Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Renumita companie olandeza divizia de recuperari daune recruteaza personal ptr Bucuresti. Cerintele candidatului: -Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit -cunoaşterea unei alte limbistrăine constituie un avantaj) -Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente -Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică -Studii medii/ superioare Se ofera: -Mediu de lucru plăcut şi profesionist -Salariu atractiv+bonusuri de performanta -Posibilităţi reale de promovare -Program flexilbil Depuneti CV ul la adresa de e-mailul din anunt

  • Angajam persoana pentru secretariat in domeniul productiei publicitare. Sector 4, zona Filaret. Program L-V,9-17. Salariu 2200 net. Full time. Pentru a fi contactat, atasati CV cu fotografie la adresa

  • Angajam arhivar : -oligatoriu curs de arhivar -studii liceale terminate(diploma de bacalaureat) -cunostiinte MS Office (Word,Excel) -experienta minim 1 an Program de 8 h , tichete de masa

  • Angajam mecanic auto, electrician auto

  • Companie de servicii de relaxare si intretinere zona piata Victoriei angajeaza menajera pentru curatenie. Se cere seriozitate si curatenie, 3 zile/saptamana, 4 h/zi Pentru mai multe detalii, contact 0756 898 989

  • Intretinere instalatii electrice, sanitare si climatizare in centre comerciale(mallu-ri), sedii de banci si cladiri de birouri. Program de 8 ore de luni pana vineri si ture de 12/24;12/48 Detalii la telefon 0733733178, 0730280408

  • Angajăm Pizzar , Sofer delivery. Pizzeria este situata in cartierul MANASTUR cu o vechime de 2 ani . Livrari se fac doar in cartierul MANASTUR, Zorilor , Grigorescu. Pentru detalii 0744 489 453.

  • Ai nevoie de o mana de ajutor sau nu ai masina si vrei sa ajungi undeva suna si problemele se vor rezolva chiar si pe langa casa treburile nu se fac singure

  • Angajam Receptioneri comenzi casca pentru un Centru de Distributie de renume din Marea Britanie ,Nu va fi necesara experienta anterioara, dar va reprezenta un avantaj. Instruirea va va fi pusa la dispozitie de catre persoanele autorizate de la locul de munca. Aveti oportunitatea de a va dezvolta pe plan profesional, cresteri salariale. Inceperea din data de 6 ianuarie Descrierea jobului Responsabilitatile vor include: · Preluarea comenzilor · Impachetarea comenzilor · Livrarea bunurilor si consumabilelor · Verificarea defectelor sau a elementelor lipsa · Stocarea bunurilor · Incarcarea bunurilor pentru a fi livrate · Intretinerea curateniei la locul de munca. Cerinte: · Este necesara Limba Engleza la nivel conversational · Harnic, fiabil si flexibil. Ce va oferim: · Salariu competitiv (9 LIRE/ORA) · Plata saptamanala , (intre £360 si £450 pe saptamana), · Incepere imediata · Contract de munca legal in UK · Asistenta din partea consultantilor nostri dedicati · Facilităţi moderne Descrierea companiei Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. Gap Personnel Group SRL Numere de telefon Telefon fix: +40 364 730 216 Mobil: +40 771 422 976, +40 771 151 168, +40 770 730 119 Cluj-Napoca 400000, Calea Turzii 185 www.gap-personnel.ro https://www.facebook.com/gapromania?_rdc=1&_rdr

  • Clinica privata angajeaza operator call center

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Cerinte: - studii medii absolvite; - experienta in gestionarea materialelor (documentatie, mod de pastrare si evidenta); - cunostinte operare PC; - meticulozitate, responsabilitate, atentie, organizare; - disponibilitate pentru un program de lucru in schimburi de 12/36 h, alternativ: 2 saptamani/zi si 2 saptamani/noapte. RESPONSABILITATI: - Gestiunea generala a materialelor specifice activitatii de ATM (saci, sigilii, role, dischete, etc): - intocmirea necesarului de materiale; - primirea/eliberarea din gestiune a materialelor din magazie, intocmind corect corect fisele de magazie; - pastrare in mod ordonat si in bune conditii a materialelor; - gestioneaza cheile ATM pe care le primeste si le preda numai pe baza de semnatura; - tine legatura permanenta cu personalul cu sarcini privind activitatea de ATM pentru evidentierea si actualizarea stocurilor existente de material. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv. - tichete de masa in valoare totala neta de 300 lei, - spor de noapte in procent de 25% - spor de week-end in procent de 8%, - spor de 100% pentru orele efectuate suplimentar, - plata salariului la timp, siguranta locului de munca, tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata, - asigurarea trainingului de specialitate pentru o cat mai buna integrare si adaptare in specificul activitatii, - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala.

