Anunturi
AdministratieCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (1031)
- Secretariat (412)
- Operatori calculator (287)
- Manageri (95)
- Resurse umane (95)
- Gestionari (60)
- Juristi (48)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Disponibil din
- nan-nan-nan (8)
- 2020-06-04 (1)
- 2021-09-07 (1)
- 2022-03-02 (1)
- 2022-04-04 (1)
- 2022-05-04 (1)
- 2022-06-01 (1)
- 2022-06-12 (1)
- 2022-06-14 (1)
- 2022-06-21 (1)
- 2022-07-25 (1)
- 2022-12-06 (1)
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Doar munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (321)
- Timis (108)
- Iasi (62)
- Ilfov (55)
- Constanta (51)
- Cluj (43)
- Bihor (31)
- Arad (28)
- Prahova (28)
- Brasov (27)
- Sibiu (26)
- Bacau (23)
- Galati (19)
- Dolj (18)
- Suceava (17)
- Maramures (14)
- Arges (13)
- Buzau (12)
- Mures (12)
- Dambovita (10)
- Olt (9)
- Satu Mare (9)
- Salaj (8)
- Alba (7)
- Neamt (7)
- Valcea (7)
- Vaslui (7)
- Botosani (6)
- Hunedoara (6)
- Mehedinti (6)
- Bistrita-Nasaud (5)
- Braila (5)
- Calarasi (5)
- Gorj (5)
- Giurgiu (4)
- Teleorman (4)
- Caras-Severin (3)
- Tulcea (3)
- Vrancea (3)
- Covasna (2)
- Ialomita (2)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam colega pentru biroul din Cumpana, Jud.Constanta! Ne dorim sa fie o persoana optimista, comunicativa, orientata catre client, care sa ne intregeasca echipa. Ideal ar fi sa locuiasca in Cumpana sau in apropiere. DESCRIERE JOB & RESPONSABILITATI: Preluare si pregatire comenzi Receptie marfa si Organizare depozit Contabilitate primara ABILITATI DORITE: Sa cunoasca operare computer (Pachet Office, browsing internet) Limba Engleza - buna comunicare scrisa si vorbita O buna cunoastere a gramaticii si ortografiei limbii Romane pentru o comunicare placuta si fluenta Voce placuta pentru suport telefonic clienti BENEFICII OFERITE: Salariu negociat la interviu Bonuri de masa Bonus lunar de performanta Program Luni-Vineri 08:30-17:00 (pauza masa 12:00-12:30) Sarbatori legale libere Concediu de odihna acordat conform dispozitiilor legale
-
Promovat
Candidatul ideal - Studii superioare juridice (licențiat în Drept). - Cunoștințe foarte bune de legislație. - Dorință de a se informa și perfecționa în permanență. - Capacitate de concentrare, analiză, sinteză. - Abilită i de negociere și comunicare. - Dinamism. - Spirit de echipă. - Cunoștin e de operare pe calculator: MS Office. Descrierea jobului - Asigură desfășurarea activității societății în conformitate cu normele legale în vigoare. - Verifică, redactează și avizează contracte și alte tipuri de acte juridice. - Oferă consultanță juridică prin formularea de opinii de specialitate. - Redactează cereri și apărări în numele societății. - Reprezintă pe bază de mandat societatea în fa a instan elor judecătore ti în litigiile în care societatea este parte. - Reprezintă pe bază de mandat societatea în fa a autorităților și instituțiilor publice. - Ține evidența lucrărilor și documentelor care țin de activitatea departamentului juridic.
