Vei fi notificat de câte ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Responsabil mediu-Carfil

    Responsabil mediu Carfil Brasov Brasov, Brasov Descriere S.CARFIL S.A BRASOV ANGAJEAZA RESPONSABIL MEDIU C.V-ul și copii după actele de studii se depun la sediul societății Informatii : tel. Cerințe: - Studii superioare -Pregatire in domeniul chimiei, reprezinta un avantaj - Calificare si experienta in domeniu

  • Administrator Pensiune - Dunavatul de Jos

    Căutăm un nou membru al echipei care sa preia provocările administrative ale unei pensiuni construite cu suflet in Delta Dunarii si ne dorim o persoana care trebuie sa dovedească capacitatea de a crea in jur o atmosfera caldă, prietenoasă dar eficienta, să-și dezvolte abilitatea de a motiva ceilalți membrii ai echipei, si dacă este cazul sa-i conduca in activitățile lor zilnice, sa exceleze in abilități de organizare, planificare si comunicare, sa aibă un aspect plăcut, abilități de vanzare, sa fie posesor de inițiativă, perseverență, sa se orienteze spre rezolvarea problemelor (provocarilor), sa fie o persoana vesela, indrazneata, isteata, cineva caruia ii place sa interacționeze cu clientii, vecinii, colegii, chiar si cu cei dificili, cineva care sa fie deschis la soluții si sa dovedeasca inițiative si sa creada sincer ca " nu exista nu pot, exista numai nu vreau". Avem nevoie de ajutor in rezervari telefonice si online si sincronizarea lor, organizarea aprovizionarii, a plăților, a încasărilor generate de rapoarte elementare in format electronic (Word, Excel), intocmirea actelor ( contabilitate primara), corespondenta in limba romana si engleza, abilitati in recrutarea membrilor echipei, administrarea si coordonarea restaurantului cu o capacitate de 65 locuri. Ospitalitatea fiind deviza noastra, noului nostru coleg ii oferim pensiune completa, remuneratie atractiva si fiindca vrem sa se simta parte din colectivul nostru si alte avantaje pe care le vom discuta cand ne vom cunoaste Descrierea companiei Pensiunea Sharaiman , localizată într-o zona superba a Deltei Dunarii ( Dunavatul de Jos).

  • 14

    Agent turism

    Angajam pentru birou de turism situat in zona centrala in Brasov persoana cu bune cunostinte in lucrul pe calculator , sa cunoasca promovarea pe retele de socializare, serioasa , constiincioasa. Progam luni-vineri 09-17.00 Asteptam Cv pe email

  • 9

    Spalatorie auto

    Spalatorie auto angajeaza personal cu experienta in domeniu Salariu atractiv program :L-S 08-19 D 09-17 o zi libera pe saptamana

  • 34

    Secretara part/full time cu sau fara experienta

    Angajam secretara part/full time cu sau fara experienta. Pate fi si cu studii in curs (neterminate) medii sau universitare Se cauta o persoana deschisa, vesela si volubila, dezinvolta si prietenoasa, care isi doreste o evolutie substantiala si rapida in plan personal pe varii domenii. Dezvoltare conditionata si proportionala strict in raport cu gradul de implicare si dedicare activitatii in toate aspectele colaborarii. Salarizare f buna plus multe facilitati. CV urile cu poza se depun aici in aplicatie, sau pe alte aplicatii gen whapp facebook sau instagram.

  • Angajam persoana vorbitoare limba engleza pt magazin online

    Angajam persoana descurcareata vorbitoare limba engleza pt magazin online, cunostinte utilizare calculator, realizare import export, se poate si part time ... program flexibil ... in zona dambovita/iosefin

  • 1

    Angajam personal de sex feminin pentru post receptie - cu atestat de paza

    Program 8 ore (168 ore / luna) Luni-Vineri Salariu Atractiv aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila

  • doresc o d-na serioasa,discreta

    program flexibil,lejer,part-time,plata la zi,apartament vacanta,o d-na îngrijită,feminina,pt companie de calitate ,divertisment,cazare,masa-minibar,te invit,discreție,seriozitate.

