Anunturi
AdministratieCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (733)
- Secretariat (317)
- Operatori calculator (190)
- Manageri (106)
- Resurse umane (48)
- Gestionari (34)
- Juristi (25)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (218)
- Timis (61)
- Constanta (40)
- Ilfov (35)
- Iasi (33)
- Brasov (32)
- Cluj (29)
- Prahova (28)
- Bihor (24)
- Mures (18)
- Sibiu (18)
- Bacau (15)
- Dolj (13)
- Galati (12)
- Hunedoara (10)
- Satu Mare (10)
- Vaslui (10)
- Arad (9)
- Dambovita (9)
- Suceava (9)
- Bistrita-Nasaud (8)
- Buzau (8)
- Vrancea (8)
- Arges (7)
- Braila (6)
- Giurgiu (6)
- Salaj (6)
- Caras-Severin (5)
- Maramures (5)
- Neamt (5)
- Olt (5)
- Valcea (5)
- Alba (4)
- Calarasi (4)
- Gorj (4)
- Covasna (3)
- Ialomita (3)
- Mehedinti (3)
- Teleorman (2)
- Tulcea (2)
- Botosani (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma consultanta juridica angajează asistenta personală director.Limba straina, operare calculator, organizata,sociabila,prezentabila,aspect plăcut.Sarcini:organizarea agendei zilnice, trierea și rapunsul corespondentei, evidenta întâlnirilor și deplasărilor,deconturi etc.CV +foto pe emai
-
Promovat
Descrierea postului Te vei ocupa de următoarele : Ofertarea tehnica si comerciala a pieselor de schimb Negocierea si intocmirea contractelor de service - intretinere Mentinerea legaturii cu furnizorii de piese de schimb si stabilirea stocurile necesare Efectuarea memoriilor tehnice in vederea montajelor/reparatiilor Asigurarea logisticii necesara echipelor de montaj De ce să lucrezi cu noi? Beneficii acordate de companie: Salariu atractiv Tichete de masa Abonament medical privat Prime de sărbători Decontare abonament CTP Cluj Suport constant dpdv. a pregatiiri tehnice Calificări și competențe: Căutăm un candidat cu următoarele calificări: Studiile tehnice superioare Cunostinte de limba engleza. Seriozitate, dornic de învățare si pro-activ. Spirit de inițiativă si cooperare. Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual. Abilitatea de comunicare, negociere
-
Promovat
Cauti un job placut in care sa lucrezi cu produse frumoase si cu o echipa grozava? Cautam o colega/ un coleg pentru un post cu program de lucru de 8 ore (de luni pana vineri), care sa ne ajute cu pregatirea comenzilor venite din magazinul online si cu oferirea de informatii suplimentare clientilor care ne suna/ sau ne trimit mesaje, email-uri. Despre jobul de ambalare comenzi online: Post de 8 ore , luni-vineri, intre 9- 17 sau 9.30 -17.30, pe perioada nedeterminata Activitatea se desfasoara la sediul firmei, in Bucuresti, la 10 minute de mers pe jos de Piata Universitatii Comenzile sunt pe bijuterii si esarfe, prin urmare, jobul nu presupune ridicarea sau manipularea unor obiecte grele OBLIGATORIU! Amabilitate, rabdare, deschidere pentru a raspunde intrebarilor clientilor si a-i ajuta, atunci cand ne contacteaza. Exprimare ingrijita, corecta gramatical, atat in scris, cat si in conversatia libera Capacitate de organizare, buna dispozitie, zambet, placere pentru munca in echipa Obisnuinta de a scrie mailuri, de a lucra pe calculator/ laptop, telefon mobil (what s app, SMS). Cunostinte sumare excel Descrierea activitatilor pentru acest job: Emiterea facturilor (automat, din program) si pregatirea produselor comandate de clienti Emiterea rapoartelor de comenzi si verificarea adreselor, mesajelor, voucherelor, etc. Participarea la aranjarea produselor in cutiile de cadou, cu certificate de calitate si de garantie Pregatirea coletelor de transport si lipirea documentelor de transport Oferirea de informatii despre produse/ comenzi clientilor care suna sau ne trimit mesaje (mail, Facebook, Instagram, what s app, SMS) Contactarea clientilor pentru confirmarea adreselor (daca e cazul), a altor detalii legate de livrare sau pentru aflarea motivelor retururilor. Verificarea coletelor livrate in platforma curierului si rezolvarea celor nelivrate Verificarea produselor