-
Promovat
84
Anagajam personal pentru postul de Tehnician Dentar Oferta locului de munca: Stabilitate financiara Mediu placut de lucru Program full time Cerinte: Absolvent sau student al Facultatii de Tehnica Dentara. Cunoasterea tehnologiei de lucru CAD-CAM Cunostinte privind anatomia dintilor Orientare in spatiu Abilitati de organizare si prioritizare, precum si atentie la detalii Punctualitate, comunicare eficienta
-
Promovat
3
Compania NEKY GRUP SRL. Fabrica producătoare de Saltele si Paturi tapițate angajează-Operator Relații Clienți. Cerinte: - abilitați de comunicare verbală - abilitati de comunicare si relationare cu clientii și orientarea către ei - abilități de lucru in echipă, adaptabilitate, responsabilitate - cunostinte optime de calculator - experienta anterioara in domeniul relaților cu clienții sau in activitati similare constituie un avantaj precum cunoștințe de operare în programul ASIS Benefici: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată -Salariu+Bonuri de masă -Prime de Sărbători -Program de lucru: Luni-Vineri:08:00-17:00 Mai multe detalii la telefon: LOCATIE: Zona Sagului/Platforma INCONTRO
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
7
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim
-
25
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".
-
1
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
Bună! Caut loc de munca part time în Timișoara. Ma puteti contacta la numărul de telefon , dacă aveți ceva disponibil. Mulțumesc!
-
1
Profil angajator - Centru de formare profesionala a adultilor, infiintata in 1998 Organizare programe de pregatire profesionala autorizate de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei - cursuri - domeniul IT, Contabilitate, comunicare, limbi straine Cerinte - se prefera absolvent de masterat 2022, cu sau fara experientă în muncă, sau persoană cu studii superioare, indiferent de specialitate - bune abilitati de comunicare - abilitati de marketing, - bune abilitati de organizare - rezistenta la stres, disponibilitate la program flexibil - persoana determinata, motivată, inventivă, cu spirit de echipă Postul oferă - mediu de lucru bazat pe colaborare și respect - o echipă de lucru consolidată, care te sprijină - dezvoltarea pe plan personal, profesional, social. - un program flexibil - stabilitate la locul de muncă Atribuțiile jobului - împreună cu managerul are atribuții de organizare a muncii și management - intretine relatii de reprezentare, asigură relațiile cu clienții - persoane fizice sau juridice - întocmește documentații necesare desfășurării activității - editarea și postarea ocazionala a informațiilor de pe pagina web a companiei Candidatul prezinta CV format european, detaliat - din care sa reiasă parcursul educativ si experiența profesională - daca este cazul. Candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu
-
33
Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16
-
5
Cabinet Avocatura- Nedea Valentin- oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante , precum si in fata altor institutii.Drept civil,penal, comercial, familie, recuperari creante
-
Promovat
1
#Stanleybet angajeaza pentru postul de Operator Calculator in #Bucuresti. Salariu Motivant , tichete de masa electronice de 30 lei/zi lucratoare (600-690 lei) , bonus de performanta, ore suplimentare platita, zile libere legale platita dublu, bonus de recomandare, 2500 lei ajutor evenimente familiale, bonus de vechime, abonament medical privat. in general programul de lucru al agentiilor este 09-22, 9-24, 10-24, se lucreaza 12-15 ture pe luna ( transport asigurat pentru agentiile care inchid la 24) Locul de munca #FULL-#TIME , totul se explica la training in decursul unei saptamani la sediu alaturi de trainei instruiti foarte bine care va deschide o poarta catre pariuri Intr-o agentie de pariuri operatorii lucreaza pentru libertate (nu stau sefii pe capul tau non-stop), pentru faptul ca cu colegii cand ai probleme si nu in ultimul rand pentru tips. Se fac bani frumosi daca stii sa vorbesti, sa te comporti si ai putina charisma iti poti asigura un trai decent (cu chirii, copii, facultati si altele). Asadar, daca /, iti doresti un job lejer, sa ai timp si de facultate, copii, prieteni sau poate alt job, te astept pe whatsapp cu un cv si il voi trimite mai departe cu recomandare. Pentru mai multe detalii in privat
-
Activitate part time. Lucrezi acasa la calculator in timpul liber. Nu este nevoie de experienta, doar cunostinte minime calculator: internet, email. Daca esti o persoana perseverenta, hotarata, serioasa iti vei construi un sistem deschizator de bani. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: loreiordache939 @ gmail.com
-
angajez operator pc agenție pariuri sportive salariul fix + tips. Cu sau fără experienta. Program de la 16 la 22, un weekend da unul nu
-
GELENPI LEATHER EUROGROUP SRLcu sediul în Ilfov, Bragadiru, având numărul de înmatriculare la ORC: J23/3070/2010, angajeaza in cadrul societatii 1 post de Director societate comercială, cod COR 112004 și 1 post de Manipulant mărfuri, cod COR 933303. Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de telefon
-
2
Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete. Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore. Programul fermei este de la 09 la 19. Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze. Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor: Preluare comnezi. Introducere intrari bonuri/facturi. Emitere facturi marfa produse finite. Transmitere facturi platforme online. Programări online descărcări recuperate ambalaj etc. Transmitere email. Arhivarea documentelor firmei. Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma. Se ofera: Salariu competitiv. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate avansare.
