Anunțuri
Administratie Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-04-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722522579">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Promovat
Angajam Quality Manager la o fabrica din Brasov. CERINTE: - absolvent studii superioare - experienta pe un post similar minim 1 an - cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC - cunostinte de lb engleza si italiana nivel avansat - constituie avantaj RESPONSABILITATI: - conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita - organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei - gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare - coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor - se asigura de rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti - gestioneaza actiunile corective si preventive in domeniul calitatii - se asigura de implemetarea indicatorilor de calitate la nivel de companie - participa la diverse proiecte din domeniul calitatii si a productiei la nivel de companie si de grup BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - program de lucru: 08:30-17:00 - bonuri de masa in valoare de 25 lei - asiguram transport din Brasov si imprejurimi Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Cautam persoane pentru functia de Agent – specialist departamentul de despagubiri, pe tot teritoriul Romaniei... Specialistul departamentului de despagubiri ajunge la persoana vatamata in accident, semneaza contractul si imputernicirea cu clientul si intocmeste documentele necesare cazului in procesul de despagubire . Cerinte: • Responsabilitate si onestitate • Dorinta de a-i ajuta pe altii • Atitudine deschisa fata de oameni • Orientare spre succes si perseverenta dar si Manageri pe tot teritoriul tarii. Manager’ul isi construieste propria echipa de agenti, se ocupa de recrutari, instruiri si administreaza vanzarile. Cerinte: • Studii – minim medii • Experienta in construirea si administrarea echipei • Fara cazierul patat si o buna reputatie in mediul social • Masina proprie sau orice alt mod de transport independent • Acces la internet, dar si folosirea acestuia • Orientare spre succes si dorinta de a extinde cunostintele • Un avantaj il pot avea persoanele peste 30 de ani si cu experienta in vanzari Oferim: • Sistem de scolarizare benefic • Comisioane mari conform conditiilor contractuale (se impune detinerea unei societati/ii/pfa/pfi) • Finantarea birourilor pentru managerii cu rezultate satisfacatoare in munca depusa • In schimbul rezultatelor satisfacatoare pentru munca depusa pot fi finantate masinile pana in valoare de 200.000 RON • Posibilitati nelimitate de dezvoltare cu ajutorul firmei.
-
Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.
-
Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.
-
Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.
-
Cerinte: - studii medii sau superioare - disponibilitate la program de lucru de Luni pana Vineri de la 08:00 la 16:30 - atentie sporita la detalii - cunostinte operare calculator Descrierea companiei Purem by Eberspacher este unul dintre principalii lideri mondiali în ceea ce privește dezvoltarea și fabricarea de sisteme de eșapare, produsele și serviciile oferite contribuind la protecția mediului, securitatea și confortul din vehicule.
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org
-
Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!
-
Disponibil online
Angajam trainer (fata) pentru studio de modele
Cautam trainer (fata) cu experienta in administrare studio de modele. Cerinte: limba engleza avansat cunostinte operare pc creativitate Beneficii: salariu motivant cu posibilitate de crestere bonusuri de performanta program flexibil Detalii pe whatsap :
-
-
Societate de avocati cauta persoana pentru call center cu experienta in domeniu. Program 9-18 L-V salariul este de 4000 de lei net. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv pe whatsapp la numarul de telefon : . Societatea se afla in sectorul 2 zona Calea Mosilor intersectie cu Eminescu.
-
Responsabilitati: -identificarea nevoilor de recrutare in cadrul societatii, conform obiectivelor communicate de conducere - identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante - selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - actualizeaza in permanenta baza de date cu candidati - informeaza candidatii despre actele necesare la angajare, - ofera suport pentru interviul final cu angajatorul - deruleaza intreg procesul de recrutare: formuleaza si posteaza anunturile de recrutare,realizeaza selectia CV-urilor, programeaza candidatii la interviu, sustine interviurile primare, realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati Permis categoria B program L-V 9-17 SALAR 3000 LEI NET
-
Candidatul Ideal GESTIONAR DEPOZIT Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii; - atestat de stivuitorist constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiunii; - intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist
-
Candidatul ideal: Atentia sporita, persoana cu dorinta de munca. Responsabila, organizata, energica. Manifesta putere de munca, seriozitate, implicare si precizie in onorarea sarcinilor de lucru. Abilitati foarte bune de comunicare. Cunostinte operare PC (Word, Excel). Descrierea jobului: Procesarea facturilor pentru clienti Procesarea comenzilor . Verificarea stocurilor si a preturilor. Descrierea companiei:Firma importatoare si distribuitoare de suc si apa. Program de lucru: luni-vineri : 8-17. Puncul de lucru: Afumati, jud.Ilfov. Tel :
-
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
Cautam colega de birou studenta. Activitate part time Necesar cunostinte operare PC tableta. Plata saptamanal. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica, esti in locul perfect! Se poate aplica prin CV la anunt.
-
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail