Anunțuri
Administratie Persoane Disponibil din: 2021-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Munca consta in: tehnoredactari, search pe Internet, mailuri, telefoane, analize de date specifice muncii. Domeniul firmei: investitional. Programul este Luni - Vineri, 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Salariu net in mana este de 3.200 lei. Salariul va creste in timp. Trimiteti CV si Scrisoare de intentie, in care va rog sa-mi scrieti cateva randuri, in care sa-mi precizati de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut.
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comerciala cauta angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date. Compania asigură noilor angajați un program de pregătire cu scopul de a se familiariza cu tipul de muncă. Căutăm angajați cu următoarele calități: Studii superioare Cunoașterea unei limbi străine la nivel mediu . Abilități de dactilografiere Cunoștințe de bază Microsoft Office Cunoasterea progranului NEXUS Precizie, atenție la detalii, adaptabilitate, simț de raspundere Spirit de echipă Asigurăm: Pregătire profesională O echipă de colegi dinamică si tanara Program de lucru avantajos Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de avansare Un salariu fix si pachet de beneficii( tichete de masa). Publi
-
Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:
-
Fabrica de cherestea Rasca angajează secretara având cunoștințe de contabilitate primara. Salar motivant.
-
Compania noastra isi mareste echipa! Daca esti energetic a, ai spirit de echipa si dormica de afirmare asteptam apelul tau!
-
-
Societate comerciala,angajam doamna cu studii superioare,cu minime cunoștințe în resurse umane și in domeniul achizițiilor,dornica de a învața.Program de lucru de luni pana vineri,8 ore zilnic,salar negociabil.Informatii la tel.
-
Asociatie de locatari - bloc 8 etaje - o scara - 54 apartamente - cartier Miliatri - cautam administrator. Doritorii sunt rugati sa depuna CV. Pt. detalii lasati telefon.
-
Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office) Excelente abilitati de comunicare si relationare Spirit de echipa, rezistenta la stres Oferta beneficii: Pachet salarial atractiv Posibilitatea de a calatori in tara si in strainatate Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 09:00 17:00 Descrierea postului: Reprezinta interfata dintre companie si clienti Indeplineste activități zilnice de secretariat Preia și direcționeaza apelurile telefonice si corespondenta Redacteaza corespondența de afaceri necesară desfășurării activității Asigura transmiterea documentelor si coletelor prin poștă, fax, e-mail, curier Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management Asigura suportul administrativ pentru managementul firmei Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor de afaceri, Organizeaza primirea vizitatorilor Organizeaza deplasarile directorului in interes de serviciu
-
Pizzerie napoletana situata în sectorul 1 angajează operator preluare comenzi pentru livrări la domiciliu. Program flexibil, salariu fix,bonus din vânzări, tips.
-
Disponibil online
Broker In asigurari cu contract de intermediar
Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI DestineBroker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de BAC Detalii:
-
Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Salut! Cauti un venit in plus? un job part-time cand ai tu timp din confortul casei tale sau de la biroul altui job ? cautam sa ne extindem, nu oferim mult, oferim putin si sigur pentru max 1-2 ore pe zi de munca. si asta nu zilnic. doar cand aveti timp. Este o noua experienta, cu cat suntem mai multi, cu atat ne merge mai bine. asa ca ce mai stai, vino in echipa noastra. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. Va rugam sa ne scrieti pe whatsapp chiar acum, nu conteaza daca nu doriti sa colaborati azi, poate in viitor, poate veti primi noi joburi pe care ulterior le analizati si daca aveti timp si nevoie de extra banutii.. puteti sa aplicati.
-
Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00
-
Angajam RESPONSABIL DE MEDIU in Brasov Cerințe : - Studii universitare de specialitate - Experienta profesionala in aceeasi pozitie - Domiciliul stabil in municipiul Brasov sau zona metropolitana Se ofera : - masina , calculator si telefon de serviciu - salariu negociabil Program L V: 8 h zi Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon:
-
NEW AGE TEACHINGS SRL cu sediul in BUCURESTI, C.VICTORIEI nr.245, Sector 1, angajeaza 1 persoana, functia ASISTENT MANAGER cod COR 334303. Conditiile de angajare sunt: studii medii , limba engleza nivel mediu. Interviul va avea loc in data de: 21.03.2024 ,la ora 12.00 la SEDIU. Cv-urile se pot trimite la adresa
-
CAUTAM Asistent Manager - General Descrierea jobului: Asistenta generala si sarcini de secretariat Planificarea administrativa si organizatorica a zilei de lucru Planificarea si pregatirea sedintelor si a calatoriilor in interes de serviciu Sustinerea superiorului in administrarea corespondentei interne si externe Coordonarea unor proiecte proprii Punct de legatura interdepartamentala in pregatirea si implementarea proiectelor Protocolarea sedintelor Candidatul ideal: Studii superioare finalizate, de preferat stiinte economice Cunostinte foarte bune MS Office (Outlook, Word, PowerPoint si Excel) Mod de lucru structurat si autonom Abilitati dezvoltate de comunicare si organizare Initiativa, flexibilitate Atitudine proactiva, dorinta de a invata Cunostinte de limba germana, alte limbi reprezinta un avantaj Carnet de conducere categoria B Oferta noastră: Pachet salarial atractiv 6000 - 7000 NET Program flexibil Mediu de lucru plăcut sigur și motivant Școlarizare complexă în cadrul unei echipe motivate și competente Tichete de masă
-
Cautam colega pentru contabilitate primara.Daca esti o persoana care opteaza sa lucreze in acest domeniu, sti sa folosesti programul SAGA, ai cel putin minim 2 ani de experienta, esti o persoana sociabila si dedicata atunci te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice. Cerinte: Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Diploma de licenta intr-un domeniu relevant Abilitati excelente de comunicare in limba romana Abilitati solide de organizare si gestionare a timpului. Atitudine proactiva si capacitatea de a lucra independent. Experienta anterioara intr-o pozitie similara este un avantaj. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.
-
Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.