Anunțuri
Administratie Persoane Experienta: Fara experienta Disponibil imediat Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!
-
Locatie: Marasti Program: Luni-Vineri Salariu 2950 NET Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Societate Profesională Notarială cu sediul în București, Calea 13 Septembrie, Sectorul 5, angajează secretar notarial cu sau fără experiență sau studii superioare. Atribuții și competențe necesare pentru angajare: - abilități de comunicare cu publicul; - preluare cereri; - abilități de lucru în Word și Excel; - interogare și înscriere în registrele notariale naționale; - înscrierea actelor în registrele notariale aflate la sediul biroului; - preluare corespondenta și expediere acte de procedură. În ceea ce privește lucrul cu registrele notariale sus-menționate, aceste abilități se vor acumula pe parcurs sub îndrumarea personalului biroului. Persoanele interesate ne pot contacta si pot transmite CV-ul pe whapp la numărul de telefon afișat în anunț.
-
Angajăm persoană pentru Apovizionare și Partea Tehnică în Cafenelele Ponton Cine suntem: Cafenelele Ponton sunt locuri de întâlnire confortabile, cu o atmosferă prietenoasă și o gamă variată de produse delicioase. Poziția : Căutăm o persoană dedicată și talentata pentru a se alătura echipei noastre ca responsabil de apovizionare și partea tehnică. Responsabilități: - Gestionarea si efectuarea aprovizionării cu marfa pentru cafenelele noastre - Asigurarea că stocurile sunt întotdeauna la nivel optim - Repararea și întreținerea echipamentelor tehnice din cafenele în caz de defecțiuni Cerințe: - Permis categoria B - Experiență anterioară în gestionarea stocurilor și apovizionare (preferabil în industria alimentară) - Abilități tehnice solide - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut și dinamic - Mașină + combustibil - Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei - Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale Dacă ești interesat să te alături unei echipe entuziaste și să contribui la succesul Cafenelelor Ponton, te rugăm să trimiți CV-ul tău sau să ne suni la .