Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-03-07

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro

    Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.

    Repostat automat
  • 1

    Angajez consilier vanzari

    Cautam coleg colega de birou! Daca esti dinamic a, activ ă și deschis ă sa înveți un domeniu nou,te asteptam in echipa noastră. Cerinte post: studii medii ,cunostinte operare PC. Asteptam CV-ul tau!

  • 2

    Secretara

    Firma de transport din Oradea -Trade Center caută colega la secretariat! Limba engleza și experiență în domeniu prezintă un avantaj! Program de lucru:8-16:00 Salar net 3000-3500ron Așteptăm CV dvs. la adresa de email

  • 42

    Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!

    OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .

  • 10

    secretara asistent manager

    Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 1

    Specialist lucrari cadastrale si intabulari

    R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:

  • 3

    Asistent manager

    Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor. Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim. Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client . Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a garanta calitatea datelor în toate sistemele logistice relevante. Operarea sau sprijinirea unui sistem activ de gestionare a furnizorilor prin transmiterea de informații în vederea obținerii celor mai bune performanțe din partea furnizorilor. transmiterea integrală și în timp util a informatiilor către Directorul General Administrator păstrarea în ordine a tuturor documentelor și corespondenței specifice calitatea documentelor pe care le redactează și sau transmite acuratețea datelor pe care le transmite calitatea traducerilor corespondenței pe care le întocmeste pentru managementul firmei convocarea participantilor la ședintele ocazionale transmiterea completă și corectă a documentelor către destinatarii adecvați păstrarea confidențialitătii datelor la care are acces. Un mentor vă va sprijini în preluarea treptată a propriei responsabilități după o fază de formare inițială care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră. Program de lucru: L-V de la 09:00-16:30 cu jumatate de ora pauza de masa zi. Sambata,Duminica si sarbatorile legale sunt libere. Salariu atractiv. Descrierea companiei Aqua Prestige este o companie noua pe piata, activitatea noastra principala consta in comercializarea si imbutelierea de apa minerala de izvor.Suntem o companie in plina dezvoltare iar piata noastra de desfacere se desfasoara pe plan international! Suntem o echipă tânără,dinamica și dorim să ne facem cunoscuți prin calitatea serviciilor noastre și promptitudinea cu care le prestăm. Suntem foarte atenți la detalii și ne dorim ca fiecare produs care iese din firma noastră să corespundă tuturor cerințelor clienților noștri.Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra si iti vom oferi tot spijinul necesar pentru a te integra!

  • 28

    STUDENTĂ pentru activități de secretariat

    Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.

  • 8

    SUPERVISOR PARCARE

    Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

  • 3

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • 10

    Angajam studenti in diferite departamente

    Cerinte: - studii medii sau superioare ( finalizate sau in curs de finalizare) - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Avem posturi disponibile in diferite departamente: - Inginerie - Financiar - Mentenanta - Logistica - Achizitii Oferta - Program de lucru de la 8:00 la 16:30 (de Luni pana Vineri) - Salariu discutat in cadrul unui interviu - Decont transport - Tichete de masa - Al 13 lea salariu - Contract pe perioada determinata ( pentru inceput 3 luni cu posibilitate de prelungire) - Alte beneficii. Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.

  • 47

    Operatori PC

    Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea. Primul venit, primul servit. Cautam pt. inceput 5 colaboratori. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00

  • CAUTAM CONTABIL JUNIOR IN CLUJ NAPOCA!!!

    Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:

  • 4

    CAUTAM CONSILIER VANZARI MAGAZIN SCULE SI UNELTE

    Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:

  • 14

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 2

    Tânără curățenie firma 5000 Ron

    Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.

  • 3

    Asistenta receptie

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • 4

    asistent manager

    firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron

  • 6

    Pregatim tineri

    Pregătim gratuit tineri pentru inițiere doar în afaceri legale! whatsapp -

Salvează căutarea