Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Persoane Disponibil din: 2021-11-27 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 22

    angajam agent marketing publicitate

    angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18

  • 14

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 2

    secretar/tehnoredactor notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.

  • 9

    SUPERVISOR PARCARE

    Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .

  • 1

    Responsabil calitate si mediu

    CERINTE : - Experienta de minim 3 ani in domeniul calitatii si mediului, cu atributii si pe linie de SSM; - Studii superioare finalizate( de preferat tehnice); - Certificare Auditor intern calitate, mediu, sanatate si securitate in munca; - Experienta privind sistemele de management al calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii in munca; - Capacitate de a gestiona cu diplomatie informatiile confidentiale si de a fi adaptabil la cerinte diverse; - Abilitati excelente de planificare si organizare pentru a respecta termenele limita; - Vorbitor de limba engleza si cu abilitatea de scriere corecta in limba engleza RESPONSABILITATI : - Gestioneaza autorizatiile de mediu aferente punctelor de lucru: deschiderea revizuirea inchiderea autorizatiilor de mediu; - Asigura conformarea la cerintele legale si de reglementare pe domeniile: sanatate si securitate ocupationala, protectia mediului, situatii de urgenta, mediu si calitate; Realizeaza audituri inspectii interne in conformitate cu standardele asumate de companie; - Stabileste actiuni corective preventive aferente neconformitatilor constate si se asigura de implementarea acestora; - Stabileste si urmareste bugetul HSE la nivel de companie; - Elaboreaza instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca si se asigura de cunoasterea acestora de catre lucratori; - Urmareste elaborarea planurilor de situatii de urgenta si verifica modul de cunoastere si capacitatea de punere in aplicare a acestora; PROGRAM DE LUCRU: 4 zile pe saptamana, 10 ore zi. BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masa Asigurare medicala Vouchere de vacanta Decontare transport ( daca este nevoie). CV-urile se depun la sediul firmei , str Pitesti, nr. 165 ,Slatina, jud Olt sau pe adresa de mail

  • 79

    Pentru Secretariat

    Secretariat-Firma de productie ( print digital ) Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul net: 3600 lei. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: L-V 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV.

  • 3

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

  • 23

    Angajam Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate

    SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail:

  • 5

    Angajare reprezentant(a) vanzari/facturare

    Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.

  • Operator calculator/

    Societate cu peste 20 ani experienta in domeniul depozitarii, administrarii si arhivarii, angajeaza personal pentru introducere si validare date Responsabilitati: activitati de operare, tehnoredactare, introducere si validare date, verificare documente, intocmire liste de evidente, corespondente. -Program fix de lucru [ ] de luni pana vineri. Punctul de lucru este la km 23 pe A1, se asigura transport de la statia de metrou Preciziei. Postul necesita deplasari intre Bolintin Deal- Bucuresti Oferim: -Salariu atractiv. -Decont transport; -Bonuri de masa; -Bonusuri in functie de performante; -Posibilitate de avansare -Loc de munca stabil. -Colectiv dinamic

  • 8

    AEK Pompieri angajeaza servanti pompieri pentru cladiri de birouri

    DESCRIERE AEK Pompieri angajeaza servanti pompieri pentru cladiri de birouri Candidatul ideal: Studii medi, Atitudine civilizata si responsabila, Capacitate de comunicarea, Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Mediu de lucru profesional, Un loc de munca stabil, Salariu atractiv 2760 lei - 3050 lei Bonusuri de performanta,

  • 5

    Secretara

    Firma de transport din Oradea -Trade Center caută colega la secretariat! Limba engleza și experiență în domeniu prezintă un avantaj! Program de lucru:8-16:00 Salar net 3000-3500ron Așteptăm CV dvs. la adresa de email

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

  • 6

    Angajam secretara!

    Echipa Eurosanclinic cauta secretara cu abilitati de comunicare, empatie pentru pacientii nostri si cunostinte de operare pe calculator. Esti secretara si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon .

  • 3

    Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro

    Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.

    Repostat automat
  • 11

    Operator introducere,validare si prelucrare date

    Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:

  • 2

    jurista cu fără experiență

    Studii de specialitate finalizate Redacteaza diverse documente de natura juridica, Reprezinta societatea in raport cu alte persoane fizice si juridice Experienta nu este obligatorie dar constituie un avantaj

  • 3

    Cautam reprezentant vanzari

    Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.

  • 6

    Asistent manager

    Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor. Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim. Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client . Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a garanta calitatea datelor în toate sistemele logistice relevante. Operarea sau sprijinirea unui sistem activ de gestionare a furnizorilor prin transmiterea de informații în vederea obținerii celor mai bune performanțe din partea furnizorilor. Transmiterea integrală și în timp util a informatiilor către Directorul General Administrator Păstrarea în ordine a tuturor documentelor și corespondenței specifice Calitatea documentelor pe care le redactează și sau transmite Acuratețea datelor pe care le transmite Calitatea traducerilor corespondenței pe care le întocmeste pentru managementul firmei Convocarea participantilor la ședintele ocazionale Transmiterea completă și corectă a documentelor către destinatarii adecvați Păstrarea confidențialitătii datelor la care are acces. Daca sunteti interesat a de acest job, trimiteti un Cv pe adresa de email si va vom contacta noi. Un mentor vă va sprijini în preluarea treptată a propriei responsabilități după o fază de formare inițială care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră. Program de lucru: L-V de la 09:00-16:30 cu jumatate de ora pauza de masa zi. Sambata,Duminica si sarbatorile legale sunt libere. Salariu atractiv. Descrierea companiei Aqua Prestige este o companie noua pe piata, activitatea noastra principala consta in comercializarea si imbutelierea de apa minerala de izvor.Suntem o companie in plina dezvoltare iar piata noastra de desfacere se desfasoara pe plan international! Suntem o echipă tânără,dinamica și dorim să ne facem cunoscuți prin calitatea serviciilor noastre și promptitudinea cu care le prestăm. Suntem foarte atenți la detalii și ne dorim ca fiecare produs care iese din firma noastră să corespundă tuturor cerințelor clienților noștri.Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra si iti vom oferi tot spijinul necesar pentru a te integra!

  • 41

    Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!

    OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .

Salvează căutarea