  • Depozit engross angajeaza: gestionar/supraveghetor depozit. Abilitati: De comunicare, planificare si organizare a activitatilor,corectitudine, rapiditate, dexteritate,ordonat/a, disciplinat/a, atent/a la detalii Detalii la numar de telefon : 0746373045

  • Candidatul ideal Esti ceea ce cautam daca: • Vrei sa te alaturi echipei noastre – Noi te sustinem si instruim. • Esti orientat catre client, ai atitudine pozitiva si esti comunicativ; • Iti place munca in echipa; • Ai disponibilitate de a lucra in ture; • Esti loial, corect si serios. Descrierea jobului Cautam lucrator comercial care sa: • Vanda combustibil si produse din magazinul statiei; • Participe la gestionarea marfurilor si produselor petroliere din statie conform procedurilor si instructiunilor; • Intocmeasca documente fiscale si sa efectueze monetarul; • Consilieze proactiv clientii si sa rezolve potentialele neintelegeri aparute; • Asigure curatenia in statia de distributie carburanti.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Timisoara, lider global in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri de performanta;

  • Descrierea postului: • Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; • Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; • Stabilirea necesarului de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de executie; • Coordoneaza operatiunile de aprovizionare a balastierei cu materiale si scule; • Receptionarea documentelor care sosesc in santier (pontaje subantreprenori, avize de insotire a marfii, etc) si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; • Raportarea constanta a evenimentelor din balastiera; Cerinte: • Studii medii/superioare in domeniu; • Experienta de minim 2 ani in constructii; • Posesor carnet auto; • Bun organizator, coordonator si conducator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; • Dinamic si tenace in atingerea obiectivelor; • Foarte bune abilitati de comunicare; Beneficii: • Contract de munca pe perioada nedeterminata, masina de serviciu, telefon, cazare si multe alte beneficii; • Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; • Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare; • Mediu de lucru placut si posibilitati reale de avansare profesionala;

  • Cu toții căutăm confort financiar, am dreptate? Vești bune! Acest lucru este posibil la Studio20 dacă doriți să vă îmbunătățiți viața. Candidatul ideal: - abilitatea de a socializa cu ușurință - carismă - fluență în limba engleză Daca ești interesată, aplică acum!

  • Responsabilitati: • Raspunde de parcul auto; • Creare si actualizare dosar termene asigurari, garantii, inspectii; • Predarea si primirea autovehiculelor pe baza de Proces Verbal; • Realizare ITP masini sau indrumarea si urmarirea realizarii lui unde e cazul; • Reinnoire asigurari masini sau indrumarea si urmarirea reinnoirii unde e cazul; • Programarea si urmarirea realizarii reviziilor; • Verificarea generala saptamanala/lunara a starii masinilor; • Realizarea de mici reparatii la masini (schimbare becuri, placute frana, etc.); • Cautarea celei mai bune oferte de revizii/reparatii de la service-uri; • Gestionarea unei baze de date cu tot parcul auto in vederea promovarii si vanzarii utilajelor; Cerinte: • Sa detina vaste cunostinte de mecanica auto - utilaje grele auto (excavatoare, buldozere, incarcatoare frontale, camioane, etc); • Permis de conducere; • Abilitati excelente de comunicare; • Persoana organizata si proactiva; • Seriozitate şi responsabilitate; • Capacitate de planificare şi prioritizare; • Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Oferim: • Contract de munca pe perioada nedeterminata • Salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii - cunostinte minime de operare PC - abilitati de negociere si perseverenta Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite - sa realizeze obiectivele de vanzari - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie romaneasca stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sfarsit de an, de Paste, de 8 Martie si tichete de masa de 15 lei/zi - preturi la pret de angajat pentru produsele firmei

  • Salveaza cautarea