Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2020-04-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri potent financiar ,angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 8500 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale.Se cere discretie maxima..persoana fără obligații. Domiciliul permanent București, studii medii, vârstă maxima 55 de ani,program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. La semnarea contractului se acorda un bonus consistent. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Discretie maxima.

  • Analiza risc securitate fizica

    Analiza de risc la securitate fizica, conf L333 si Instructiunii nr 9 a MAI. Procesul de evaluare a riscului cuprinde, in principal, urmatoarele faze: 1. stabilirea contextului 2. identificarea riscului 3. analiza riscului 4. estimarea riscului 5. tratarea riscului. Documentatia pentru serviciul Evaluare risc securitate fizica cuprinde: - raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica. - grila de evaluare, specifica obiectului de activitate. - documentele suport. Se pot executa lucrari in toata tara!

  • 22

    Agent-specialist in despagubiri

    Cautam persoane pentru functia de Agent – specialist departamentul de despagubiri, pe tot teritoriul Romaniei... Specialistul departamentului de despagubiri ajunge la persoana vatamata in accident, semneaza contractul si imputernicirea cu clientul si intocmeste documentele necesare cazului in procesul de despagubire . Cerinte: • Responsabilitate si onestitate • Dorinta de a-i ajuta pe altii • Atitudine deschisa fata de oameni • Orientare spre succes si perseverenta dar si Manageri pe tot teritoriul tarii. Manager’ul isi construieste propria echipa de agenti, se ocupa de recrutari, instruiri si administreaza vanzarile. Cerinte: • Studii – minim medii • Experienta in construirea si administrarea echipei • Fara cazierul patat si o buna reputatie in mediul social • Masina proprie sau orice alt mod de transport independent • Acces la internet, dar si folosirea acestuia • Orientare spre succes si dorinta de a extinde cunostintele • Un avantaj il pot avea persoanele peste 30 de ani si cu experienta in vanzari Oferim: • Sistem de scolarizare benefic • Comisioane mari conform conditiilor contractuale (se impune detinerea unei societati/ii/pfa/pfi) • Finantarea birourilor pentru managerii cu rezultate satisfacatoare in munca depusa • In schimbul rezultatelor satisfacatoare pentru munca depusa pot fi finantate masinile pana in valoare de 200.000 RON • Posibilitati nelimitate de dezvoltare cu ajutorul firmei.

  • 70

    Call Center

    Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • 5

    Asistent manager

    Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office. Persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj. Program - full 8h. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe Whatsapp Experienta administrare birou, asistenta organizare, facturista management reprezinta un avantaj. Biroul se afla in localitatea Livada!

  • 25

    Preparator comenzi

    Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg a : - o persoana energica; - un spirit dezvoltat de lucru in echipa; - prietenos si empatic; -atent a la detalii; -abilitati dezvoltate de organizare; -atentie distributiva. Descrierea jobului Responsabilități; - Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate ; - Pregatirea coletelor pentru expeditie - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa Beneficii: -pachet salarial atractiv; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -echipa tanara, mediu de lucru placut; -program de luni-vineri (09:00-17:30).

  • 9

    Secretara / asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala

  • 21

    Angajam secretara cunostinte calculator

    Birou Notarial angajeaza secretara cunostinte excelente operare pe calculator

  • 10

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

  • 26

    Tehnician documentatie

    Candidatul Ideal - Studii medii (liceu) - Cunostinte de baza operare PC: Microsoft Office (Excel, Word), E-mail - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date - Abilitati de comunicare si lucru in echipa - Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale - Dorinta de a invata - Experiența domeniu constituie avantaj: obtinere avize si autorizatii de construire pentru lucrari de "Extindere si bransament gaze naturale" Descrierea jobului - elaborare și redactare corespondenta; - preluarea, îndosarierea și arhivarea avizelor și a mesajelor primite din partea partenerilor clienți, institutii etc. - contabilitate primara; - mentine evidenta in timp real a fluxului de documentatie. Ce iti oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata (dupa o perioada de proba 3 luni) - un colectiv prietenos si dinamic, dornic sa te cunoasca - dezvoltare personala: posibilitatea de a invata de la 0 toata activitatea pe care o vei desfasura, cat timp detii bazele activitatii de birou - pachet salarial motivant, in functie de aptitudini - alte beneficii ce se vor discuta in cadrul interviului Descrierea companiei Societatea autorizata ANRE in proiectare, executie, service, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiilor de gaze naturale. Puteti trimite CV-ul la adresa sau sa ne contactati direct telefonic.

