Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 15

    Operatori call center italiana+engleza , franceza+engleza,spaniola, germana, Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana/franceza+engleza Cerinte : -Nivel mediu de limba engleza (B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 6

    Angajez facturista program Saga.

  • 2

    Spitalul Sf Sava angajeaza Receptionera, zona oras Pantelimon, salariu atractiv, rugam seriozitate. Salariu brut 2500 Ron + Spor Contactati-ne la nr: 0724.338.881 0731.437.208

  • Societate electrica angajeaza secretara, preferabil cu studii tehnice, buna cunoscatoare de Word, Excel, Autocad, pentru intocmire de devize, situatii etc. Posibilitate part time

  • 3

    agenti de curatenie sedii de birouri program 6-14

  • Operator calculator Timis, Timisoara Valabil din 23.10.2020 08:51:47 Descriere Locuri de muncaS.C. C&B SERVICE S.R.L. angajeaza operator calculator langa Mahle,pe Calea Aradului(DN69 KM8+700 Dreapta). Program de lucru:8:00-16:30(Luni-Vineri). Cerinte: -cunostiinte AUTOCAD 2D -cunostiinte Word, Excel Asiguram: - transport - tichete de masa - al 13-lea salariu Relatii la tel:0256-282864, 0742-070222

  • 17

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • 5

    Caut secretara pentru un start-up nou infiintat, avand puntul de lucru in comuna Branesti-Ilfov. Este posibila asigurarea locuintei pentru persoanele din provincie. Rog CV atasat mesajului.

  • 1

    Angajam persoana responsabila,permis de conducere,abilitati tehnice/mecanice,spirit de echipa,bun gospodar si mai presus de toate loial si corect.Pentru postul de administrator.

  • Societate comerciala cu lucrari in construcii si turism ,cu sediu in Buzau , angajam asistent manager, cu experiente si referinte, cunostinte de contabilitate primara, cunostinte operare Office si Excel,abilitati de comunicare ,persoana dinamica, organizata, disciplinata. Cei interesati pot trimite un cv la

  • Hai in echipa noastra! Daca esti o persoana riguroasa, atenta la detalii si cunosti macar ''un pic de SAGA'', atunci este persoana potrivita. Ce vei face: - vei tine evidenta in SAGA a materialelor si consumabilelor; -vei desfasura activitati administrative si de evidenta. Cerinte: - experienta in gestiune, in special in SAGA - abilitate de a lucra in activitati diverse, inclusiv administrative si de secretariat. Pentru mai multe detalii, inclusiv programarea la interviu ne puteti contacta la 0735.883.335 in intervalul orar: 08:00-16:00.

  • 7

    job de informare si reclama produse de top cu suport al indrumatorului cerinte;seriozitate, perseverenta,munca in echipa,instruibil Oferim; fara investitii instruire gratuita,perseverent,bonus pt recomandare,plan activitate unic incearca si vei reusii!

  • 14

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de , FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA,,SPANIOLA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • cau loc de muca an vaslui numai an vaslui am 18 Ani 0746598575

  • 42

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 1

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • 1

    Experienţa: in domeniul arhivistic, min 3 ani Alte cerinţe: Cunoasterea legislatiei in vigoare Sarcini/Atributii: • Sa asigure realizarea lucrarilor ce i-au fost incredintate in conformitate cu specificatiile, documentele si cerintele firmei • Intocmeste , cu responsabilitate si rigurozitate si respectarea legislatiei in vigoare , nomenclatorul arhivistic ; • Intocmeste instrumentele de evidenta / informare a arhivei , prin redarea concise si clara a informatiilor din documente ; • Intocmeste procedurile de lucru in functie de specificul organizatiei ; • Verifica modul de inregistrare si de circulatie a documentelor si modul de utilizare a nomeclatorului ; • Trebuie sa cunoasca caracteristicile generale ale tehnologiei si procesului de munca, parametrii pachetului de serviciu ce fac obiectul activitatilor ce trebuie sa le intreprinda • Respecta circuitul informational stabilit de firma si legislatia in vigoare • Executa lucrari de inventariere si selectionare arhiva Stabileste termenelor de pastrare pentru dosare , documentatia tehnica necesara ; • Ordonarea dosarelor si a bibliorafturilor pe problematica si compartimente , iar in cadrul acestora, cronologic • Analiza continutului dosarelor, stabilirea indicativului dupa nomenclator si a termenului de pastrare , retinerea perioadei de timp cand au fost create documentele. Trimiteti cv-ul dvs pe email: ; pt detalii sunati la tel:0241555255

  • 16

    contacteaza telefonic clienti farmacii ,face oferte ,factureaza ,intocmeste rappoarte cunostinte operare calculator ,xls , nivel mediu abilitatiin comunicare ,lucru in echipa absolvent facultate avantaj nu se cere experienta

  • Fosti judecatori,procurori, profesori(civil,penal,familie,litigii munca) fond funciar ,retrocedari reprezentare in instanta analiza sanse de reusita termene scurte onorarii minime

  • 15

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -parte fixa -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • Salveaza cautarea