  • Inginer Tratamente Termice

    SC Plasmaterm SA recrutează Inginer tratamente termice. Atribuții: Preluarea și introducerea comenzilor, documentarea sarcinilor efectuate, Recepționarea, gestionarea la atelier, inspectarea, documentarea, înregistrarea coletelor, Încărcarea și descărcarea profesională a cuptoarelor de tratament termic, Ambalarea pieselor finite, Pregătire AWB, Pregătirea listelor de necesar, Efectuarea sarcinilor de întreținere și mentenanță. Așteptări: Studii superioare de inginer/tehnician tratamente termice sau inginer mecanic, mecatronic, Experiență de cel puțin 2 ani într-un domeniu similar, dar oferim și instruirea începătorilor, Cunoașterea limbii engleze (nivel intermediar), Abilitate de a lucra independent, cu precizie și cu responsabilitate, Condiție fizică bună. Noi vă oferim plată dinamică după performanță, bani de transport, tichete de masă, asigurare privată de sănătate și o comunitate prietenoasă. Aplicarea la aceste posturi se poate face prin trimiterea unui CV cu poză la adresa de e-amail prevăzut mai jos, sau prin depunerea personală la sediul firmei. Pentru mai multe detalii, puteți să ne contactați la numărul de telefon prevăzut mai jos, sau personal la sediul firmei între orele

  • 5

    Angajare reprezentant(a) vanzari/facturare

    Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.

  • 4

    Angajam pentru departamentul contabilitate (contabil / operator facturare / introducere date)

    Candidatul Ideal: -Studii medii/superioare; - Experienta pe un post similar; - Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Outlook); - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; - Persoana energica, atenta la detalii; - Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare; - Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri. Descrierea jobului -efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; -efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei; -inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.; -colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa; -colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii; -respecta prevederile legale in domeniu; -asumarea raspunderii pentru corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si pentru predarea/preluarea documentelor contabile; -verificare e-mail, introducere documente (rapoarte, facturi, bonuri fiscale); -verificarea corectitudinii rapoartelor si facturilor primite de la coordonatori; -verificarea deconturilor si a extraselor bancare, pregatirea devizelor de materiale, transmiterea lor spre aprobare beneficiarilor si emiterea facturilor fiscale; -verificarea solicitarilor in call-center pentru rapoartele de interventii din luna respectiva; -verificarea facturilor emise de subcontractori; -verificarea dosarelor de furnizori; -emiterea devize si facturi fiscale; -verificarea jurnalului de vanzari si a facturierelor; -verificarea jurnalului de vanzari; -intocmeste PV pt mijloacele fix. Oferim: -contractul se incheie pe perioada nedeterminata -pachet salarial corespunzator nivelului tau profesional -prime de sarbatori -respectarea zilelor libere nationale -conditii excelete de munca (inclusiv cafea la discretie) -mediu placut de lucru, echipa prietenoasa Va rugam sa ne comunicati CV-urile dumneavoastra pe whatsapp.

  • 22

    Angajez asistenta manager

    Angajez asistenta,aspect fizic placut,20-35 ani, open mind,program flexibil ,contract de munca,disponibilitate deplasari,salariu atractiv. Scurta descriere si poze numai pe whaatap

  • 27

    munca inteligenta 2-3 ore pe zi

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 1

    angajare asistent productie - cod COR 265428

    Candidat ideal: - studii superioare; - cunoașterea unei limbi straine ( de preferat limba enghleză); - minim 1 an experiență într-o poziție superioara; - cunoștințe PC, Microsoft Office, Power Point (ppt-uri), photoshop; - capacitate de organizarea a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - atenție la detalii; Responsabilitățile tale zilnice vor include: a) Cautarea de recuzită i/sau loca ii, conform cerin elor proiectului; b) Participă la pregătirea edin elor de pre-produc ie: culege toate informa iile de la toate departamentele i le organizează pentru prezentare; c) Verifică i distribuie informa ii/rapoarte despre starea vremii în zilele de filmare; d) Participa la organizarea cateringului pentru zilele de filmare; e) Se asigură de ob inerea aprobărilor necesare pentru filmare; f) Ajunge primul în loca ie i asigură spa iile necesare pentru desfă urarea activită ii departamentelor de machiaj, păr i costume, transport, pentru amplasarea catering-ului; g) În timpul filmării, este în permanen ă prezent la cadru, este responsabil cu păstrarea lini tii i cură eniei la cadru; h) Supervizează i participă la eliberarea si predarea loca iei, la terminarea filmării; i) Asigura suportul oricarui department de productie, atunci cand i se cere.

