Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angazam personal cu experienta in domeniul sistemelor de management al calitatii si de mediu : - sa cunoasca standardele ISO in vigoare ; - sa aiba cunostiinte in intocmirea documentatiilor aferente ( manual , proceduri, audit ) ; - cunostinte legate de legislatia de mediu si gestiunea deseurilor; - experienta relevanta, de cel putin doi ani de zile, in domeniu; - sa aiba cunostiite bune de operare MS Office ( Word, Excel , PowerPoint ); - este proactiv, auto-motivant si orientat catre solutii. Salariu motivant.

  • 52

    Angajez Secretara Tânăra, Cu sau fara studii superioare Cu sau fara experienta Organizată Punctuală Comunicativă Aspect fizic placut Se oferă salariu între 3000 de Lei + Bonusuri Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis la adresa de mail Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis si pe watshap la nr de telefon din anunt. Descrierea Jobului .. preia si directioneaza apelurile telefonice - primeste si transmite e-mail-uri - inregistreaza, administreaza si gestioneaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - opereaza corespunzator si operativ toate datele in aplicatiile specifice ale societatii - completeaza borderourile pentru curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri - programeaza audientele - copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale - mentine relatii functionale de colaborare cu toti clientii, furnizorii, - asigura buna desfasurare la locul de munca prin achizitionarea celor necesare activitatii de birou

  • 3

    Selectez viitoare absolventă promoția 2021 pentru cooptarea în cadrul unei fundații,avand ca obiect de activitate si accesarea fondurilor europene pentru a deveni asociată . Caut o tânără absolventa ce doreste sa realizeze venituri in timp . CV cu foto.

  • 4

    Administrator asociații de proprietari iași

  • 14

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • Caut l9c de muncă part time, dupa ora 17:00 in timpul săptămânii, full time in weekend.

  • 3

    Caut asistenta personala part time, preferabil o studenta.

  • 60

    Angajam pentru biroul din Satu Mare, o doamna/domnisoara pentru pozitia de Asistent Manager/secretară. Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: PROGRAM DE LUCRU: L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala

  • cercasi segretaria qualificata con esperienza lavorativa prima contabilit , si richiede linqua parlata italiano ,inglese , automunita disponibilit a viaggiare, et richiesta dai 30/50 ,offerta di lavoro per solo donne ,no perditempo senza requisiti richiesti, per info inviare cv a, email, consorzioalimentare8@gmail.com

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • Cerințe: - permis auto; - cunoștințe bune de operare calculator; - seriozitate, atentie la detalii, simt de raspundere; - abilitatea de a lucra în echipă; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - deschidere de a invata lucruri noi; - de preferat cu experienta pe o poziție similară. Principale responsabilitati: - primirea invitaților si colaboratorilor; - activități de protocol in cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; - stabilire întâlniri; - îndeplinire activități zilnice de secretariat; - preluare apeluri telefonice; - triere/inregistrare/transmitere corespondenta (e-mail, fax, servicii postale/curierat/personal cu auto); - redactare e-mailuri, diferite documente solicitate de conducere; - scanare si arhivare documentație; - asigurarea sprijinului solicitat de conducere în alte activitati decat cele enumerate. Se va avea in vedere posibilitatea de avansare în functie de competențe.

  • 21

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 30

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 2

    Oferta acasa. Lucru la calculator 1-2 ore/zi dupa propriul program. Nu necesita experienta. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator:internet, email,pdf. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 9

    Angajez doamnă sau domnișoară cu disponibilitate pentru un program flexibil de 6 ore săptămânal. Ofer 3000 RON.

  • 1

    Descrierea companiei: SC IDYS PROJECT SRL este o societate de consultanță în afaceri și management specializată în accesarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, activand din anul 2015. Este una dintre principalele companii de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare europeana nerambursabila si management de proiect din Romania, cu o gama completa de servicii de consultanta. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate: diploma de licenta/master in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene - Certificate sau calificari in domeniu (constituie un avantaj) - Minim 1 an experienta in scrierea si implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile - Cunostinte de operare PC (Word, Excel) Cerinte privind competentele candidatului: - Relationare cu clientii si negociere - Atentie la detalii - Bun organizator - Capacitate de analiza si sinteza - Proactivitate - Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita; - Orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa, deschidere spre schimbare; - Corectitudine, flexibilitate, perseveren ă; - Punctualitate; - Capacitate de asimilare informatii noi intr-un timp cat mai scurt. Descrierea jobului Responsabilitati: - Intocmirea documentatiei necesare obtinerii fondurilor nerambursabile: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii si alte documente prevăzute în ghidul solicitantului; - Consilierea clien ilor privind accesarea de fonduri ce corespund nevoilor acestora; - Evaluarea criteriilor privind respectarea condi iilor de eligibilitate; - Informarea clientilor si sprijinirea in alcatuirea unui dosar complet si corect (verificare documente). Analiza criteriilor de selectie si eligibilitate. Oferta (bonusuri, beneficii): - Lucrul intr-un mediu competitiv; - Salariu atractiv. Va fi negociat la interviu; - Bonusuri de performanta.

  • 7

    Administrarea resurselor umane este o munca minutioasa ce implica dedicare si cunoasterea aprofundata a legislatiei muncii, a Legii nr. 53/2003-Codul Muncii, a Codului Fiscal, Legii Dialogului social si alte legi complementare in functie de domeniul de activitate al societatii. Accesati si paginile noastre de socializare: Facebook | Linkedin Serviciile oferite de noi: ✅ Audit dosare de personal. ✅ Restaurare, audit, gestionare Revisal. ✅ Gestionare/intocmire dosare de personal. ✅ Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. ✅ Consultanta la angajare cu clauzele specifice. ✅ Consultanta in cazul concedierilor. ✅ Consultanta privind sporurile obligatorii. ✅ Intocmire dosare de pensionare. ✅ Intocmire dosare de crestere copil. ✅ Intocmire dosare de somaj. ✅ Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. ✅ Intocmire si depunere D112. ✅ Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: ✅ Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; ✅ Concediile de toate tipurile; ✅ Cazuri de concediere; ✅ Clauze contract individual de munca. ✅ Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: ✅ Centre de cost; ✅ Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. ✅ Definirea si implementarea legala a promovarii pe post, precum si retrogradarea.

  • 1

    Selectez doua studente,una la facultatea de Asistenta sociala si una la facultatea de Psihologie,in vederea infiintarii unui ONG,pentru accesarea de fonduri europene. Evident ca toate cheltuielile necesare deschiderii unei astfel de afaceri vor fi suportate din propriul meu buget. Persoanele selectate vor veni doar cu energie pentru activitate si inclinatie spre un astfel de domeniu. Este necesar un succint CV.

  • 1

    ONG,ce urmeaza a fi infiintat in luna iunie ,selecteaza absolventa a facultatii de Drept ,promotia 2021,pentru postul de jurista,oferind si statutul de asociata in cadrul entitatii nou create. Experienta nu este necesara,dar vom alege o tanara sociabila,comunicativa, deschisa spre domeniul organizatiilor neguvernamentale. CV cu fotografie.

  • 9

    Societate consulting -licitatii, angajeaza secretara fara experiental de preferat studenta ,salariu deosebit de motivant.. Tel 0771402410

  • Salveaza cautarea