Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sesiune de desfasurare 15.10.2019- 15.01.2020 Cursul se adreseaza: - persoanelor fizice atestate pentru funcţia de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, cu modificările şi completările ulterioare, pot îndeplini funcţia de administrator numai dacă, în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, obţin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupaţia de administrator, în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) -presedintilor de asociatii în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) - persoanelor fizice care doresc sa obtina calificarea in meseria Administrator de condominii in vederea unei posibile angajari Competenţe profesionale • aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea condominiilor • aplicarea prevederilor legale referitoare la organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă • aplicarea procedurilor legale referitoare la serviciile comunitare de utilităţi publice • aplicarea procedurilor legale referitoare la asigurarea calităţii în construcţii şi autorizarea lucrărilor în construcţii • aplicarea procedurilor legale referitoare la apărarea împotriva incendiilor • bazele contabilităţii primare, emiterea facturilor, efectuarea plăţilor şi încasărilor • întocmirea documentelor contabile de bază • elaborarea documentelor de gestiune • operarea documentelor contabile primare în programul BlocManagerNET • aplicarea procedurilor de arhivarea fizică şi electronică • aplicarea tehnicilor de comunicare eficientă Principalele informaţii despre curs: • criteriu acces: învăţământ general obligatoriu • taxa şcolarizare: 600 Lei- se achita in 2 rate ½ la inscriere ultima in ziua inceperii cursului • taxa examinatori ANC: 90 Lei- se achita lin ziua examenului Informatii suplimentare • email: • telefon: 0723396722- 0751755557 - 0745705682

  • Renumita companie olandeza divizia de recuperari daune recruteaza personal ptr Bucuresti. Cerintele candidatului: -Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit -cunoaşterea unei alte limbistrăine constituie un avantaj) -Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente -Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică -Studii medii/ superioare Se ofera: -Mediu de lucru plăcut şi profesionist -Salariu atractiv+bonusuri de performanta -Posibilităţi reale de promovare -Program flexilbil Depuneti CV ul la adresa de e-mailul din anunt

  • Ai nevoie de o mana de ajutor sau nu ai masina si vrei sa ajungi undeva suna si problemele se vor rezolva chiar si pe langa casa treburile nu se fac singure

  • Angajam fete, 18-30 ani cu aspect fizic placut si atitudine pozitiva pentru functia de operator Call-Center. Acest post implica conversații online cu scop de informare a potențialilor clienți. Cerinte : - Studii medii sau superioare ; - Abilități de comunicare și relaționare ; - Seriozitate, entuziasm și atitudine pozitivă ; - Aptitudine de invatare rapida ; - Capacitate de concentrare ; Posibilitatea de lucru poate fi part time cat si full time. pentru mai multe detalii si programari la interviu lasati un nr de telefon si adresa de facebook si veti fi cintactata in cel mai scurt timp.

  • Angajam agenti curatenie in Bucuresti pentru sedii de banci si cladiri de birouri. Detalii la tel : 0733733178, 0730280408.

  • Angajam MANIPULANT MARFURI DEPOZIT CENTRAL » SECTOR 3 BUCURESTI, PROGRAM 8 ORE / ZI DE LUNI PANA VINERI.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Angajam mecanic auto, electrician auto

  • Angajam recepționeri cămin muncitori, se lucrează in ture 24/48. Se poate asigura și cazare. Ca locație intre șos Chitilei, și calea Giulești.

  • Societate de securitate din judetul Arad , infiintata in 2016 fara activitate , in curs de licentiere ,mai trebuiesc depuse documentele la politie pt eliberarea licentei,dosarele pt politie sunt facute . Sigla de la OSIM este aprobata cauta asociat care sa participe atat financiar cat si din punct de vedere al relatiilor pentru dezvoltarea societatii . Pt cei interesati o pot si vinde cu un pret de 2250 euro negociabil Telefon de contact 0755.141.122

  • Responsabilitati: • Raspunde de parcul auto; • Creare si actualizare dosar termene asigurari, garantii, inspectii; • Predarea si primirea autovehiculelor pe baza de Proces Verbal; • Realizare ITP masini sau indrumarea si urmarirea realizarii lui unde e cazul; • Reinnoire asigurari masini sau indrumarea si urmarirea reinnoirii unde e cazul; • Programarea si urmarirea realizarii reviziilor; • Verificarea generala saptamanala/lunara a starii masinilor; • Realizarea de mici reparatii la masini (schimbare becuri, placute frana, etc.); • Cautarea celei mai bune oferte de revizii/reparatii de la service-uri; • Gestionarea unei baze de date cu tot parcul auto in vederea promovarii si vanzarii utilajelor; Cerinte: • Sa detina vaste cunostinte de mecanica auto - utilaje grele auto (excavatoare, buldozere, incarcatoare frontale, camioane, etc); • Permis de conducere; • Abilitati excelente de comunicare; • Persoana organizata si proactiva; • Seriozitate şi responsabilitate; • Capacitate de planificare şi prioritizare; • Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Oferim: • Contract de munca pe perioada nedeterminata • Salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Descrierea postului: • Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; • Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; • Stabilirea necesarului de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de executie; • Coordoneaza operatiunile de aprovizionare a balastierei cu materiale si scule; • Receptionarea documentelor care sosesc in santier (pontaje subantreprenori, avize de insotire a marfii, etc) si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; • Raportarea constanta a evenimentelor din balastiera; Cerinte: • Studii medii/superioare in domeniu; • Experienta de minim 2 ani in constructii; • Posesor carnet auto; • Bun organizator, coordonator si conducator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; • Dinamic si tenace in atingerea obiectivelor; • Foarte bune abilitati de comunicare; Beneficii: • Contract de munca pe perioada nedeterminata, masina de serviciu, telefon, cazare si multe alte beneficii; • Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; • Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare; • Mediu de lucru placut si posibilitati reale de avansare profesionala;

