Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajăm Pizzar , Sofer delivery. Pizzeria este situata in cartierul MANASTUR cu o vechime de 2 ani . Livrari se fac doar in cartierul MANASTUR, Zorilor , Grigorescu. Pentru detalii 0744 489 453.

  • Companie care activeaza de cca 15 ani in Romania reprezentand branduri germane si italienesti din domeniul electrocasnicelor si chiuvetelor cauta coleg/colega numai pe termen lung pt munca administrativa: asistenta care are experienta in domeniul vanzarilor in sprijinul directorului de vanzari. Locatie: in apropierea Vivo. Avantaje: cunoasterea limbii maghiare si engleza, cunostintele tehnice in electrocasnice, chiuvete, robineti. Cunoasterea folosirii unui Excel avansat este un avantaj imens. Pe langa salar, oferim bonuri de masa, decontare transport.

  • Sesiune de desfasurare 15.10.2019- 15.01.2020 Cursul se adreseaza: - persoanelor fizice atestate pentru funcţia de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, cu modificările şi completările ulterioare, pot îndeplini funcţia de administrator numai dacă, în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, obţin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupaţia de administrator, în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) -presedintilor de asociatii în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) - persoanelor fizice care doresc sa obtina calificarea in meseria Administrator de condominii in vederea unei posibile angajari Competenţe profesionale • aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea condominiilor • aplicarea prevederilor legale referitoare la organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă • aplicarea procedurilor legale referitoare la serviciile comunitare de utilităţi publice • aplicarea procedurilor legale referitoare la asigurarea calităţii în construcţii şi autorizarea lucrărilor în construcţii • aplicarea procedurilor legale referitoare la apărarea împotriva incendiilor • bazele contabilităţii primare, emiterea facturilor, efectuarea plăţilor şi încasărilor • întocmirea documentelor contabile de bază • elaborarea documentelor de gestiune • operarea documentelor contabile primare în programul BlocManagerNET • aplicarea procedurilor de arhivarea fizică şi electronică • aplicarea tehnicilor de comunicare eficientă Principalele informaţii despre curs: • criteriu acces: învăţământ general obligatoriu • taxa şcolarizare: 600 Lei- se achita in 2 rate ½ la inscriere ultima in ziua inceperii cursului • taxa examinatori ANC: 90 Lei- se achita lin ziua examenului Informatii suplimentare • email: • telefon: 0723396722- 0751755557 - 0745705682

  • Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 20 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Publicitate intensiva, Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • cuplu din piatra neamt dorim angajare sau colaborare in vederea ingrijirii unei vile,casa de vacanta etc jobul poate fi si in afara tarii

  • Ai Dori sa primesti reduceri CASH la cumpărături?ex:cumpărături kaufland,carrefour...Etc..atât produse alimentare cat si nealimentare,peste tot unde calatoresti? Inscrie-te aici ➡️➡️ https://cbw.to/e3f4ub Apoi in privat iti voi da mai multe detalii Scrieti pe mail

  • Căutăm Controlor calitate pentru o companie fondată în anul 2001 în Bihor care are ca domeniu de activitate injecție mase plastice, matrițe, montaj. Cerințe: – Studii medii tehnice (studiile superioare constituie un avantaj); – Experiența minim 1 an; – Cunoștințe operare PC; – Cunoașterea instrumentelor pentru măsurat; – Atenție la detalii. Responsabilități: – Se asigură de calitatea produselor și buna funcționare a producției; – Înregistrează rezultatele obținute în urma controlului în fișele de control sau centralizatoarele de calitate; – Înregistrează rezultatele obținute în laboratoarele de control externe în documentele specifice; – Controlează fluxul de fabricație al pieselor conform planului de control sau al normelor UE; – Întocmește documentele de non-conformitate și izolează produsele non-conforme. Beneficii: – Desfășurarea activității într-un colectiv tânăr; – Pachet salarial motivant; – Tichete de masă în valoare de 15 lei/zi; – Transport asigurat; – Program de lucru 8 h – L-V 08:30-17:00; – Prime de sărbători și concediu.

  • Descrierea jobului - București • Prelucreaza documentele conform instructiunilor primite de la seful echipei (gruparea documentelor pe tipuri de documente, sortarea cronologica, alfabetica etc, indosarierea acestora, apoi ambalarea dosarelor in cutii de arhivare); • Scanarea si indexarea documentelor respectand normele de calitate agreate precum si a politicilor / procedurilor interne; • Receptionarea documentelor care urmeaza sa fie scanate si procesate; • Extragerea datelor de pe suport de hartie in sistem electronic; • Verificarea datelor extrase din documente pe suport electronic; • Arhivarea documentelor ulterior scanarii; Cerinte • Cunoştinţe minime de utilizare scaner / PC; • Atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; • Rezistenta la munca repetitiva; • Organizare; • Comunicare eficienta; • Lucrul in echipa; • Viteza de operare; • Acuratetea procesarii.

