Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-11-23

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

  • 1

    Asistenta manager 6000 ron

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • 6

    Inter-ship in tehnologii optice

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 2

    Coordonator de transport

    Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • 1

    Specialist lucrari cadastrale si intabulari

    R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:

  • Recrutare Forta de Munca Asia intocmire si depunere documente la IGI.

    Firma resurse umane vine in sprijinul angajatorilor romani , persoane juridice in vederea angajarii cetatenilor NON UE. Recrutam lucrători profesionisti, calificați sau necalificati, pentru orice domeniu, din Asia în România și ne ocupăm de intreg procesul de recrutare, documentele și formalitățile necesare IGI, Servicii: Prelucram dosarele candidatilor NON-UE angajati pe teritoriul Romaniei. Consultanta si asistenta pentru obtinere avize de munca si permise de sedere in scop de munca; Obtinerea de avize de munca pentru schimbarea angajatorului roman; Obtinerea avizului de munca pentru schimbarea functiei cetateanului strain; Prelungirea permisului de munca. Contactați-ne chiar acum pentu a beneficia de oferta nostra personalizata.

  • Angajam Secretara Agent imobiliar!

    Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru poziția de Secretară sau Agent Imobiliar în orașul Galați. Oferim un program de lucru flexibil și oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și prietenoasă. **Cerințe pentru Secretară:** - Abilități excelente de comunicare și organizare - Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, email) - Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan - Atitudine pozitivă și proactivă **Cerințe pentru Agent Imobiliar:** - Abilități excelente de comunicare și negociere - Experiență în domeniul imobiliar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie - Permis de conducere categoria B - Capacitatea de a lucra independent și în echipă **Oferim:** - Program de lucru flexibil - Salariu competitiv și bonusuri de performanță - Oportunități de dezvoltare profesională - Un mediu de lucru plăcut și motivant Dacă ești interesat(ă) și crezi că te potrivești cerințelor, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email sau să ne contactezi la numărul de telefon Te așteptăm în echipa noastră!

  • 4

    Angajam manager cabinet medical

    Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.

  • 21

    Angajam Receptionera - Secretara

    Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 1

    Manager de Echipa

    Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit!

  • 41

    Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!

    OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .

  • 1

    Lianis angajeaza sef magazin

    Angajăm șef de magazin cu experiență în industria modei, pentru a conduce un magazin de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru bărbați. Cerințe: - Experiență anterioară într-un rol similar în industria modei - Abilități excelente de conducere, organizare și planificare - Capacitatea de a motiva și dezvolta echipa de vânzări - Comunicare excelentă și abilități de relaționare cu clienții Responsabilități: - Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări - Asigurarea unui nivel ridicat de servicii pentru clienți - Implementarea strategiilor de vânzări și a acțiunilor de marketing - Menținerea aspectului curat și atrăgător al magazinului - Monitorizarea și raportarea performanțelor magazinului -Cunostinte calculator Dacă îndeplinești toate cerințele și ești pasionat de modă, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email [email protected] Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorul nostru șef de magazin!

  • 2

    Responsabil Inchirieri Apartamente

    Companie din domeniul Inchirieri Apartamente, angajeaza in Bacau : - Responsabil administrare site inchirieri Profil : - Limba Engleza : nivel avansat - Limba Spaniola constituie avantaj - Cunostinte operare calculator : Excel, Word, Internet, Email - Activitati de intocmire, emitere, inregistrare de documente - Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa - Experienta intr-un post similar constituie avantaj Beneficii : - Salariu motivant, Training - Contract perioada nedeterminata - Posibilitate dezvoltare profesionala - Laptop, Decontare cheltuieli Se solicita si se ofera maxima seriozitate. CV-urile se trimit pe mail : Telefon :

  • 4

    ANGAJAM IN CROITORIE - RETUSURI!!!

    Locatie: Marasti Program: Luni-Vineri Salariu 2950 NET Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:

  • 1

    Asistent relatii clienti- Centru educational

    Suntem in cautarea pentru clientul nostru, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Program de lucru : L-V, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Competente digitale; - Organizare; - Limba engleza- B2 Responsabilitati Realizari - Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email; - Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti; - Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor; - Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare. - Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti. Beneficii Training-uri Cursuri

  • 18

    birou weekend mall 2000

    Urgent pentru persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari .Bune cunostinte operare pc 2000....DOAR pt zilele de sambata si duminica.......cv si foto aici

  • Consilier Juridic Junior

    Echipa tânără dar cu experienta profesionala, cautam un nou coleg, proaspat absolvent al facultății de Drept, pe poziția de Consilier juridic (Junior). CANDIDATUL IDEAL: - studii superioare juridice (obligatoriu) finalizate; - persoana serioasa, muncitoare, cu capacitate de persuasiune, dornica sa se realizeze profesional, cu foarte foarte mare atentie la detalii si capacitate de analiza; - cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel); RESPONSABILITATI: - asigura intocmirea contractelor cadru; - urmareste aparitia oricaror acte normative (legi, ordonante, hotarari, etc.) care reglementeaza activitatea societatii si informeaza conducerea; - face demersurile necesare, la institutiile statului, pentru obtinerea tuturor avizelor, autorizatiilor, etc; - mentinerea legaturii cu birourile notariale; Ce va oferim: Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței; Salariu motivant corelat cu experienta profesionala; Tichete de masă în suma maximă conform legii; Prime de sărbători (Crăciun, Paște); Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei; Locatia Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa). Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa:

  • 1

    Vorbitor lb germana

    Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.

  • 2

    Clinica Deos Dental Bucuresti angajeaza asistent a medical a

    Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva. Atribuții: - asistă medicul stomatolog (chirurgie, Ortodonție, endodonție, protetică, etc.) - pr g test m t ri l l n c sare m noperei inainte de intereventie; - curățare sterilizare instrumentar medical și cabinet; - asigură dezinfecția după fiecare pacient NU se ocupa de curatenie sau receptie! Dreptul de libera practica avizat la zi Program de lucru de 8 ore zi; 5 zile saptamana Salariu motivant in functie de experienta si un mediu de lucru placut Pentru mai multe detalii ne găsiți la nr de telefon: sau ne puteți trimite CV-ul pe adresa de mail:

  • 6

    Pregatim tineri

    Pregătim gratuit tineri pentru inițiere doar în afaceri legale! whatsapp -

Salvează căutarea