-
5
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru PETROM JILAVA Locatia: JILAVA Locuri de munca : Paza si Protectie Descriere: Programul: - 12/24 12/48 H Salariu: competitiv Activitati : Asigurarea ordinii si securitatii in obiectiv; Rezolvarea incidentelor de securitate; Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv; Completarea documentelor specifice serviciului de securitate; Experienta in domeniu si o buna conditie fizica constituie un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna Chiar acum!
-
Civitas PSG angajeaza agenti securitate la Expur Slobozia Locatie: Slobozia Candidatul ideal: -Varsta minima reglementata de prevederile legale -Competente digitale -Abilitati operare date -Cunoastere pachet Microsoft Office - Program de lucru in ture zi/noapte12/24/12/48 _ Contract de munca in conditiile legi Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
1
S.C Petro-Ship Group S.R.L angajeaza (doamna/domnisoara) Inspector Resurse Umane cu experienta. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita Cv pe email:
-
1
Angajam operator introducere date / responsabil stoc produse alimentare si nealimentare pentru magazinul din Piata de Gros Berceni, Sector 4, Bucuresti.
-
1
Angajam urgent OPERATOR INTRODUCERE DATE pentru magazinul din Bucuresti, Sector 4. Candidatul ideal: - Studii: medii / superioare - Cunostinte de operare pe calculator; - Viteza buna de tastare; - Atentie sporita la detalii; - Adaptabilitate, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa. - Persoana dinamica, perseverenta, cu atitudine proactiva, cu abilitati bune de comunicare Responsabilitati: - Experiența într-o poziție similara ( constituie avantaj) - Raspunde de inregistrarea corecta a datelor in sitemul informatic al companiei, date cu privire la tranzactiile de marfa, datele de intrate/stocare/iesire, emitere NIR, PV, alte documente specifice activitatii - Efectueaza operatiuni de intrare/iesire marfa prin sistem; - Controleaza si ahiveaza documentele aferente operatiunilor de depozitare si/sau de receptie/livrare marfa Oferim: - Salariu competitiv + bonuri de masa.
-
Promovat
12
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma/sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv, tarif intre 10-13 lei/ora; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12/24 - 12/48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon
-
2
Candidatul Ideal studii medii, cunostinte si competente in operare PC cunostinte de limba maghiara gandire analitica si persoana organizata, atenta la detalii persoana dornica sa activeze intru-un domeniu profesionist Descrierea jobului prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse,interogheaza, sorteaza, filtreaza date) completarea si intocmirea documentelor specifice activitatii desfasurate. mentinerea relatiei cu clientii suport acordat clientilor in obtinerea documentelor necesare solicitate institutiilor in vederea planificarii proiectelor Descrierea companiei Ensys Renewable Solutions este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in domeniul sistemelor fotovoltaice. Avem o experiență de peste 15 MW in Romania, din care 10 MW sisteme fotovoltaice tip auto-producător industrial si rezidențial. Suntem responsabili de la planificare, proiectare, autorizare pana la furnizare, montaj si mentenanța sistemelor fotovoltaice.
-
Cabinet juridic cu expertiză de peste 10 ani,primesc studentă la Drept în practică,indiferent de anul de studii. Pentru activitatea ei de la practică va fi plătită. Program 4 ore pe zi. După perioada de practică, va lucra cu contract pe perioadă nedeterminată în cadrul cabinetului. Rog scurt CV cu fotografie
- Salveaza cautarea