  • Caut de lucru in transpor in ajutor mecanic electrician dom serios varsta 52 disponibil program prelungit nr tel0746476493 sau0786932693

  • Firma serioasa, distribuitoare de materiale electrice, angajeaza facturista. Conditie OBLIGATORIE: vorbitoare de limba sarba. Program de lucru L-V, 8 ore. Experienta in domeniul facturarii si contabilitatii primare, sunt avantaje. Depozit pe Calea Aradului, UTT.

  • Cu toții căutăm confort financiar, am dreptate? Vești bune! Acest lucru este posibil la Studio20 dacă doriți să vă îmbunătățiți viața. Candidatul ideal: - abilitatea de a socializa cu ușurință - carismă - fluență în limba engleză Daca ești interesată, aplică acum!

  • Angajam agenti curatenie in Bucuresti pentru sedii de banci si cladiri de birouri. Detalii la tel : 0733733178, 0730280408.

  • Angajam electrician pentru mentenanta in sedii de banci, cladiri de birouri si centre comerciale. Program de lucru 12/24, 12/48 si 8 ore/zi. Detalii la 0213267979, 0733733178, 0730280408

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Timisoara, lider global in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - cunostinte de limba engleza nivel avansat; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri de performanta;

  • Carrion Expedition dorește să angajeze pentru sediul său din Galați un Specialist în formare. Cerințe minime - Experiență ca și șofer profesionist; - Posesor permis de conducere categoria B,C, E + card tahograf; - Minim 2 ani de experiență într-o poziție similară; ​ - Experiență atât în conceperea strategiilor de training, cât și în implementarea acestora; - ​Persoană proactivă, încrezătoare, orientată strategic, a folosit metode de lucru orientate către obiective, cu abilități puternice de comunicare, cooperare și integrare; - Cunoștințe de limbă engleză sau spaniolă – constituie avantaj; - Abilități de rezolvare a problemelor și de gestionare a timpului; - Excelente abilități de prezentare, convingere. Cerințe suplimentare - Experiență în domeniul transporturilor - constituie un real avantaj; - Absolvent studii superioare; Cunoștințe medii de MS Office (Excel, Word si Power Point). Responsabilități - Formarea și pregătirea șoferilor - susținerea de sesiuni teoretice și practice de pregătire după tematica deja existentă; - Identificarea nevoilor de instruire și dezvoltare profesională în cadrul echipei de șoferi; - Dezvoltarea de programe de instruire și motivare; - Monitorizarea performanțelor șoferilor; - Întocmirea rapoartelor de evaluare a nivelului de asimilare de cunoștințe teoretice și practice în urma desfășurării programelor de instruire; - Oferă suport tehnic când este necesar. Se oferă Vei activa într-o firmă care este lider în sectorul său de activitate și care îți oferă un loc de muncă stabil, mediu dinamic și cu posibilități de dezvoltare continuă.

  • Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Angajez , -manipulant pt depozit en gross de alimente Oferim: - salar atractiv Se cere experienta minima in comert Programul de munca este de 8h/zi. Pentru detalii :0744500882

  • Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios si dinamic te asteptam in echipa noastra! Ce vei face? • Efectuezi achizitii pentru fiecare proiect, corespunzator cerintelor stabilite cu seful ierarhic; • Intocmesti documentatiile aferente activitatilor de: prospectarea pietei, identificarea, selectarea potentialilor furnizori, comparatii de pret si conditii comerciale; • Urmaresti eficientizarea costurilor pentru fiecare proiect; • Negociezi preturile cu furnizorii agreati, in vederea obtinerii celui mai bun pret si a celor mai bune conditii de livrare; • Efectuezi comenzi catre furnizori, dupa analiza conditiilor de achizitie pentru fiecare produs si urmareste ca livrarile sa se incadreze in termenul agreat; • Studiezi permanent ofertele furnizorilor pentru achizitia produselor necesare la cel mai bun raport calitate/pret; • Efectuezi managementul datelor si informatiilor pentru fiecare proiect in parte; • Raspunzi de calitatea produselor achizitionate; • Stabilesti si mentii relatii comerciale optime cu furnizorii din portofoliu in vederea rezolvarii in timp util si in bune conditii a problemelor aparute. Pentru mai multe detalii ne poti contacta la telefon 0735.88.33.35 sau ne poti trimite CV-ul la

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Salveaza cautarea