Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

Categorii

Judete

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam coordonator activitate. cunostiinte si pregatire in domeniul mecanic, prelucrari prin aschiere. lucru in schimburi. 0722518576; resurse.umane@compactservice.ro

  • Hotel Atlantic, angajeaza receptioner. Pentru mai multe detalii.

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • FAST FOOD ANGAJEAZA URGENT 2 FETE DOAMNE,DOMNISOARE CU SAU FARA EXPERIENTA IN DOMENIU.ROG SERIOZITATE!VA MULTUMESC!

  • In perspectiva crearii unui start up, intr-un domeniu tehnic, sunt in cautarea unei persoane tinere si dinamice (student/a sau cu studii superioare), pentru pozitia de astistent manager, pe probleme administrative. Precizez ca la inceput, salariul va fi cel minim pe economie, pe un program "part time". In conditiile in care totul va evolua intr-o directie favorabila, venitul va putea creste intr-un mod consistent.

  • Recrutam Ajutor Gestionar pentru o companie prezenta pe piata de distributie a materialelor publicitare premium. Locatie - punct de reper - metrou Dimitrie Leonida Responsabilități Manipularea materialelor in cadrul depozitului; Participarea la incarcarea si descarcarea marfurilor in / din masinile de transport; Prelucrarea materialelor conform specificatiilor primite folosind mijloacele de lucru din dotare; Eliberarea materialele din depozit in conformitate cu comenzile si documentele de iesire a marfurilor din gestiune. Oferim salariu fix cuprin intre 1800 - 2200 ron net Decontarea transportului in comun; Tichete de masa; Posibilitatea de a urma cursuri si programe de instruire / obtinere autorizatii, atat interne cat si externe companiei; Echipa unita, primitoare si dinamica.

  • Angajez urgent dispecere taxi cu s au fara experienta ,pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Achizitii in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in achizitii | Studii superioare | Limba engleza avansat | Germana constituie avantaj Responsabilitati Responsabil cu toate procesele de achizitii | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Ofertare in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in intocmirea de oferte | Cunostinte SAP sau similar | Studii superioare | Limba engleza avansat Responsabilitati Intocmirea ofertelor catre clienti | Interactiune activa cu clientii, telefonic / e-mail | Utilizarea unui program intern (similar cu SAP) | Facturarea comenzilor | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Șofer experimentat cat. B cu vechime de 18 ani in condus, caut serviciu ca șofer personal pentru firmă, companie sau persoană fizică. Dețin cunoștiințe in electrică, tâmplărie, sanitare, amenajări interioare/exterioare, it. Căsătorit,37 de ani, domiciliat in oraș. Sunt dispus la deplasări. Caut oferte pentru un venit de 100-120ron/zi. Nu mă interesează subofertele. Sunt corect, punctual, ingrijit, meticulos, versatil și discret la nevoie. Ofer și cer seriozitate. Momentan lucrez ca administrator pensiune de lux in Mamaia Nord.

  • Servicii avocatura in Bulgaria si Romania, infintare societati comerciale in Bulgaria si Romania. Reprezentare in instante, reprezentare in fata autoritatilor de stat in Bulgaria si Romania, servicii vamale, contabilitate. Pentru mai multe detalii si informatii in limba Bulgara si Romana ofer consultanta juridica si servicii traducere, inclusiv translatare telefonica Bulgaro-Romana si Romano-Bulgara. Yulian Kalchev Telefone: WatsApp

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon

  • Restaurant în Piata Sinaia angajează administrator .Detalii la nr de tel 0725409709-sau se pot trimite cv-uri pe adresa de mail info@casaiosefin.ro !

  • Firma de consultanta fiscala si expertiza contabila, avand divizii dedicate (PFA, SRL, Procedura fiscala, HR & salarizare) in diverse domenii precum: prestari servicii medicale, consultanta, imobiliare, productie, comert, farmaceutice si altele, angajeaza pentru sediul din Piata Dorobanti persoane entry level sau cu experienta in domeniul economic, in vederea deservirii clientilor proprii (firme bine-cunoscute). In cazul in care sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne trimiteti un CV la adresa de e-mail: .

  • Assistant manager - cunoasterea limbii germane , maghiara , romana la nivel avansat -cunostinte de operare PC -carnet de conducere categorie B

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Cautam persoane cu varsta peste 20 de ani si minim studii liceale pentru postul de asistent in brokeraj. Experienta nu este necesara. Oferim cursuri de calificare. Persoanele care vor lucra cu noi vor putea intermedia orice fel de asigurari pentru orice societate de asigurari din Romania .Comisioane motivante. Detalii la adresa de email deliastela@yahoo.com.

  • Angajam fete serioase in domeniul asigurarilor si acte auto preferabil cu minima experienta in asigurari in zona lujerului in conditii legale de lucru cu contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata.Salariul 1600 lei +comision.Oferim perioada de training.Rog doar persoanele interesate sa lucreze sa sune cele sezoniere sa se abtina.Cerem si oferim seriozitate.

  • Ne mărim echipa! Avem 8 posturi disponibile și unul poate fi al tău! Te vrem în echipa noastră dacă ești o persoană dinamică și ai: -studii liceale cu diplomă de bacalaureat (studii superioare sau an terminal pentru Expert în achiziții și Asistent manager); -cunostinţe de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office sau echivalent); - capacitate de integrare şi muncă în echipă; - capacitate de învățare; - abilităţi de comunicare și organizare - disponibilitate pentru muncă în teren Posturile libere sunt: - Expert în achiziții (1 post) - Asistent manager (1 post) - Arhivar (4 posturi) - Legător manual (2 posturi) PACHET SALARIAL MOTIVANT! Așteptăm CV-urile dumneavoastră la office at diacostampet.ro

  • Administrator imobile cu atestat primarie si PFA, administrez asociatii de proprietari. Prefer zona Dambovita,Lipovei, Dumbravita.Tel. 0722 981 335.

  • Salveaza cautarea