Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-01-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajare birou asigurari

    Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto

  • 69

    urgent galeria 3000 net

    Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici

  • Asistenta manager part-time

    SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - cu aspect plăcut și varstă intre 18-30 de ani. Program Flexibil(3-4 ore pe zi) disponibila la deplasari pentru achiziții , închirieri sau licitații. Experienta nu e obligatorie. In schimb, e necesar sa fii o persoana care doreste sa invete si sa se dezvolte profesional. Salariu-2.000-3.000 lei stabilit la interviu. Atributii: Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocazionale, participarea alaturi de managerul general la diverse activitati, inchirieri, licitatii, negocieri. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate . Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor va asteptam in colectivul nostru. Mai multe detalii la telefon sau pe whatsapp. Cristina

  • 5

    Reprezentant Infinity

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • 1

    Asistent relatii clienti- Centru educational

    Suntem in cautarea pentru clientul nostru, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Program de lucru : L-V, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Competente digitale; - Organizare; - Limba engleza- B2 Responsabilitati Realizari - Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email; - Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti; - Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor; - Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare. - Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti. Beneficii Training-uri Cursuri

  • 15

    jurista societate comeciala

    conditii pentru angajare: - absolventa de studii superioare in domeniu - experienta in domeniu juriidic in cadrul unei societati comerciale - relationeaza cu institutiile si reprezinta societatea in relatia cu ele - experienta in imobiliare constituie avantaj - poate reprezenta in instanta si reprezenta societatea in rezolvarea unor probleme de natura juridica Se ofera - loc de munca stabil - salariu (care se negociaza la interviu) - program de lucru 8h

  • 7

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 3

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

  • 1

    Atestat manager transport marfă

    Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.

  • 68

    Operare si intermediere date

    Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 6

    Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

  • 10

    Cabinet de avocat Zamfirescu Cristian Angajam Studenti absolventi de drept sau avocati

    Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat

  • 33

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • 15

    Secretara,Asistent manager agentie imobiliara

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. SALARIU MOTIVANT PESTE MEDIA DIN DOMENIU.

  • 1

    Lianis angajeaza sef magazin

    Angajăm șef de magazin cu experiență în industria modei, pentru a conduce un magazin de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru bărbați. Cerințe: - Experiență anterioară într-un rol similar în industria modei - Abilități excelente de conducere, organizare și planificare - Capacitatea de a motiva și dezvolta echipa de vânzări - Comunicare excelentă și abilități de relaționare cu clienții Responsabilități: - Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări - Asigurarea unui nivel ridicat de servicii pentru clienți - Implementarea strategiilor de vânzări și a acțiunilor de marketing - Menținerea aspectului curat și atrăgător al magazinului - Monitorizarea și raportarea performanțelor magazinului -Cunostinte calculator Dacă îndeplinești toate cerințele și ești pasionat de modă, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email [email protected] Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorul nostru șef de magazin!

  • 19

    birou weekend mall 2000

    Urgent pentru persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari .Bune cunostinte operare pc 2000....DOAR pt zilele de sambata si duminica.......cv si foto aici

  • 4

    SC ROMCONFORT angajeaza, Jurist / Menajera full time

    Firma ROMCONFORT angajeaza, Menajera / Jurist , full time, cu / fara experienta. Salariu 2.200- 2500 lei. CV la Relatii intre 8.00-17.00 la tel de Luni pana Vineri CV la email

  • 29

    Deschide propriul business

    Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .

  • 1

    Consilier Juridic Junior

    Echipa tânără dar cu experienta profesionala, cautam un nou coleg, proaspat absolvent al facultății de Drept, pe poziția de Consilier juridic (Junior). Puteti trimite cv-ul pe adresa CANDIDATUL IDEAL: - studii superioare juridice (obligatoriu) finalizate; - persoana serioasa, muncitoare, cu capacitate de persuasiune, dornica sa se realizeze profesional, cu foarte foarte mare atentie la detalii si capacitate de analiza; - cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel); RESPONSABILITATI: - asigura intocmirea contractelor cadru; - urmareste aparitia oricaror acte normative (legi, ordonante, hotarari, etc.) care reglementeaza activitatea societatii si informeaza conducerea; - face demersurile necesare, la institutiile statului, pentru obtinerea tuturor avizelor, autorizatiilor, etc; - mentinerea legaturii cu birourile notariale; Ce va oferim: Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței; Salariu motivant corelat cu experienta profesionala; Tichete de masă în suma maximă conform legii; Prime de sărbători (Crăciun, Paște); Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei; Locatia Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa). Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa:

  • 1

    Angajăm demontator auto - Dezmembrări Copacioasa

    Dezmembrări Copacioasa situat în sat Copacioasa , angajează demontator auto cu minim de cunoștințe în domeniul auto , program de lucru luni vineri 09.00 17.30 , cadru legal de muncă . Salariu 2500 - 3000 Ron . Relații doar la tel

Salvează căutarea