Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

Categorii

Judete

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam magazioner pt depozit in Moara Domneasca, preferabil din zona. Studii obligatorii- minim Bacalaureat

  • Firma de domeniu patiserie,cofetărie,comerț cu amănuntul,panificație etc.,include autorizații,licenta,acte pus,protecția muncii,cântar,sertar,casa de marcat:

  • Restaurant în Piata Sinaia angajează administrator .Detalii la nr de tel 0725409709-sau se pot trimite cv-uri pe adresa de mail info@casaiosefin.ro !

  • Vino in echipa noastra daca doresti sa te dezvolti profesional alaturi de un partener de talie mondiala!

  • Recrutam arhivar – 1500 Ron + bonuri de masa Responsabilitati: - Sortarea documentelor - Aranjarea in ordine alfabetica - Scanarea si incarcarea documentelor in softul RH doc - Clasarea dosarelor si documentelor - Inventarierea periodica a dosarelor si documentelor Cerinte: - Cunostinte de operare PC - Competente minime de lucru in Microsoft Office - Organizat si responsabil Tot ceea ce trebuie sa faci este sa imi trimiti cv-ul tau la adresa de email: madalina.istudor@pella.ro sau mai multe detalii la numarul de telefon 0734.300.301

  • Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • Carrion Expedition dorește să angajeze pentru sediul său din Cluj-Napoca 2 Specialiști în formare. Cerințe minime: - Experiență ca și specialist în formare, - Cunoștințe de operare PC, - Cunoștințe de limbă spaniolă la un nivel avansat, - Abilități de a realiza prezentări eficiente, a pune întrebări, a observa performanţa participanţilor, a da/ a primi feed-back, de a asculta activ. Cerințe suplimentare: - Certificat de formator, - Constituie un avantaj experiența și/sau cunoștințele despre sectorul transporturilor, - Disponibilitate orară. Responsabilități: - Susține programele de training prin activități de formare în vederea dezvoltării angajaților firmei pe baza nevoilor companiei, - Elaborează si actualizează propunerile privind strategia și politicile de instruire și dezvoltare a angajaților, - Identifică nevoile și stabilește scopurile și obiectivele instruirii și / sau prezentărilor, precum și metodele de instruire, - Elaborează materialele de training, studiile de caz, role-play, precum si orice alt document necesar formării, - Întocmește rapoarte de training către conducere, - Evaluează si îmbunătățește propria activitate în funcție de performanța participanților, - Aplică regula 20/40/80 (oamenii își amintesc 20% din ceea ce aud, 40% din ce citesc și 80% din ce pun în practică). Se oferă: Loc de muncă stabil într-o firmă care este lider în sectorul său de activitate și care se află în plin proces de creștere și extindere, in cadrul căreia se ofera posibilități reale de dezvoltare într-un mediu dinamic.

  • Firma de transport si logistica, cu o experienta de peste 16 ani in domeniu, cu o flota de peste 350 de camioane si depozite in judetele mari din tara, angajeaza sef de tura pentru depozitul de logistica din Sebes. Candidatul ideal prezinta: - Experienta pe un post similar; - Aptitudini de organizare; - Spirit de echipa; - Cunostinte in domeniul logistic; - Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet; - Nivel studii: cel putin nivel liceal, Descrierea jobului - Coordoneaza operational activitatea din depozit d.p.d.v. logistic si coordoneaza angajatii; - Urmareste gestiunea produselor, intocmeste necesarul; - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentele adiacente; Oferim un loc de munca stabil , mediu de lucru dinamic, placut si oportunitate de dezvoltare personala. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati de luni-vineri, intre oreleVisoiu Narcis -TelefonFlavius Herlo - Telefon

  • Studio20 angajeaza english teacher Cerinte : - Limba engleza nativa sau fluenta - Ambitie si dorinta de a invata lucruri noi Noi iti oferim: - Salariu atractiv - Rabdare si abilitatea de a asculta, intelege si de a motiva - Un mediu de lucru placut - Dezvoltare personala - Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Companie de securitate recrutează dispeceri monitorizare video. Locatie: Piața Sudului, sector 4. Program flexibil, in ture. Școlarizare gratuit. Medicina muncii gratuit. Tarif: 10 lei/ora cu posibilitate de mărire. Se oferă bonusuri de performanta. Cerinte: cunoștințe P.C., atenție distributiva, spirit de echipa.

