Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Nouă, la HS Baco Panels, ne place să privim ce facem din mai multe perspective. Ceea ce ne permite să fim mereu atenţi la oportunităţi noi și la soluţii inovatoare pentru viitor. Ca să ne asigurăm că toate acestea vor continua, căutăm oameni care vor să înfăptuiască lucruri măreţe, să se dezvolte și ...
Cerintele postului:
minim studii medii;
fara antecedente penale;
atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj
conditie fizica buna;
experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ;
capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte;
atentie distributiva
- ...
Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Agentie imobiliara angajeaza Asistenta manager - Secretara, cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.
Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA.
Asteptam CV-urile la adresa de e-mail .
Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu.
Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești ...
Poziție vacantă: Operator PC
Locație: Otopeni
Descrierea companiei:
Suntem o companie în plină expansiune, lider pe piața importului și vânzării produselor DIY. Produsele noastre ajută clienții să-și aducă ideile la viață, făcând renovarea și construcția accesibile și convenabile.
Responsabilități:
...
Camera de Comert Bilaterala Romanian Croatia angajeaza Expert comunicare si grup tinta (Focsani, norma full time), post disponibil in cadrul unui proiect contractat in cadrul PEO apel Tine Pasul .
Avem nevoie in echipa noastra de o persoana cu o experienta profesionala generala de minim 5 ani si ...
angajez secretara part full time cu fara experienta indiferent de studii pregatire. Poate fi si cu studiile neterminate. Se cauta o pers de sex feminin volubila, pozitiva, dezinvolta cu orizonturi largi spre dezvoltare personala ridicata si cu disponibilitate la posibil program pelungit si insotire ...
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Angajam Operator vanzare magazin online
Responsabilitati:
Adăugarea produselor (imagini, descrieri, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate;
...
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre!
Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine.
Ce ai nevoie :
-Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii
-Orientarea ...
Agentie imobiliara angajeaza Secretara - Asistenta manager cu sau fara experienta.
Program flexibil part time sau full time.
Salariu: - 7200 lei + bonusuri.
Domnisoara va lucra direct cu managerul general, care este un barbat de 36 de ani, discret, serios, generos.
Se cauta o fata tânără, inteligenta, ...
Firma ROMCONFORT angajeaza, Menajera / Jurist , full time, cu / fara experienta. Salariu 2.200- 2500 lei. CV la Relatii intre 8.00-17.00 la tel de Luni pana Vineri CV la email
Un birou de executori judecătorești din Târgu Mureș își extinde echipa și caută un nou coleg!
Dacă ești interesat de domeniul juridic și îți dorești o activitate responsabilă și bine organizată, te invităm să aplici.
Acceptăm și candidați la început de carieră, oferind instruire completă la locul ...
Descriere
Studii medii ;
Experienta minim 6 luni intr-un post similar ;
Persoana organizata si atenta la detalii.
Responsabilitatile postului :
Receptionarea, inventarierea si eliberarea materialelor din gestiune ;
Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a marfurilor conform standardelor existente ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar.
Conditiile ce se oferă :
-Procent atractiv intre 30-50%
-Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, ...
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre.
Cerinte:
- studii ...
Responsabilitati:
- Efectueaza receptia fizica si introduce datele in programul SAP
- Verifica documentele primite cat si metoda de intocmire a lor
- Face analiza de calitate si transport pe fiecare furnizor
- Tine legatura cu furnizorii si clientii
Cerinte:
Cunostimne operare PC, MS Office, SAP
Beneficii: ...
Ca membru al holdingului Moltiply din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, dar și din alte țări europene. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor ...