Anunturi
AdministratieCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (808)
- Secretariat (335)
- Operatori calculator (220)
- Manageri (94)
- Resurse umane (60)
- Gestionari (39)
- Juristi (36)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (246)
- Timis (79)
- Iasi (46)
- Cluj (33)
- Ilfov (31)
- Constanta (30)
- Prahova (27)
- Brasov (26)
- Dolj (22)
- Arad (21)
- Arges (19)
- Bacau (18)
- Bihor (18)
- Sibiu (15)
- Mures (14)
- Galati (12)
- Satu Mare (12)
- Suceava (12)
- Alba (9)
- Maramures (9)
- Neamt (8)
- Salaj (8)
- Valcea (8)
- Buzau (7)
- Hunedoara (7)
- Gorj (6)
- Vaslui (6)
- Vrancea (6)
- Bistrita-Nasaud (5)
- Botosani (5)
- Braila (5)
- Caras-Severin (5)
- Dambovita (5)
- Tulcea (5)
- Calarasi (4)
- Giurgiu (4)
- Olt (4)
- Covasna (3)
- Mehedinti (3)
- Ialomita (2)
- Teleorman (2)
- Harghita (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
2
Cetetan Francez caut , pentru secretaria , relatie clienti , anunt de publicitate , Studenta libera dupa ora 15 Limba Englez Francez constitu o avantaj Propunere de salar incept cu 2000 Ron pentru 3 sau 4 ora zinic
-
Promovat
17
Introducere produse pe magazin on-line, actualizare preturi, stocuri, depunere oferte licitatii publice Sunt necesare - cunoasterea unei limbi straine ( de preferat engleza, minim nivel mediu ) - cunostiinte operare Microsoft Office - permis conducere cat. B - SERIOZITATE Beneficii Bonus de performanta Prime de sarbatori Tichete de masa Asigurare de viata si/sau accidente Traininguri de specializare Suport in reconversii profesionale interne Birouri/scaune ergonomice
-
Promovat
5
Asistent manager Candidatul ideal: -limba engleza scris/vorbit avansat OBLIGATORIU!!! -excelente abilitati in relatiile cu clientii, negociere, marketing, vanzari si planificari -comunicare foarte buna si atitudine diplomatica -rigurozitate si organizare -persoana echilibrata, energica, motivata, disciplinata, constiincioasa si amabila -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, sinceritate si dispunere la colaborare -cunostinte bune de operare PC MS Office WORD, EXCEL, navigare internet -experienta de lucru cu documente de contabilitate primara, gestiune materiale, aprovizionare -capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, spirit de echipa -motivata, dinamica, proactiva si orientata catre rezultate -tinuta office, atitudine pozitiva si flexibilitate -permis de conducere auto cat B, minim 2 ani -domiciliu obligatoriu in Timisoara -disponibilitate pentru deplasari atat in tara cat si in strainatate -avantaj posesor autoturism propriu Descrierea jobului: Anuntul este postat pentru 1 job In Timisoara -promovarea si vanzarea produselor din portofoliul companiei in zona arondata -preluarea si dezvoltarea portofoliului de clienti -initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii (clinici medicale si stomatologice, farmacii) -cresterea vanzarilor, realizarea target-urilor, cresterea numarului de clienti -organizarea si sustinerea prezentarilor comerciale ale produselor -respectarea politicii comerciale si de credit in relatia cu clientii -monitorizarea evolutiei pietei si a concurentei -analiza si raportare periodica -participare activa la Congrese, Simpozioane si alte evenimente unde compania va expune produsele sale -20% activitati administrative si 80% activitati de marketing si vanzari . PACHET BENEFICII ATRACTIV: -salariu motivant (salariu fix + comision vanzari realizate personal), -laptop, telefon mobil -mediu profesional modern, intr-o echipa tanara si dinamica Descrierea companiei: Marko Med este o companie tanara, care a reusit sa se pozitioneze in 16 ani in grupul liderilor care opereaza pe piata medicala a importatorilor si distribuitorilor de echipamente medicale, consumabile si produse cosmetice. Performanta companiei noastre se bazeaza pe profesionalismul, responsabilitatea si perseverenta echipei. Te asteptam alaturi de noi! Vor fi acceptate CV-urile numai cu fotografie. Rugam trimiteti CV complet si ATASAT ca DOCUMENT pe adresa de e-mail: ,
-
Promovat
4
AS METAL COM SRL angajeaza : OPERATOR CANTAR SI INTRODUCERE DATE IN SISTEM (doamne/domnisoare), program 8h/zi in intervalul Luni-Vineri: - efectueaza cantariri pt achizitii si vanzari - verifica documentele care insotesc materialul (masinile) - emite tichete cantar - intocmeste nota de receptie pt materialul achizitionat - introduce date in sistemul (programul) utilizat de societatea noastra Sunt necesare cunostinte medii de utilizare PC Beneficii: Salariu negociabil Tichete de masa
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
9
Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Asistent vanzari -Optometrist -Medic specialist/rezident Oftalmolog Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.
