Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 78

    Angajam operator calculator

    Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel

  • 4

    Operator calculator - Bucuresti

    Elnet Security angajează operator calculator - Bucuresti Va oferim: Salariu 17 lei/ora net; Program de lucru in ture; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Cu domiciliul in Bucuresti; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook); Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00.

  • 1

    angajam functionar administrativ

    Se caută funcționar administrativ. Cerințe: Cunoștinte în opereare PC Seriozitate Permis de conducere profesionist ( cat.B, B1 , C, CE poate fi un avantaj ) Oferta : Se oferă salariu atractiv Un spațiu de muncă decent si lejer Cei interesați pot depune un CV la adresa de e-mail: sau la numărul de whatsapp: .

  • Property Management Assistant Bucuresti

    Suntem în cautarea unui Property Management Assistant pentru sediul nostru din București, cu experiență în Real Estate management sau property management sau în zona administrativă. Căutam o persoană organizată și cu excelente aptitudini de comunicare si relaționare. Limba engleza - avansat Oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată - tichete de masă - asigurare medicală privată - posibilități de avansare în cadrul companiei Detalii și CV la:

  • 1

    Caut job contabilitate primara

    CAUT JOB CONTABILITATE PRIMARA FACTURARE URGENT IN JILAVA, COPACENI, ADUNATII COPACENI, VIDRA, DARASTI.

  • Muncitor calificat

    Programul de lucru este full time, de Luni-Vineri, 8-17; fara sambete si duminici lucrate. Punctul de lucru al firmei se afla in Gilau, aproape de autostrada. Candidatul ideal - doar cu experiena in usi de garaj -responsabil, organizat si iti place sa duci lucrurile la bun sfarsit; -capacitatea de a lucra in echipa Oferim - posibilitate de colaborare pe termen lung; - Salariu motivant, care poate creste in timp pe baza performantelor Te asteptam in echipa noastra. Trimite-ne cv-ul tau sau suna direct la nr de telefon afisat! si pe mail

  • Secretara

    Esti comunicativa? Ai rabdare cu oamenii? Nu te sperie sa faci o factura? Ai un zambet de milioane? Super! Te vrem in echipa noastra! Program: 09:00 - 17:30, cu pauza de masa. Responsabilitati principale: preluare apeluri telefonice si redirectionare catre consultanti, incasari clienti, realizare facturi, informare sold casa, preluare corespondenta clienti si notificarea acestora. Crestere salariala in fiecare an - pentru primii 3 ani activitate, mentionata in contract. Candidatul Ideal: - Abilități de comunicare, deschidere la sugestii, gândire pozitivă - Bună organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atenție și concentrare - Orientare către rezultate: eficiență, rezolvarea situațiilor și depășirea obstacolelor - Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipa; Cunoștințe avansate Office: Word Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri . si ., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6.

  • Caut job part-time

    Fost militar cu o bogată experiență în domenii administrative, securitate și sănătate în muncă, secretariat, coordonare, concepere și gestionare documente clasificate și ordinare, caut job part-time, în activități incidente categoriilor enumerate, dar și altor domenii administrative.

  • Manager Activitate Autoservire

    ANA ELITE SERVICES, societate comercială cu profil catering, autoservire și hrănire colectivă angajează: - MANAGER ACTIVITATE AUTOSERVIRE Cerinte: - Experiență anterioară în industria ospitalității; - Abilități excelente de comunicare și leadership; - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiplele sarcini; - Orientare către clienți și atenție la detalii; - Capacitatea de a lucra în echipă; - Diploma de studii superioare în domeniul ospitalității sau echivalentă reprezintă un real avantaj. Responsabilități: - Supervizarea operațiunilor zilnice ale restaurantului, inclusiv gestionarea personalului și asigurarea unui serviciu de calitate pentru client; - Dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității; - Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară; - Recrutarea, formarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele stabilite; - Menținerea unei relații excelente cu clienții și rezolvarea eficientă a oricăror probleme sau plângeri. Beneficiile vor fi comunicate si negociate in cadrul interviului. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:

