Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Administratie Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Șterge toate filtrele

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Angajam Facturist (transport decontat)
2
4

Angajam Facturist (transport decontat)

Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate, preferabil în domeniul financiar-contabil; Experiență anterioară în activități de vânzări sau operațiuni similare constituie avantaj; Abilități solide de operare PC (Word, Excel, Internet, e-mail); Cunoștințe de bază în utilizarea SAP ...

Timisoara, Timis

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Cautam Administrator Pentru Firma Cofetărie - HoReCa
5
12

Cautam Administrator Pentru Firma Cofetărie - HoReCa

Firma cauta administrator: care cunoaste limba croata - sarba sau germana sau engleza. sa cunoasca sa lucreze pe calculator. sa colaboreze cu proprietarul firmei -Loc de muncă: - selectarea lucrătorilor pentru ...

Timisoara, Timis

Asistent Manager  50

Asistent Manager

S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - ...

Boureni (Targu Frumos), Iasi

Hostess - promoter relații cu publicul 1

Hostess - promoter relații cu publicul

Firma angajează o domnișoară 20-30 ani pentru postul de hostess - promoter relatii cu publicul având cunoștiințe în domeniul dermato-cosmetice , cunoscătoare a limbii spaniole nivel C sau engleză . Persoana selectată va beneficia de training și consultanță în orașul Barcelona (Spania) avand cazare , ...

Oradea, Bihor

Contabil cu studii superuoare

Contabil cu studii superuoare

Contabil autorizat cu studii superioare.

Sector 2, Bucuresti

Promovat
Angajam Facturist (transport decontat)
2
4

Angajam Facturist (transport decontat)

Candidatul Ideal Studii medii sau superioare finalizate, preferabil în domeniul financiar-contabil; Experiență anterioară în activități de vânzări sau operațiuni similare constituie avantaj; Abilități solide de operare PC (Word, Excel, Internet, e-mail); Cunoștințe de bază în utilizarea SAP ...

Timisoara, Timis

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.
1
27

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.

Să cunoască cerințele în asigurări.

Sector 3, Bucuresti

ANGAJARE ARHIVAR - Citeste atent anuntul !
1
5

ANGAJARE ARHIVAR - Citeste atent anuntul !

Ne mărim echipa și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru angajare pe rolul de Arhivar! Pentru angajare este necesară experiența de lucru cu documentele, minim 1-3 luni, în domenii precum : arhivare, administrativ, secretariat, etc. Master Data SRL ofera servicii de legătorie, prelucrare arhivistica ...

Simleu Silvaniei, Salaj

Responsabil   Aprovizionare 1

Responsabil Aprovizionare

Locație: Otopeni Program: Normă întreagă Cerințe: Experiență în aprovizionare logistică avantaj experiența în servicii de curățenie sau facility management Abilități de negociere și organizare Cunoștințe operare PC (Excel, Word) Permis de conducere categoria B avantaj Seriozitate, atenție ...

Sector 1, Bucuresti

Operator magazin online - Listare produse E-commerce
1
8

Operator magazin online - Listare produse E-commerce

Locație fizică - Calea Șagului nr 223, în incinta ATAC SUD - TrainerSport - nu remote. Căutăm un coleg ă pentru echipa noastră, care să se ocupe de activitățile de pregătire și listare a produselor pentru magazinul online și pentru marketplace-uri. Daca esti dornic(a) sa faci parte din echipa noastra ...

Timisoara, Timis

Casier - Administrare 4

Casier - Administrare

Companie de administrare imobile cauta sa angajeze pentru postul de casier o persoana dinamica, amabila, cu spirit de initiativa, de responsabilitate si integritate, abilitati de comunicare, studii medii, abilitati medii - avansate de folosire a calculatorului PC. RESPONSABILITATI: Cunostinte contabile ...

Constanta, Constanta

Angajam asistent manager
3
2

Angajam asistent manager

KREATIV ALPIN ANGAJEAZĂ ASISTENT MANAGER (Back Office Administrativ) București, Sector 4 Fortuna Office Program: Luni Vineri, 09:00 17:00 Salariu: 3.500 RON NET + bonusuri pentru implicare Kreativ Alpin, companie cu peste 10 ani experiență în alpinism utilitar civil și industrial, caută Asistent ...

Sector 4, Bucuresti

Operator Introducere Date  Secretariat
1
11

Operator Introducere Date Secretariat

Căutăm să ne lărgim echipa cu o persoană care să preia munca administrativă (vorbim strict de muncă birou, secretariat). Pentru toate activitățile vi se va face training. Esențiale aici sunt dorința de a învăța, abilitățile de comunicare, corectitudinea și respectul pentru timpul alocat serviciului. ...

Sector 6, Bucuresti

Asistent Manager Proiect
1
10

Asistent Manager Proiect

Scopul postului: Asistentul Property Manager-ului va oferi suport administrativ și organizațional pentru buna gestionare a portofoliilor de proiecte rezidențiale, asigurându-se că toate sarcinile administrative și de back office sunt realizate eficient și la timp. Responsabilități principale Gestionarea ...

Sector 4, Bucuresti

Salvează căutarea