Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2021-04-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com

  • 21

    Receptionera clinica medicala

    Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;

  • 2

    Operator calculator

    Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon

  • 10

    Operator introducere, validare si prelucrare date

    Societate comerciala cauta angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date. Compania asigură noilor angajați un program de pregătire cu scopul de a se familiariza cu tipul de muncă. Căutăm angajați cu următoarele calități: Studii superioare Cunoașterea unei limbi străine la nivel mediu . Abilități de dactilografiere Cunoștințe de bază Microsoft Office Cunoasterea progranului NEXUS Precizie, atenție la detalii, adaptabilitate, simț de raspundere Spirit de echipă Asigurăm: Pregătire profesională O echipă de colegi dinamică si tanara Program de lucru avantajos Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de avansare Un salariu fix si pachet de beneficii( tichete de masa). Publi

  • 2

    Coordonator de transport

    Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • 6

    Angajez Secretara

    Fabrica de cherestea Rasca angajează secretara având cunoștințe de contabilitate primara. Salar motivant.

  • 1

    Angajam asistent manager

    Compania noastra isi mareste echipa! Daca esti energetic a, ai spirit de echipa si dormica de afirmare asteptam apelul tau!

  • 1

    Angajari

    Caut secretara si o persoana care sa lucreze in tamplarie pvc

  • 1

    Angajam

    Societate comerciala,angajam doamna cu studii superioare,cu minime cunoștințe în resurse umane și in domeniul achizițiilor,dornica de a învața.Program de lucru de luni pana vineri,8 ore zilnic,salar negociabil.Informatii la tel.

  • Cautam administrator bloc

    Asociatie de locatari - bloc 8 etaje - o scara - 54 apartamente - cartier Miliatri - cautam administrator. Doritorii sunt rugati sa depuna CV. Pt. detalii lasati telefon.

  • 7

    Angajam Inspector Resurse Umane

    Firma contabilitate angajam inspector resurse umane cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului: - intocmire state de plata, declaratii 112, Op-uri, depunere declaratii online - operare Revisal - intocmire dosare personal si acte adiacente - mentire relatie ITM - alte documente si formalitati necesare din spectrul resurse uumane Salariul negociabil.

  • Muncitor calificat

    Programul de lucru este full time, de Luni-Vineri, 8-17; fara sambete si duminici lucrate. Punctul de lucru al firmei se afla in Gilau, aproape de autostrada. Candidatul ideal - doar cu experiena in usi de garaj -responsabil, organizat si iti place sa duci lucrurile la bun sfarsit; -capacitatea de a lucra in echipa Oferim - posibilitate de colaborare pe termen lung; - Salariu motivant, care poate creste in timp pe baza performantelor Te asteptam in echipa noastra. Trimite-ne cv-ul tau sau suna direct la nr de telefon afisat! si pe mail

  • 13

    Freezy System Timisoara angajeaza Secretara

    Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office) Excelente abilitati de comunicare si relationare Spirit de echipa, rezistenta la stres Oferta beneficii: Pachet salarial atractiv Posibilitatea de a calatori in tara si in strainatate Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 09:00 17:00 Descrierea postului: Reprezinta interfata dintre companie si clienti Indeplineste activități zilnice de secretariat Preia și direcționeaza apelurile telefonice si corespondenta Redacteaza corespondența de afaceri necesară desfășurării activității Asigura transmiterea documentelor si coletelor prin poștă, fax, e-mail, curier Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management Asigura suportul administrativ pentru managementul firmei Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor de afaceri, Organizeaza primirea vizitatorilor Organizeaza deplasarile directorului in interes de serviciu

  • Pizzerie angajeaza operator comenzi

    Pizzerie napoletana situata în sectorul 1 angajează operator preluare comenzi pentru livrări la domiciliu. Program flexibil, salariu fix,bonus din vânzări, tips.

  • 5

    Disponibil online

    Broker In asigurari cu contract de intermediar

    Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI DestineBroker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de BAC Detalii:

  • 1

    Angajez personal departament achizitii

    Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.

  • 1

    ONLINE profit garantat fara investitie 100% REAL

    Salut! Cauti un venit in plus? un job part-time cand ai tu timp din confortul casei tale sau de la biroul altui job ? cautam sa ne extindem, nu oferim mult, oferim putin si sigur pentru max 1-2 ore pe zi de munca. si asta nu zilnic. doar cand aveti timp. Este o noua experienta, cu cat suntem mai multi, cu atat ne merge mai bine. asa ca ce mai stai, vino in echipa noastra. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. Va rugam sa ne scrieti pe whatsapp chiar acum, nu conteaza daca nu doriti sa colaborati azi, poate in viitor, poate veti primi noi joburi pe care ulterior le analizati si daca aveti timp si nevoie de extra banutii.. puteti sa aplicati.

  • Angajez Consilier juridic debutant

    Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.

  • Angajare

    Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00

  • Angajam Responsabil de Mediu in Brasov

    Angajam RESPONSABIL DE MEDIU in Brasov Cerințe : - Studii universitare de specialitate - Experienta profesionala in aceeasi pozitie - Domiciliul stabil in municipiul Brasov sau zona metropolitana Se ofera : - masina , calculator si telefon de serviciu - salariu negociabil Program L V: 8 h zi Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la telefon:

Salvează căutarea