-
7
Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Asistent vanzari - OPTICA MOBILA -Optometrist -Medic specialist/rezident Oftalmolog Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.
-
2
Caut o tanara open minded, discreta si fara obligatii. Plata la zi sau saptamanal.
-
2
Expert contabil autorizat CEECAR ofer servicii de cenzor pentru Asociatii de proprietari . Am experienta de peste 10 ani in serv de cenzorat .Indeplinesc conditiile legii 196/2018 , pot prezenta recomandari privind seriozitatea si profesionalismul serviciilor prestate.
-
1
Expert contabil autorizat CECCAR presteaza servicii de calcul liste si evidenta contabila completa pentru asociatii de proprietari . Serviciile complete includ colectare si repartizare cheltuieli ,intocmire liste de plata ,evidenta contabila cu software , servicii de caserie , plati furnizori , declaratii ANAF , REVISAL , alte rapoarte specifice asociatiei . Se prezinta lunar , in format electronic si pe suport de hartie registrele asociatiei , fise de apartament , fise furnizori , comunicari pe e-mail catre proprietari a notelor de plata , Am un mod de lucru flexibil , dupa o experienta de peste 10 ani cu Asociatiile de proprietari
-
3
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Firma in domeniu constructiilor din Timisoara,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare pc,excel.word,munca in domeniu secretariat,si munca de teren se conduce masina firmei pe teren cind este cazul,se ofera cazare ,masina de serviciu,contract de munca perioada nedeterminata,salariu atractiv,lasati cv dumneavoastra cele interesate si veti fii sunate pt mai multe detalii.
-
Firma in domeniu constructilor,din Timisoara angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,excel word,munca de birou si de teren se conduce masina firmei cind este cazul pe teren pt constatari lucrari incheiat contracte,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,masina de serviciu cazare salariu atractiv,cer si ofer seriozitate maxima.
-
Firma in domeniul constructilor din Timisoara angajeaza secretara,cunostinte operare pc,excel,word,munca de birou,se asigura cazare,contract de munca,salariu atractiv,persoanele interesate sunati la numarul din anunt sau lasati cv dumneavoastra si va voi contacta pt stabilirea unui interviu.
-
Firma in domeniul constructiilor cu sediul in Timisoara,angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,word,excel,o persoana serioasa pe termen lung,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,salariu atractiv.se ofera cazare.masina de serviciu.
-
Cerinte' Bune cunostinete de operare Pc[WORD,EXCEL] -Dexteritate in completarea de informatii. -Bune abilitati de comunicare,relationare. -Capacitatea de a lucra in echipa si pe teren.- -Suport pt echipa pe teren.-. -Cerinte solicitate de managementul companiei.. -OFERIM-mediu de lucru placut,birou cu gradina si zona de relaxare. -Salariu fix+prema de prezenta,preme de sarbatori. -Contract de munca pe perioada nedeterminata,oferim masina de serviciu cine nuu are autoturism.- -Obligatoriu permis auto,experienta la condus. -Trimiteti CV dumneavoastra la aceasta adresa sau sunati la numarul de la anunt.
-
121
*Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358
-
4
Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Îți place să relaționezi? Crezi că deții abilități de gestionare a situațiilor noi? Dacă consideri că îndeplinești cerințele menționate pentru canditatul pe care îl căutam, așteptăm CV-ul dumneavoastră. Candidatul ideal: - Studii medii/superioare finalizate; - Cunoșținte MS Office; - Cunoștințe limba engleză - nivel mediu; - Experiență anterioară pe un post similar - constituie avantaj experiență în domeniul medical; - Persoană flexibilă, tolerantă, cu abilități de rezolvare a problemelor; - Foarte bun spirit de organizare; - Capacitate de concentrare și atenție distributivă; - Abilități tehnoredactare: acuratețe a datelor introduse, viteză bună de tastare (se va da test eliminatoriu de typing). Descrierea jobului: - Oferă suport medicilor, în cabinet, privind redactarea rapoartelor medicale ale pacientilor, în timpul consultației; - Organizarea cabinetului în vederea desfășurării activitatii medicale; - Preluarea pacientilor și invitarea acestora în cabinet; - Înmânarea rapoartelor medicale către pacienți în urma redactării acestora. Atuurile noastre competitive: - Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor; - Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, tânără, dinamică; - Program de lucru flexibil. Ofertă beneficii: - Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă) - Program flexibil; - Training de instruire - Abonament