Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la agentiaplasare@gmail.com

  • Angajam, in Timisoara, personal pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Va rugam un C.V. pe adresa schelag3@yahoo.com.

  • administrator de asociatie propietari cu atestat de profesie contabila doresc sa preiau asociatii in Constanta ,mai multe relatii la tel sau mes

  • Echipa BB Cake Boutique se mareste. cauta colega/coleg care sa lucreze intr-un univers dulce colorat.In fiecare zi vei avea ocazia sa te delectezi cu un ?? desert nou si sa il recomanzi persoanelor care vin la cofetarie. Noi credem ca e ca un fel de show&tell, cu prajituri. N-ai cum sa nu te descurci. Ps se vinde in colfetarie si se serveste la masa. Trimite-ne un CV pe adresa office@bbcakes.ro sau suna la numarul de telefon 0742 029 366

  • Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Salariu: 2000 lei Bucuresti - Tineretului Telefon: 0723106360 Va rugam trimiteti CV la email admynya@yahoo.com

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Firma de curatenie angajeaza agenti pentru echipa de interventii, servicii dezinsectie si deratizare. Cerinte: experienta in manevrarea de utilaje de spalat pardoseala, monodisc, spalare mocheta, carnet de conducere. Salariu: 1800 lei. Contact: 0742111113.

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona parc Cismigiu, Piata Sudului, program 8 h, salariu 1500 lei. ontact: 0720076062 Flori.

  • Firma de curatenie angajeaza baieti pentru echipa de interventii cu experienta in manevrarea utilajelor de curatenie (monodisc, masina de spalat pardoseala dura si mocheta, spalat supfatete vitrate , posesori carnet de conducere, cu domiciliu in Bucuresti sau Ilfov

  • poate fi si ingrijire vila pensiune sau casa de vacanta

  • angajam urgent gestionar depozit cereale ,muncitori-muncitoare in Onesti,str.Avantului,nr.16A,JUD BACAU TELEFON 0740528089 SAU 0234/325266 SOFERI TIR,SOFERI DUBITE ,SALARIU ATRACTIV,

  • PFA cu atestat, preiau in administrare o asociatie de proprietari in zona Veteranilor-Dambovita. Ofer gama completa de servicii ca administrator sau cenzor.

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie locatie zona Mall Baneasa, parcul Cismigiu (intretinere galerie magazin), program 8 h, Contact: Flori 0720076062

  • Angajăm oficianți și factori poștali, oficiul poștal Piața Veteranilor-Militari. Telefon 0736.705.417; 021.430.22.77

  • GDPR/DPO Absolvent curs specializare DPO/GDPR Reg. 679/16 UE, studii universitare, persoana dinamica, experienta si calificare nivel managerial, STCW’95 Managerial Level, team player, comunicativ, atenta la detalii, cunoscator limba engleza nivel avansat, posesor permis conducere categ. B, solicit angajare/colaborare in vederea integrarii si implementarii regulamentului mai sus mentionat . Multumesc anticipat pentru consideratie si timpul acordat, pentru ulterioare detalii/informatii nu ezitati sa ma contactati la nr. de telefon : 0744120324. Devino responsabil si aplica Regulamentul 679/16 GDPR – UE prin protectia datelor personale…! Acesta nu este un moft, data de aplicare 679/16 in Romania 25 Mai 2018, iar ANSPDCP curand va bate la usa ta…

  • PACHETUL ADMINISTRARE TOTALA INCLUDE URMATOARELE SERVICII: 1.ADMINISTRARE TEHNICA Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate, de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea, controlul activitatilor de intretinere si dezvoltare optima a proprietatii, potrivit intereselor proprietarilor, a deciziilor acestora si a resurselor alocate; - verificarea periodica a starii subsolului, cailor de acces in imobil, palierelor si ghenelor; -verificarea functionarii ascensorului; - verificarea functionarii instalatiei electrice; - intocmeste referate privind interventiile la partile comune; - prezinta spre analiza ofertele furnizorilor de bunuri si servicii in vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret, durata de executie si calitate si obtine aprobarea comitetului executiv al asociatiei de proprietari; - supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora; - participa la receptia lucrarilor alaturi de comsia formata din membrii asociatiei desemnati; - procurarea materialelor necesare intretinerii si reparatiilor curente proprietatii comune a asociatiei de proprietari; - urmarirea realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii; - controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica , apa, etc, in functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor; - efectueaza mici interventii pentru buna functionare a instalatiilor de pe proprietatea comuna, in cadrul programului administrativ negociat la semnarea contractului; - afiseaza listele lunare de incasare a cotelor de intretinere – in urma aprobarii date de catre cenzorul si presedintele asociatiei; - mentine relatia de comunicare cu proprietarii din asociatie; - verifica personalul ce presteaza in folosul asociatiei in baza altor contracte . 2.ADMINISTRARE CONTABILA Administrarea contabila este activitatea care are ca scop defalcarea cotelor de cheltuieli si se desfasoara potrivit prevederilor Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. - calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de incasare a cotelor de intretinere; - calcularea penalitatilor de intarziere, conform normelor legale si a deciziei asociatiei de proprietari; - calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda in urma citirilor date de catre proprietarii/locatarii asociatiei; - centralizarea numarului de persoane pe baza tabelului intocmit lunar de Comitetul Asociatiei - intocmirea Registrului de casa; - pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare; - emiterea fiselor de penalitati defalcat pentru fiecare apartament penalizat, la solicitarea comitetului executiv; - transmiterea de informatii catre proprietarii ca

  • Candidatul ideal: - experienta in activitatea de curatenie - persoana serioasa, responsabila, punctuala si atenta la detalii - capacitate lucru in echipa - abilitati de comunicare colaborare continua cu managementul si colegii de echipa - intelegere rapida a sarcinilor pe care le are de indeplinit Descrierea jobului: - asigura si intretine permanent starea de curatenie pe spatiile comune (scari, paliere, lifturi, parcare subterana, curte) - executa zilnic lucrari de curatenie pe spatiile comune ale ansamblului rezidential conform planului intocmit (maturat, spalat, indepartarea oricaror urme de praf sau murdarie) - asigura efectuarea curateniei in curtea ansamblului rezidential - asigura evacuarea gunoiului menajer - program de lucru 8 ore Oferta: - mediu de lucru placut - bonusuri si prime in functie de performante

  • Angajez manager in turism, 4 posturi. Oferim cazare, masa, salar atractiv, o cariera de succes, multe alte facilitati, etc. Dorim persoana cu / fara obligatii, cu / fara calificare, cu / fara experienta. Se ofera treining. Munca se desfasoara in tara, strainatate (UE, UK, etc), vase de croaziera, etc. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV detaliat+foto si o "Scrisoare de Intentie" la adresa de email: resurseumane_secretara@yahoo.ro ... Va dorim succes !!!

  • SC ELSAM TRAINING & CONSULTING SRL va propune cursul – Responsabil protectia datelor cu caracter personal-DATA PROTECTION OFFICER (DPO) - COR: 242231 Pretul cursului este de 1500 lei/persoana si dureaza 15 zile.

  • Salveaza cautarea