Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie doar cu poze Disponibil din: 2020-06-08

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza referent casier

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

  • 1

    Recepție office Cluj-Napoca

    Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.

  • Angajez assistant construction manager

    Our real estate development construction company is finding assistant construction manager, program monday to friday 8.00 to 17.00 saturday 2 hrs, driving B must. C.V on whatsapp

  • 74

    Call Center

    Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • 54

    Disponibil online

    Asistent manager

    2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau

  • 2

    Asistenta manager 6000 ron

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • Tânără curățenie firma 5000 Ron

    Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.

  • Angajam economist financiar-contabilitate-achizitii

    Societate comerciala (magazin de plante flori Fitofarmacie) cu sediul in Voluntari angajam economist, cu experienta in domeniul - financiar - contabilitate - achizitii - ofertare + relatii clienti furnizori - aprovizionare Cerinte: - studii superioare - experienta anterioara minim 5 ani - disponibilitate lucru in weekend (ocazional) Program : luni - vineri 8-18.00 (ocazional sambata in perioada de vanzari primavara aglomerata) Salariul este negociabil in functie de experienta. Se achita orele suplimentare Program de lucru : full- time Contract de munca pe perioada nedeterminata Detalii se ofera exclusiv la interviu, stabilit pe baza CV expediat online

  • 2

    Preparator comenzi

    Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg a : - o persoana energica; - un spirit dezvoltat de lucru in echipa; - prietenos si empatic; -atent a la detalii; -abilitati dezvoltate de organizare; -atentie distributiva. Descrierea jobului Responsabilități; - Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate ; - Pregatirea coletelor pentru expeditie - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa Beneficii: -pachet salarial atractiv; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -echipa tanara, mediu de lucru placut; -program de luni-vineri (09:00-17:30).

  • 15

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 2

    Angajam operator magazin online in Sector 6 - Chiajna

    Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online

  • Operatoare BetMen agenție de jocuri de noroc

    Candidatul Ideal Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Descrierea jobului Responsabilitati: - Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale; - Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot. - La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii: -salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale; -apreciem și recompensăm timpul petrecut alături de noi, astfel încât oferim majorări salariale anuale pentru a te motiva să crești împreună cu noi; -contract de muncă pe perioadă nedeterminată, ceea ce asigură stabilitatea și siguranța locului de muncă, alături de oportunități reale de creștere alături de noi; -Beneficiezi de un program de lucru flexibil, pentru a-ți adapta mai bine viața personală și profesională. -În plus față de salariul fix, te bucuri de bonusuri periodice, inclusiv bonusuri lunare, trimestriale și anuale, care recunosc eforturile și performanța ta în cadrul echipei (ai parte de prime de sărbători, bonusuri speciale cu ocazia zilei tale de naștere și a sărbătorilor, demonstrând recunoașterea noastră pentru contribuția ta, bonus de vânzări, pentru a-ți stimula spiritul competitiv și abilitățile de a convinge clienții, bonusuri de recomandare, pentru că apreciem recomandările tale), plata orelor suplimentare și a zilelor de sărbătoare liberă legală, pentru că recunoaștem și apreciem eforturile depuse. -Beneficiezi de creșteri salariale anuale și de un program de formare susținut financiar de către companie, care îți permite să-ți dezvolți abilitățile și cunoștințele. Descrierea companiei Noi, echipa BETMEN, suntem un proiect ambițios format din oameni tineri și frumoși, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul pariurilor sportive. Ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență de calitate, plină de distracție, în care să descopere cele mai noi produse de pe piață. Visăm să dezvoltăm Betmen în fiecare oraș, deschizând agenții în toată țara, iar pentru aceasta avem nevoie de cei mai tari oameni care să se alăture echipei noastre de super-eroi!

  • 11

    Angajare birou asigurari

    Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto

  • 69

    urgent galeria 3000 net

    Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici

  • Asistenta manager part-time

    SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - cu aspect plăcut și varstă intre 18-30 de ani. Program Flexibil(3-4 ore pe zi) disponibila la deplasari pentru achiziții , închirieri sau licitații. Experienta nu e obligatorie. In schimb, e necesar sa fii o persoana care doreste sa invete si sa se dezvolte profesional. Salariu-2.000-3.000 lei stabilit la interviu. Atributii: Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocazionale, participarea alaturi de managerul general la diverse activitati, inchirieri, licitatii, negocieri. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate . Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor va asteptam in colectivul nostru. Mai multe detalii la telefon sau pe whatsapp. Cristina

  • 3

    Angajăm designer absolvent secția modă Buc. CV+ fotografie

    Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • 5

    Reprezentant Infinity

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • 23

    Agent transport valori Brasov

    Societate nationala de transport valori angajam personal pentru transport valori (șoferi agenți securitate și casieri), program de lucru de zi. Cerintele postului: - studii medii absolvite; - disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; - atestat profesional de agent securitate eliberat de Politie; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; - integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; - experienta profesionala de minim 1 an de zile in domeniul asigurarii securitatii. Responsabilitati principale: - transportarea fizica a sacilor cu valori de la la autoblindata; - conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne - alimentarea ATM-urilor, - asigurarea securitatii autovehiculului si a continutului transportului, - supravegherea si apararea zonei de incarcare-descarcare. Oferta: - asigurare avizare psihologica si vizita medicala - intocmirea dosarului de avizare port arma - contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp - tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata - posibilitate de promovare in cadrul echipei Va rugam sa ne transmiteti un CV si datele dumneavoastra de contact pentru mai multe detalii.

Salvează căutarea