  • Angajez secretar secretara

    Angajez secretar secretara cunoștințe limba engleza și operare calculator aptitudini de comunicare și organizare

  • Sales Production Manager

    Studii superioare tehnice ; Experienta in domeniul tehnic ; minim 3-4 ani experienta in marketing sales sau product management sau suport pre-sales ; Limbi straine: Engleza nivel avansat, a doua limba reprezinta avantaj Competente: Cunostinte in ceea ce priveste procesele de productie; desen tehnic ; Orientare spre rezultate si imbunatatire procese ; Abilitati dezvoltate de comunicare; Abilitati pachet office ( excel si power point) Noi iti oferim: Tichete de masă, Bonus anual de performanță, Bonuri cadou de sarbatori,Salariu platit la timp;

  • 1

    Secretara

    Suntem un atelier de mobilă și tapițerie cu o pasiune puternică pentru design și o tradiție de calitate în servicii. Cu o echipă dedicată și o creștere constantă a afacerii noastre, căutăm o secretara pentru a se alătura echipei noastre din Bistrița.

  • 3

    Angajăm secretar NOTARIAL

    Societate Profesională Notarială cu sediul în București, Calea 13 Septembrie, Sectorul 5, angajează secretar notarial cu sau fără experiență sau studii superioare. Atribuții și competențe necesare pentru angajare: - abilități de comunicare cu publicul; - preluare cereri; - abilități de lucru în Word și Excel; - interogare și înscriere în registrele notariale naționale; - înscrierea actelor în registrele notariale aflate la sediul biroului; - preluare corespondenta și expediere acte de procedură. În ceea ce privește lucrul cu registrele notariale sus-menționate, aceste abilități se vor acumula pe parcurs sub îndrumarea personalului biroului. Persoanele interesate ne pot contacta si pot transmite CV-ul pe whapp la numărul de telefon afișat în anunț.

  • 1

    Firmă administrare imobile angajează

    Firma de administrare imobile angajează cu jumătate de normă personal pentru muncă în birou si teren cu cunoștințe în domeniu administrării imobilelor ( curs administrare imobile absolvit), permis categoria B, abilități în comunicare, punctualitate, seriozitate, cunostinte Office și Internet -Web. Contact:

  • 1

    Angajam operator are pc

    Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4

  • Manager Restaurant Mesopotamia

    Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Bucuresti? Suna-ne! BENEFICII: Salariu competitiv | Oportunități de creștere Autonomie în luarea deciziilor | Dezvoltare profesională Recunoaștere și recompense | Condiții de muncă flexibile Echipă și colaborare | Bonusuri | Două mese gratuite pe zi RESPONSABILITĂȚI: Abilități de management | Abilități de comunicare Orientare către client | Abilități de leadership Gestionarea materiilor prime | Atitudine pozitivă Cunoștințe financiare | Atenție la detalii Cunoștințe despre siguranța alimentară și igienă Organizarea programului de lucru a personalului Organizarea programelor de instruire pentru angajați Experiența în industria ospitalității este un avantaj Descoperă mai multe despre Mesopotamia pe

  • Angajăm secretară. Operare calculator

    Societate comercială angajează secretara tânăra dinamică cunoscătoare operare calculator (facturi) promovare produseCarmangerie. Cu experienta. Salariu atractiv. Oferim si cerem seriozitate.

  • Solicitare ANGAJARE

    Solicit ANGAJARE Domeniu de Activitate : Administrativ PR Relatii Clienti Consultanta, Resurse Umane Comunicare Informatica-Statistica ,Organizare Evenimente Contact: Dna Claudia

  • 3

    Angajez asistent manager

    Societate de contabilitate angajeaza asistent manager, fire comunicativa, cunoscatoare utilizare PC.

  • Bonus 35 euro la inscriere! Retragere instanta

    Fara verificare Fara depunere retragere instanta in Revolut sau paypal bonusul este de 35 euro la inscriere Link in poza.. sa primim amandoi bonusul

Salvează căutarea