comandate, conform procedurii interne, pentru identificarea unor posibile defecte Participarea la receptii, stocuri, retururi Alte activitati operationale (etichete, ambalare, aranjarea facturilor, participarea la receptii, stocuri, transmiterea necesarului de consumabile, etc.) Participa la sedintele foto de produse si cu model Beneficii: Posibilitatea de a invata lucruri noi. Mediu de lucru placut si cu buna dispozitie, alaturi de o echipa mica, dar grozava. Program de lucru de 8 ore, la sediul companiei, de luni pana vineri. Salariu care poate ajunge pana la 3000 lei/ luna, cu posibilitatea de renegociere dupa 6 luni Training si suport pentru realizarea cat mai usoara si mai corecta a activitatilor Locatie centrala, in Bucuresti, la 10 minute de Piata Universitatii. De peste 10 ani in Romania, Tie-Me-Up este brandul numarul 1 in Romania pe accesorii premium realizate din matase naturala. In colectiile noastre se gasesc esarfe din matase naturala create de designeri italieni, bijuterii de argint de calitate italiana, accesorii pentru barbati. Toate produsele sunt aduse din Italia, in exclusivitate in Romania, de Tie-Me-Up. Cadourile noastre de lux sunt unice si ambalate perfect pentru a fi daruite cu mult drag. Puteti vizita magazinul nostru online pe www.tiemeup.ro
-
Promovat
CECOR Centrul Consultanță Rutieră SRL Str Vlad Tepes 30, bloc D7, Ploiesti, Prahova www.cecor.ro Angajăm personal: - Absolvent DREPT sau Autovehicule Rutiere (AR). - Dorința, capacitatea și disponibilitatea de a învăța. - Spirit de echipă. - Pasiune pentru acest domeniu. Angajatul urmează să fie pregătit profesional de specialiștii CECOR, în domeniul tehnic dar și în ceea ce privește legislația rutieră specifică, de aceea căutăm persoane care cred că pot activa în acest domeniu. Chiar dacă nu ești absolvent DREPT sau Autovehicule Rutiere (AR), dar îți place domeniul și crezi că poți lucra cu plăcere, poți aplica. Vă rugăm să trimiteți CV la adresa de mail Telefon:
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
1
Responsabil mediu Carfil Brasov Brasov, Brasov Descriere S.CARFIL S.A BRASOV ANGAJEAZA RESPONSABIL MEDIU C.V-ul și copii după actele de studii se depun la sediul societății Informatii : tel. Cerințe: - Studii superioare -Pregatire in domeniul chimiei, reprezinta un avantaj - Calificare si experienta in domeniu
-
Căutăm un nou membru al echipei care sa preia provocările administrative ale unei pensiuni construite cu suflet in Delta Dunarii si ne dorim o persoana care trebuie sa dovedească capacitatea de a crea in jur o atmosfera caldă, prietenoasă dar eficienta, să-și dezvolte abilitatea de a motiva ceilalți membrii ai echipei, si dacă este cazul sa-i conduca in activitățile lor zilnice, sa exceleze in abilități de organizare, planificare si comunicare, sa aibă un aspect plăcut, abilități de vanzare, sa fie posesor de inițiativă, perseverență, sa se orienteze spre rezolvarea problemelor (provocarilor), sa fie o persoana vesela, indrazneata, isteata, cineva caruia ii place sa interacționeze cu clientii, vecinii, colegii, chiar si cu cei dificili, cineva care sa fie deschis la soluții si sa dovedeasca inițiative si sa creada sincer ca " nu exista nu pot, exista numai nu vreau". Avem nevoie de ajutor in rezervari telefonice si online si sincronizarea lor, organizarea aprovizionarii, a plăților, a încasărilor generate de rapoarte elementare in format electronic (Word, Excel), intocmirea actelor ( contabilitate primara), corespondenta in limba romana si engleza, abilitati in recrutarea membrilor echipei, administrarea si coordonarea restaurantului cu o capacitate de 65 locuri. Ospitalitatea fiind deviza noastra, noului nostru coleg ii oferim pensiune completa, remuneratie atractiva si fiindca vrem sa se simta parte din colectivul nostru si alte avantaje pe care le vom discuta cand ne vom cunoaste Descrierea companiei Pensiunea Sharaiman , localizată într-o zona superba a Deltei Dunarii ( Dunavatul de Jos).
