Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2021-05-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajam Op. facturare(experienta min 2 ani)

    European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior în București. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru cu platforme IKA: Doc process Mercareon Pallex Carrefour Ecologic GS1 - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare.

  • Sef tura

    Cautam SEF DE TURA DEPOZIT Locatie Chiajna, jud. Ilfov Cerinte: Studii medii superioare Cunostiinte scanner si echipamente tehnice specifice unui depozit; Cunostiinte logistica transporturi; Cunostiinte norme PSI SSM; Sa mai fi avut anterior oameni in subordine, preferabil tot intr-un depozit. Responsabilitati: Organizeaza activitatea si personalul din subordine in vederea indeplinirii sarcinilor zilnice (Stivuitoristi si Manipulanti Depozit); Aduce la cunostinta sefului de depozit, imediat dupa constatare, orice nereguli aparute pe timpul incarcarii descarcarii manipularii marfii. Cunoaste si respecta conditiilor generale de depozitare a produselor pe rafturile din incinta: greutatea maxima admisa, repartizarea incarcaturii in cadrul raftului. Se asigura ca marfa este depozitata in zonele superioare a rafturilor prin infoliere sau prinderea acestora cu banda de siguranta. Cunoaste si se asigura ca oamenii din subordine utilizeaza corespunzator instalatiile din incinta depozitului destinate asigurarii sigurantei persoanei si produselor: instalatie de ventilatie, instalatie de climatizare si iluminat. Organizeaza si repartizeaza angajati din subordine in vederea activitatilor de intretinere necesare utilajelor din dotare: schimbarea sau alimentarea cu apa a bateriilor, curatenia utilajului. Organizeaza si repartizeaza angajati din subordine in vederea asigurarii curateniei la locul de munca; Monitorizeaza respectarea procedurilor de lucru specifice departamentului de catre oamenii din subordine; Se prezintă la termenele stabilite în vederea testării şi avizării Autorizaţiei I.S.C.I.R. Participa periodic anual la inventarierea marfurilor clientilor alocati depozitului Logistica. Genereaza din sistem (SAP) diverse rapoarte zilnice, saptamanale, lunare (linii receptii, stocuri, pontaje, evidenta zile CO personal subordine, etc). Program de lucru: Luni Vineri: 2 schimburi, 06:00 - 14.30 respectiv 13:30 - 22.00 Salariu: 3800 lei net (- impozit tichete) + tichete de masa de 30 de lei tichetul Prima Paste & de Craciun Bonus anual acordat in Decembrie (cat inca un salariu net); Prima de 1 Iunie (pentru copii sub 14 ani ai angajatilor); Transport asigurat de la metrou Pacii din Bucuresti; Asigurare medicala la clinica medicala privata. (inclusiv WhatsApp)

  • asistenta-secretara

    Se cauta o tanara pentru acest post de asistenta personala,part-time,4 ore saptamanal,deschisa la nou,experienta nu este necesara,castig pana la 12000 euro

  • 9

    Cabinet de avocat Zamfirescu Cristian Angajam Studenti absolventi de drept sau avocati

    Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat

  • 38

    munca inteligenta 2-3 ore pe zi

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 1

    Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • 14

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • 15

    Administrator bloc / casier

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • 10

    Secretara part-time

    Angajam secretara part-time, absolventa studii superioare. Detalii la nr.de telefon .

  • 3

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • Disponibil online

    ANGAJARE - Administrare si Marketing

    Oportunitate extraordinara de a lucra la un nou teren de golf construit, aflat la mai putin de 37km N de Bucuresti, National Golf & Country Club este o comunitate dezvoltata in cadrul celui mai frumos resort care a fost construit vreodata in apropierea Bucurestiului Cautam administrator responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. ROLURI SI RESPONSABILITATI Intampina vizitatorii, raspunde la apelurile clientilor , la intrebarile si cerintele acestora cu amabilitate, intr-un mod profesionist . Gestioneaza calendarul biroului, programeaza intalniri si coordoneaza sedinte si evenimente . Mentine inventarul biroului verificand stocurile, comanda materialele necesare si monitorizeaza cheltuielile. Ofera suport in corespondenta de birou, redacteaza e-mailuri , scrisori, memouri atunci cand este necesar Gestioneaza corespondenta si livrarile, inclusiv pachetele, distribuindu-le catre destinatari potriviti. Coordoneaza calatoriile in scop professional ale angajatilor. Ajuta la introducerea datelor, arhivarea documentelor si pastrarea inregistrarilor pentru o documentatie precisa si ordonata. Sprijina activitatile de resurse umane, precum mentinerea inregistrarilor angajatilor si programarea interviurilor. Ofera suport in proiecte speciale si initiative ale Managerului General Respecta politicile si procedurile companiei, asigurandu-se ca reglementarile si standardele sale sunt respectate APTITUDINI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :

  • Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

  • Inspector resurse umane

    Angajam : Inspector resurse umane Se ofera: - Salarii atractive conform calificarilor si aptitudinilor profesionale; - incadrare in munca a angajatului cu contract de munca; - salariile si contributiile la bugetul de stat platite la timp; - o diversitate de sporuri : vechime, punctualitate, noapte si prezenta; - prime si bonusuri; - tichete de masa in valoare de 30 lei; -decontare 50% din transport; Persoanele interesate sunt asteptate la sediul societatii din localitatea Negresti-Oas, str. Victoriei, nr.3

  • Asistent medical generalist

    Cerințe: -Absolvent a a al unei scoli postliceale de AMG, certificat de membru OAMMR. -Seriozitate; -Empatie Experienta in domeniu constituie anvantaj.

  • consilier juridic cu experiență - consultanță colaborare sau angajare full part-time

    - consilier juridic cu experiență (inclusiv reprezentare în instanță), membru al Colegiului consilierilor juridici Prahova, doresc ofer consultanțâ colaborare sau angajare - în regim part full-time sau parțial remote, pentru persoane fizice și juridice. - domenii de activitate : instanțe de judecată (de toate gradele), carte funciară, Registrul comerțului, financiar-bancar, dreptul muncii. - disponibil program, deplasări.

  • 1

    Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro

    Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.

    Repostat automat
  • Job Part Time

    Ofer job part time 8 la 10 ore săptămânal pentru o doamna sau domnișoară comunicativă, sociabilă și prezentabilă! Ofer 7000 RON lunar.

  • Electrician execut lucrări de reparații și întreținere

    Electrician execut lucrări de reparații și întreținere .

  • angajez urgent secretara cu sau fara experienta

    angajez urgent secretara cu sau fara experienta ofer un pachet salarial lunar de 7000 lei bonusuri substantiale lunare si masina de serviciu mentionez faptu experienta nu e obligatorie rog si ofer seriozotate maxima raspund pe watsap

Salvează căutarea