Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Companii Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 10

    agent de paza

    SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.

  • 2

    Angajam absolvent/a liceu economic

    BMN PROTECH s.r.l., firma specializata in fabricarea componentelor mecanice de precizie, angajeaza absolvent/a de liceu economic pentru postul de asistent manager. Salariu net: 2000 - 4000 lei.

  • 4

    Angajez urgent

    ONG angajeaza pentru postul de operator calculator, persona responsabila, care stie sa folosesc MS office și are cunoștințe de contabilitate primara. Asteptam CV-urile pe Inf la tel

  • 3

    Angajez secretara

    Angajez secretara Daca ai intre 18 si 35 de ani si esti o tipa simpatica, sociabilila, comunicativa, te asteptam in echipa noastra. Cerinte minime: - cunostinte de baza pe computer si retele sociale - sa fi deschisa si dornica sa inveti - sa fi receptiva Detalii la numarul de telefon. Astept CV-ul tau aici sau pe mail:

    Repostat automat
  • 6

    Angajam operatori interviu +50 ani

    Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 17

    Pentru Secretariat Firma

    Firma de productie. Angajam pentru secretariat. Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Acceptam persoane care sunt la diferite forme de invatamant, atata timp cat pot respecta programul de lucru. Contract pe perioada nedeterminata. Salariul net: 3400 lei. Program de lucru: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate pot atasa CV, cu numar de contact.

  • Angajam asistent manager pentru un nou punct de lucru in Iasi

    Cerințe: - studii: minim liceul; - studiile tehnice sau juridice reprezintă un avantaj pentru avansare in cariera profesionala; - 5 ani vechime la permisul de conducere - cunoștințe operare calculator; - abilități de comunicare, organizare; - capacitate de lucru cu publicul , punctualitate și seriozitate; - relaționarea excelentă cu clienții; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - capacitate de a respecta termene limită; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; - disponibilitate full-time. Sunteți o persoană organizată, responsabilă, calmă, răbdătoare, punctuală, dar și serioasă?

  • Administrare Service Auto / Vulcanizare

    Administrare Service auto cu Vulcanizare, imbunatatit cu ustensile de ultima generatie precum elevatoare, truse de scule, aparat de dejantat, aparat de echilibrat, cric-uri, etc. In edificiul alaturat se gaseste magazinul de piese si anvelope second hand. Clientii alaturati vor trece prin service pentru montarea achizitiilor si de altfel clientii service-ului vor beneficia de un discount prin achizionarea pieselor din magazinul alaturat. Administratorul candidat trebuie sa fie mecanic sau sa isi creeze echipa de mecanici/vulcanizatori din propriile cunostinte. Oferim spatiul comercial, service-ul cu vulcanizarea si tot ce priveste acestea, in schimbul dividendelor in masura de 50% din util.

  • 1

    Operator Callcenter

    Crown Point Corporation SRL din Targu Mures angajeaza operatori call center/dispecer pentru firma de transporturi. Cerinte: -cunostinte avansate de limba engleza -cunostinte operare PC: excel ,word,email -buna organizare -atentie la detalii -persoana comunicativa si energetica Responsabilitati: -comunicare cu clientii societati -comunicare cu soferii -optimizarea rutelor -verificarea diverselor documente si informatii Oferim: Salariul incepand de la 3000-5000 ron(net) Oferim training pentru operatori Programul este 15h-23,30h Va rog sa trimiteti CV-urile pe email> sorincadorin0gmail.com Multumim pentru interesul acordat!

  • 23

    Angajez secretar notarial/ operator calculator

    Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica

  • 44

    Angajăm Secretară

    Angajăm Secretară Locatie: Timișoara, Timiș Cerințe: -Bune cunoștințe de operare PC (word, excel); -Dexteritate în completarea de informații; -Bune abilități de comunicare, relaționare -Capacitate de a lucra în echipă; -Abilități de organizare, planificare și raportare. Atribuțiile tale: -Asigură buna desfășurare a activităților de secretariat; -Gestionarea apelurilor telefonice, mesaje, corespondență; -Actualizarea și completarea bazei de date; -Suport pentru echipa de vânzări; -Cerințe solicitate de managementul companiei. Îți oferim în schimb: - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, tot timpul în mișcare; - Context de dezvoltare personală și profesională; - Mediu de lucru plăcut, birou cu grădina și zonă de relaxare; - Salariu fix + bonuri de masa; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @ foxfort. ro cu mențiunea SECRETARIAT . Vor fi luate în considerare doar CV-urile trimise pe adresa menționată. NOTĂ: Vor fi contactați doar candidații selectați. Nu răspundem la mesaje!

