Anunțuri
Administratie Persoane Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-05-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
Caut o persoana amarata, cu greutati, lovita de soarta, care apreciaza munca si seriozitatea si pe care in felul acesta sa o ajut, iar ea la randul ei sa ma ajute pe mine pe parte de secretariat. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Daca nu va regasiti in aceasta situatie, va rog sa nu-mi scrieti. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca este strict de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul firmei: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Ca sa ma uit pe CV-ul dvs., va rog sa-mi scrieti cu cuvintele dvs. cateva randuri proprii si nu cu text predefinit, in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Caut o persoana amarata, cu greutati, lovita de soarta, care apreciaza munca si seriozitatea si pe care in felul acesta sa o ajut, iar ea la randul ei sa ma ajute pe mine pe parte de secretariat. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Daca nu va regasiti in aceasta situatie, va rog sa nu-mi scrieti. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca este strict de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul firmei: investitional. Programul este Luni - Vineri de 8 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Salariu net in mana este de 3.500 lei. Salariul va creste in timp. Ca sa ma uit pe CV-ul dvs., va rog sa-mi scrieti cu cuvintele dvs. cateva randuri proprii si nu cu text predefinit, in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma cu sediul in North America cauta assistant manager Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata
-
Salon servicii cosmetica cautam receptionera: Experienta de minim un an in orice domeniu ce presupune cominicare cu clientul. Activitate pe baza de programari Foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client Capacitate de organizare Prioritizarea sarcinilor Atentie la detalii Capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte operare pachet Office CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE (mediu sau avansat) Aspect fizic placut ! Capacitate de lucru pe toate paginile de socializare Organizarea agendei Programari Preluarea apelurilor telefonice ROG CV doar cu POZA altfel nu luam in considerare.
-
-
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit! Punct de lucru București Titan.
-
Suntem în căutarea unui contabil talentat și dedicat să se alăture echipei noastre din domeniul agriculturii. Dacă ești pasionat de cifre și ai o înțelegere profundă a proceselor contabile în industria agricolă, atunci acesta ar putea fi rolul perfect pentru tine.
-
Candidatul Ideal - experiență în domeniul achizitiilor publice - experiență specifică în elaborarea și evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj; - curs Expert Achiziții publice (cod COR 214946), constituie avantaj. - studii superioare finalizate; - cunoștințe operare PC (MS Office); Descrierea jobului - planifică întocmirea documentațiilor de atribuire în funcție de prioritate și importanță; - elaborează documentațiile de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract); - evaluează ofertele depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmește documentele aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii; CV-urile se vor trimite la adresa de mail
-
Instituție financiara angajează persoana cu experienta în vânzarea de produse financiare care sa dezvolte județele Cluj,Mureș,Alba,Harghita, Bistrita. Salariu atractiv în funcție de realizari
-
Persoana fizica, experienta peste 15 ani, administrez imobile, apartamente, case, pensiune, acte, etc. Ma pot ocupa de orice tine de chirie. tel.
-
Se caută contabil specializat în agricultură pentru gestionarea registrului financiar, rapoartele fiscale și administrarea financiară în conformitate cu cerințele legislative specifice.
-
Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.
-
Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.
-
Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Cunoasterea platformei BlocManager constituie un avantaj. Salariu: 4.000 lei brut Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email: admynya @ yahoo . com
-
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail: