie (femeie de serviciu 2h zilnic), zona centrala.

  • Administrator imobile atestat si PFA, caut blocuri pentru colaborare. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • Ai nevoie de o mana de ajutor sau nu ai masina si vrei sa ajungi undeva suna si problemele se vor rezolva chiar si pe langa casa treburile nu se fac singure

  • Firma de distributie alimentare angajăm sef logistică SEF SERVICIU LOGISTICA Nivel cariera Middle (2-5 ani) Limbi vorbite ROMANA Adresa/adresele jobului TIMISOARA Responsabilitati: •Organizeaza si coordoneaza activitatile specifice de evidentiere, facturare si livrare a produselor companiei •Tine legatura cu furnizorii asigurandu-se ca, comenzile emise de serviciul achizitii sunt onorate la timp •Intocmeste comenzile de transport si face rutele șoferilor •Inregistreaza si tine evidenta documentelor din departamentul logistica •Raspunde de intocmirea si corectitudinea documentelor necesare livrarilor •Urmareste receptionarea marfii aprovizionate conform procedurilor existente •Coodonarea personalului din subordine Cerinte: •Experienta minim 3 ani in aprovizionare, distributie sau conexe •Cunostinte de intocmire acte necesare livrarii marfii (CMR, documente pentru vamuire) si de gestiune •Abilitati bune de comunicare •Capacitatea de a coordona o echipa in scopul de a indeplini obiectivele Pentru detalii și interviu va rugam sunați la nr 0773757401.

  • Recrutam arhivar – 1500 Ron + bonuri de masa Responsabilitati: - Sortarea documentelor - Aranjarea in ordine alfabetica - Scanarea si incarcarea documentelor in softul RH doc - Clasarea dosarelor si documentelor - Inventarierea periodica a dosarelor si documentelor Cerinte: - Cunostinte de operare PC - Competente minime de lucru in Microsoft Office - Organizat si responsabil Tot ceea ce trebuie sa faci este sa imi trimiti cv-ul tau la adresa de email: madalina.istudor@pella.ro sau mai multe detalii la numarul de telefon 0734.300.301

  • Daca esti o persoana dinamica, responsabila te asteptam in echipa noastra! Ce vei face? - Realizezi activitatile zilnice de mentenanta si curatenie de birouri; Ce oferim? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Seriozitate; Programul de lucru este de 8 ore/zi. Zona Gara de Nord – Piata Victoriei Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail hr@m.ro

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Societate de securitate din judetul Arad , infiintata in 2016 fara activitate , in curs de licentiere ,mai trebuiesc depuse documentele la politie pt eliberarea licentei,dosarele pt politie sunt facute . Sigla de la OSIM este aprobata cauta asociat care sa participe atat financiar cat si din punct de vedere al relatiilor pentru dezvoltarea societatii . Poate fi din intreaga tara , nu conteaza domiciliul acestuia , important este sa doreasca sa faca parte din conducerea societatii,totodata aducandu-si aportul la dezvoltarea acesteia sau poate fi doar investitor. Societatea se numeste DIAMOND PROTECT SECURITY si se poate verifica. Pt cei interesati o pot si vinde cu un pret de 3000 euro negociabil Telefon de contact 0755.141.122

  • Administrator bloc caut asociatii de proprietari Ploiesti Tel.0730287677

  • Firma serioasa, distribuitoare de materiale electrice, angajeaza facturista. Conditie OBLIGATORIE: vorbitoare de limba sarba. Program de lucru L-V, 8 ore. Experienta in domeniul facturarii si contabilitatii primare, sunt avantaje. Depozit pe Calea Aradului, UTT.

  • Companie de catering angajeaza Coordonator Ingrijitori Cladiri- pentru locatie din Timisoara, Continental, zona Buziasului! Responsabilitati: - Intocmire programe de lucru zilnice, lunare, planificare activitati anuale si urmarirea realizarii acestora; - Verificarea indeplinirii sarcinilor de serviciu a fiecarui operator conform planificarii; - Verificarea zonelor conform planificarilor stabilite; - Verificarea si remedierea tichetelor deschise de catre client; - Verificarea realizarii lucrarilor contractuale si lucrarilor extra atat cu personalul nostru cat si cu subcontractori; - Verificarea uneltelor si utilajelor de lucru si etichetarea lor conform procedurilor; - Se asigurara ca tot personalul din subordine foloseste echipament de lucru/ protectie corespunzator - Instruirea angajatilor noi; - Realizare si implementare best practice pe locatii. - Efectuarea comenzilor si urmarirea stocurilor; - Efectuarea inventarelor la final de luna; - Receptionarea marfii pe corpuri de cladiri si se asigura de conformitatea acesteia - Completarea condicii de prezenta zilnic; - Participarea la recrutare; - Se asigura de respectarea normelor SSM si PSI - Realizaeaza instructaje de constientizare; Cerinte: - Experienta constituie un avantaj; - Cunostinte avansate de operare in Excel - Abilitati de comunicare. - Spirit de echipa. - Persoana dinamica. - Bun organizator - Responsabil Oferta (bonusuri, beneficii): - Salariu 2300 net; - Tichete de masa 9.57 lei/zi - Mediu de lucru tanar si dinamic - Posibilitati de dezvoltare a carierei.

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg (colega) numai pe termen lung pt munca administrativa care va fi raspunzator preponderent de partea de aftersale si service (urmarirea solutionarii reclamatiilor cu firmele de Service la nivel national). • Reprezinta un avantaj major cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti, piese schimb, etc (schite tehnice, comandare piese, urmarire si evidenta reclamatii, legatura cu clientii, etc) • Postul presupune si emiterea de documente (avize, facturi, etc.) catre partenerii firmei, verificarea coletelor ce se trimit la clienti, intocmirea de raportari lunare, etc • Cunostinte PC (xls, doc,etc.) • Limba engleza mediu • Oferim bonuri de masa, decontare transport Colectiv dinamic, tanar, unit cu buna dispozitie care lucreaza de multi ani impreuna in Cluj. Rog trimiteti CV d-voastra pe adresa de email din anunt.

  • Angajam magazioner pt depozit in Moara Domneasca, preferabil, nu obligatoriu, din zona apropiata. Studii obligatorii- minim Bacalaureat

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase www.cristalholding.ro 0799059903

  • Cerinte: -Studii superioare cu profil economic; -Atentie la detalii; -Cunostinte operare PC; -Rezistenta la stres. Responsabilitati: - Emiterea documentelor necesare clientilor; -Intocmirea rapoartelor privind activitatile specifice; -Primeste si analizeaza solicitarile primite cu privire la statusul cererilor si asigura suport in vederea finalizarii livrarilor. Program: Luni-Vineri 7;30-16;00 Pentru mai multe detalii imi puteti trimite un cv la adresa de email sau la numarul de telefon 0758100910

  • angajez doamna la curatenie pentru zona baneasa salariu motivat program de 8 ore de luni pana vineri

  • angajez 2 persoane tura noapte curatenie salariu 1700 in mana cu incepere imediata

  • Salveaza cautarea