Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Firma de transport cu sediul in Cluj Napoca cauta secretara pentru punctul de lucru Alba Iulia persoana cu bune abilitati de comunicare prezentabila cunostinte minime de operare PC ! Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un. C V insotit de o poza ! Va multumim anticipat!

  • Companie cu profil de jocuri de noroc cauta Asistent Manager vorbitor de limba maghiara. Cerinte: - cunoasterea limbii maghiare, nivel conversational, - permis de conducere, cat. B, - cunoasterea pachetului Microsoft Office, - cunostinte de contabilitate primara. Responsabilitati:  - indeplineste diverse sarcini administrative, relationate la activitatile sefului direct, - mentine legatura cu institutiile statului, - arhiveaza documentele relationate cu activitatile societatii. Oferta:  - salariu atractiv - posibilitate de invatare si dezvoltare a cunostintelor Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV cu poza la adresa de e-mail: management@teamvrs.com.

  • Agent Vanzari Companie cu profil de jocuri de noroc cauta  agenti de vanzari, judetele Timis, Hunedoara, Alba, Caras severin, Arad, Bihor. Responsabilitati: -gasirea locatiilor pt exploatarea jocurilor de noroc - incheierea contractelor si deservirea aparatelor, pentru judetele Timis, Hunedoara, Alba, Caras severin, Arad, Bihor. -realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru zona de responsabilitate. Cerinte: -serios, dinamic, cu mare putere de convingere, comunicativ,  -cunoasterea limbii maghiare, -masina personala constituie avantaj -cunostinte sau experienta de electrician constituie de asemenea avantaj. -Persoanele care lucreaza in distributie sunt binevenite Oferta (bonusuri, beneficii) pachet salarial atractiv, bonusuri Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV cu poza la adresa de e-mail: management@teamvrs.com

  • Persoană fizică autorizată în administrarea imobilelor, ofer servicii de administrare tehnică, contabilă și casierie. Se asigură tehnician pentru intervenții de urgență și reparații echipamente ( îngrijire spații verzi, instalații electrice, pompe apă, zugrăveli, etc ) La cerere înființăm sau oferim suport pentru înființarea Asociaților de Proprietari. Experiență în administrarea complexelor rezidențiale. Ofer seriozitate, încredere și recomandări.

  • Carrion Expedition doreste sa angajeze un functionar administrativ pentru sediul sau din Cluj-Napoca. Persoana selectata va desfasura urmatoarele activitati: -Sarcini administrative legate de gestionarea amenzilor: receptia, inregistrarea, identificarea si plata acestora. -Mentinerea legaturii cu firma care gestioneaza aceste amenzi. Cautam o persoana care sa aiba urmatoarele caracteristici personale: -Atenta la detalii -Cooperanta -Capacitatea de a lua decizii eficiente intr-un timp scurt -Atitudine pozitiva Cerinte: -Studii si/sau experienta in domeniul administrativ sau un domeniu similar -Cunoasterea limbii spaniole la un nivel avansat, atat vorbit cat si scris -Cunostinte de informatica la nivel de utilizator Constituie avantaje: -Experienta anterioara intr-un domeniu similar Se ofera: -Loc de munca stabil intr-o firma care are statut de lider in sectorul sau de activitate si care se afla intr-un proces de crestere si extindere. -Loc de munca in cadrul unui colectiv tanar.

  • Firma serioasa angajeaza contabila primara pentru zona Baneasa, sector 1, Bucuresti. Pentru mai multe detalii 0725354433

  • Doamna serioasa, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Tel 0745 031 063

  • Dorim sa ne marim echipa departamentului Logistic Tester Grup si cautam coleg/a cu initiativa care sa-si doreasca o cariera in cadrul grupului nostru de firme cu o istorie de 25 de ani pe piata ieseana. Fii si tu parte din business-ul Tester! Cerintele noastre: - Studii superioare – de preferat profil economic; - Cunostinte operare Microsoft Office (Excel, Outlook, baze de date); - Organizare, disciplina si atentie la detalii. Responsabilitatile tale: - Ofera suport back-office pentru departamentul logistica; - Creaza si intretine bazele de date referitoare la flota companiei (datele de identificare ale tuturor autovehiculelor flotei, cu evidentierea licentelor si autorizatiilor, taxelor si politelor de asigurare); - Introduce in baza de date datele referitoare la consumurile de piese de schimb si operatiile de intretinere ale flotei si verifica corectitudinea introducerii datelor referitoare la intretinerea flotei; - Verifica incadrarea cheltuielilor din deconturi in bugetul stabilit al departamentului si alocarea corecta a acestora; semnaleaza eventualele cheltuieli nejustificat de mari; - Comunica cu partile direct implicate: proiectie si executie, partenerii locali si institutii publice; - Realizeaza dosare de livrare si raportari necesare catre superiorul direct; - Centralizeaza in baza de date a departamentului logistica rezultatele inventarelor lunare de marfa. Beneficii oferite: - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator, alături de o echipă tânără, activă și plăcută; - Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă) în funcție de rezultate; - Reduceri în rețeaua de parteneri 7Card.

