Anunțuri
Administratie Persoane Disponibil din: 2022-05-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cer angajare că și operator date,operator calculator,operator procesare și validare date,operator facturare,curs de operator calculator,curs de contabilitate.Ofer și cer seriozitate.
-
Vopsim orice tip de tablă pe acoperisuri la case vile biserici, structuri metalice, garduri, porți și alte suprafețe. Materialul pe care il folosesc se numește Protecta 3in1 sau Oskar si conține: - spuma de zinc - întăritor - deruginol Avem o gama variata de culori precum: maro(ciocolatiu), rosu, argintiu, verde, albastru, dar si alte culori cerute de client. Mod de aplicare pe tabla: - se curăță tabla de rugină - se curăță de praf - se degreseaza - se aplica un strat de grund - se aplica vopseaua
-
Candidatul Ideal - cunostinte operare PC - abilitati de rezolvare a problemelor, persoana ordonata, amabila, dinamica; - abilitati foarte bune de organizare; - obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare) - studii superioare juridice sau economice - OBLIGATORIU. Preferabil experienta in domeniul executarii silite. Descrierea jobului - munca de birou - deplasari la instantele judecatoresti, la banci, la serviciul contabilitate, la diverse institutii persoane - uneltele, instrumentele, echipamentul de lucru sunt cele specifice muncii de birou: computer, scanner, imprimanta, Xerox, fax, telefon,etc. - relatii cu publicul - activitati de organizare administrativa si protocol BENEFICII: - posibilitate de promovare - prime in functie de realizari - desfasurarea activitatii intr-un mediu placut - conditii de munca superioare Descrierea companiei Birou executor judecatoresc Cristian Munteanu Depuneti cv prin mesajul din anunt.
-
Cautam colaboratori pentru prelucrarea datelor în domeniul financiar contabil. Cerințe: operare pe calculator si eficienta in organizarea modului și timpului de lucru. Deținerea permisului de conducere și a unui autoturism personal este un plus. Se oferă remunerație în funcție de nivelul de pregătire.
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
Societate cu activitate in domeniul constructiilor selecteaza in vederea angajarii ASISTENT MANAGER! Dacă ai studii superioare, ești persoană organizată și atentă la detalii, orientată spre rezolvarea task-urilor și situațiilor pe care le întâmpini la job ,te vrem in echipa noastra. De asemenea, contează cunoștințele de contabilitate primară și abilitățile de lucru în Office (Word, Excel, PowerPoint), gestionarea corespondenței, intocmire si redactare contracte, cunoștințe foarte bune de limba engleză rusa (avantaj); Se ofera pachet salarial atractiv! Asteptam CV-urile Dvs.. Relatii la sediul societății din Botoșani, Calea Națională 233, între orele 8.00 - 16.00.
-
1 Post - Preparator Produse Explozive
-
1 Post - Primitor Distribuitor Materiale si Scule
-
1 Post - Sef Serviciu Aprovizionare - Desfacere
-
-
Elite Bodyguard Team societate de paza si protectie angajeaza agenti securitate pentru obiectivele din Arad, Zimand si Timisoara. Programul de munca este in ture, in functie de fiecare obiectiv. Cerinte: -bune abilități de comunicare si spirit de echipa - autocontrol -capacitate de sinteza si luarea deciziilor -adaptabilitate -atitudine pozitiva -orientarea catre rezolvarea problemelor Permis cat B constituie un avantaj Oferim salariu motivant
-
Cautam o persoana responsabila,proactiva atenta la detalii, organizata, cu capacitate de planificare si prioritizare, atentie distributiva, de preferat cu studii superioare aptitudini manageriale si care cunostinte Microsoft Office constituie avantaj program de editare foto. gen Paint, Photosop permis cat b Asiguram transport sau decontam combustibil , se lucrează în 1 tura , programul de zi este de la 07 -16, cu pauza 40 min de Luni pana Vineri Salariul de inceput este de 3000 -5000 lei in functie de experienta plus 1 Masa Calda (max 20 lei) , cu angajare imediata Va rugam, sa trimiteti CV-ul complet, pentu a fi programati pt un interviu in Radaseni ,la 3 km de Falticeni Domeniu activitate: comert electronic
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; gestioneaza sistemul de relatii de munca al organizatiei; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivare documente; evalueaza si ierarhizeaza posturile; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; proiecteaza reproiecteaza structura organizatorica si stabileste regulile de functionare. Ce oferim: Salariu competitiv, tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam cv-uri dumneavoastra pe adresa de mail specificata in anunt: multumim
-
Sociaetate comerciala angajam dispecera centru de alarma cu s-au fara certificat de calificare, program flexibil, salariu atractiv si tichete de masa. Relatii suplimentare la tel :
-
Societate comerciala cu obiect de activitate in domeniul auto , angajeaza personal Cerinte: studii superioare (experienta in domeniu constituie un avantaj) bune cunostinte de operare PC; abilitati d comunicare, rezolvarea problemelor, organizare, planificare, lucru in echipa; atentie la detalii. Responsabilitati: comandarea pieselor prelucrarea tututor documentelor ce tin de birou Punctul de lucru se afla in Ramnicul Valcea, strada Ferdinand 49A ( in sensul giratoriu de la mall-ul nou) , pentru mai multe detalii va rog sa contactați numarul de telefon
-
-
Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!