  • Responsabil pentru managementul serviciilor și proceselor care sprijină activitatea de bază a unei organizații, respectiv activitati tehnice, administrative si de intetinere centru comercial, instalatii si echipamente ale centrului comercial; gestioneaza si supravegheaza toate activitatile operationale,tehnice si de marketing ale proprietatii atribuite; planifica, directioneaza si supravegheaza activitatile legate de operarea zilnica si intretinerea tehnica si non-tehnica a centrului comercial,ale sistemelor si ale serviciilor; coordoneaza si supravegheaza activitatile echipelor de personali a resurselor financiare alocate conform contractelor in derulare; planifica si supravegheaza executia lucrarilor de constructii, amenajare si decorare (inclusiv a reparatiilor si finisajelor) care se desfasoara in locatia din subordine, monitorizeaza si intervine personal sau cu subcontractori pentru a rezolva in cel mai scurt timp posibil toate problemele tehnice, impreuna cu departamentul tehnic si superiori; redacteaza sau asista la redactarea ofertelor sau a propunerilor de finantare a proiectelor noi, care se afla in desfasurare sau care sunt necesare; interactioneaza si colaboreaza cu diversi parteneri, clienti si chiriasi ai proprietarului, contribuie la buna comunicare si mentine / imbunataeste relatia cu chiriasii si vizitatorii centrului comercial supravegheaza activitatea financiara a centrului comercial(facturarea si platile catre furnizori, colectarea debitelor) si ajuta la pregatirea bugetelor anuale pentru costurile de intretinere / operare si termenii de reconciliere cu chiriasii Pregatire profesionala: tehnic (preferabil absolvent constructii / instalatii, minim 3 ani experienta in administrare cladiri); Posesor permis auto Cunostinte: -tehnice pentru sistemele cladirilor -calculator, utilizare MSOffice, AutoCad, -limba straina: engleza Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr. tele mail

  • Assistant manager - cunoasterea limbii germane , maghiara , romana la nivel avansat -cunostinte de operare PC -carnet de conducere categorie B

  • angajam dispecer/a incepator sau cu experienta in transport intern international de marfa vorbitor de limba engleza email

  • Angajam building manager pentru cladiri de birouri. Supervizare activitati de cleaning si mentenanta preventiva si corectiva. Cunostinte tehnice(inginer instalatii sanitare sau electrice), nivel conversational de limba engleza nivel avansat si experienta in domeniu de minim 2 ani. Posesor permis auto. Detalii la telefon 0733733178.

  • Angajam personal cu si fara experienta ,pentru ofertare sisteme glisante cu sticla securizata. Responsabilitati: * intocmeste oferte prin dialog direct cu beneficiarul , * realizeaza calculatii de pret * verifica proiectele de executie in vederea lansarii lor in productie si le urmareste evolutia in procesul de fabricatie. Zona birouri Piata Sudului. Detalii la tel: 0722752256 Cv la email : office.rometale@gmal.com

  • Responsabilitati: • asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati • urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii • informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor) • introduce comenzile in sistemul electronic • creaza articole in sistemul electronic • verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de cataloagele companiei (coduri, denumiri, pret, text); • intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de echipa de Achizitii; • intocmeste rapoarte de stoc si analize specifice departamentului; • monitorizeaza si gestioneaza nivelul stocului de produse pentru mentinerea lui in limitele agreate; • comanda produse catre furnizori pe baza vanzarilor si in concordanta cu limitele de stoc agreate la nivel de companie; Cerinte: • experienta profesionala de minim 1 an; • cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational), limba italiana constituie avantaj; • cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint); • studii superioare; • abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres. Beneficii: • pachet salarial motivant • asigurare medicala privata • decont transport; • tichete de masa; Program de lucru: L-V.

  • Angajez urgent dispecere taxi cu s au fara experienta ,pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Angajam servant pompier cu atestat in cladiri de birouri. Program 07.00 - 15.00, 14.00 - 22.00 (prin rotatie). Pentru detalii : 0733733178, 0730280408

  • Jurist, preiau blocuri pentru administrare. Telefon

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon

  • Salveaza cautarea