CERINTE
- Studii superioare in domeniul tehnic
- Buna capacitate de relationare
- Bune abilitati de comunicare si negociere
- Cunoștințe solide despre echipamentele HVAC, electrice si automatizare (chiller, pompă de căldură, ventiloconvector, rooftop, unitate de condensare)
- Abilități de operare ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)
Responsabilitati:
Operare Calculator (pachetul MS Office);
Redactare si comunicare in limba engleza.
Oferim:
Salariu stabil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru placut si modern.
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara.
Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
Suntem în căutarea unui Asistent Office dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, va fi capabil să gestioneze multiple sarcini și va contribui la buna funcționare a biroului nostru.
Principalele atributii:
Răspunde ...
SC General Global Solution, angajeaza personal administrativ-operator introducere date
Punct de lucru: Str Baicului, nr 55, sect 2, Bucuresti
Program: L-V : 9-18 ( 1 ora pauza )
Cerinte:
-cunoasterea pachetului office
-experienta in domeniu
-bune abilitati de comunicare
-spirit de echipa
Oferim:
-Salariu ...
Candidatul Ideal:
Persoana organizată, operativă și cu atenție distributivă;
Cunoștințe foarte bune de operare calculator (Microsoft Office);
Viteză și dexteritate în introducerea de date;
Abilități excelente de planificare, anticipare și operare;
Gandire structurată, spirit de analiză ...
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate in domeniul juridic, conditie obligatorie
- Experienta in domeniul juridic;
- Cunostinte bune de utilizare PC (office scanare email etc);
- Buna capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita;
- Foarte bune abilitati ...
Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unei Secretare pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.
Responsabilități:
Gestionarea eficientă a activităților zilnice ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana.
Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea.
Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900.
Va rugam apelati in intervalul orar 13-19
Multumim
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, Socializare, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima ...
Candidatul Ideal:
Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica);
Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic;
Experienta in coordonarea unei echipe;
Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme ...
Hotel Afrodita Valenii De Munte angajeaza RECEPTIONER
Tip contract: Nedeterminat
Tip job: Full time
Nivelul de studii: Necalificat Student
Nivelul de experienta: Fara experienta
Mobilitatea postului: Prezenta la locul de munca
Cerințe:
-experiența în domeniu reprezintă un avantaj dar nu este ...
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza Consilier juridic in domeniul constructiilor, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 2 ani.
Responsabilitati:
- acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii (redactare ...
Suntem în căutarea unui arhivar dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre.
Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.
Candidatul ideal:
- Experiență ...
Candidatul ideal:
- studii medii;
- permis de conducere categoria B;
- capacitate de lucru sub stres, in program prelungit;
- capacitate de analiza si sinteza, spirit intreprinzator, dinamic si ordonat.
Responsabilitati:
- intocmirea programelor de lucru pentru ...
Lăsăm în mâinile Directorilor de Magazin ceea ce avem noi mai de preț bunurile și echipele noastre. Ca si director al unuia dintre magazinele noastre, aveți sarcina importanta de a asigura buna funcționare a magazinului, începând cu sala de vânzare și pana la lucrul cu echipa.
Pentru a ...
Societate de paza si protectie cauta un coleg- colega pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca Dispecer - Dispecera centru de alarmare antiefracție în Constanța.
Cerințe:
Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj)
Abilități ...
Firma de import- export angajează o persoana feminină , absolventă de studii economice în domeniul managementul și administrarea fondurilor de investitii mobile și imobiliare .
Se asigura salariu decent , eventual locuința și autoturism de la firmă .
.
Selecția se va realiza doar în baza unui ...
Societate comerciala angajeaza asistent manager part -time sau full time
Cerinte:
Cunostinte de cotabilitate primara
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
Ţinută business;
Fluenţă verbală;
Pentru detalii și programarea unui interviu sunati la :
Personalitate dinamică, ...
Avocat cu experienta in procedurile de executare silita asigur consultanta juridica, asistare si reprezentare in:
- proceduri de executare silita civila si fiscala;
- redactare si reprezentare in contestatii la executare;
- validare popriri;
- suspendari de executare silita;
- intoarceri de executare;
- ...