Anunțuri
Administratie doar cu poze Disponibil din: 2020-10-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Promovat
Descriere post: Kinetoterapeut sau Asistent medical pentru formare Consilier în Vânzări de Produse Ortopedice Compania noastră caută un KINETOTERAPEUT sau ASISTENT MEDICAL dedicat și pasionat de produse ortopedice, care să se alăture echipei noastre din domeniul ortezarii protezarii. Dacă aveți o abordare empatică față de clienți și o dorință puternică de a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor, acest rol ar putea fi potrivit pentru dumneavoastră. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la produsele ortopedice disponibile Identificarea nevoilor individuale ale clienților și oferirea de soluții personalizate Asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienți prin servicii de calitate Menținerea relațiilor cu clienții și crearea unei baze de clienți fidele Colaborarea cu echipa pentru atingerea obiectivelor de vânzări Beneficiile de a lucra ca și consilier în vânzări de produse ortopedice în cadrul companiei noastre includ: Oportunitatea de a face o diferență în viața clienților: Prin oferirea de soluții ortopedice de calitate, veți contribui la îmbunătățirea calității vieții clienților noștri. Dezvoltare profesională: Veți avea acces la training-uri specializate pentru a vă perfecționa abilitățile în domeniul ortopediei și vânzărilor. Mediu de lucru dinamic: Veți lucra într-un mediu stimulant, alături de o echipă dedicată și pasionată. Oportunități de avansare: Performanța și angajamentul dumneavoastră vor fi recunoscute și recompensate prin oportunități de creștere în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să aducă un impact pozitiv în viața altora, vă încurajăm să aplicați pentru poziția de consilier în vânzări de produse ortopedice. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Promovat
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728683074.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Te atrage domeniul medical și ți-ar plăcea să lucrezi într-o clinică modernă unde să poți contribui la o activitate cu un mediu plăcut și la starea de bine a oamenilor cu care interacționezi? -Ai mai mai lucrat în domeniu medical sau ai luat contact cu medii în care ai interacționat cu clienții și ai oferit suport? -Te descurci să porți o conversație în Limba Engleză și ai bune abilități de operare PC? Dacă ai răspuns pozitiv, ce zici de postul de Recepționist Medical într-o clinică cu servicii premium din Brașov?
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Activam in zona de productie si avem nevoie de o persoana proactiva si comunicativa care sa se alature unei echipe faine. Ne-ar placea sa ai studii medii sau superioare, cunostinte minime de contabilitate si sa cunosti limba engleza si italiana. Oferim program de luni pana vineri de la 9:00- 18:00. Pachet salarial 4000 NET + beneficii multe :) Asteptam sa ne contactezi pe mail: sau la telefon:
-
Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea + 25 lei ora. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
ELEVĂ ,STUDENTĂ sau alte doritoare de job part time FARA EXPERIENȚĂ în sect.6 . ASISTENTA MANAGER Aspect placut Varsta 18-36 3-4 ore pe zi Salariu 2.000-3.000 lei JOB SIMPLU SI PLACUT (notarea activităților zilnice ,plata facturilor ,participarea la vanzarea sau inchirierea spatiilor. Suntem o FIRMA MARE și ne ocupam cu vanzarea , cumpararea și închirierea spatiilor comerciale proprii. TRIMITEȚI O SCURTA DESCRIERE FARA DATE PERSONALE DOAR STUDII ,VÂRSTA ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB PE WHATS APP LA NR.DIN ANUNȚ SI VA VOM PROGRAMA LA UN INTERVIU . Persoana contact (CRISTINA)
-
ELEVĂ ,STUDENTĂ sau alte doritoare de job part time FARA EXPERIENȚĂ în sect.6 . ASISTENTA MANAGER Aspect placut Varsta 18-36 3-4 ore pe zi Salariu 2.000-3.000 lei JOB SIMPLU SI PLACUT (notarea activităților zilnice ,plata facturilor ,participarea la vanzarea sau inchirierea spatiilor. TRIMITEȚI O SCURTA DESCRIERE FARA DATE PERSONALE DOAR STUDII ,VÂRSTA ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB PE WHATS APP LA NR.DIN ANUNȚ SI VA VOM PROGRAMA LA UN INTERVIU . Persoana contact (CRISTINA)
-
ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE și vă vom programa imediat la un interviu.
-
ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. din anunț o scurtă descriere care să cuprindă doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE SAU CV și vă vom programa imediat la un interviu.
-
Disponibil online
Angajam devizier a ofertare
Angajam devizier a in constructii cu sau fara experienta . DEVIZIER DESCRIERE RESPONSABILITATI: 1. OFERTARE: - intocmeste documentele specifice propunerii tehnice: grafic de executie, grafic gantt, -intocmeste ofertele tehnico-economice pentru proiecte in constructii si a devizelor de lucrari, insotite de centralizatoare si extrase de resurse -analizeaza documentatia tehnica de intrare - cerere de ofera, proiect, caiet de sarcini -obtine oferte de pret de la furnizori pentru materiale, echipamente, utilaje, intocmeste calculatii de pret - realizeaza achizitiile directe in SEAP si a licitatiilor publice - intocmeste documente de calificare pentru licitatii, inclusiv formular DUAE 2. DECONTARE: - intocmeste si verifica situatiile de lucrari ( pe faza de executie) - realizeaza antemasuratori in baza proiectelor - strange si pastreaza documentele aferente fiecarui proiect in forma organizata CERINTELE POSTULUI: - experienta in domeniu (intocmire deivze in constructii) - cunoasterea unui program de devize - cunostinte de specialitate in constructii, intelegerea proiectelor, intelegerea devizelor - capacitatea de a se incadra in termene limita - Cunostinte MS Office si un program devize - Cunostinte SICAP constitue un mare avantaj BENEFICII: -laptop de serviciu - program flexibil -salariu competitiv - bonusuri de performanta Așteptam CV-urile pe adresa de e-mail : contact {at} inter.excelic.ro ; inter.excelic [at] gmail.com sau whatsaspp.
-
Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70
-
URGENT! Firma selectie si plasare personal cauta o persona pentru Pozitia De office assistant. -cunostinte De Engleza, operare PC (Word, Excel), -avantaj experienta anteriora procesare documente imigrari. -program Luni-Vineri 8hr zi -salariu 3500 ron -zona 1 Decembrie, Sector 3 Puteti trimite CV-ul la sadia.asst2012 at Gmail. Com Pentru mai multe detalii sunati la nr zero sapte sapte unu unu unu opt unu sapte unu