Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Caut o persoana care sa administreze un spatiu in suprafata de 240 mp, in Bucuresti, central langa Primaria Capitalei, Opera Romana, Parcul Cismigiu, 300 m de Statia de metrou Eroilor, 500 mp de Palatul Parlamentului E ideal pentru birouri, advocati, reprezentante. Are acces la doua bulevarde M Kogalniceanu si Splaiul Independentei. Se trimite un CV pentru contactare la interviu. Nu sunati la tel.

  • Persoană fizică autorizată în administrarea imobilelor, ofer servicii de administrare tehnică, contabilă și casierie. Se asigură tehnician pentru intervenții de urgență și reparații echipamente ( îngrijire spații verzi, instalații electrice, pompe apă, zugrăveli, etc ) La cerere înființăm sau oferim suport pentru înființarea Asociaților de Proprietari. Experiență în administrarea complexelor rezidențiale. Ofer seriozitate, încredere și recomandări.

  • Ziarul Bursa recruteaza un receptionist/a (BUCURESTI,sector1) Grupul de presa BURSA angajeaza receptionist/a. Postul presupune preluare si redirectionare de apeluri telefonice si corespondenta, vanzare de ziare si reviste, coordonare masini administratie si elaborerea borderoului de predare incasari zilnice si a situatiei zilnice de anunturi. Daca esti student/a, ai bune abilitati de comunicare si de operare a calculatorului si iti doresti un job part-time in ture ne poti atasa intr-un mesaj sau intr-un email CV-ul tau (cv@bursa.ro) specificand postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta. Multumim!

  • Cerinte: Bune abilitati de comunicare; Limba engleza minim nivel mediu; Persoana organizata, atenta la detalii, punctuala; Experienta pe piata imobiliara reprezinta un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu; Putere de convingere; Disponibilitatea si capacitatea de a aborda situatii necunoscute si de a mentine interesul clientilor pentru serviciile tale; Persoana dinamica, optimista, sociabila, disponibilitate la program prelungit; Permis de conducere categoria B. Responsabilitati: Prospectarea pietei imobiliare si identificarea clientilor; Incheierea contractelor de intermediere; Promovarea proiectelor imobiliare si a ofertelor; Mentinerea relatiilor parteneriale cu dezvoltatorii; Prezentarea proiectelor imobiliare catre solicitanti; Preluarea detaliata a informatiilor despre proprietati de vanzare sau inchiriere; Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii; Furnizarea de consultanta imobiliara pe tot parcursul desfasurarii tranzactiilor. Realizarea targetului lunar de vanzari; Gestionarea bazei de date clienti; Evidenta tranzactiilor. Beneficii: Promovarea ofertelor imobiliare online pentru a atinge un maxim de audienta si pentru a incheia cu succes tranzactiile; Sediu de lucru profesionist; Birou individual; Laptop; Masina; Comision in functie de realizari. Despre companie: Euroinvest este o companie fondata sa ofere servicii imobiliare complete si profesioniste. Infiintata in 2005, cu sediul in Bucuresti, pe Bd. Unirii, Euroinvest s-a aflat mereu printre companiile de top din domeniu, oferind solutii si servicii imobiliare intr-o varietate de specializari si domenii, prin parteneriate solide cu institutii financiar-bancare, companii de arhitectura , constructii , asigurari. Companie cu o vasta cultura a antrepenoriatului, identificam solutii si ne upgradam in permanenta cunostintele in domeniu pentru a putea oferi cele mai bune servicii de brokeraj, consultanta si management in: Reprezentarea Cumparatorilor Reprezentarea Proprietarilor Reprezentarea Chiriasilor Investitii imobiliare Consultanta in dezvoltarea proiectelor imobiliare Managementul si administrarea Proprietatilor Managementul proiectelor imobiliare Va rugam trimiteti C.V.-ul la adresa: job@euroinvest.ro Va asteptam la noi in echipa!

  • Miell Quality & Co Srl. este în căutare de colegi pentru echipa în continuă dezvoltare! ➤ Fișa postului: OPERATIV - SALES MANAGER ➤ Locul activității de muncă: Variabil, în primul rând judetele Hargita,Covasna,Mures ➤ Atribuții: • Elaborarea, dezvoltarea si managingul continuă a strategiei de vânzare • Asumarea răspunderii în scopul coordinării și atingerii obiectivelor strategice aprobate de proprietar, cu planificarea și monitorizarea cifrelor strategice • Căutarea noilor parteneri, detectarea noilor oportunități de afaceri, elaborarea ofertelor conexe, organizarea, derularea negocierilor • Este in contact cu partenerii existenți • Monitorizarea nevoilor de pe piaţa forţei de muncă, derularea în totalitate a proiectelor • Organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza proiectele • Evaluarea ofertelor de prețuri, monitorizarea prețurilor,cercetarea pieței • Responsabilitate profit și pierdere în privința proiectelor încredințate • Întocmirea reportajelor profesionale și de afaceri, participarea la meetinguri • Colaborare strânsă cu departamentele de parteneriat al firmei Miell Group ➤ Ceea ce oferim: • Atribuții responsabile, munca diversificata • Salariu competitiv • Telefon și laptop de serviciu • Dobândire multilaterală de experiență în cadrul unei firme în dezvoltare dinamică • Muncă legală de lungă durată • Echipă excelentă ➤ Cerințe: • Absolvent de studii superioare cu experienta relevanta minim 3 ani într-un post similar • Competențe extraordinară de comunicare și de negociere în limbile română și maghiară • Limba engleza • Sistem activ de relații în primul rând în industria automobilelor • Executarea exactă, precisă și independentă a muncii • Personalitate capabilă de luare a deciziilor, personalitate pro-activă • Autoturism propriu ➤ Se consideră avantaj: • Experiență în domeniul asigurării calității • Cunoașterea sistemelor de calitate • Experiență profesională în domeniul producției auto • Cunostinte temeinice legate de prestarea serviciilor de calitate (verificarea si sortarea produselor) Se poate aplica prin trimiterea unui CV cu fotografie inclusă, respectiv cu menționarea postului candidat la următoarea adresă. E-mail: janos.forika@miellquality.ro