  • 9

    Angajez secretar birou notarial

    Angajez secretar birou, tehnoredactare documente. Contract de munca, program 8 ore. Solicit obligatoriu curriculum vitae pe adresa de Relatii la .

  • 1

    Vorbitor lb germana

    Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.

  • 6

    Angajez Asistent Manager Secretara

    Angajez Asistent Manager Secretara Tânăra 18-45 ani Studii Medi sau Superioare Comunicativa Deschisă ( open minde ) Aspect Fizic Plăcut Responsabila Program de Lucru 8 ore de Luni-Vineri Experiența nu este prioritara Se Oferă Salariu Atractiv de la 4500 de Lei Net Bonusuri lunare. CV-ul poate fi trimis pe Watshapp la numărul de telefon din anunț. Vor fi luate în considerare doar Cv-urile însoțite de poza. Descrierea jobului - Realizarea activitatilor delegate de manager; - Asigurarea suportului administrativ pentru companie; - Administrarea si organizarea documentelor (facturi, contracte, baze de date) - Gestionarea relatiei cu anumiti colaboratori, cu suportul managerului; - Redactarea si elaborarea anumitor documente, la solicitarea si cu suportul managerului; - Elaborarea și redactarea documentelor suport pentru celelalte departamente, in functie de urgenta si necesitate.

  • 9

    Super Job 3-4 ore Asistentă Manager

    Atenție!!! SUPER JOB SUPER PROGRAM ASISTENTĂ MANAGER (18-35 ANI) ,CU ASPECT PLĂCUT. ESTE UN JOB SIMPLU ȘI PLĂCUT NU NECESITĂ STUDII SAU EXPERIENȚĂ PROGRAM 3-4 ORE ZI SALARIUL 2.000-3.000 LEI SARCINI-NOTAREA ACTIVITĂȚILOR ZILNICE, FACTURI SIMPLE , PLATĂ FACTURI ETC SARCINILE SUNT SIMPLE ȘI SE POT ÎNVĂȚA UȘOR. NECESITĂ ANUMITE DEPLASĂRI LA LICITAȚII.

  • 2

    Asistenta personala manager

    Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 6

    Inter-ship in tehnologii optice

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 8

    secretara asistent manager

    Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 5

    Societatea Profesionala Notariala Asterio angajeaza secretar notarial!

    SPN Asterio angajează. Daca detii competente adecvate acestui domeniu, cum ar fi: corectitudine, orientare catre clienti, comunicare buna, spirit de echipa, rapiditate in tehnoredactarea actelor (MS Word), bune maniere, abilitati bune de a invata lucruri noi si autoperfectionare, te asteptam alaturi de noi intr-o echipa de prestigiu, unde calitatea primeaza cantitatii. Pentru programarea unui interviu te asteptam cu un CV la adresa noastra de email (). Abia asteptam sa te cunoastem!

  • 9

    Cautam casieri, sef tura cu sau fara experienta pentru un Magazin Profi in Braşov

    Cautam casieri, sef tura cu sau fara experienta pentru un Magazin Profi in Braşov Acest job ti se potriveste daca: - te-ai săturat sa muncești mai mult decat restul colegilor si sa primiti aceeasi banii - la noi vei fii recompensat pe masura implicării tale, tu iti decizi salariul de luna viitoare -iti doresti sanse reale de avansare profesionala - îți place să interactionezi, sa investighezi si sa intelegi nevoile oamenilor clientilor. - Poti să le prezinti alternative și să ii ghidezi să încheie tranzacția să cumpere de la tine. - Intelegi ca fiecare client intampinat iti poate aduce un bonus la urmatorul salariu! - Iti doresti stabilitate si o cariera de succes in vanzari si esti dornic a de recunoastere si evolutie. Pentru o vanzare incheiata cu succes: - ai nevoie de o puternică dorință si viteza de învățare si adaptare. - ai nevoie de capacitatea de a lucra in echipa cu entuziasm și energie pozitivă, siguranta de sine, autonomie Iar noi iti oferim: - Un trainer care sa-ti ghideze primii pasi, coaching, mentoring si acces in platforma de dezvoltare Profi learning - Venituri corelate la eficienta ta, intre 2500-3000 lei. - Bonusuri de loialitate si bonusuri de excelenta, pe masura implicarii tale. - Tichete de masa electronice. - Program flexibil, pentru ca ne pasa si de bunastarea personala. Aplică la acest job, pregătește-te să comunici mult, să înveți in permanenta și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale! Puteti trimite CV-urile voastre pe adresa de gmail georgiana.veziv@ .com sau direct in mesaj la acest anunt.

Salvează căutarea