Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2020-08-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.000 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana credincioasa si cu frica de Dumnezeu, care a trecut prin greutati si care stie ce inseamna valoarea muncii si a banului. Caut o persoana care intelege sa traga pentru firma, in fiecare zi si pe toata perioada de munca a zilei, caci de acolo vine banul cu care este platita lunar, iar banii munciti se castiga greu in ziua de azi. Caut o persoana care sa puna suflet in ceea ce face. Ofer conditii de munca decente, fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Salariul va creste in timp. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul este Luni - Vineri de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri proprii, de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza si va califica sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca este ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Angajam Quality Manager la o fabrica din Brasov. CERINTE: - absolvent studii superioare - experienta pe un post similar minim 1 an - cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC - cunostinte de lb engleza si italiana nivel avansat - constituie avantaj RESPONSABILITATI: - conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita - organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei - gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare - coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor - se asigura de rezolvarea cu maxima operativitate a reclamatiilor aparute de la clienti - gestioneaza actiunile corective si preventive in domeniul calitatii - se asigura de implemetarea indicatorilor de calitate la nivel de companie - participa la diverse proiecte din domeniul calitatii si a productiei la nivel de companie si de grup BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala privata - program de lucru: 08:30-17:00 - bonuri de masa in valoare de 25 lei - asiguram transport din Brasov si imprejurimi Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Angajăm operator calculator contabilitate primara restaurant Eforie Nord Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - intrări-ieșiri - registru de casa - realizare inventare. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune Salariu atractiv + bonus la final de sezon
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez casiera pentru casa de schimb valutar,cu sau fara experienta .Program 8 0re,Se ofera posibilitatea formarii in domeniul bancar.informatii la tel . ,Multumesc.
-
Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
-
Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.
-
Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Cunoasterea platformei BlocManager constituie un avantaj. Salariu: 4.000 lei brut Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email: admynya @ yahoo . com
-
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail: