Anunțuri
Administratie Persoane Disponibil din: 2021-09-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Buna ziua, căutam in echipa om full time (minim 6 ore pe zi)pentru munca remote . E necesar sa aveți calculator funcțional , sa știți la nivel mediu engleză , franceza. Momentan munca pentru următorii 3 luni . Ne trebuie persoana cu studii superioare, serioasă , punctuală ,disponibilă imediat , fără alte joburi , nu studenți . Salariu foarte avantajos(între 3 Trimiteți CV va rog pe Whatsapp, și stabilim o întâlnire.Sibiu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Loc de muncă în Baia Mare
Cautam in Baia Mare secretara vorbitoare de limba franceza, pentru o firma de construcții în Paris. Pentru mai multe informații și depunerea CV-ului va rugam sa ne contactați la adresa de e-mail Interviul va avea loc în luna august.
-
Suntem o firmă de proiectare cu o activitate în domeniu de peste 10 ani și căutăm persoane noi pentru posturile de inginer, arhitect, desenator tehnic și proiectant Cerințe post: 1. Cunoștințe în utilizarea unuia dintre programele de proiectare specifice: AutoCAD 2D, ArhiCAD, AutoCAD Civil 3D, Advanced Road Design 2. Cunoștințe de utilizare a softurilor specifice de proiectare: Hydra, Canalis, Urbano etc. 3. Cunoașterea unor programe de detaliere 3D (reprezintă un avantaj): Tekla, Nemetschek, Advance Concrete, Advance Steel 4. Calcul structural în programe specifice (reprezintă un avantaj): ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN 5. Cunoștințe pachet Microsoft Office; 6. Cunoștințe tehnice despre proiectarea drumurilor. Beneficii: Salariu motivant; Program flexibil; Oportunitatea de dezvoltare profesională în domeniul studiilor efectuate; Echipă tânără, creativă, mediu de lucru agreabil; Sediu în centrul orașului, aproape de toate mijloacele de transport. NOTĂ Acceptăm CV-uri și din partea studenților fără experiență!! Ne puteți trimite un CV la adresa de e-mail:
-
Om de afaceri angajez secretara personala. Salariul motivant ce ajunge la 3000 EUR..plus bonusuri în funcție de înțelegere. Se face contract de munca. Nu se cere experienta sau limba engleza. Domiciliul permanent București. Program flexibil luni vineri 9 15 30.
-
Operator statie de betoane , si Sofer profesionist cat C,
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara, angajam Asistent manager. Cerinte: Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia, PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL. Oferim :Pachet salariat atractiv, Auto, trainning,mediu de lucru performant.
-
Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. SALARIU MOTIVANT PESTE MEDIA DIN DOMENIU.
-
Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.
-
Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.
-
Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.
-
Firma ROMCONFORT angajeaza, Menajera / Jurist , full time, cu / fara experienta. Salariu 2.200- 2500 lei. CV la Relatii intre 8.00-17.00 la tel de Luni pana Vineri CV la email
-
SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail:
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Dezmembrări Copacioasa situat în sat Copacioasa , angajează demontator auto cu cunoștințe în domeniul auto , program de lucru luni vineri 09.00 17.30 , cadru legal de muncă . Salariu 3000 Ron . Relații doar la tel
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.
-
angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18
-
Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana) - 6500 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.
-
Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat
-
Angajăm asistent manager și consultant proiecte cu experiență in orasul Sibiu. Pentru mai multe detalii va rog sunati la numarul de telefon din anunț.