  • Caut colaborare part time/ full time. Cunosc limba italiana la un nivel avansat. Rog seriozitate.

  • Care va fi rolul tau in cadrul companiei • Mentii comunicarea intre departamentele vanzari si productie pe comenzile aflate in lucru. • Pregatesti si distribui subdepartamentelor din zona productie fisele de lucru aferente comenzilor ce vor intra in lucru. Urmaresti comenzile in executie. • Te asiguri de finalizarea la timp a comenzilor. In cazul in care apar intarzieri, anunti din timp superiorii. • Pregatesti toate documentele necesare expeditiei comenzilor finalizate. • Esti responsabil de expeditia corecta si la timp a tuturor comenzilor primite. • Acorzi suport departamentului contabil pentru pregatirea, indosarierea, arhivarea documentelor contabile. Alte informatii relevante: • Permis de conducere • Experienta: minim 2 ani • Studii: minim liceu • Tip job: full time, Program: L-V, 9-18 • Departament: Productie si Contabilitate • Locatie: Branesti, Ilfov • Salariu: se va discuta la interviu. Care sunt calitatile pe care le apreciem la tine • Sociabil cu atitudine pozitiva. Responsabil. Respecti termenele asumate. • Organizat, atent la prioritizarea sarcinilor zilnice, apreciezi ordinea, urmaresti in cadrul activitatilor pe care le desfasori o structura, un mod de lucru. • Te caracterizeaza rapiditatea in activitatea zilnica. Atent la detalii • Comunicativ, vorbesti clar si pe intelesul tuturor. Ai totodata capacitatea de a asculta. • Energic, cu atitudine proactiva. Adaptabil si orientat catre solutii. • Ai capacitatea de a te impune in fata echipei. Ce oferim • Salarial avantajos, decontare transport si asigurare medicala privata. • Posibilitati de formare si crestere profesionala intr-o companie dinamica ce activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv. Cine suntem noi Noi, Profi Print, suntem o companie specializata in productia publicitara cu o oferta completa de servicii si produse avand o experienta de 15 ani in domeniu. Profi Print ofera intreaga gama de produse customizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor.Produsele si serviciile pe care noi le realizam, se vad peste tot si reprezinta cartea noastra de vizita. Detinem un spatiu ideal pentru serviciul complet al acestui segment de piata in zona industriala a Branestiului, langa centura Bucuresti, hala utilata ultramodern la standarde occidentale. Cum aplici Daca esti interesat, iti asteptam cu interes aplicatia pe acest anunt sau CV-ul la adresa de office profi-print.ro, mentionand in subiect Aplicatie Asistent Manager Productie si Contabilitate

  • Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, inclusiv descarcarea mecanizata a acesteia, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscal semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel 0799401995 , 0799401996 , pot trimite CV pe mail contact@asggroup.com.ro sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis

  • Caut loc de munca ca arhivar documente în Botoșani. Vechime 16 ani in domeniu.

  • Firma de administrare imobile sect.4 , angajeaza curier auto , pentru curierat activ : Cerinte minime , obligatorii : - pemis categoria B - cunostinte interventii minime electrice Atributii : - intretine legatura intre societate si imobilele atribuite . afisare liste de plata – transfer documente - verifica integritatea instalatiilor electrice si sanitare , parti comune asociatie - intervine si remediaza micile avarii parte electrica (schimbat bec,neon, intrerupator,priza, lampa ) - verifica punctual avariile sesizate si transmise de dispecerat si transmite la dispecerat masurile ce trebuiesc intreprinse ( in cazul avariilor pe instalatiile sanitare procedeaza la inchiderea robinetilor pentru limitarea avariilor ) Salariu 1800 -2000.00 net + bonuri de masa PROGRAM LUNI - VINERI 08,00 - 16,00 Contact : tel.0722311179

  • Angajez administrator o scara de bloc 36 ap, 3 ore zi. Telefon 0740961791.

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Esti foarte bun la ceea ce faci si vrei sa inveti si pe altii? Crezi ca te-ai descurca sa formezi noi valori? Te asteptam in familia Profesional Academy pentru postul de Lector Instructor Preparator Formare in Brasov . Suntem pe Calea Fagarasului nr 13m vizavi de gara din Bartolomeu Afla mai multe la nr. 0757603815 sau online pe: https://profesionalacademy.ro

  • Salveaza cautarea