-
14
Angajam pentru birou de turism situat in zona centrala in Brasov persoana cu bune cunostinte in lucrul pe calculator , sa cunoasca promovarea pe retele de socializare, serioasa , constiincioasa. Progam luni-vineri 09-17.00 Asteptam Cv pe email
-
9
Spalatorie auto angajeaza personal cu experienta in domeniu Salariu atractiv program :L-S 08-19 D 09-17 o zi libera pe saptamana
-
34
Angajam secretara part/full time cu sau fara experienta. Pate fi si cu studii in curs (neterminate) medii sau universitare Se cauta o persoana deschisa, vesela si volubila, dezinvolta si prietenoasa, care isi doreste o evolutie substantiala si rapida in plan personal pe varii domenii. Dezvoltare conditionata si proportionala strict in raport cu gradul de implicare si dedicare activitatii in toate aspectele colaborarii. Salarizare f buna plus multe facilitati. CV urile cu poza se depun aici in aplicatie, sau pe alte aplicatii gen whapp facebook sau instagram.
-
Angajam persoana descurcareata vorbitoare limba engleza pt magazin online, cunostinte utilizare calculator, realizare import export, se poate si part time ... program flexibil ... in zona dambovita/iosefin
-
1
Program 8 ore (168 ore / luna) Luni-Vineri Salariu Atractiv aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila
-
program flexibil,lejer,part-time,plata la zi,apartament vacanta,o d-na îngrijită,feminina,pt companie de calitate ,divertisment,cazare,masa-minibar,te invit,discreție,seriozitate.
-
SC Plasmaterm SA recrutează Inginer tratamente termice. Atribuții: Preluarea și introducerea comenzilor, documentarea sarcinilor efectuate, Recepționarea, gestionarea la atelier, inspectarea, documentarea, înregistrarea coletelor, Încărcarea și descărcarea profesională a cuptoarelor de tratament termic, Ambalarea pieselor finite, Pregătire AWB, Pregătirea listelor de necesar, Efectuarea sarcinilor de întreținere și mentenanță. Așteptări: Studii superioare de inginer/tehnician tratamente termice sau inginer mecanic, mecatronic, Experiență de cel puțin 2 ani într-un domeniu similar, dar oferim și instruirea începătorilor, Cunoașterea limbii engleze (nivel intermediar), Abilitate de a lucra independent, cu precizie și cu responsabilitate, Condiție fizică bună. Noi vă oferim plată dinamică după performanță, bani de transport, tichete de masă, asigurare privată de sănătate și o comunitate prietenoasă. Aplicarea la aceste posturi se poate face prin trimiterea unui CV cu poză la adresa de e-amail prevăzut mai jos, sau prin depunerea personală la sediul firmei. Pentru mai multe detalii, puteți să ne contactați la numărul de telefon prevăzut mai jos, sau personal la sediul firmei între orele
-
5
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.
-
4
Candidatul Ideal: -Studii medii/superioare; - Experienta pe un post similar; - Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Outlook); - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Persoana energica, atenta la detalii; - Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare; - Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri. Descrierea jobului -efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; -efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei; -inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.; -colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa; -colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii; -respecta prevederile legale in domeniu; -asumarea raspunderii pentru corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si pentru predarea/preluarea documentelor contabile; -verificare e-mail, introducere documente (rapoarte, facturi, bonuri fiscale); -verificarea corectitudinii rapoartelor si facturilor primite de la coordonatori; -verificarea deconturilor si a extraselor bancare, pregatirea devizelor de materiale, transmiterea lor spre aprobare beneficiarilor si emiterea facturilor fiscale; -verificarea solicitarilor in call-center pentru rapoartele de interventii din luna respectiva; -verificarea facturilor emise de subcontractori; -verificarea dosarelor de furnizori; -emiterea devize si facturi fiscale; -verificarea jurnalului de vanzari si a facturierelor; -verificarea jurnalului de vanzari; -intocmeste PV pt mijloacele fix. Oferim: -contractul se incheie pe perioada nedeterminata -pachet salarial corespunzator nivelului tau profesional -prime de sarbatori -respectarea zilelor libere nationale -conditii excelete de munca (inclusiv cafea la discretie) -mediu placut de lucru, echipa prietenoasa Va rugam sa ne comunicati CV-urile dumneavoastra pe whatsapp.