  • 7

    Angajăm persoane pe posturi de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant

    Suntem o firmă de proiectare cu o activitate în domeniu de peste 10 ani și căutăm persoane noi pentru posturile de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant Cerințe post: 1. Cunoștințe în utilizarea unuia dintre programele de proiectare specifice: AutoCAD 2D, ArhiCAD, AutoCAD Civil 3D, Advanced Road Design 2. Cunoștințe de utilizare a softurilor specifice de proiectare: Hydra, Canalis, Urbano etc. 3. Cunoașterea unor programe de detaliere 3D (reprezintă un avantaj): Tekla, Nemetschek, Advance Concrete, Advance Steel 4. Calcul structural în programe specifice (reprezintă un avantaj): ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN 5. Cunoștințe pachet Microsoft Office; 6. Cunoștințe tehnice despre proiectarea drumurilor. Beneficii: Salariu motivant; Program flexibil; Oportunitatea de dezvoltare profesională în domeniul studiilor efectuate; Echipă tânără, creativă, mediu de lucru agreabil; Sediu în centrul orașului, aproape de toate mijloacele de transport. NOTĂ Acceptăm CV-uri și din partea studenților fără experiență!! Ne puteți trimite un CV la adresa de e-mail:

  • 32

    Asistent manager

    Angajam o persoana pe perioada nedeterminata, program full time pentru biroul din sector 6, Bucuresti. Nu cerem experienta, persoanele dornice sunt formate direct la locul de munca. Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa: Detalii la:

  • 5

    Angajam persoana pt. secretariat in transport international de marfa

    Incepand cu data de 15 Octombrie 2023 angajam persoana pt. secretariat in transport international de marfa. Cerinte: cunoasterea Excel si Word, cunostinte de contabilitate primara. Preferabil persoane cu domiciliul in Com.Prejmer sau in Sat Lunca Calnicului. Biroul este momentan in Com.Sanpetru dar se va muta in Satul Lunca Calnicului.

  • 6

    Grand Cotton angajeaza Analista Vanzari /Supervizor / Operator Pc /Contabil primar si Gestionari

    Firma Grand Cotton , angajeaza Analista vanzari / Supervizor casa , Contabil primar, operator PC, Stivuitoristi , Gestionari pentru punctul de lucru din Voluntari, salariu foarte motivant . Pentru detalii , va rog sunati de luni pana vineri intre orele 9-17 la numarul de tel

  • Team leader

    Te vrem in echipa noastră! Angajam team leader pentru Ploiesti-Brasov în domeniul vânzărilor de accesorii pentru telefoane mobile. Cerințe: -permis de conducere -experiența in domeniul vânzărilor -experiența in coordonarea unei echipe Responsabilități: -deplasări săptămânale in punctele de lucru -urmărește și monitorizează zilnic activitatea echipei conform planificării stabilite -evaluează și Raportează rezultatele echipei -participa la recrutarea și selectarea noilor angajați și oferă training echipei de vânzări -comunica cu echipa in permanenta și cu conducerea superioară -susține cu regularitate discuții cu echipa de vânzări pentru îmbunătățirea calității serviciilor -monitorizează și acționează lunar asupra rezultatelor individuale -atinge și depășește targetele de productivitate -motivează și oferă suport echipei coordonate Se oferă: -laptop și telefon de serviciu -mașina de serviciu -training și suport -team bulidinguri conform planificarii -salariu motivant și bonusuri din vânzări după perfomante vizibile -o echipa dinamica și posibilitatea de a excela in domeniul vânzărilor Cv-urile se trimit in privat sau pe adresa de mail:[email protected] whatsapp :

  • Salveaza cautarea