  • Iti doresti un loc de munca profesionist si vrei sa faci performanta in vanzari? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si cu provocari pe masura? Avem nevoie de un coleg sau de o colega in domeniul vanzarilor auto. Asteptam aplicatia ta daca: - Esti un bun/a comunicator/oare si esti placut/a in modul de interactiune cu ceilalti; - Ai o buna capacitate de argumentare si putere de persuasiune si negociere; - Ai permis de conducere. Descrierea jobului: - Identifica si contacteaza potentiali clienti; - Ofera consultanta clientilor in ceea ce priveste achizitionarea produselor companiei; - Transmite incredere in calitatea produselor si serviciilor oferite pentru obtinerea satisfactiei si fidelizarii clientilor. Beneficii: - Traininguri de specilitate; - Laptop si telefon; - Salariul motivant si bonusuri pentru performanta.

  • <p> <b>Cautam o persoana:</b><br> • comunicativa, cu spirit de echipa;<br> • personalitate deschisa, energica, dinamica;<br> • cu studii medii sau superioare;<br> • ce detine cunostinte de limba engleza la nivel conversational;<br> • cunostinte de operare PC;<br> • care se adapteaza usor la schimbari, este organizata si atenta la detalii.<br> </p> <p> <b>Responsabilitati:</b><br> • intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor;<br> • mentinerea legaturii cu colegii din celelalte departamente; <br> • preluarea si inregistrarea corespondentei, a telefoanelor si fax-urilor; <br> • planificarea si organizarea evenimentelor zilnice;<br> • promovarea ofertelor companiei, consilierea clientilor, daca este nevoie;<br> • executarea altor activitati solicitate de conducerea ierarhica in vederea bunei desfasurari a activitatii organizatiei.<br> </p> <p> <b>Beneficii:</b> • mediu de lucru competitiv si dinamic;<br> • posibilitatea de a te dezvolta personal intr-o echipa tanara;<br> • castiguri motivante.<br> </p>

  • <p> <b>Cerinte</b><br> -Studii superioare finalizate<br> -Experienta in vanzari de minim 6 luni<br> -Bune abilitati de operare PC<br> -Excelente abilitati de comunicare si negociere<br> -Persoana increzatoare, eficienta, dornica de invatare<br> -Cautam sa ai o atitudine pozitiva<br> </p> <p> <b>Descrierea postului </b> <br> -Analizeaza piata imobiliara <br> -Promoveaza ofertele companiei <br> -Creaza si mentine relatia cu clientii <br> -Negociaza ofertele <br> -Actualizeaza baza de date <br> </p> <p> <b>Daca te regasesti in aceste caracteristici, asteptam cu drag sa te cunoastem! Iti vom oferi un mediu incitant de munca, dinamic si tanar. </b> Beneficii salariale atractive. <br> </p>

  • Angajam coordonator activitate. cunostiinte si pregatire in domeniul mecanic, prelucrari prin aschiere. lucru in schimburi. 0722518576; resurse.umane@compactservice.ro

  • Angajam 2 cadre didactice. Responsabilitati: desfasoara activității didactice (teme) cu elevi ( clasa 0 – IV) în vederea atingerii obiectivelor și competențelor, prevăzute în documentele școlare, participă la activităţile de educaţie non-formală;asigură supravegherea copiilor; Cerinte : absolventi liceul pedagogic / studii superioare / sau modul pedagogic. Important: Ne dorim sa se alature echipei noastre persoane care sa fie bucuroase sa lucreze cu copii din familii defavorizate. Trimiteti CV la adresa: office@rotas.ro Tel:0770879110

  • Caut loc de munca, asistent manager, supervisor, agent procedural

  • Caut loc de munca in administratie, contabilitate primara, receptie, cabinete medicale,... sunt o persoana harnica si onesta

  • Salonul de intretinere corporala VIP Obsession Bucuresti angajaza receptionera. Salonul este situat in zona Piata Unirii, usor de ajuns cu orice mijloc de transport. Cerinte: - seriozitate si corectitudine - limba engleza obligatoriu - aspect fizic placut - varsta 18- 30 ani Oferim: - salariu atractiv - 2200 + bonusuri - contract de munca - lucru intr-o echipa tanara si motivata Daca sunteti interesata va rugam sa ne contactati in private.

  • Angajam Manipulant Marfa- Depozit Mobila sector 6 , Bucuresti Responsabilitati : - intretinerea depozitului prin aranjarea si depozitarea in bune conditii a marfii - mentinerea marfii in depozitul firmei si organizarea spatiului de depozitare - pregatirea marfii pentru livrari Cerinte: -Atentie, rabdare, seriozitate, persoana organizata, disciplinata si punctuala Oferim un loc de munca stabil si de viitor + salariu avantajos. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la : ambiantabucuresti@gmail.com Detalii la : 0754043721

  • Firma de administrare blocuri, servicii de curatenie si amenajare spatiu verde oferim preturi competitive in deplina legalitate, corectitudine, onestitate, transparenta totala, profesionalism! Avem experienta solida in recuperarea datoriilor de la restantieri. Pret administratie bloc pe apartament in blocurile turn (10 etaje) sau la cate doua scari de 4 etaje: 13 RON / apartament / luna. Pret pe apartament la cate o scara de 4 etaje: 15 RON / apartament / luna. Firma noastra garanteaza continuitate si stabilitate prin obtinerea noului tip de atestat pentru administrator de condominii impus de Legea 196/2018.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase

  • Salveaza cautarea