medical, pachet special pentru angajați; - Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu Descrierea companiei SANADOR a luat ființă pentru că avem o misiune. Stim că sănătatea este cea mai importantă pentru tine, iar noi suntem aici ca să incercăm să trecem împreună peste orice obstacol. Îți ascultăm problemele și dezvoltăm pentru tine tratamente personalizate. SANADOR înseamnă medici de elită, tehnologie de top și grijă fără cusur. Ne-am propus să demonstrăm aceste lucruri zi de zi. Clinica SANADOR Decebal, inaugurată în 2001, este cea dintâi unitate SANADOR și s-a făcut remarcată încă de la început prin profesionalismul echipei medicale. În 2006, am deschis SANADOR Victoriei, prima clinică medicală dotată cu laborator propriu de analize medicale. Am continuat să investim capital și expertiză pentru cele mai bune tratamente medicale, astfel că, în 2011, am inaugurat Spitalul SANADOR, cel mai mare spital clinic privat din Romania, cu 413 paturi și 10 săli de operatie, cu una dintre cele mai performante secții de terapie intensivă (adulți și copii), compartiment de primiri urgențe, flotă proprie de ambulanțe și linii de gardă permanente, inclusiv laborator de analize și radiologie imagistică medicală de top. Valorile SANADOR sunt excelență, inovație, integritate, empatie și spirit de echipă. Avem misiunea de a îmbunătății calitatea vieții pacienților prin acces la cele mai bune tehnologii și servicii medicale si suport din partea unei echipe de medici dedicați și profesioniști. Dorința SANADOR este de a deveni primul loc și prima opțiune a pacienților în materie de servicii medicale. Ne dorim să stabilim un standard înalt în ceea ce înseamnă grija pentru pacient, respect, compasiune și profesionalism și să oferim cel mai bun preț pentru servicii medicale de top. În prezent, echipa SANADOR numără peste 1600 de angajași și peste 1500 de medici colaboratori, echipă cu o îndelungată experiență și de un înalt profesionalism ce au ca unic scop, să claseze SANADOR drept un centru medical de referință din București ce poate asigură asistența medicală completă cu ajutorul tehnologiei ultraperformante pentru diagnosticare și tratament.
-
11
Caut o absolventă de liceu din anul acesta sau o studentă, indiferent de an, pentru poziția de secretară part-time. Se dorește o tânără cu dezinvoltură și flexibilitate. Rog un scurt CV cu o fotografie recentă.
-
Cautam o persoana activa, cu abilitati de comunicare, planificare si organizare. Cunostinte de limba engleza si cunostinte de lucru pe calculator. Jobul presupune elaborarea de oferte, facturi si alte documente necesare pentru desfasurarea activitatii firmei (situatii de evidenta), preluarea legaturilor telefonice in cadrul societatii, inregistrarea , scanarea si arhivarea documentelor si corespondentei, actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti,capabil sa respecte termenele limita.
-
Cristiano Soundline este în căutarea unui Asistent Manager dedicat i motivat să se alăture echipei noastre de succes. Candidatul ideal va avea experiență în coordonarea activităților de birou, comunicare eficientă și abilități excelente de organizare. Responsabilită ile includ: * Suport administrativ pentru manager * Gestionarea agendei i a apelurilor telefonice * Asisten ă în planificarea i organizarea întâlnirilor i evenimentelor * Gestionarea coresponden ei i a documentelor importante * Alte sarcini administrative asociate cu pozi ia de Asistent Manager Cerin e: * Experien ă în pozi ii similare * Abilită i excelente de comunicare i organizare * Cuno tin e avansate de operare a calculatorului (Microsoft Office) * Capacitate de lucru în echipă i sub presiune Dacă e ti interesat/ă să faci parte din echipa Cristiano Soundline i să te dezvol i profesional, trimite-ne CV-ul tău i o scrisoare de inten ie prin email la sau scrie-ne pe whatsapp la numărul Te a teptăm cu interes să te alături echipei noastre!
-
4
Disponibil online
Angajam urgent persoane cu dizabilitati
Angajam persoane cu dizabilitati pentru munca in arhiva.Se solicita seriozitate si responsabilitate.
-
5
PF caut asistent manager in domeniu imobiliar in vederea promovarii spatiilor/imobilelor disponibile pentru inchiriere . program de 4 sau 8 ore . necesare cunostinte de microsoft office si pe internet
-
4
Angajez o studentă pentru poziția de secretară birou, program part-time. Caut o tânără sociabilă și cooperanta. Rog scurt CV cu fotografie actuală.
-
Panea G/52ani/diplomă de bacalaureat/engleza mediu/vaccinat/Permis cat B/Atestat ag de pază/Autorizat I.S.C.I.R skid-uri/experiență gestionar-magazioner/disponibil la deplasari cu cazare sau nu/locuiesc la 14km-Ploiesti DN1A/
- Salveaza cautarea