-
22
Angajez asistenta,aspect fizic placut,20-35 ani, open mind,program flexibil ,contract de munca,disponibilitate deplasari,salariu atractiv. Scurta descriere si poze numai pe whaatap
-
27
Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408
-
1
Candidat ideal: - studii superioare; - cunoașterea unei limbi straine ( de preferat limba enghleză); - minim 1 an experiență într-o poziție superioara; - cunoștințe PC, Microsoft Office, Power Point (ppt-uri), photoshop; - capacitate de organizarea a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - atenție la detalii; Responsabilitățile tale zilnice vor include: a) Cautarea de recuzită i/sau loca ii, conform cerin elor proiectului; b) Participă la pregătirea edin elor de pre-produc ie: culege toate informa iile de la toate departamentele i le organizează pentru prezentare; c) Verifică i distribuie informa ii/rapoarte despre starea vremii în zilele de filmare; d) Participa la organizarea cateringului pentru zilele de filmare; e) Se asigură de ob inerea aprobărilor necesare pentru filmare; f) Ajunge primul în loca ie i asigură spa iile necesare pentru desfă urarea activită ii departamentelor de machiaj, păr i costume, transport, pentru amplasarea catering-ului; g) În timpul filmării, este în permanen ă prezent la cadru, este responsabil cu păstrarea lini tii i cură eniei la cadru; h) Supervizează i participă la eliberarea si predarea loca iei, la terminarea filmării; i) Asigura suportul oricarui department de productie, atunci cand i se cere.
-
7
Suntem o firmă de proiectare cu o activitate în domeniu de peste 10 ani și căutăm persoane noi pentru posturile de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant Cerințe post: 1. Cunoștințe în utilizarea unuia dintre programele de proiectare specifice: AutoCAD 2D, ArhiCAD, AutoCAD Civil 3D, Advanced Road Design 2. Cunoștințe de utilizare a softurilor specifice de proiectare: Hydra, Canalis, Urbano etc. 3. Cunoașterea unor programe de detaliere 3D (reprezintă un avantaj): Tekla, Nemetschek, Advance Concrete, Advance Steel 4. Calcul structural în programe specifice (reprezintă un avantaj): ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN 5. Cunoștințe pachet Microsoft Office; 6. Cunoștințe tehnice despre proiectarea drumurilor. Beneficii: Salariu motivant; Program flexibil; Oportunitatea de dezvoltare profesională în domeniul studiilor efectuate; Echipă tânără, creativă, mediu de lucru agreabil; Sediu în centrul orașului, aproape de toate mijloacele de transport. NOTĂ Acceptăm CV-uri și din partea studenților fără experiență!! Ne puteți trimite un CV la adresa de e-mail:
-
32
Angajam o persoana pe perioada nedeterminata, program full time pentru biroul din sector 6, Bucuresti. Nu cerem experienta, persoanele dornice sunt formate direct la locul de munca. Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa: Detalii la:
-
5
Incepand cu data de 15 Octombrie 2023 angajam persoana pt. secretariat in transport international de marfa. Cerinte: cunoasterea Excel si Word, cunostinte de contabilitate primara. Preferabil persoane cu domiciliul in Com.Prejmer sau in Sat Lunca Calnicului. Biroul este momentan in Com.Sanpetru dar se va muta in Satul Lunca Calnicului.
-
Promovat
20
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0728683074
-
6
Firma Grand Cotton , angajeaza Analista vanzari / Supervizor casa , Contabil primar, operator PC, Stivuitoristi , Gestionari pentru punctul de lucru din Voluntari, salariu foarte motivant . Pentru detalii , va rog sunati de luni pana vineri intre orele 9-17 la numarul de tel
-
Te vrem in echipa noastră! Angajam team leader pentru Ploiesti-Brasov în domeniul vânzărilor de accesorii pentru telefoane mobile. Cerințe: -permis de conducere -experiența in domeniul vânzărilor -experiența in coordonarea unei echipe Responsabilități: -deplasări săptămânale in punctele de lucru -urmărește și monitorizează zilnic activitatea echipei conform planificării stabilite -evaluează și Raportează rezultatele echipei -participa la recrutarea și selectarea noilor angajați și oferă training echipei de vânzări -comunica cu echipa in permanenta și cu conducerea superioară -susține cu regularitate discuții cu echipa de vânzări pentru îmbunătățirea calității serviciilor -monitorizează și acționează lunar asupra rezultatelor individuale -atinge și depășește targetele de productivitate -motivează și oferă suport echipei coordonate Se oferă: -laptop și telefon de serviciu -mașina de serviciu -training și suport -team bulidinguri conform planificarii -salariu motivant și bonusuri din vânzări după perfomante vizibile -o echipa dinamica și posibilitatea de a excela in domeniul vânzărilor Cv-urile se trimit in privat sau pe adresa de mail:[email protected] whatsapp :
- Salveaza cautarea