  • Angajam in conditii legale de lucru fete serioase doritoare de un loc de munca stabil in domeniul asigurarilor si al actelor auto.De preferat cu minim de experienta in asigurari,nu este o conditie ca se acorda un training specializat pentru incheierea actelor auto si emiterea politelor.Cerem si oferim seriozitate.Pentru detalii si programari interviu va rog sunati la numarul de telefon 0723.937.087 persoana contact Gina.

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Societate angajeaza gestionar. Rel. Tel 0722257061, 0740020060.

  • Firma cu experienta solida va oferim servicii de administrare blocuri la pret de 13-15 lei pe apartament in deplina legalitate, corectitudine, onestitate, transparenta totala, profesionalism! Firma noastra poate presta si servicii de curatenie la asociatiile de proprietari.

  • Studio20 angajeaza english teacher Cerinte : - Limba engleza nativa sau fluenta - Ambitie si dorinta de a invata lucruri noi Noi iti oferim: - Salariu atractiv - Rabdare si abilitatea de a asculta, intelege si de a motiva - Un mediu de lucru placut - Dezvoltare personala - Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Responsabilitati: - realizeaza comenzi de marfa in functie de stocuri; - efectueaza inventarul fizic de marfa; - rezolva cu operativitate descarcarea marfii de la furnizori in ordinea prioritatilor companiei; - verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu actele de insotire a marfii; - transmite facturile furnizor catre asistentul de vanzari semnate de primire pentru efectuarea receptiei si eliberarea eventuala de instrumente de plata; - pastreza o ordine desavarsita in spatiile de depozitare.

  • Cerinte: -absolvent studii superioare tehnice (sau in curs de finalizare) -cunoastere limba straina (engleza-scris, vorbit + rusa-scris, vorbit constituie un avantaj) -abilitati operare PC: Office-obligatoriu, Autocad-optional -foarte bune abilitati de comunicare, planificare si organizare -posesor carnet de conducere cat. B Descrierea postului: Coordonator de proiect cu urmatoarele atributii si responsabilitati: - organizeaza activitatile si echipele de lucru conform graficelor de executie; - coordoneaza direct lucratorii din subordine; - intocmeste graficul de executie a lucrarilor si urmareste respectarea lui pe parcursul executiei; - asigura prin actiunile sale realizarea proiectului in graficul stabilit; - coordoneaza actiunile membrilor echipei de proiect; - analizeaza situatiile de lucrari si le discuta impreuna cu superiorii ierarhici - se implica in rezolvarea problemelor ce pot aparea in cadrul proiectului, evalueaza riscurile si dezvolta strategii pentru eficientizarea activitatii; - intocmeste situatii de lucru per proiect/tip activitate (oameni/operatiuni/lucrari suplimentare) - intocmeste si transmite raportari referitoare la stadiul proiectelor catre superiorii ierarhici; Atributii: Preponderant munca de teren-deplasari ( inclusiv in afara Bucurestiului) si intocmirea situatiilor de lucrari la birou. Oferta: -Salariu de incadrare initial 2800 ron NET + bonus zilnic( in Bucuresti, in tara si in afara Romaniei) cu posibilitate crestere salariala + bonus in functie de rezultate -suport training si dezvoltare profesionala -laptop, telefon, autoturism, decontarea cheltuielilor de deplasare

  • Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Club sportiv angajeaza personal intretinere baza sportiva. Barbati sau femei. Oferim cazare in camera single pentru cei din provincie.

  • Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • SC AQUA QUEEN SRL angajeaza ptr fima de imbuteliere apa din Com Afumati Jud Ilfov Operator Facturare , Gestionar si Director Fabrica . Oferim : -salariul motivant -tichete de masa -decontare transport

  • Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, inclusiv descarcarea mecanizata a acesteia, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscal semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel 0799401995 , 0799401996 , pot trimite CV pe mail contact@asggroup.com.ro sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis

  • Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari . Am experienta de peste 10 ani in serv de cenzorat .Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , pot prezenta recomandari privind seriozitatea si profesionalismul serviciilor prestate.

  • Pensionar, doresc ocupatii adm. part./full time.Salariu negociabil, program lejer.

  • Salveaza cautarea