  • 1

    Assistant manager

    Candidatul Ideal - limba italiana nivel conversational OBLIGATORIU - cunostiinte contabilitate primara - competente in lucrul cu PC-ul Excel, word; - persoana dinamica, comunicativa; - abilitati de comunicare si relationare; - capacitate de organizare, planificare si atentie la detalii; - integritate si professionalism Descrierea jobului - actualizare baze de date angajati - urmarire documente scadente - recrutare noi angajati - alte activitati zilnice Descrierea companiei EMC Srl este o agenție de muncă temporară concentrată principal în domeniul Transport și Logistică cu ani de experiență în căutarea și selecția personalului. In prezent, EMC Srl are 200 de angajați din întreaga țară . Angajații sunt cea mai importantă resursă dintr-o companie, pentru că fiecare dintre ei face posibilă funcționarea mecanismului organizațional. EMC Srl continuă să înregistreze o cre tere constantă in ceea ce prive te volumul și calitatea activității . Principiile la care ne raportăm în colaborarea cu partenerii no tri sunt: calitate, transparență, obiectivitate, eficiență și comunicare. Obiectivul nostru este să contribuim activ la dezvoltarea unor echipe valoroase și productive, astfel încât business-urile să prospere

  • Disponibil online

    Recruit an office clerk and a warehouse manager.

    Requirements for office clerks: 25-35-year-old women who have no family planning for the time being and love work. He is familiar with computer operation and owns his own transportation vehicle. Familiarity with English is preferred. Work experience is preferred, salary negotiable Warehouse manager requirements: 25-35-year-old male, loves work, and obeys the boss's arrangement. Own your own transport vehicle. Familiarity with English is preferred. Work experience is preferred, salary negotiable

  • Angajam secretara

    Firma in domeniu constructiilor din Timisoara,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare pc,excel.word,munca in domeniu secretariat,si munca de teren se conduce masina firmei pe teren cind este cazul,se ofera cazare ,masina de serviciu,contract de munca perioada nedeterminata,salariu atractiv,lasati cv dumneavoastra cele interesate si veti fii sunate pt mai multe detalii.

  • Angajez secretara

    Firma in domeniu constructilor,din Timisoara angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,excel word,munca de birou si de teren se conduce masina firmei cind este cazul pe teren pt constatari lucrari incheiat contracte,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,masina de serviciu cazare salariu atractiv,cer si ofer seriozitate maxima.

  • Angajez secretara

    Firma in domeniul constructilor din Timisoara angajeaza secretara,cunostinte operare pc,excel,word,munca de birou,se asigura cazare,contract de munca,salariu atractiv,persoanele interesate sunati la numarul din anunt sau lasati cv dumneavoastra si va voi contacta pt stabilirea unui interviu.

  • Angajez Secretara

    Firma in domeniul constructiilor cu sediul in Timisoara,angajeaza secretara cu permis auto,cunostinte operare pc,word,excel,o persoana serioasa pe termen lung,se ofera contract de munca perioada nedeterminata,salariu atractiv.se ofera cazare.masina de serviciu.

  • Angajez asistenta manager

    Cerinte' Bune cunostinete de operare Pc[WORD,EXCEL] -Dexteritate in completarea de informatii. -Bune abilitati de comunicare,relationare. -Capacitatea de a lucra in echipa si pe teren.- -Suport pt echipa pe teren.-. -Cerinte solicitate de managementul companiei.. -OFERIM-mediu de lucru placut,birou cu gradina si zona de relaxare. -Salariu fix+prema de prezenta,preme de sarbatori. -Contract de munca pe perioada nedeterminata,oferim masina de serviciu cine nuu are autoturism.- -Obligatoriu permis auto,experienta la condus. -Trimiteti CV dumneavoastra la aceasta adresa sau sunati la numarul de la anunt.

  • angajez Manager General 4000 RON

    trimiteți cv pe adresa de email daciadgm cont de gmail Tipul Jobului Full Time Salariu 4000 RON/pe lună Descrierea ofertei Cerințe: - Cunostinte operare Pc - Office, Navigare Internet - Abilitati de comunicare - Abilitati de ascultare si exprimare fluenta, clara, concise - Abilitati de planificare si organizare - Capacitate de coordonare - Responsabilitate personala si putere de decizie - Usurinta in colaborarea cu grupuri mari de personae - Abilitati de negociere, diplomatie - Corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate - Eficienta personala - Spirit de echipa Condiții: foarte bune Responsabilități: - Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte -Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele anterioare si stabileste buget pentru fiecare activitate in parte pe care le inainteaza spre aprobare responsabilului financiar. - Verifica gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.

  • Angajam sofer / gestionar

    Candidatul ideal: Posesor permis categoria B (obligatoriu) - Studii medii finalizate - Disponibilitate pentru efort fizic - să manifeste interes și capacitate de a acumula cunoștințe noi, inclusiv în domenii în care nu deține experiență; - să aibă mobilitate în situații care impun deplasarea la diverse instituții si furnizori sau parteneri; - să manifeste disponibilitate pentru dezvoltare profesională și formare continuă; - să dețină abilități comunicare și exprimare corecta în limba română (limba engleza si/sau turca constituie un avantaj); - să fie loial, serios, responsabil și să aibă o bună capacitate de relaționare cu oamenii; - constituie avantaje: experiența profesională similară în domeniul industriei construcțiilor cunostinte d operare PC ( pachetul Microsoft Office si Outlook ) orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita serios, responsabil, atent la detalii munca in echipa Responsabilitati Pastrarea legaturii cu diversi furnizori din domeniul materialelor de constructii; Aprovizionarea cu materiale de constructii atunci cand este cazul; Comenzi materiale de constructii pentru siturile de constructii ale societatii; Sprijinirea bunei desfasurari a activitatilor administrative din department; Supravegherea locatiilor; Gestionarea stocurilor de materiale;

  • Salveaza cautarea